quote:
LIEGEBEEST! GA SJAAK AANBIDDEN!quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:59 schreef First het volgende:
[..]
Als je een goed topic kickt is het een goede kick
just fucking admit it...het was een kutkickquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:59 schreef First het volgende:
[..]
Als je een goed topic kickt is het een goede kick
zal niet echt fastfood zijn geweest ofwelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:43 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb hem verwerkt in een stoofpot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ambition is a poor excuse for not having sense enough to be lazy" - Edgar Bergen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:45 schreef Dewardo het volgende:
[..]
zal niet echt fastfood zijn geweest ofwel
Er verscheen een glimlach op mijn gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee iedere kick waardoor sjaak meer aandacht krijgt is een goede kickquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
just fucking admit it...het was een kutkick
hey kleine fred!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:43 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]
Sjaak heeft nog voor nageslacht gezorgd?
quote:Op maandag 13 september 2010 14:02 schreef gurllll het volgende:
ten eerste wat superlieff!!
Ik zie dat deze topic hier al vanaf 2008 is en ik zie m nu pas.
Mag ik vragen waar je woont? omdat deze dieren in t regenwoud leven..?
Ik ben net terug van costa rica vakantie..
Ik ben daar helemaal verliefd geworden op de luiaard! Komt omdat we in de auto zaten en lag er opeens 1 op de weg een 3 tenige. Wat een schatje t keek me echt zoo lieff aan zo lief had een dier me nog nooit aangekeken! Nadat die zo lief had gekeken durfde ik dichter naar m toe te gaan en heb m uiteindelijk geaaid wel voorzichtig.. ik wist bijna niks van deze dieren af en ben dat nu gaan opzoeken.. Wat ik nog niet weet is hoe ze normaal gesproken op mensen reageren deze leek helemaal niet bang of zo.. en schrok ook niet. Ik had m best willen oppakken maar dat deed ik maar niet ik wilde ook niks verkeerds doen of zelf een haal krijgen..dit was wel n superbyzondere ervaring. Jij heb sjaak wat een liefje! hoe ben je aan hem gekomen dan? en je leeft in een regenwoud of? Ik zou er heeel graag ook eens 1 van dichtbij willen vasthouden en aaien en knuffelen. die ik tegenkwam deed ik toch heel voorzichtig mee..
Nja ik wilde dit gewoon even melden.
geniet van sjaak zoo'n lieffie (L)
groetjess,
Anja
quote:Op maandag 13 september 2010 14:02 schreef gurllll het volgende:
ten eerste wat superlieff!!
Ik zie dat deze topic hier al vanaf 2008 is en ik zie m nu pas.
Mag ik vragen waar je woont? omdat deze dieren in t regenwoud leven..?
Ik ben net terug van costa rica vakantie..
Ik ben daar helemaal verliefd geworden op de luiaard! Komt omdat we in de auto zaten en lag er opeens 1 op de weg een 3 tenige. Wat een schatje t keek me echt zoo lieff aan zo lief had een dier me nog nooit aangekeken! Nadat die zo lief had gekeken durfde ik dichter naar m toe te gaan en heb m uiteindelijk geaaid wel voorzichtig.. ik wist bijna niks van deze dieren af en ben dat nu gaan opzoeken.. Wat ik nog niet weet is hoe ze normaal gesproken op mensen reageren deze leek helemaal niet bang of zo.. en schrok ook niet. Ik had m best willen oppakken maar dat deed ik maar niet ik wilde ook niks verkeerds doen of zelf een haal krijgen..dit was wel n superbyzondere ervaring. Jij heb sjaak wat een liefje! hoe ben je aan hem gekomen dan? en je leeft in een regenwoud of? Ik zou er heeel graag ook eens 1 van dichtbij willen vasthouden en aaien en knuffelen. die ik tegenkwam deed ik toch heel voorzichtig mee..
Nja ik wilde dit gewoon even melden.
geniet van sjaak zoo'n lieffie (L)
groetjess,
Anja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |