quote:Op zondag 25 mei 2008 12:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stop maar, heb ik al lang gedaan, er is al een arrestatie team onderweg!
Nice! Worden er filmpjes gemaakt?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stop maar, heb ik al lang gedaan, er is al een arrestatie team onderweg!
jezus man! Weet je niet over wie je het hebt? Je hebt het wel over de invincible-Dean!!!! Die overwint alles, van spellingskanker en typ aids tot knie kanker!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jezus man! VROUW! weet je wel hoe erg knie kanker is?! bijna net zo erg als spellings kanker en typ aids bij elkaar!
Slaap kanker!quote:
Aahwquote:
Ja! Ik heb hik-kankerquote:Op zondag 25 mei 2008 12:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Slaap kanker!
Het stikt hier van de kanker BraveBart!heb jij al symptonen?
Lieverd heb me al laten testen. Ik heb geen slaapkankerquote:Op zondag 25 mei 2008 12:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Slaap kanker!
Het stikt hier van de kanker BraveBart!heb jij al symptonen?
http://live.yahoo.com/salem ! Live! NU!quote:
jij hebt zeker geen spellingskanker...? weet je hoe erg dat is...?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
jezus man! Weet je niet over wie je het hebt? Je hebt het wel over de invincible-Dean!!!! Die overwint alles, van spellingskanker en typ aids tot knie kanker!
Nee, want je hebt mij aangestoken en dat kan niet, want kanker is niet aanstekelijk.quote:
quote:
brrrrrr vrouwelijkheid...!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieverd heb me al laten testen. Ik heb geen slaapkankerIk heb last van vrouwelijkheid..
Kankervet!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
http://live.yahoo.com/salem ! Live! NU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ja maar het is Dean!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
jij hebt zeker geen spellingskanker...? weet je hoe erg dat is...?
heb jij wel verstand van Hik-kanker? blijkbaar niet! dat is juist zelfs dodelijk aanstekelijk! als je je niet binnen 48 seconden na aanraking met het virus laat testen ben je ten dode opgeschreven!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, want je hebt mij aangestoken en dat kan niet, want kanker is niet aanstekelijk.
Hoho, hoezo heb ik jouw aangestokenquote:Op zondag 25 mei 2008 12:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, want je hebt mij aangestoken en dat kan niet, want kanker is niet aanstekelijk.
Idd! Het duurt nog minimaal 60 jaar voordat je er aan overlijdt, maar je bent wel ten dode opgeschrevenquote:Op zondag 25 mei 2008 12:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij wel verstand van Hik-kanker? blijkbaar niet! dat is juist zelfs dodelijk aanstekelijk! als je je niet binnen 48 seconden na aanraking met het virus laat testen ben je ten dode opgeschreven!
Ik ga dooooooooooooooooooooooooooooooodquote:Op zondag 25 mei 2008 12:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij wel verstand van Hik-kanker? blijkbaar niet! dat is juist zelfs dodelijk aanstekelijk! als je je niet binnen 48 seconden na aanraking met het virus laat testen ben je ten dode opgeschreven!
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:16 schreef Bravebart het volgende:
![]()
[..]
Kankervet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Elvis Presely is ook gestorven aan hik-kanker hoor!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Ik werd 111quote:Op zondag 25 mei 2008 12:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd! Het duurt nog minimaal 60 jaar voordat je er aan overlijdt, maar je bent wel ten dode opgeschreven
Dean heeft ook knie-kanker, geen hik-kankerquote:Op zondag 25 mei 2008 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Elvis Presely is ook gestorven aan hik-kanker hoor!
Als je je als huisvrouw gaat gedragen hoorde ik dat je zelfs 80 jaar oud kan worden!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar daar kan ik nog heel oud mee worden
duurt nog wel 50-60 jaar maar toch! je gaat doooooood!quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Pwndquote:
Hik kanker is niets vergeleken met knie kanker...!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dean heeft ook knie-kanker, geen hik-kanker
Het wordt gewoon spektakelquote:Op zondag 25 mei 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
misschien dat ik vanmiddag de tv ook eens aanzet
Hallo! DEAN GAAT DOOD EN JIJ WIL ON TOPIC !quote:
Na 60 jaar ben ik 80quote:Op zondag 25 mei 2008 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als je je als huisvrouw gaat gedragen hoorde ik dat je zelfs 80 jaar oud kan worden!
[..]
duurt nog wel 50-60 jaar maar toch! je gaat doooooood!
Daarom dusquote:Op zondag 25 mei 2008 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het wordt gewoon spektakel![]()
F1 =![]()
F1 + regen =![]()
![]()
![]()
F1 + Monaco =![]()
![]()
F1 + Monaco + regen =![]()
![]()
![]()
ik zei toch dat hik-kanker niet zo erg was!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Na 60 jaar ben ik 80![]()
En en en en en en en nee ik word je huisvrouw niet
Nee, gevoel heb ik niet neequote:Op zondag 25 mei 2008 12:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hallo! DEAN GAAT DOOD EN JIJ WIL ON TOPIC !ook geen gevoel voor de medemens dus!
Oh ik word wel huisvrouw hoor..quote:Op zondag 25 mei 2008 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zei toch dat hik-kanker niet zo erg was!
je hoeft ook niet mijn huisvrouw te worden, er zijn vast wel andere mannen die dat willen! (dat jij hun huisvrouw word he, niet dat die mannen mijn huisvrouw worden)
nou lekker is dat...quote:
Ik wil jouw huisvrouw wel wordenquote:Op zondag 25 mei 2008 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zei toch dat hik-kanker niet zo erg was!
je hoeft ook niet mijn huisvrouw te worden, er zijn vast wel andere mannen die dat willen! (dat jij hun huisvrouw word he, niet dat die mannen mijn huisvrouw worden)
quote:
Heb melijquote:
Iets zegt me dat je een man bent... (quote:
)
nee...?quote:
Hoaxquote:Op zondag 25 mei 2008 12:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je een man bent... ([ afbeelding ])
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja lach maar...!Dean betekend vast niet zo veel voor jou als voor ons! Hij is DE mentale steun in moeilijke tijden! En nu heeft hij het zelf moeilijk en het enige wat jij kan doen is lachen...?!
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoax!!! Pure brainwashing door de regering

Ik bedoel maar, zo ver gaan zequote:
dat is wel heel erg dan...!quote:
Iddquote:
Een paar jaar trugge versie van mijquote:
quote:
Hij heeft ook een mooie foto gemaakt toen hij op zijn koker was gevallenquote:
Zal ik die ook gelijk maar posten, voordat iemand anders het doetquote:Op zondag 25 mei 2008 13:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij heeft ook een mooie foto gemaakt toen hij op zijn koker is gevallen.
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:01 schreef Yesse het volgende:
i said a hip hop the hippie the hippie
to the hip hip hop, a you dont stop
the rock it to the bang bang boogie say up jumped the boogie
to the rhythm of the boogie, the beat
now what you hear is not a test--i'm rappin to the beat
and me, the groove, and my friends are gonna try to move your feet
see i am wonder mike and i like to say hello
to the black, to the white, the red, and the brown, the purple and yellow
but first i gotta bang bang the boogie to the boogie
say up jump the boogie to the bang bang boogie
let's rock, you dont stop
rock the riddle that will make your body rock
well so far youve heard my voice but i brought two friends along
and next on the mike is my man hank
come on, hank, sing that song
Whahaha, hoe heb je dat gehad dudequote:Op zondag 25 mei 2008 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal ik die ook gelijk maar posten, voordat iemand anders het doet
[ afbeelding ]
En nu niet meer zeuren![]()
Buikschuiver gemaakt op de straatquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal ik die ook gelijk maar posten, voordat iemand anders het doet
[ afbeelding ]
En nu niet meer zeuren![]()
Ik zeur nooitquote:
Ik ga lekker aan de Tosti's onder de formule 1 race! Wel een beetje jammer is het feit dat ik allen nog maar cola in huis heb, ben niet zo'n cola drinker!quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:04 schreef Piles het volgende:
Goedemiddag allemaal
Mis ik al die foto's bijna![]()
Net op tijd voor de race gelukkig
anders is het inderdaad maar een beetje veredeld filerijden..quote:Op zondag 25 mei 2008 14:24 schreef KaheemSaid het volgende:
Deze baan is ook alleen aan te zien met regen eigenlijk!
Idd, maar wel een leuke race.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:24 schreef KaheemSaid het volgende:
Deze baan is ook alleen aan te zien met regen eigenlijk!
Mijn gemiddelde is trouwens flink gestegen....quote:Aantal posts: 2.140 (gemiddeld 23 per dag)
Ik wist niet dat jij nog maar zo kort hier zatquote:Op zondag 25 mei 2008 16:03 schreef Californium het volgende:
Mijn gemiddelde is trouwens flink gestegen....
Nou bij deze dit : dit was mijn eerste topicquote:Op zondag 25 mei 2008 16:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij nog maar zo kort hier zat
Jaaa hier vlakbij ook, maar ze hebben geluk want het is droogquote:Op zondag 25 mei 2008 14:12 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Vandaag is het Dag van het Park Lekker weer ook![]()
Ja, hij was inderdaad wel vermakelijk.quote:
Schumacher....quote:Op zondag 25 mei 2008 16:23 schreef The_Dean het volgende:
Ja man
Al mis ik Schumacher wel een beetje hoor
Ik vind het nu na een kwartier al saai wordenquote:Op zondag 25 mei 2008 16:24 schreef Californium het volgende:
Schumacher....Goede ouwe tijd...>Toen ik nog F1 volgde
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Schumacher....Goede ouwe tijd...>Toen ik nog F1 volgde
Wát een zeequote:
d'r buik is lichtelijk verbrand volgens mijquote:
Ik wil der wel insmerenquote:Op zondag 25 mei 2008 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
d'r buik is lichtelijk verbrand volgens mij
Ze is verbrand...Heeft een rare lach....En haar tieten zijn wit terwijl de rest bruin of rood isquote:
Wat ruik ik?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze is verbrand...Heeft een rare lach....En haar tieten zijn wit terwijl de rest bruin of rood is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |