quote:
Ja, maar daar heb ik niks aanquote:Op zondag 25 mei 2008 10:59 schreef The_Dean het volgende:
Yenice is aan het bakken zei ze
Cali
Hier fokking zere knie
Verder niet veel gebeurdDaar?
Top 100 van zaterdag 24 mei 2008
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zullen stukje voor je bewarenWat wil je appel of vruchten
quote:
Ja goed manquote:Op zondag 25 mei 2008 11:01 schreef Californium het volgende:Dean....En hoe voelt dat nou....klaar met stage
Hier ook niet zo veel aan de hand eigenlijk![]()
Nog tot volgend jaar juliquote:Op zondag 25 mei 2008 11:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja goed man
Kan het jullie wel aanraden!!
Nou, ben in Denemarken vorig jaar op mijn knie gevallen, en toen was hij enorm dik, veel vocht erin enzo, flink pijn. Toen zwakte het wel wat af, maar volgens mij was hij wel beschadigd, want aan de rechterkant op een paar vierkante cm bleef hij ongevoelig. Paar weken daarna was ik alweer terug in Nederland, en kwam ik uit de kroeg [achterin krappe auto gezeten] en was hij ook weer helemaal opgezet en pijnlijk enzo. Toen dat ook weer afzwakte was nogsteeds datzelfde plekje ongevoelig, maar verder nergens last van, kon er ook wel gewoon op liggen enzo.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik niks aan
Zere knie?Hoe komt?
Damn, heftigquote:Op zondag 25 mei 2008 11:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, ben in Denemarken vorig jaar op mijn knie gevallen, en toen was hij enorm dik, veel vocht erin enzo, flink pijn. Toen zwakte het wel wat af, maar volgens mij was hij wel beschadigd, want aan de rechterkant op een paar vierkante cm bleef hij ongevoelig. Paar weken daarna was ik alweer terug in Nederland, en kwam ik uit de kroeg [achterin krappe auto gezeten] en was hij ook weer helemaal opgezet en pijnlijk enzo. Toen dat ook weer afzwakte was nogsteeds datzelfde plekje ongevoelig, maar verder nergens last van, kon er ook wel gewoon op liggen enzo.
Nu hadden we gisteren een fotoshoot van de band, en nam een sprong, maar viel natuurlijk om, vol op diezelfde knie. Hij is dan nu niet opgezet, maar wel weer erg pijnlijk. Naja, en een paar flinke schrammen, maar dat is niet zo erg, dat hoort erbij
Dit is van gisteren, bloedde inmiddels niet meer, en beetje schoongemaakt, maar lijkt wel ruig![]()
[ afbeelding ]
En zo zag hij eruit toen hij helemaal opgezet was:
[ afbeelding ]
quote:
auwaquote:Op zondag 25 mei 2008 11:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, ben in Denemarken vorig jaar op mijn knie gevallen, en toen was hij enorm dik, veel vocht erin enzo, flink pijn. Toen zwakte het wel wat af, maar volgens mij was hij wel beschadigd, want aan de rechterkant op een paar vierkante cm bleef hij ongevoelig. Paar weken daarna was ik alweer terug in Nederland, en kwam ik uit de kroeg [achterin krappe auto gezeten] en was hij ook weer helemaal opgezet en pijnlijk enzo. Toen dat ook weer afzwakte was nogsteeds datzelfde plekje ongevoelig, maar verder nergens last van, kon er ook wel gewoon op liggen enzo.
Nu hadden we gisteren een fotoshoot van de band, en nam een sprong, maar viel natuurlijk om, vol op diezelfde knie. Hij is dan nu niet opgezet, maar wel weer erg pijnlijk. Naja, en een paar flinke schrammen, maar dat is niet zo erg, dat hoort erbij
Dit is van gisteren, bloedde inmiddels niet meer, en beetje schoongemaakt, maar lijkt wel ruig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dean toch, ben je daar niet mee naar de dokter geweest? Ik kan me die dikke knie nog wel herinderen, die heb je hier ook een keer gepost... Wat nou als je Knie kanker hebt gekregen... Ik bedoel geen gevoel meer in je kniequote:Op zondag 25 mei 2008 11:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dean toch, ben je daar niet mee naar de dokter geweest? Ik kan me die dikke knie nog wel herinderen, die heb je hier ook een keer gepost... Wat nou als je Knie kanker hebt gekregen... Ik bedoel geen gevoel meer in je knieMan je kan je benen wel kwijtraken! BEIDE!
Idd!quote:Op zondag 25 mei 2008 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dean toch, ben je daar niet mee naar de dokter geweest? Ik kan me die dikke knie nog wel herinderen, die heb je hier ook een keer gepost... Wat nou als je Knie kanker hebt gekregen... Ik bedoel geen gevoel meer in je knieMan je kan je benen wel kwijtraken! BEIDE!
Toch zou ik maar ff gaan, want een beschadigde zenuw, of wat het ook is, moet je mee oppassenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:43 schreef The_Dean het volgende:
Is trouwens geen lange hoor, maar shorts
En ik vind em gaaf, dus
Maarja, eigenlijk geen tijd om mee naar doktor enzo... onderzoeken, kijkoperatie wellicht... kan er verder alles mee hoor en normaal gesproken ook geen last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |