quote:Op zondag 25 mei 2008 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Pwndquote:
Hik kanker is niets vergeleken met knie kanker...!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dean heeft ook knie-kanker, geen hik-kanker
Het wordt gewoon spektakelquote:Op zondag 25 mei 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
misschien dat ik vanmiddag de tv ook eens aanzet
Hallo! DEAN GAAT DOOD EN JIJ WIL ON TOPIC !quote:
Na 60 jaar ben ik 80quote:Op zondag 25 mei 2008 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als je je als huisvrouw gaat gedragen hoorde ik dat je zelfs 80 jaar oud kan worden!
[..]
duurt nog wel 50-60 jaar maar toch! je gaat doooooood!
Daarom dusquote:Op zondag 25 mei 2008 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het wordt gewoon spektakel![]()
F1 =![]()
F1 + regen =![]()
![]()
![]()
F1 + Monaco =![]()
![]()
F1 + Monaco + regen =![]()
![]()
![]()
ik zei toch dat hik-kanker niet zo erg was!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Na 60 jaar ben ik 80![]()
En en en en en en en nee ik word je huisvrouw niet
Nee, gevoel heb ik niet neequote:Op zondag 25 mei 2008 12:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hallo! DEAN GAAT DOOD EN JIJ WIL ON TOPIC !ook geen gevoel voor de medemens dus!
Oh ik word wel huisvrouw hoor..quote:Op zondag 25 mei 2008 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zei toch dat hik-kanker niet zo erg was!
je hoeft ook niet mijn huisvrouw te worden, er zijn vast wel andere mannen die dat willen! (dat jij hun huisvrouw word he, niet dat die mannen mijn huisvrouw worden)
nou lekker is dat...quote:
Ik wil jouw huisvrouw wel wordenquote:Op zondag 25 mei 2008 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zei toch dat hik-kanker niet zo erg was!
je hoeft ook niet mijn huisvrouw te worden, er zijn vast wel andere mannen die dat willen! (dat jij hun huisvrouw word he, niet dat die mannen mijn huisvrouw worden)
quote:
Heb melijquote:
Iets zegt me dat je een man bent... (quote:
)
nee...?quote:
Hoaxquote:Op zondag 25 mei 2008 12:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je een man bent... ([ afbeelding ])
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja lach maar...!Dean betekend vast niet zo veel voor jou als voor ons! Hij is DE mentale steun in moeilijke tijden! En nu heeft hij het zelf moeilijk en het enige wat jij kan doen is lachen...?!
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoax!!! Pure brainwashing door de regering

Ik bedoel maar, zo ver gaan zequote:
dat is wel heel erg dan...!quote:
Iddquote:
Een paar jaar trugge versie van mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |