quote:Op zondag 22 maart 2009 14:33 schreef Fredo55 het volgende:
Jaja vandaag is het dan vaderdag.
Ik heb een bierpakket gegeven.
Vervelend hé.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:51 schreef Negentien het volgende:
Krijgt dit topic nu iedere dag een kickje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die arme vader van jouquote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Dolce. het volgende:
Het zou mij niks interesseren als ik echt vaderdag gemist had. Daar doe ik toch niet aan
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb geen vader.Ik ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dolce's vader: ''Zou ze het dit jaar wéér vergeten zijn?!''quote:Op maandag 23 maart 2009 20:59 schreef Dolce. het volgende:
Het zou mij niks interesseren als ik echt vaderdag gemist had. Daar doe ik toch niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ik heb geen moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb geen moederIk heb er wel eentje voor je, hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dankje, heb mijne niet voor niks gedumptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |