Zoals ik al had verteld doet Sjaak af en toe mee aan een luiaardrace. Hij heeft al een hele prijzenkast volquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:08 schreef Scaurus het volgende:
Vraag is dan: wat doet Sjaak de zes uur dat hij wakker is?
Sjaak zit in een mooie boom. Speciaal voor Sjaakquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:03 schreef luciferhout het volgende:
zit Sjaak in een:
[ afbeelding ]
STOMME KOOI!!!1!!
Sjaak is niet zo snel. Dus zoveel kan ik Sjaak niet laten doenquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:13 schreef iuvenis het volgende:
Maar 1136, jij bent typisch zo'n kaerel die te makkelijk over zich heen laat lopen, zorg er wel voor dat hij zelf ook wat taakjes in huis heeft...
Zo te horen is Sjaak een slinks schepsel en gebruikt hij dat soort smoesjes om van zijn leven te kunnen genieten, is hij toevallig ook dyslectisch?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sjaak is niet zo snel. Dus zoveel kan ik Sjaak niet laten doenHij kan beter die 6 uurtjes voor zichzelf gebruiken, dat gun ik hem wel hoor
Je bent jaloers op Sjaak zijn leven. Puuure afgunstquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:31 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Zo te horen is Sjaak een slinks schepsel en gebruikt hij dat soort smoesjes om van zijn leven te kunnen genieten, is hij toevallig ook dyslectisch?
Eigenlijk heette ie ook Chaaque, maar Sjaak was idd makkelijkerquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:31 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Zo te horen is Sjaak een slinks schepsel en gebruikt hij dat soort smoesjes om van zijn leven te kunnen genieten, is hij toevallig ook dyslectisch?
nee, laats was ik bij 1136 op bezoek, sjaak zat met jaap opgesloten in de gouden kooiquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:03 schreef luciferhout het volgende:
zit Sjaak in een:
[ afbeelding ]
STOMME KOOI!!!1!!
Ik ben niet jaloers op luie figuren enzulks, ik wil werken... ik ben geboren om te werken, ik voel me overigens wel nietig als ik al die mieren zo hard zie werken..quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je bent jaloers op Sjaak zijn leven. Puuure afgunstSjaak geeft ook liefde terug hoor en luiaards zijn nou eenmaal traag, daar heeft Sjaak ook niet voor gekozen.
Sjaak ging protesteren want de hoed van jaap is gemaakt van luiaard bont...quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:56 schreef beverton het volgende:
[..]
nee, laats was ik bij 1136 op bezoek, sjaak zat met jaap opgesloten in de gouden kooi
[ afbeelding ]
om over de leren string van Jaap maar niet te beginnenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:59 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Sjaak ging protesteren want de hoed van jaap is gemaakt van luiaard bont...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |