dat bepalen wij wel he!quote:Op zondag 25 mei 2008 18:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo nu is het klaar met Loesje pesten!
Het noorden hè, het zal hier ook een keer meevallenquote:
Hier ook, al vrijwel de hele dag regen. Maar ja, beter vandaag dan op dagen dat ik wel buiten kom.quote:
Wat zit je dan te zeurenquote:Op zondag 25 mei 2008 18:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij hebben het de vorige weken toch vaker droog en warm gehad hoor
Schat, er komt rook uit je orenquote:Op zondag 25 mei 2008 18:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zeur omdat jullie mij pesten! *stampvoet*
Vanaf morgen weer de hele week stage...quote:Op zondag 25 mei 2008 18:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bah, morgen weer de hele dag cursus..
Ik heb al mijn cv opgestuurd, maar ze wouden dus het cv hebben ook via hun formatquote:Op zondag 25 mei 2008 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik zou dat dus niet doen, dan val je juist op, en in je brief dan uitleggen waarom je je CV niet hebt aangepast
Daar ga jequote:Op zondag 25 mei 2008 18:53 schreef The_Dean het volgende:
Sinds afgelopen vrijdag nooit weer stage
Vanaf morgen de rest van mijn leven vol aan de bak
Morgen cursus, dinsdag hele dag cursus en woensdag halve dag denk ik.. donderdagmorgen vroeg naar Turkijequote:Op zondag 25 mei 2008 18:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Schat, er komt rook uit je oren![]()
[..]
Vanaf morgen weer de hele week stage...
quote:
En zij maar zeuren dat we haar aan het pesten waren met de regen he...!quote:
Dat het maar hard mag regenen in Turkijequote:Op zondag 25 mei 2008 19:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
En zij maar zeuren dat we haar aan het pesten waren met de regen he...!
geniet nog maar van dat bakje voor je als werkslaaf begint morgen vroeg! ;')quote:
Met volle teugen Kunoquote:Op zondag 25 mei 2008 19:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
geniet nog maar van dat bakje voor je als werkslaaf begint morgen vroeg! ;')
`quote:Op zondag 25 mei 2008 19:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat het maar hard mag regenen in Turkije![]()
![]()
God, wat ben ik weer onaardig
ik krijg strax lekker een paar maand 90 euro!quote:Op zondag 25 mei 2008 19:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met volle teugen Kuno
Ik hark straks lekker tegen de 1700 per maand binnen [ongeveer], jullie lekker niet
En wat daar valt, valt niet hierquote:
Jij krijgt tenminste nog wat, ik afgelopen jaar niet meerquote:Op zondag 25 mei 2008 19:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik krijg strax lekker een paar maand 90 euro!van de IB groep!
Oja, moet ik ook nog doenquote:
Dat wou ik dus ook doen.. helaas dus de eerste rondequote:Op zondag 25 mei 2008 20:33 schreef The_Dean het volgende:
Wou aan de hand van de uitslagen alle rondes al invullen, maar dat kan niet
hahaquote:Op zondag 25 mei 2008 20:53 schreef The_Dean het volgende:
Naja, dan ben ik niet helemaal verloren als ik in de eerste ronde dikke fouten maak
Ja schatquote:
Je hebt er zin inquote:Op zondag 25 mei 2008 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht nog ff met de EK poule van het werk invullen totdat alle selecties definitief zijn, en dan ff een sterkte-zwakte-analyse maken en dan invullen
ik ga voor de hoofdprijs van EUR 175,-quote:
Yesse heeft m gestart als je dat bedoeltquote:Op zondag 25 mei 2008 21:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wie deed ook nog maar weer die EK poule?
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ga voor de hoofdprijs van EUR 175,-![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |