Het is misschien al een tijd geleden, maar hij heeft zondag al gewonnen van Gremelmayrquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Djoko is ook aan z'n toernooi begonnen.
Als ik zo punten moest sprokkelen zou ik me vrijwillig terugtrekkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:34 schreef TheGeneral het volgende:
Kom op Benneteau!!!
Dit is mijn 3e 5 setter voor XL game in 3 wedstrijden... Dat kan ik niet handelen..
Dat gravel moet wat harden daar voor Ivo. Beetje traag gravel nu door al die regen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ivo 1-4 in de TB![]()
4e set is voor Spadea
lelijkste website ooit zegquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:36 schreef KP het volgende:!
! Jan Roelfs!
!
!
Hoewel ik van kanaal kan veranderen of het geluid uit kan zetten, irriteert het me mateloos dat hij voor zijn "commentaar" betaald wordt.
Briljante website.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lelijkste website ooit zeg![]()
[ afbeelding ]
Ach, ik erger me ook al jaren. Ik vraag me af op basis waarvan je zo'n baan krijgt. Hij heeft echt 0,0 verstand van tennis en probeert dat te compenseren door af en toe gigantisch enthousiast te zijn en in de reet van toppers te gaan zitten. Dat hij nog nooit van Bellucci gehoord heeft, toont alleen maar meer aan dat hij het hele tenniscircuit geen reet interesseert. Als wij Bellucci al kennen, dan moet iemand die daarvoor betaald wordt dat zeker doen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:36 schreef KP het volgende:!
! Jan Roelfs!
!
!
Hoewel ik van kanaal kan veranderen of het geluid uit kan zetten, irriteert het me mateloos dat hij voor zijn "commentaar" betaald wordt.
Ja, maar wel overzichtelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lelijkste website ooit zeg![]()
[ afbeelding ]
Dat hoorde ik ook ja, maar ik dacht dat het om het dopje onderaan zijn grip ging..quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:45 schreef TheArt het volgende:
Oh ja, en vandaag ook weer met zijn 'dopje' i.p.v. demper
Montanes volgende tegenstander van Fed dus.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:47 schreef wimderon het volgende:
Vliegen verliest in 3 TB's van Montanes
7-65 7-62 7-63
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |