Ik zal Sjaak even toevoegenquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sjaak vindt ook dat hij meer vriendjes nodig heeft!Hij heeft ook al een krabbel gekregen zag hij net
Ah, wedden dat hij heel veel MSN-(cyber)vriendjes krijgtquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:26 schreef elfzesendertig het volgende:
Sjaak heeft geen msn hoorAlleen Hyves en email. Dit is ook nieuw voor hem hoor
mag ik een handtekening van Sjaak voor op mijn C.V.?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:26 schreef elfzesendertig het volgende:
Sjaak heeft geen msn hoorAlleen Hyves en email. Dit is ook nieuw voor hem hoor
Ik wil ook zoiets maar dan een handtekening op 1 van zijn fotos.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:13 schreef beverton het volgende:
[..]
mag ik een handtekening van Sjaak voor op mijn C.V.?
Sjaak maakt Jan-Jozef kapot in een 1 op 1 gevecht tot de dood.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:51 schreef bjekkit het volgende:
kun je kennis laten maken met mijn miereneter Jan-Jozef?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:07 schreef beverton het volgende:
[..]
Sjaak maakt Jan-Jozef kapot in een 1 op 1 gevecht tot de dood.
hij ziet er wel aardig uitquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:11 schreef bjekkit het volgende:
[..]dat weet ik ... maar Jan-Jozef is eenzaam en zoekt een soort genoot
quote:Sjaak (12)
gisteren, 21:52
Hoi :peace: leuk dat je me hebt toegevoegd :-) ik ga maar weer eens slapen :sleeping:
Lol, dat beest lijkt op een kruising van een schaap, aap en varkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:51 schreef bjekkit het volgende:
kun je kennis laten maken met mijn miereneter Jan-Jozef?
[ afbeelding ]
Dat zijn al die BN'ers tegenwoordig...quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:41 schreef Scaurus het volgende:
Sjaak is een drukbezet man in de tijd dat hij wakker is. Je zal dus even moeten wachten.
Ik heb wel een krabbel van Sjaakquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:40 schreef iuvenis het volgende:
Waarom krabbelt Sjaak mij niet?
Ik heb altijd al sympathie voor hem gehad, en nu word ik op zo'n manier aan de kant geschoven..
Sjaak is dus ook al een BN'erquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:27 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Dat zijn al die BN'ers tegenwoordig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |