quote:Blof - Wat een leven
Zonder iets te zeggen
Maar met een groot gevoel
Trek ik de deur dicht achter mijn gedachten
Zonder iets te hopen
Laat ik de boel de boel
Laat voortaan alles op me wachten
De klok verslikt zich in mijn ritme
Het ritme van mijn hart is wild en uit de maat
Wat een leven, wat een leven!
En wat ermee te doen?
Het voelt als wachten op een wonder
Is het blof dat ik je zoen?
Of kan ik gewoon niet langer zonder?
Soms zijn we vreemden
Soms ook geliefden van elkaar
Zonder mooie woorden
Maar met een groot gevoel
Lach je me toe en je neemt mijn lot in handen
En zonder na te denken
Weet jij wat ik bedoel
Ik voel het heilig vuur spontaan ontbranden
De klok verslikt zich in mijn ritme
Het ritme van mijn hart is wild en uit de maat
En wat ermee te doen?
Soms zijn we vreemden
En wat ermee te doen?
Soms zijn we vreemden
Ja, misschien nog ff langs de Off_Corso van 1:00 tot 4:30quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
Bart, ga jij vanavond ook nog weg? Gewoon, uit interesse
Kut.
Oh, gelukkig. Als jij dan weggaat kan ik gaan slapen. Blijf ik niet alleen overquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:50 schreef Bravebart het volgende:
Ja, misschien nog ff langs de Off_Corso van 1:00 tot 4:30
Wat toepasselijk eigenlijkquote:Wat een leven, wat een leven!
En wat ermee te doen?
En hoe kom je er weer van af.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Als jij dan weggaat kan ik gaan slapen. Blijf ik niet alleen over
[..]
Wat toepasselijk eigenlijk
Hoe ik kom er op
Ghehequote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Als jij dan weggaat kan ik gaan slapen. Blijf ik niet alleen over
[..]
Wat toepasselijk eigenlijk
Hoe ik kom er op
Jij moet er ook nog bijquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De OP is flink uitgebreid. En mijn naam kan weg bij de meeters, aangezien ik toch niet kan komen op vrijdag
quote:
Ik heb zoveel steun aan julliequote:
quote:
Plan een meeting dan ook gewoon in een (formule 1-vrij) weekend.quote:
Nou, dan nietquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Plan een meeting ook ook gewoon in een formule 1-vrij weekend.
Ik bedoelde het zo:quote:
Snap ik nog niet dat je dan niet kanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik bedoelde het zo:
In een weekend (zaterdag of zondag) en waarin er ook nog eens geen formule 1 is.
Jawel hoor Pilsiequote:
Wat liefquote:
Op vrijdag ben ik sowieso tot half 5 op het werk, wellicht dat ik uurtje eerder zou kunnen stoppen en dan gelijk naar Goes zou gaan en daar de trein pak naar Utrecht, maar dan ben ik daar pas om 19:52 uur. En we moeten weer de trein van 22:08 uur pakken, dus dan ben ik maar twee uur in Utrecht. En dat vind ik niet echt de moeite.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Snap ik nog niet dat je dan niet kan
Of heb je het dan drukker met werk
En als ik je heeeel misschien met de auto kom halenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op vrijdag ben ik sowieso tot half 5 op het werk, wellicht dat ik uurtje eerder zou kunnen stoppen en dan gelijk naar Goes zou gaan en daar de trein pak naar Utrecht, maar dan ben ik daar pas om 19:52 uur. En we moeten weer de trein van 22:08 uur pakken, dus dan ben ik maar twee uur in Utrecht. En dat vind ik niet echt de moeite.
Nooit verwacht dat iets via Fok! zo serieus kon verlopenquote:
Ik neem aan dat je me niet in Terneuzen op komt halen. Maar dan zouden we ergens af moeten spreken en dan kan het wel later worden natuurlijk. Als je me ook in M'burg afzetquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:10 schreef Piles het volgende:
[..]
En als ik je heeeel misschien met de auto kom halen
Nee, Walcheren en Zuid-Beveland kan nog, maar de overkant gaat iets te verquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik neem aan dat je me niet in Terneuzen op komt halen. Maar dan zouden we ergens af moeten spreken en dan kan het wel later worden natuurlijk. Als je me ook in M'burg afzet
Ik heb Fok! altijd serieus genomenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat iets via Fok! zo serieus kon verlopen
Als je me zou op komen pikken dan...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, Walcheren en Zuid-Beveland kan nog, maar de overkant gaat iets te ver
Maar dan breng ik je natuurlijk ook weer thuis
Maar dit is nog heel erg misschien hè
Goes zou wel kunnen, of anders kun je mss nog door naar Zierikzee. Maar dat zien we tzt welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je me zou op komen pikken dan...
quote:Wie is doet niets maar komt toch iedere keer weer langs:
Oh ik nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhuh
Als wat ik doe op internet is serieus volgens mij
Ik had niet anders verwachtquote:
Die klopt niet helemaal neequote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in de OP vind ik dit maar een vage zin
[..]
quote:
Als ik naar Zierikzee door zou komen, dan komen we om 19:29 uur aan. dus zou 20 minuutjes schelenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Goes zou wel kunnen, of anders kun je mss nog door naar Zierikzee. Maar dat zien we tzt wel
Truste voor nu
Ideaal tochquote:
Nou ja, we zien welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik naar Zierikzee door zou komen, dan komen we om 19:29 uur aan. dus zou 20 minuutjes schelenMaar met het OV zou ik er al om 19:11 uur komen
quote:
Blijft een mooi figuurquote:Op zondag 25 mei 2008 04:07 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik kijk nu naar Tom Waits, wat is dat toch een humorist!
Bijvoorbeeld
quote:
Ja, maar daar heb ik niks aanquote:Op zondag 25 mei 2008 10:59 schreef The_Dean het volgende:
Yenice is aan het bakken zei ze
Cali
Hier fokking zere knie
Verder niet veel gebeurdDaar?
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zullen stukje voor je bewarenWat wil je appel of vruchten
quote:
Ja goed manquote:Op zondag 25 mei 2008 11:01 schreef Californium het volgende:Dean....En hoe voelt dat nou....klaar met stage
Hier ook niet zo veel aan de hand eigenlijk![]()
Nog tot volgend jaar juliquote:Op zondag 25 mei 2008 11:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja goed man
Kan het jullie wel aanraden!!
Nou, ben in Denemarken vorig jaar op mijn knie gevallen, en toen was hij enorm dik, veel vocht erin enzo, flink pijn. Toen zwakte het wel wat af, maar volgens mij was hij wel beschadigd, want aan de rechterkant op een paar vierkante cm bleef hij ongevoelig. Paar weken daarna was ik alweer terug in Nederland, en kwam ik uit de kroeg [achterin krappe auto gezeten] en was hij ook weer helemaal opgezet en pijnlijk enzo. Toen dat ook weer afzwakte was nogsteeds datzelfde plekje ongevoelig, maar verder nergens last van, kon er ook wel gewoon op liggen enzo.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik niks aan
Zere knie?Hoe komt?
Damn, heftigquote:Op zondag 25 mei 2008 11:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, ben in Denemarken vorig jaar op mijn knie gevallen, en toen was hij enorm dik, veel vocht erin enzo, flink pijn. Toen zwakte het wel wat af, maar volgens mij was hij wel beschadigd, want aan de rechterkant op een paar vierkante cm bleef hij ongevoelig. Paar weken daarna was ik alweer terug in Nederland, en kwam ik uit de kroeg [achterin krappe auto gezeten] en was hij ook weer helemaal opgezet en pijnlijk enzo. Toen dat ook weer afzwakte was nogsteeds datzelfde plekje ongevoelig, maar verder nergens last van, kon er ook wel gewoon op liggen enzo.
Nu hadden we gisteren een fotoshoot van de band, en nam een sprong, maar viel natuurlijk om, vol op diezelfde knie. Hij is dan nu niet opgezet, maar wel weer erg pijnlijk. Naja, en een paar flinke schrammen, maar dat is niet zo erg, dat hoort erbij
Dit is van gisteren, bloedde inmiddels niet meer, en beetje schoongemaakt, maar lijkt wel ruig![]()
[ afbeelding ]
En zo zag hij eruit toen hij helemaal opgezet was:
[ afbeelding ]
quote:
auwaquote:Op zondag 25 mei 2008 11:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, ben in Denemarken vorig jaar op mijn knie gevallen, en toen was hij enorm dik, veel vocht erin enzo, flink pijn. Toen zwakte het wel wat af, maar volgens mij was hij wel beschadigd, want aan de rechterkant op een paar vierkante cm bleef hij ongevoelig. Paar weken daarna was ik alweer terug in Nederland, en kwam ik uit de kroeg [achterin krappe auto gezeten] en was hij ook weer helemaal opgezet en pijnlijk enzo. Toen dat ook weer afzwakte was nogsteeds datzelfde plekje ongevoelig, maar verder nergens last van, kon er ook wel gewoon op liggen enzo.
Nu hadden we gisteren een fotoshoot van de band, en nam een sprong, maar viel natuurlijk om, vol op diezelfde knie. Hij is dan nu niet opgezet, maar wel weer erg pijnlijk. Naja, en een paar flinke schrammen, maar dat is niet zo erg, dat hoort erbij
Dit is van gisteren, bloedde inmiddels niet meer, en beetje schoongemaakt, maar lijkt wel ruig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dean toch, ben je daar niet mee naar de dokter geweest? Ik kan me die dikke knie nog wel herinderen, die heb je hier ook een keer gepost... Wat nou als je Knie kanker hebt gekregen... Ik bedoel geen gevoel meer in je kniequote:Op zondag 25 mei 2008 11:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dean toch, ben je daar niet mee naar de dokter geweest? Ik kan me die dikke knie nog wel herinderen, die heb je hier ook een keer gepost... Wat nou als je Knie kanker hebt gekregen... Ik bedoel geen gevoel meer in je knieMan je kan je benen wel kwijtraken! BEIDE!
Idd!quote:Op zondag 25 mei 2008 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dean toch, ben je daar niet mee naar de dokter geweest? Ik kan me die dikke knie nog wel herinderen, die heb je hier ook een keer gepost... Wat nou als je Knie kanker hebt gekregen... Ik bedoel geen gevoel meer in je knieMan je kan je benen wel kwijtraken! BEIDE!
Toch zou ik maar ff gaan, want een beschadigde zenuw, of wat het ook is, moet je mee oppassenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:43 schreef The_Dean het volgende:
Is trouwens geen lange hoor, maar shorts
En ik vind em gaaf, dus
Maarja, eigenlijk geen tijd om mee naar doktor enzo... onderzoeken, kijkoperatie wellicht... kan er verder alles mee hoor en normaal gesproken ook geen last van.
Echt he! Knie Kanker is hardstikke gevaarlijk! kun je zomaar beide benen door kwijtraken!quote:
Er is gewoon niet anders te zeggen dan:quote:Op zondag 25 mei 2008 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Maar Dean geniet van je slagroom taart nu het nog kan!
Ik weet het, mn opa heeft het en zijn benen werden eerst helemaal paars opgezwollen, toen ging het etteren en zijn ze langzaam afgestorvenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Echt he! Knie Kanker is hardstikke gevaarlijk! kun je zomaar beide benen door kwijtraken!![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet het, mn opa heeft het en zijn benen werden eerst helemaal paars opgezwollen, toen ging het etteren en zijn ze langzaam afgestorvenEn een geur dat eraf kwam, niet te harden!
Ik sta er een keer wel inquote:Op zondag 25 mei 2008 11:05 schreef Californium het volgende:
quote]Op zondag 25 mei 2008 01:18 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van zaterdag 24 mei 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 280 tong80
25. 078 Piles
32. 072 Bravebart
55. 052 Luctor.et.Emergo
70. 045 Houniet
88. 040 PieterBas
Ik sta er niet in
Ja mijn opa heeft er eerst nog 3 dagen mee doorgelopen en toen was het al te laatquote:Op zondag 25 mei 2008 11:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]bij mijn opa zijn ze er gelukkig vroeg achter gekomen en met heel veel kuren en bestraling (25 jaar lang...
) is hij er eindelijk vanaf...!
zo snel...!quote:Op zondag 25 mei 2008 11:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja mijn opa heeft er eerst nog 3 dagen mee doorgelopen en toen was het al te laat
Dean is dan ten dode opgeschrevenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zo snel...!en hoelang loopt Dean er al wel niet mee rond...? 6-7 maand...?
deantje...!
F1? Het regent nooit in Monacoquote:Op zondag 25 mei 2008 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even iets veel leukers: Het regent in Monaco
Ja klopt, dus het is al lang te laat, maar de symptomen zullen pas over uuhm precies 2 dagen zichtbaar wordenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zo snel...!en hoelang loopt Dean er al wel niet mee rond...? 6-7 maand...?
deantje...!
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja klopt, dus het is al lang te laat, maar de symptomen zullen pas over uuhm precies 2 dagen zichtbaar worden!
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]! Ow NOES! DEAN! WAAR BEN JE! LEEF JE NOG...?!
ja lach maar...!quote:
KNIE KANKER DEAN! KNIE KANKER!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:06 schreef The_Dean het volgende:
Haha, we gaan het zien
Eerst Pinkpop, zien we dan verder. Als ze al willen snijden en kijken loop ik daar met krukken rond, en daar heb ik ook geen zin in. Als ik daar dan al heen kan... en niets weerhoud me ervan om Metallica te zien!
Neehoor, voor kijkoperatie hoeft dat allemaal nietquote:Op zondag 25 mei 2008 12:06 schreef The_Dean het volgende:
Haha, we gaan het zien
Eerst Pinkpop, zien we dan verder. Als ze al willen snijden en kijken loop ik daar met krukken rond, en daar heb ik ook geen zin in. Als ik daar dan al heen kan... en niets weerhoud me ervan om Metallica te zien!
Idd.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja lach maar...!Dean betekend vast niet zo veel voor jou als voor ons! Hij is DE mentale steun in moeilijke tijden! En nu heeft hij het zelf moeilijk en het enige wat jij kan doen is lachen...?!
Jah!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja lach maar...!Dean betekend vast niet zo veel voor jou als voor ons! Hij is DE mentale steun in moeilijke tijden! En nu heeft hij het zelf moeilijk en het enige wat jij kan doen is lachen...?!
stop maar, heb ik al lang gedaan, er is al een arrestatie team onderweg!quote:
jezus man! VROUW! weet je wel hoe erg knie kanker is?! bijna net zo erg als spellings kanker en typ aids bij elkaar!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah!![]()
![]()
Had dan een meer realistisch iets bedacht
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stop maar, heb ik al lang gedaan, er is al een arrestatie team onderweg!
Nice! Worden er filmpjes gemaakt?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stop maar, heb ik al lang gedaan, er is al een arrestatie team onderweg!
jezus man! Weet je niet over wie je het hebt? Je hebt het wel over de invincible-Dean!!!! Die overwint alles, van spellingskanker en typ aids tot knie kanker!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jezus man! VROUW! weet je wel hoe erg knie kanker is?! bijna net zo erg als spellings kanker en typ aids bij elkaar!
Slaap kanker!quote:
Aahwquote:
Ja! Ik heb hik-kankerquote:Op zondag 25 mei 2008 12:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Slaap kanker!
Het stikt hier van de kanker BraveBart!heb jij al symptonen?
Lieverd heb me al laten testen. Ik heb geen slaapkankerquote:Op zondag 25 mei 2008 12:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Slaap kanker!
Het stikt hier van de kanker BraveBart!heb jij al symptonen?
http://live.yahoo.com/salem ! Live! NU!quote:
jij hebt zeker geen spellingskanker...? weet je hoe erg dat is...?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
jezus man! Weet je niet over wie je het hebt? Je hebt het wel over de invincible-Dean!!!! Die overwint alles, van spellingskanker en typ aids tot knie kanker!
Nee, want je hebt mij aangestoken en dat kan niet, want kanker is niet aanstekelijk.quote:
quote:
brrrrrr vrouwelijkheid...!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieverd heb me al laten testen. Ik heb geen slaapkankerIk heb last van vrouwelijkheid..
Kankervet!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
http://live.yahoo.com/salem ! Live! NU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ja maar het is Dean!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
jij hebt zeker geen spellingskanker...? weet je hoe erg dat is...?
heb jij wel verstand van Hik-kanker? blijkbaar niet! dat is juist zelfs dodelijk aanstekelijk! als je je niet binnen 48 seconden na aanraking met het virus laat testen ben je ten dode opgeschreven!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, want je hebt mij aangestoken en dat kan niet, want kanker is niet aanstekelijk.
Hoho, hoezo heb ik jouw aangestokenquote:Op zondag 25 mei 2008 12:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, want je hebt mij aangestoken en dat kan niet, want kanker is niet aanstekelijk.
Idd! Het duurt nog minimaal 60 jaar voordat je er aan overlijdt, maar je bent wel ten dode opgeschrevenquote:Op zondag 25 mei 2008 12:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij wel verstand van Hik-kanker? blijkbaar niet! dat is juist zelfs dodelijk aanstekelijk! als je je niet binnen 48 seconden na aanraking met het virus laat testen ben je ten dode opgeschreven!
Ik ga dooooooooooooooooooooooooooooooodquote:Op zondag 25 mei 2008 12:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij wel verstand van Hik-kanker? blijkbaar niet! dat is juist zelfs dodelijk aanstekelijk! als je je niet binnen 48 seconden na aanraking met het virus laat testen ben je ten dode opgeschreven!
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:16 schreef Bravebart het volgende:
![]()
[..]
Kankervet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Elvis Presely is ook gestorven aan hik-kanker hoor!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Ik werd 111quote:Op zondag 25 mei 2008 12:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd! Het duurt nog minimaal 60 jaar voordat je er aan overlijdt, maar je bent wel ten dode opgeschreven
Dean heeft ook knie-kanker, geen hik-kankerquote:Op zondag 25 mei 2008 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Elvis Presely is ook gestorven aan hik-kanker hoor!
Als je je als huisvrouw gaat gedragen hoorde ik dat je zelfs 80 jaar oud kan worden!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar daar kan ik nog heel oud mee worden
duurt nog wel 50-60 jaar maar toch! je gaat doooooood!quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Pwndquote:
Hik kanker is niets vergeleken met knie kanker...!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dean heeft ook knie-kanker, geen hik-kanker
Het wordt gewoon spektakelquote:Op zondag 25 mei 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
misschien dat ik vanmiddag de tv ook eens aanzet
Hallo! DEAN GAAT DOOD EN JIJ WIL ON TOPIC !quote:
Na 60 jaar ben ik 80quote:Op zondag 25 mei 2008 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als je je als huisvrouw gaat gedragen hoorde ik dat je zelfs 80 jaar oud kan worden!
[..]
duurt nog wel 50-60 jaar maar toch! je gaat doooooood!
Daarom dusquote:Op zondag 25 mei 2008 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het wordt gewoon spektakel![]()
F1 =![]()
F1 + regen =![]()
![]()
![]()
F1 + Monaco =![]()
![]()
F1 + Monaco + regen =![]()
![]()
![]()
ik zei toch dat hik-kanker niet zo erg was!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Na 60 jaar ben ik 80![]()
En en en en en en en nee ik word je huisvrouw niet
Nee, gevoel heb ik niet neequote:Op zondag 25 mei 2008 12:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hallo! DEAN GAAT DOOD EN JIJ WIL ON TOPIC !ook geen gevoel voor de medemens dus!
Oh ik word wel huisvrouw hoor..quote:Op zondag 25 mei 2008 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zei toch dat hik-kanker niet zo erg was!
je hoeft ook niet mijn huisvrouw te worden, er zijn vast wel andere mannen die dat willen! (dat jij hun huisvrouw word he, niet dat die mannen mijn huisvrouw worden)
nou lekker is dat...quote:
Ik wil jouw huisvrouw wel wordenquote:Op zondag 25 mei 2008 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zei toch dat hik-kanker niet zo erg was!
je hoeft ook niet mijn huisvrouw te worden, er zijn vast wel andere mannen die dat willen! (dat jij hun huisvrouw word he, niet dat die mannen mijn huisvrouw worden)
quote:
Heb melijquote:
Iets zegt me dat je een man bent... (quote:
nee...?quote:
Hoaxquote:Op zondag 25 mei 2008 12:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je een man bent... ([ afbeelding ])
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoax!!! Pure brainwashing door de regering
Ik bedoel maar, zo ver gaan zequote:
dat is wel heel erg dan...!quote:
Iddquote:
Een paar jaar trugge versie van mijquote:
quote:
Hij heeft ook een mooie foto gemaakt toen hij op zijn koker was gevallenquote:
Zal ik die ook gelijk maar posten, voordat iemand anders het doetquote:Op zondag 25 mei 2008 13:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij heeft ook een mooie foto gemaakt toen hij op zijn koker is gevallen.
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:01 schreef Yesse het volgende:
i said a hip hop the hippie the hippie
to the hip hip hop, a you dont stop
the rock it to the bang bang boogie say up jumped the boogie
to the rhythm of the boogie, the beat
now what you hear is not a test--i'm rappin to the beat
and me, the groove, and my friends are gonna try to move your feet
see i am wonder mike and i like to say hello
to the black, to the white, the red, and the brown, the purple and yellow
but first i gotta bang bang the boogie to the boogie
say up jump the boogie to the bang bang boogie
let's rock, you dont stop
rock the riddle that will make your body rock
well so far youve heard my voice but i brought two friends along
and next on the mike is my man hank
come on, hank, sing that song
Whahaha, hoe heb je dat gehad dudequote:Op zondag 25 mei 2008 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal ik die ook gelijk maar posten, voordat iemand anders het doet
[ afbeelding ]
En nu niet meer zeuren![]()
Buikschuiver gemaakt op de straatquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal ik die ook gelijk maar posten, voordat iemand anders het doet
[ afbeelding ]
En nu niet meer zeuren![]()
Ik zeur nooitquote:
Ik ga lekker aan de Tosti's onder de formule 1 race! Wel een beetje jammer is het feit dat ik allen nog maar cola in huis heb, ben niet zo'n cola drinker!quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:04 schreef Piles het volgende:
Goedemiddag allemaal
Mis ik al die foto's bijna![]()
Net op tijd voor de race gelukkig
anders is het inderdaad maar een beetje veredeld filerijden..quote:Op zondag 25 mei 2008 14:24 schreef KaheemSaid het volgende:
Deze baan is ook alleen aan te zien met regen eigenlijk!
Idd, maar wel een leuke race.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:24 schreef KaheemSaid het volgende:
Deze baan is ook alleen aan te zien met regen eigenlijk!
Mijn gemiddelde is trouwens flink gestegen....quote:Aantal posts: 2.140 (gemiddeld 23 per dag)
Ik wist niet dat jij nog maar zo kort hier zatquote:Op zondag 25 mei 2008 16:03 schreef Californium het volgende:
Mijn gemiddelde is trouwens flink gestegen....
Nou bij deze dit : dit was mijn eerste topicquote:Op zondag 25 mei 2008 16:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij nog maar zo kort hier zat
Jaaa hier vlakbij ook, maar ze hebben geluk want het is droogquote:Op zondag 25 mei 2008 14:12 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Vandaag is het Dag van het Park Lekker weer ook![]()
Ja, hij was inderdaad wel vermakelijk.quote:
Schumacher....quote:Op zondag 25 mei 2008 16:23 schreef The_Dean het volgende:
Ja man
Al mis ik Schumacher wel een beetje hoor
Ik vind het nu na een kwartier al saai wordenquote:Op zondag 25 mei 2008 16:24 schreef Californium het volgende:
Schumacher....Goede ouwe tijd...>Toen ik nog F1 volgde
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Schumacher....Goede ouwe tijd...>Toen ik nog F1 volgde
Wát een zeequote:
d'r buik is lichtelijk verbrand volgens mijquote:
Ik wil der wel insmerenquote:Op zondag 25 mei 2008 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
d'r buik is lichtelijk verbrand volgens mij
Ze is verbrand...Heeft een rare lach....En haar tieten zijn wit terwijl de rest bruin of rood isquote:
Wat ruik ik?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze is verbrand...Heeft een rare lach....En haar tieten zijn wit terwijl de rest bruin of rood is
Je okselquote:
lees mijn vorige postquote:Op zondag 25 mei 2008 17:16 schreef eer-ik het volgende:
JALOEZIE
ook overtuigend met diequote:
Moet te regelen zijn toch. waar heb je trek in.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:20 schreef Houniet het volgende:
eer-ik we moeten echt effe wat te eten fixen.
Shoaarmaquote:Op zondag 25 mei 2008 17:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet te regelen zijn toch. waar heb je trek in.
*Besteltquote:Op zondag 25 mei 2008 17:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Shoaarma! Is bij ons niet te krijgen, nouja haast niet
.
quote:Op zondag 25 mei 2008 17:15 schreef Houniet het volgende:
Wat ruik ik?
Dat dusquote:Op zondag 25 mei 2008 17:29 schreef Californium het volgende:
maare ik ga douchen
Douche-ze en goeie reisquote:Op zondag 25 mei 2008 17:29 schreef Californium het volgende:
maare ik ga douchen en dan maar eens richting het prachtige Nijmegen
Denk dat ik straks nog wel eens kom kijken hier
quote:
Een goedemiddagquote:
Zonnetje?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar weer eens van het zonnetje genieten
Hier nu ookquote:
niets, het is gewoon een feitquote:Op zondag 25 mei 2008 17:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja wat moet ik hier nu tegen in brengen?
Huh?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:06 schreef PieterBas het volgende:
Af en toe worden sollicitatieprocedures steeds gekker...
Nu moet ik zelfs voor dat ik bij het bedrijf kom te werken, mijn cv al aanpassen... aan hun standaard..
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:06 schreef PieterBas het volgende:
Af en toe worden sollicitatieprocedures steeds gekker...
Nu moet ik zelfs voor dat ik bij het bedrijf kom te werken, mijn cv al aanpassen... aan hun standaard..
ik ga lekker even met het zonnetje in het gezicht naar de supermarkt!quote:
Ik kijk naar buiten en zie:quote:Op zondag 25 mei 2008 18:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maak me eens niet zo jaloers!
Sorryquote:Op zondag 25 mei 2008 18:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo nu is het klaar met Loesje pesten!
dat bepalen wij wel he!quote:Op zondag 25 mei 2008 18:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo nu is het klaar met Loesje pesten!
Het noorden hè, het zal hier ook een keer meevallenquote:
Hier ook, al vrijwel de hele dag regen. Maar ja, beter vandaag dan op dagen dat ik wel buiten kom.quote:
Wat zit je dan te zeurenquote:Op zondag 25 mei 2008 18:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij hebben het de vorige weken toch vaker droog en warm gehad hoor
Schat, er komt rook uit je orenquote:Op zondag 25 mei 2008 18:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zeur omdat jullie mij pesten! *stampvoet*
Vanaf morgen weer de hele week stage...quote:Op zondag 25 mei 2008 18:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bah, morgen weer de hele dag cursus..
Ik heb al mijn cv opgestuurd, maar ze wouden dus het cv hebben ook via hun formatquote:Op zondag 25 mei 2008 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik zou dat dus niet doen, dan val je juist op, en in je brief dan uitleggen waarom je je CV niet hebt aangepast
Daar ga jequote:Op zondag 25 mei 2008 18:53 schreef The_Dean het volgende:
Sinds afgelopen vrijdag nooit weer stage
Vanaf morgen de rest van mijn leven vol aan de bak
Morgen cursus, dinsdag hele dag cursus en woensdag halve dag denk ik.. donderdagmorgen vroeg naar Turkijequote:Op zondag 25 mei 2008 18:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Schat, er komt rook uit je oren![]()
[..]
Vanaf morgen weer de hele week stage...
quote:
En zij maar zeuren dat we haar aan het pesten waren met de regen he...!quote:
Dat het maar hard mag regenen in Turkijequote:Op zondag 25 mei 2008 19:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
En zij maar zeuren dat we haar aan het pesten waren met de regen he...!
geniet nog maar van dat bakje voor je als werkslaaf begint morgen vroeg! ;')quote:
Met volle teugen Kunoquote:Op zondag 25 mei 2008 19:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
geniet nog maar van dat bakje voor je als werkslaaf begint morgen vroeg! ;')
`quote:Op zondag 25 mei 2008 19:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat het maar hard mag regenen in Turkije![]()
![]()
God, wat ben ik weer onaardig
ik krijg strax lekker een paar maand 90 euro!quote:Op zondag 25 mei 2008 19:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met volle teugen Kuno
Ik hark straks lekker tegen de 1700 per maand binnen [ongeveer], jullie lekker niet
En wat daar valt, valt niet hierquote:
Jij krijgt tenminste nog wat, ik afgelopen jaar niet meerquote:Op zondag 25 mei 2008 19:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik krijg strax lekker een paar maand 90 euro!van de IB groep!
Oja, moet ik ook nog doenquote:
Dat wou ik dus ook doen.. helaas dus de eerste rondequote:Op zondag 25 mei 2008 20:33 schreef The_Dean het volgende:
Wou aan de hand van de uitslagen alle rondes al invullen, maar dat kan niet
hahaquote:Op zondag 25 mei 2008 20:53 schreef The_Dean het volgende:
Naja, dan ben ik niet helemaal verloren als ik in de eerste ronde dikke fouten maak
Ja schatquote:
Je hebt er zin inquote:Op zondag 25 mei 2008 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht nog ff met de EK poule van het werk invullen totdat alle selecties definitief zijn, en dan ff een sterkte-zwakte-analyse maken en dan invullen
ik ga voor de hoofdprijs van EUR 175,-quote:
Yesse heeft m gestart als je dat bedoeltquote:Op zondag 25 mei 2008 21:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wie deed ook nog maar weer die EK poule?
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ga voor de hoofdprijs van EUR 175,-![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |