quote:Blof - Wat een leven
Zonder iets te zeggen
Maar met een groot gevoel
Trek ik de deur dicht achter mijn gedachten
Zonder iets te hopen
Laat ik de boel de boel
Laat voortaan alles op me wachten
De klok verslikt zich in mijn ritme
Het ritme van mijn hart is wild en uit de maat
Wat een leven, wat een leven!
En wat ermee te doen?
Het voelt als wachten op een wonder
Is het blof dat ik je zoen?
Of kan ik gewoon niet langer zonder?
Soms zijn we vreemden
Soms ook geliefden van elkaar
Zonder mooie woorden
Maar met een groot gevoel
Lach je me toe en je neemt mijn lot in handen
En zonder na te denken
Weet jij wat ik bedoel
Ik voel het heilig vuur spontaan ontbranden
De klok verslikt zich in mijn ritme
Het ritme van mijn hart is wild en uit de maat
En wat ermee te doen?
Soms zijn we vreemden
En wat ermee te doen?
Soms zijn we vreemden
Ja, misschien nog ff langs de Off_Corso van 1:00 tot 4:30quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
Bart, ga jij vanavond ook nog weg? Gewoon, uit interesse
Kut.
Oh, gelukkig. Als jij dan weggaat kan ik gaan slapen. Blijf ik niet alleen overquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:50 schreef Bravebart het volgende:
Ja, misschien nog ff langs de Off_Corso van 1:00 tot 4:30
Wat toepasselijk eigenlijkquote:Wat een leven, wat een leven!
En wat ermee te doen?
En hoe kom je er weer van af.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Als jij dan weggaat kan ik gaan slapen. Blijf ik niet alleen over
[..]
Wat toepasselijk eigenlijk
Hoe ik kom er op
Ghehequote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Als jij dan weggaat kan ik gaan slapen. Blijf ik niet alleen over
[..]
Wat toepasselijk eigenlijk
Hoe ik kom er op
Jij moet er ook nog bijquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De OP is flink uitgebreid. En mijn naam kan weg bij de meeters, aangezien ik toch niet kan komen op vrijdag
quote:
Ik heb zoveel steun aan julliequote:
quote:
Plan een meeting dan ook gewoon in een (formule 1-vrij) weekend.quote:
Nou, dan nietquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Plan een meeting ook ook gewoon in een formule 1-vrij weekend.
Ik bedoelde het zo:quote:
Snap ik nog niet dat je dan niet kanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik bedoelde het zo:
In een weekend (zaterdag of zondag) en waarin er ook nog eens geen formule 1 is.
Jawel hoor Pilsiequote:
Wat liefquote:
Op vrijdag ben ik sowieso tot half 5 op het werk, wellicht dat ik uurtje eerder zou kunnen stoppen en dan gelijk naar Goes zou gaan en daar de trein pak naar Utrecht, maar dan ben ik daar pas om 19:52 uur. En we moeten weer de trein van 22:08 uur pakken, dus dan ben ik maar twee uur in Utrecht. En dat vind ik niet echt de moeite.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Snap ik nog niet dat je dan niet kan
Of heb je het dan drukker met werk
En als ik je heeeel misschien met de auto kom halenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op vrijdag ben ik sowieso tot half 5 op het werk, wellicht dat ik uurtje eerder zou kunnen stoppen en dan gelijk naar Goes zou gaan en daar de trein pak naar Utrecht, maar dan ben ik daar pas om 19:52 uur. En we moeten weer de trein van 22:08 uur pakken, dus dan ben ik maar twee uur in Utrecht. En dat vind ik niet echt de moeite.
Nooit verwacht dat iets via Fok! zo serieus kon verlopenquote:
Ik neem aan dat je me niet in Terneuzen op komt halen. Maar dan zouden we ergens af moeten spreken en dan kan het wel later worden natuurlijk. Als je me ook in M'burg afzetquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:10 schreef Piles het volgende:
[..]
En als ik je heeeel misschien met de auto kom halen
Nee, Walcheren en Zuid-Beveland kan nog, maar de overkant gaat iets te verquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik neem aan dat je me niet in Terneuzen op komt halen. Maar dan zouden we ergens af moeten spreken en dan kan het wel later worden natuurlijk. Als je me ook in M'burg afzet
Ik heb Fok! altijd serieus genomenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat iets via Fok! zo serieus kon verlopen
Als je me zou op komen pikken dan...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, Walcheren en Zuid-Beveland kan nog, maar de overkant gaat iets te ver
Maar dan breng ik je natuurlijk ook weer thuis
Maar dit is nog heel erg misschien hè
Goes zou wel kunnen, of anders kun je mss nog door naar Zierikzee. Maar dat zien we tzt welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je me zou op komen pikken dan...
quote:Wie is doet niets maar komt toch iedere keer weer langs:
Oh ik nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhuh
Als wat ik doe op internet is serieus volgens mij
Ik had niet anders verwachtquote:
Die klopt niet helemaal neequote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in de OP vind ik dit maar een vage zin
[..]
quote:
Als ik naar Zierikzee door zou komen, dan komen we om 19:29 uur aan. dus zou 20 minuutjes schelenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Goes zou wel kunnen, of anders kun je mss nog door naar Zierikzee. Maar dat zien we tzt wel
Truste voor nu
Ideaal tochquote:
Nou ja, we zien welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik naar Zierikzee door zou komen, dan komen we om 19:29 uur aan. dus zou 20 minuutjes schelenMaar met het OV zou ik er al om 19:11 uur komen
quote:
Blijft een mooi figuurquote:Op zondag 25 mei 2008 04:07 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik kijk nu naar Tom Waits, wat is dat toch een humorist!
Bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |