Ik niet. Mocht het toch gebeuren, dan ligt binnen een minuut het verzoek tot verwijdering van die flutgrappen klaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:38 schreef Quir het volgende:
Ik voel een tapir-grappen-topic opkomen.
eten, pissen en naar de buurvrouw kijken gok ikquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:08 schreef Scaurus het volgende:
Vraag is dan: wat doet Sjaak de zes uur dat hij wakker is?
Zoals ik al had verteld doet Sjaak af en toe mee aan een luiaardrace. Hij heeft al een hele prijzenkast volquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:08 schreef Scaurus het volgende:
Vraag is dan: wat doet Sjaak de zes uur dat hij wakker is?
Sjaak zit in een mooie boom. Speciaal voor Sjaakquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:03 schreef luciferhout het volgende:
zit Sjaak in een:
[ afbeelding ]
STOMME KOOI!!!1!!
Sjaak is niet zo snel. Dus zoveel kan ik Sjaak niet laten doenquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:13 schreef iuvenis het volgende:
Maar 1136, jij bent typisch zo'n kaerel die te makkelijk over zich heen laat lopen, zorg er wel voor dat hij zelf ook wat taakjes in huis heeft...
Zo te horen is Sjaak een slinks schepsel en gebruikt hij dat soort smoesjes om van zijn leven te kunnen genieten, is hij toevallig ook dyslectisch?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sjaak is niet zo snel. Dus zoveel kan ik Sjaak niet laten doenHij kan beter die 6 uurtjes voor zichzelf gebruiken, dat gun ik hem wel hoor
Je bent jaloers op Sjaak zijn leven. Puuure afgunstquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:31 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Zo te horen is Sjaak een slinks schepsel en gebruikt hij dat soort smoesjes om van zijn leven te kunnen genieten, is hij toevallig ook dyslectisch?
Eigenlijk heette ie ook Chaaque, maar Sjaak was idd makkelijkerquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:31 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Zo te horen is Sjaak een slinks schepsel en gebruikt hij dat soort smoesjes om van zijn leven te kunnen genieten, is hij toevallig ook dyslectisch?
nee, laats was ik bij 1136 op bezoek, sjaak zat met jaap opgesloten in de gouden kooiquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:03 schreef luciferhout het volgende:
zit Sjaak in een:
[ afbeelding ]
STOMME KOOI!!!1!!
Ik ben niet jaloers op luie figuren enzulks, ik wil werken... ik ben geboren om te werken, ik voel me overigens wel nietig als ik al die mieren zo hard zie werken..quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je bent jaloers op Sjaak zijn leven. Puuure afgunstSjaak geeft ook liefde terug hoor en luiaards zijn nou eenmaal traag, daar heeft Sjaak ook niet voor gekozen.
Sjaak ging protesteren want de hoed van jaap is gemaakt van luiaard bont...quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:56 schreef beverton het volgende:
[..]
nee, laats was ik bij 1136 op bezoek, sjaak zat met jaap opgesloten in de gouden kooi
[ afbeelding ]
om over de leren string van Jaap maar niet te beginnenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:59 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Sjaak ging protesteren want de hoed van jaap is gemaakt van luiaard bont...
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:03 schreef luciferhout het volgende:
zit Sjaak in een:
[ afbeelding ]
STOMME KOOI!!!1!!
No wayquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:55 schreef Cahir het volgende:
Hans de Tapir is stoerder dan Sjaak.
[ afbeelding ]
Hij heeft pas 1 vriendjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb een Hyves-profiel voor Sjaak gemaakt
Hier kan je hem vinden: http://sjaakluiaard.hyves.nl/
Hij heeft ook een email adres: sjaakluiaard@gmail.com
Sjaak vindt ook dat hij meer vriendjes nodig heeft!quote:
Die nagels gaan helemaal vanzelf hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:59 schreef Belsezar het volgende:
Wat een fan-tas-tisch beestje. Is hij nou veel tijd kwijt aan manicure en pedicure, ik denk het wel aangezien hij enorme nagels heeft en zo te zien nog wel volledig natuurlijk ook...
Ik zal Sjaak even toevoegenquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sjaak vindt ook dat hij meer vriendjes nodig heeft!Hij heeft ook al een krabbel gekregen zag hij net
Ah, wedden dat hij heel veel MSN-(cyber)vriendjes krijgtquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:26 schreef elfzesendertig het volgende:
Sjaak heeft geen msn hoorAlleen Hyves en email. Dit is ook nieuw voor hem hoor
mag ik een handtekening van Sjaak voor op mijn C.V.?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:26 schreef elfzesendertig het volgende:
Sjaak heeft geen msn hoorAlleen Hyves en email. Dit is ook nieuw voor hem hoor
Ik wil ook zoiets maar dan een handtekening op 1 van zijn fotos.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:13 schreef beverton het volgende:
[..]
mag ik een handtekening van Sjaak voor op mijn C.V.?
Sjaak maakt Jan-Jozef kapot in een 1 op 1 gevecht tot de dood.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:51 schreef bjekkit het volgende:
kun je kennis laten maken met mijn miereneter Jan-Jozef?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:07 schreef beverton het volgende:
[..]
Sjaak maakt Jan-Jozef kapot in een 1 op 1 gevecht tot de dood.
hij ziet er wel aardig uitquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:11 schreef bjekkit het volgende:
[..]dat weet ik ... maar Jan-Jozef is eenzaam en zoekt een soort genoot
quote:Sjaak (12)
gisteren, 21:52
Hoi :peace: leuk dat je me hebt toegevoegd :-) ik ga maar weer eens slapen :sleeping:
Lol, dat beest lijkt op een kruising van een schaap, aap en varkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:51 schreef bjekkit het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn al die BN'ers tegenwoordig...quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:41 schreef Scaurus het volgende:
Sjaak is een drukbezet man in de tijd dat hij wakker is. Je zal dus even moeten wachten.
Ik heb wel een krabbel van Sjaakquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:40 schreef iuvenis het volgende:
Waarom krabbelt Sjaak mij niet?
Ik heb altijd al sympathie voor hem gehad, en nu word ik op zo'n manier aan de kant geschoven..
Sjaak is dus ook al een BN'erquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:27 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Dat zijn al die BN'ers tegenwoordig...
Super!! bedank Sjaak voor me!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:49 schreef elfzesendertig het volgende:
Sjaak zit nu even te hyven op de laptop in de tuin en hij heeft nog even 'snel' de handtekening gedaan waar om gevraagd werd:
[ afbeelding ]
Hou het een beetje netjes ja?quote:
Jaaaaquote:Op zondag 8 juni 2008 22:19 schreef iuvenis het volgende:
Breathtaking wordt opgewonden en gaat ejaculeren, allemaal door deze ene Sjaakgozer...
Woow, die is vetquote:Op zondag 8 juni 2008 23:02 schreef vogelkooi het volgende:
hey, ik heb ook zo'n ding
pic [ afbeelding ]
ze
heet wilhelmina.
Een probleempje, wat eet zo'n beest? kate/honde voer eet ze niet.
Mooie trui heeft ie aan. Zelf gebreid?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:51 schreef bjekkit het volgende:
[ afbeelding ]
Owkee een boomquote:Op zondag 8 juni 2008 23:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Woow, die is vetZe eten bladeren! Dus zet een mooie boom in de tuin waar ze in kan leven
Pics or it...quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:07 schreef elfzesendertig het volgende:
Sjaak is trouwens ook een échte Oranje fan! Als Nederland speelt vraagt hij altijd of ik hem helemaal oranje wil spuitenGekke Sjaak
Niemand valt Sjaak aan, daar is hij veel te schattig voor.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:16 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Stel sjaak word aangevallen, kan ie dan snel uithalen of is die dan gewoon de lul?
8 (staat op z'n hyvesquote:Op maandag 14 juli 2008 18:53 schreef Jovatov het volgende:
Hoe oud is Sjaak (en hoe oud worden luiaards meestal?)
Niet waar. Ik heb Sjaak op Hyves, dus hij bestaat echt.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:33 schreef Jovatov het volgende:
De luiaard Sjaak is fake, niets meer dan een verzinsel van elfzesendertig.
elfzesendertig is een gevaar voor de samenleving! Zijn acties hier op FOK! dienen direct gestopt te worden!
Sorry, het was allemaal een leugen om aandacht te krijgenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:44 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb Sjaak op Hyves, dus hij bestaat echt.
Sjaak
Maar je wilde hem toch aan mij verkopen?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sorry, het was allemaal een leugen om aandacht te krijgen![]()
Ha en dan maak ik een topic waarin ik we leen luipaard heb binnenkortquote:
Sjaak voelt zich ook ongelukkig. Jullie moeten weer wat passie in de relatie krijgenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb het gevoel dat de liefde tussen mij en sjaak doodbloedt
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sjaak voelt zich ook ongelukkig. Jullie moeten weer wat passie in de relatie krijgen![]()
Gewoon met je blote flamoes voor 'm gaan staan, daar zijn ze dol op!quote:
Schuin typen leverde niet genoeg aandacht op?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sorry, het was allemaal een leugen om aandacht te krijgen![]()
Ja dat deed ik daarna, maar sjaak had meer zin om te slapen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:07 schreef PusKut het volgende:
[..]
Gewoon met je blote flamoes voor 'm gaan staan, daar zijn ze dol op!
quote:
LIEGEBEEST! GA SJAAK AANBIDDEN!quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:59 schreef First het volgende:
[..]
Als je een goed topic kickt is het een goede kick
just fucking admit it...het was een kutkickquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:59 schreef First het volgende:
[..]
Als je een goed topic kickt is het een goede kick
zal niet echt fastfood zijn geweest ofwelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:43 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb hem verwerkt in een stoofpot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ambition is a poor excuse for not having sense enough to be lazy" - Edgar Bergen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:45 schreef Dewardo het volgende:
[..]
zal niet echt fastfood zijn geweest ofwel
Er verscheen een glimlach op mijn gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee iedere kick waardoor sjaak meer aandacht krijgt is een goede kickquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
just fucking admit it...het was een kutkick
hey kleine fred!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:43 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]
Sjaak heeft nog voor nageslacht gezorgd?
quote:Op maandag 13 september 2010 14:02 schreef gurllll het volgende:
ten eerste wat superlieff!!
Ik zie dat deze topic hier al vanaf 2008 is en ik zie m nu pas.
Mag ik vragen waar je woont? omdat deze dieren in t regenwoud leven..?
Ik ben net terug van costa rica vakantie..
Ik ben daar helemaal verliefd geworden op de luiaard! Komt omdat we in de auto zaten en lag er opeens 1 op de weg een 3 tenige. Wat een schatje t keek me echt zoo lieff aan zo lief had een dier me nog nooit aangekeken! Nadat die zo lief had gekeken durfde ik dichter naar m toe te gaan en heb m uiteindelijk geaaid wel voorzichtig.. ik wist bijna niks van deze dieren af en ben dat nu gaan opzoeken.. Wat ik nog niet weet is hoe ze normaal gesproken op mensen reageren deze leek helemaal niet bang of zo.. en schrok ook niet. Ik had m best willen oppakken maar dat deed ik maar niet ik wilde ook niks verkeerds doen of zelf een haal krijgen..dit was wel n superbyzondere ervaring. Jij heb sjaak wat een liefje! hoe ben je aan hem gekomen dan? en je leeft in een regenwoud of? Ik zou er heeel graag ook eens 1 van dichtbij willen vasthouden en aaien en knuffelen. die ik tegenkwam deed ik toch heel voorzichtig mee..
Nja ik wilde dit gewoon even melden.
geniet van sjaak zoo'n lieffie (L)
groetjess,
Anja
Ik ben daar helemaal verliefd geworden op de luiaard! Komt omdat we in de auto zaten en lag er opeens 1 op de weg een 3 tenige. Wat een schatje t keek me echt zoo lieff aan zo lief had een dier me nog nooit aangekeken! Nadat die zo lief had gekeken durfde ik dichter naar m toe te gaan en heb m uiteindelijk geaaid wel voorzichtig.. ik wist bijna niks van deze dieren af en ben dat nu gaan opzoeken.. Wat ik nog niet weet is hoe ze normaal gesproken op mensen reageren deze leek helemaal niet bang of zo.. en schrok ook niet. Ik had m best willen oppakken maar dat deed ik maar niet ik wilde ook niks verkeerds doen of zelf een haal krijgen..dit was wel n superbyzondere ervaring. Jij heb sjaak wat een liefje! hoe ben je aan hem gekomen dan? en je leeft in een regenwoud of? Ik zou er heeel graag ook eens 1 van dichtbij willen vasthouden en aaien en knuffelen. die ik tegenkwam deed ik toch heel voorzichtig mee..
groetjess,
Anja
Duuuude.quote:Op maandag 13 september 2010 14:02 schreef gurllll het volgende:
groetjess,
Anja
groetjess,
Anja
Ey Anja, je lijkt me een leuke meid, misschien niet superslim maar dat geeft niet, misschien is dat wel handig als ik voorstel om samen wat te gaan drinken, het blijft alleen bij drinken hoor, je hoeft je geen zorgen te maken!quote:Op maandag 13 september 2010 14:02 schreef gurllll het volgende:
[.. bla bla ]
groetjess,
Anja
quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:48 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ey Anja, je lijkt me een leuke meid, misschien niet superslim maar dat geeft niet, misschien is dat wel handig als ik voorstel om samen wat te gaan drinken, het blijft alleen bij drinken hoor, je hoeft je geen zorgen te maken!
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:15 schreef borbit het volgende:
Maar is het toegestaan om een luiaard als huisdier te hebben?
Van mij mag je er een, maar alleen als je mama het ermee eens is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:14 schreef borbit het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zal er heel goed voor zorgen!
nee is piemolquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:42 schreef meneerman het volgende:
Is dat een luiaard in je broek of ben je blij me te zien?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het komt voor dat luiaarden, als ze in een.boom hangen, soms hun eigen arm pakken en denken dat het een tak is om verder te klimmen. Vervolgens vallen ze dan te pletter op de grond
wtf is deze nou weerquote:Op maandag 20 mei 2013 12:25 schreef Charlie123 het volgende:
Beste.
Heeft u die luiaard nog?
Ik had graag wat informatie daarover gewild. ! (ik hoef hem niet te kopen, maar ik had wat vraagjes erover)
Mail mij alstublieft snel terug op : -weg-@live.nl
Met vriendelijke groet,
Charlie
Als we nou rustig aan doen kan dit het langst lopende topic worden. Zie je volgend jaar weer hier.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:05 schreef Moira. het volgende:
Matige kick, maar wel een mooi topic
Sjaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |