is moederdag al geweest?quote:Op zondag 25 mei 2008 21:06 schreef Ordinair het volgende:
OMG! Ik schrok me dood, ik was ook al moederdag vergeten.
eens; wel mooi om te zien dat de meerderheid van de fokkers zich zoiets nog wel aantrekt, valt weer mee met die jeugd van tegenwoordig.quote:
heus welquote:Op zondag 25 mei 2008 21:45 schreef Little_Angel het volgende:
Ik schrok niet, heb geen vader.
quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:45 schreef Little_Angel het volgende:
Eenschquote:Op zondag 25 mei 2008 21:45 schreef Little_Angel het volgende:
Door 'was het' trapte ik er ook niet helemaal in. Al was de twijfel wel erg groot.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:45 schreef Flepke het volgende:
Ik ben er niet ingetrapt![]()
Te voorspelbare TT en op de tv word je ook nog niet dood gegooid met reclame....
Morgenquote:
echtwaar, wat dacht je dan na de zomer ofzo?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaderdag#Vieringquote:In België is vaderdag de tweede zondag in juni, in Nederland pas de derde zondag. In Spanje, maar ook in een deel van België (o.a. Antwerpen), wordt op 19 maart vaderdag gevierd, de dag van Sint Jozef, de (stief-)vader van Jezus. In Duitsland wordt het gevierd op Hemelvaart (Jezus keert terug naar zijn Vader in de hemel).
Verpest t nou nietquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:52 schreef Asgard het volgende:
Volgende week..
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaderdag#Viering
Voor het lapje te houdenquote:Op zondag 8 juni 2008 08:29 schreef PiRANiA het volgende:
Subtiele kick om nog een paar mensen voor het lapje te houden
Ik ookquote:
niet waar het was gisteren vaderdagquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:02 schreef fotostarter het volgende:
Een mooie tekening. ( hij is pas 5 maanden )
Wat snap je hier niet van?quote:
waarom schrijf je jou naam met 3 h'squote:Op zondag 15 juni 2008 13:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom schrijf je jouw naam met een d
Omdat dat op me id kaart staat dusjaquote:Op zondag 15 juni 2008 13:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom schrijf je jouw naam met een d
Inderdaad!quote:Op zondag 15 juni 2008 14:21 schreef IQM het volgende:
Ik trap er niet meer in, hoor! Het is heul geen vaderdag vandaag.
wat zegt dat over jou kadootjes?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:37 schreef Red_Cat het volgende:
Hij wou niksen van me meissie heeft die een tekening
Net zo vaak als ik.quote:
Gelukkig trap jij nergens in.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:28 schreef Paul het volgende:
Mensen die daar in trappen zijn dom want iedereen weet dat vaderdag op een zondag is
Dat was toch ook op een zondag, sulquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:03 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Vandaag was het vaderdag, wat heb jij gegeven/gekregen ?
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:33 schreef Fredo55 het volgende:
Jaja vandaag is het dan vaderdag.
Ik heb een bierpakket gegeven.
Vervelend hé.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:51 schreef Negentien het volgende:
Krijgt dit topic nu iedere dag een kickje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die arme vader van jouquote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Dolce. het volgende:
Het zou mij niks interesseren als ik echt vaderdag gemist had. Daar doe ik toch niet aan
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb geen vader.Ik ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dolce's vader: ''Zou ze het dit jaar wéér vergeten zijn?!''quote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Dolce. het volgende:
Het zou mij niks interesseren als ik echt vaderdag gemist had. Daar doe ik toch niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ik heb geen moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb geen moederIk heb er wel eentje voor je, hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dankje, heb mijne niet voor niks gedumptquote:
I feel you my brotherquote:Op maandag 23 maart 2009 21:54 schreef msnk het volgende:
Vaderdag...
verkapte ik wou dat ik een vader had post![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2009 13:46 schreef Mikkie het volgende:
Beetje matig dat dit topic nu elke week gekickt wordt.
21 juni.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:10 schreef boskameel het volgende:
Het was dus echt vaderdag vandaag.
Hoiquote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Blaf dit kuttopic eens snel vol, zodat ie uit mijn AT-lijst verdwijnt.
Nog wat gedacht vandaag? (ondertitelquote:
Ik heb vanochtend voor een groot dilemma gestaan. Ik moest kiezen tussen Brie en jonge kaas op m'n pistolet.quote:Op zondag 26 april 2009 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog wat gedacht vandaag? (ondertitel)
En wat heb je er bij gedronken?quote:Op zondag 26 april 2009 23:07 schreef Dagoduck het volgende:Ik had gebakken beenham op m'n tijgerbolletje
My good old ©®Coca Cola.quote:Op zondag 26 april 2009 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En wat heb je er bij gedronken?![]()
![]()
Cola?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |