Duuuude.quote:Op maandag 13 september 2010 14:02 schreef gurllll het volgende:
ten eerste wat superlieff!!
Ik zie dat deze topic hier al vanaf 2008 is en ik zie m nu pas.
Mag ik vragen waar je woont? omdat deze dieren in t regenwoud leven..?
Ik ben net terug van costa rica vakantie..
Ik ben daar helemaal verliefd geworden op de luiaard! Komt omdat we in de auto zaten en lag er opeens 1 op de weg een 3 tenige. Wat een schatje t keek me echt zoo lieff aan zo lief had een dier me nog nooit aangekeken! Nadat die zo lief had gekeken durfde ik dichter naar m toe te gaan en heb m uiteindelijk geaaid wel voorzichtig.. ik wist bijna niks van deze dieren af en ben dat nu gaan opzoeken.. Wat ik nog niet weet is hoe ze normaal gesproken op mensen reageren deze leek helemaal niet bang of zo.. en schrok ook niet. Ik had m best willen oppakken maar dat deed ik maar niet ik wilde ook niks verkeerds doen of zelf een haal krijgen..dit was wel n superbyzondere ervaring. Jij heb sjaak wat een liefje! hoe ben je aan hem gekomen dan? en je leeft in een regenwoud of? Ik zou er heeel graag ook eens 1 van dichtbij willen vasthouden en aaien en knuffelen. die ik tegenkwam deed ik toch heel voorzichtig mee..
Nja ik wilde dit gewoon even melden.
geniet van sjaak zoo'n lieffie (L)
groetjess,
Anja
quote:Op maandag 13 september 2010 14:02 schreef gurllll het volgende:
Mag ik vragen waar je woont? omdat deze dieren in t regenwoud leven..?
Ik ben net terug van costa rica vakantie..
Ik ben daar helemaal verliefd geworden op de luiaard! Komt omdat we in de auto zaten en lag er opeens 1 op de weg een 3 tenige. Wat een schatje t keek me echt zoo lieff aan zo lief had een dier me nog nooit aangekeken! Nadat die zo lief had gekeken durfde ik dichter naar m toe te gaan en heb m uiteindelijk geaaid wel voorzichtig.. ik wist bijna niks van deze dieren af en ben dat nu gaan opzoeken.. Wat ik nog niet weet is hoe ze normaal gesproken op mensen reageren deze leek helemaal niet bang of zo.. en schrok ook niet. Ik had m best willen oppakken maar dat deed ik maar niet ik wilde ook niks verkeerds doen of zelf een haal krijgen..dit was wel n superbyzondere ervaring. Jij heb sjaak wat een liefje! hoe ben je aan hem gekomen dan? en je leeft in een regenwoud of? Ik zou er heeel graag ook eens 1 van dichtbij willen vasthouden en aaien en knuffelen. die ik tegenkwam deed ik toch heel voorzichtig mee..
Nja ik wilde dit gewoon even melden.
groetjess,
Anja
Ey Anja, je lijkt me een leuke meid, misschien niet superslim maar dat geeft niet, misschien is dat wel handig als ik voorstel om samen wat te gaan drinken, het blijft alleen bij drinken hoor, je hoeft je geen zorgen te maken!quote:Op maandag 13 september 2010 14:02 schreef gurllll het volgende:
[.. bla bla ]
groetjess,
Anja
quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:48 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ey Anja, je lijkt me een leuke meid, misschien niet superslim maar dat geeft niet, misschien is dat wel handig als ik voorstel om samen wat te gaan drinken, het blijft alleen bij drinken hoor, je hoeft je geen zorgen te maken!
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:15 schreef borbit het volgende:
Maar is het toegestaan om een luiaard als huisdier te hebben?
Van mij mag je er een, maar alleen als je mama het ermee eens is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:14 schreef borbit het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zal er heel goed voor zorgen!
nee is piemolquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:42 schreef meneerman het volgende:
Is dat een luiaard in je broek of ben je blij me te zien?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het komt voor dat luiaarden, als ze in een.boom hangen, soms hun eigen arm pakken en denken dat het een tak is om verder te klimmen. Vervolgens vallen ze dan te pletter op de grond
wtf is deze nou weerquote:Op maandag 20 mei 2013 12:25 schreef Charlie123 het volgende:
Beste.
Heeft u die luiaard nog?
Ik had graag wat informatie daarover gewild. ! (ik hoef hem niet te kopen, maar ik had wat vraagjes erover)
Mail mij alstublieft snel terug op : -weg-@live.nl
Met vriendelijke groet,
Charlie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |