Dus welquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:30 schreef Sebasser het volgende:
Je woont iig duidelijk niet in de randstad.
Nah zegquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:32 schreef Thomass het volgende:
Ik had het niet aan je gevraagd hoor, maar dat is puur en alleen omdat als ik eenmaal zit ik ook voor niemand opsta
Kom nou
Kijk, nu voel ik me weer ietsjes beterquote:
40?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Kijk, nu voel ik me weer ietsjes beter![]()
tevens verkapt hoe-oud-denken-jullie-dan-dat-ik-ben-zodat-ik-me-hopelijk-weer-jong-ga-voelen-topic
Doe eens een gokquote:
Het is ook nooit goed. Had dat kind niks gezegd had je hier een topic geopend over brutale blagen die geen respect hebben voor oudere mensenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:27 schreef MissJ het volgende:
Ik de tram in vannochtend. Het was druk en kon nergens zitten. Geen probleem, staan is ook prima.
Ik dus staan, vraagt een meisje (jaartje of 14/15), dat zit naast waar ik sta, aan me: "wilt u zitten mevrouw"?
Ik zo van "nee hoor, dank je" Meisje: "maar ik ga er over 2 haltes al uit hoor". Ik zo: "blijf maar lekker zitten hoor".
WTF! Ik ben helemaal niet oud vind ik!![]()
Zie ik er dan soms zooo oud uit dat iemand aan mij vraagt of ik misschien wil zitten?![]()
Klacht:
omdat meisje in tram vroeg of ik wil zitten voel ik me oud... boeoeooeoe
Autsj!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
geboren in 1920?
Ja, dat zou kunnen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Mens toch, ik voel me niet oud, ben ik oud whahahaha boehoee
Je ziet eruit als van voor de oerknal gvd
waar kan ik dat kopen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:08 schreef MASD het volgende:
Je hebt veel rimpels en kreukels in je gezicht meis. Neem elke nacht een bukkakegezichtsmasker.
Een happy endquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:36 schreef hardromacore het volgende:
typisch vrouwentopic
je gaat dood...
Half fok wil je daar vast wel aan helpen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar kan ik dat kopen?
Wie weet helpt het
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:08 schreef MASD het volgende:
Je hebt veel rimpels en kreukels in je gezicht meis. Neem elke nacht een bukkakegezichtsmasker.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar kan ik dat kopen?
Wie weet helpt het
Inderdaad, graftak. Had verdomme gaan zitten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:07 schreef JanusAnus het volgende:
Ik vind het ook wel erg. Sta je niet op krijg je gezeik, maar ben je een keer beleefd is mevrouw meteen beledigd. Ik sta zelf alleen op voor mensen die slecht ter been zijn, maar accepteer toch dat je oud bent!
Te droogquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar kan ik dat kopen?
Wie weet helpt het
Briljant.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar kan ik dat kopen?
Wie weet helpt het
Volgens je profiel kom je uit het jaar 0000. Dat vind ik knap oud ja.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:27 schreef MissJ het volgende:
Ik de tram in vannochtend. Het was druk en kon nergens zitten. Geen probleem, staan is ook prima.
Ik dus staan, vraagt een meisje (jaartje of 14/15), dat zit naast waar ik sta, aan me: "wilt u zitten mevrouw"?
Ik zo van "nee hoor, dank je" Meisje: "maar ik ga er over 2 haltes al uit hoor". Ik zo: "blijf maar lekker zitten hoor".
Zie ik er dan soms zooo oud uit dat iemand aan mij vraagt of ik misschien wil zitten?![]()
Klacht:
De kans is groter dat je geld toe krijgtquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar kan ik dat kopen?
Wie weet helpt het
Ze heet MissJ, niet MrsJ.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Je wordt dit jaar exact 102. En voor bukkake moet je je man maar vragen.. Die weet er wel raad mee, en anders huur je een gigolo of een negert met een dikke knots...
Die krijgt inmiddels geld toe, denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:29 schreef RacerDKB het volgende:
Jezus, krijg je al 65+ korting?
Maar zo ziet ze er wel uitquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS is niet oud.
Dat meisje was vast een stille aanbidster.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:27 schreef MissJ het volgende:
Klacht:
Whehehe.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:37 schreef Timmor het volgende:
Had het meisje een golden retriever naast zicht en een rood wit gestreepte inklapstok bij zich?
slijmbal.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:37 schreef Timmor het volgende:
Had het meisje een golden retriever naast zicht en een rood wit gestreepte inklapstok bij zich?
quote:
Ik vond:"Hey TS ga eens dood! Oud lijk dat je bent! Een beetje een duurbetaalde plek in de tram in beslag nemen met dat rottende karkas van je!" een beetje overdreven en wilde het eens over een ander boeg gooien door een complimentje te maken..... maar ja..... dat wordt blijkbaar weer niet gewaardeerdquote:
*TS meldt zich*quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:07 schreef Resco het volgende:
Is de TS inmiddels zo oud dat ze al is overleden? Iemand nog wat vernomen van haar?
Ok ik ben iig onder de 40 en boven de 20quote:
39 dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ok ik ben iig onder de 40 en boven de 20
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:33 schreef Doodkapje het volgende:
Kan iemand de TT even veranderen in "[Centraal] Geil hier op MissJ..."
Het is iig goed om te horen dat sommige kinderen nog wel fatsoen van hun ouders hebben meegekregen. Tenzij het een afleidingsmanoevre was en je eigenlijk gewoon dik gerold bent
Meisje: "Hee mevrouw... Mevrouw!"quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:32 schreef Faithy het volgende:
Toont een meisje manieren t.o.v. een bejaarde in deze maatschappij, is het wéér niet goed
jij tikt heir gewoon wat ik dáchtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Meisje: "Hee mevrouw... Mevrouw!"
MissJ: *negeermodus*
Meisje krijgt gewetensproblemen (incl. Bambi-oogjes): "Mevrouw, ja u, mevrouw..."
MissJ (denkt "...ahh crap, wat nou weer?"): "Ja, zeg het maar..."
Meisje: "Wilt u zitten mevrouw?"
MissJ: "Wat?! Jij vermetele doerak! Een belediging van het eerste uur! Hier een oorveeg *BATS* Kleine donderstenen van tegenwoordig... heeremijntijd!"
Meisje druipt af, helemaal verslagen en verliest grip op de realiteit, gaat de onderwereld in en prostitueert sindsdien voor een schamel lijntje crack. Dankzij de alcoholverslaving die zij nog maar net bij kan houden met spiritus en slechte zelfgestookte wodka, raakt zij op 17-jarige leeftijd slechtziend en gaat het alleen maar bergafwaarts. De aanhoudende intoxicatie slaat ook door op andere organen waarbij ze op 20-jarige leeftijd geïndiceerd wordt met leverfalen door Dr. Kwanzu, een illegaal uit Ivoorkust die zij in het circuit heeft leren kennen. Verkeerde en vooral illegale medicijnen zorgen er nu ook voor dat ze incontinent door het leven moet gaan en haar beroep, haar enige houvast in haar leven, niet meer uit kan oefenen. Op 22-jarige leeftijd wordt het meisje aan het Ijmeer zonder enig teken van leven maar getekend door leed, angst en verlatenheid gevonden... Haar lichaam kon de crack niet meer verwerken...
MissJ, waarom ben je niet gewoon gaan zitten!
Het is meer dan logisch dat deze actie van MissJ vergaande gevolgen heeft voor dat kind,... en hier maar zorgen maken over haar leeftijdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
jij tikt heir gewoon wat ik dáchthet arme kind
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Meisje: "Hee mevrouw... Mevrouw!"
MissJ: *negeermodus*
Meisje krijgt gewetensproblemen (incl. Bambi-oogjes): "Mevrouw, ja u, mevrouw..."
MissJ (denkt "...ahh crap, wat nou weer?"): "Ja, zeg het maar..."
Meisje: "Wilt u zitten mevrouw?"
MissJ: "Wat?! Jij vermetele doerak! Een belediging van het eerste uur! Hier een oorveeg *BATS* Kleine donderstenen van tegenwoordig... heeremijntijd!"
Meisje druipt af, helemaal verslagen en verliest grip op de realiteit, gaat de onderwereld in en prostitueert sindsdien voor een schamel lijntje crack. Dankzij de alcoholverslaving die zij nog maar net bij kan houden met spiritus en slechte zelfgestookte wodka, raakt zij op 17-jarige leeftijd slechtziend en gaat het alleen maar bergafwaarts. De aanhoudende intoxicatie slaat ook door op andere organen waarbij ze op 20-jarige leeftijd geïndiceerd wordt met leverfalen door Dr. Kwanzu, een illegaal uit Ivoorkust die zij in het circuit heeft leren kennen. Verkeerde en vooral illegale medicijnen zorgen er nu ook voor dat ze incontinent door het leven moet gaan en haar beroep, haar enige houvast in haar leven, niet meer uit kan oefenen. Op 22-jarige leeftijd wordt het meisje aan het Ijmeer zonder enig teken van leven maar getekend door leed, angst en verlatenheid gevonden... Haar lichaam kon de crack niet meer verwerken...
MissJ, waarom ben je niet gewoon gaan zitten!
En nu maar hopen dat Peter R. de V. niet meeleest!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik schaam me nu diep ... ik had dit kunnen voorkomen!
vanavond weer toevalligquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het is meer dan logisch dat deze actie van MissJ vergaande gevolgen heeft voor dat kind,... en hier maar zorgen maken over haar leeftijd
Schande... schan-de!
Faithy.. Nog sushi gemaakt lately?
Ja lach maar, sekreet!quote:
Ach ja... je bent nooit te oud om te leren...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik schaam me nu diep ... ik had dit kunnen voorkomen!
En verstand komt met de jaren! Gezien het geen verstandige actie van je was om niet te gaan zitten moet het wel betekenen dat je nog jong bent!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ach ja... je bent nooit te oud om te leren...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:04 schreef retuow82 het volgende:
[..]
En verstand komt met de jaren! Gezien het geen verstandige actie van je was om niet te gaan zitten moet het wel betekenen dat je nog jong bent!
En ik sluit me aan bij Catch22, zo oud zie je er ook niet uit. Misschien dat die meid op die stoel wel gewoon hartstikke scheel keek...
De frustratie kent een achtergrond.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja lach maar, sekreet!
Anale fisting valt jou ten deel!
Niets dan restecp!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De frustratie kent een achtergrond.
Drizzt_DoUrdren... het was februari 2000. De pasgeworden 16-jarige D_D stond in de nachtbus met zijn kompanen; moe maar voldaan. Het was een leuk feest in de Complex van het Belgische Sint-Niklaas, maar aan alles komt een eind. Met meer leeftijdsgenoten was de jonge D_D het feit dat zij eindelijk mochten drinken gaan vieren en de nodige alcohol had reeds de gliacellen in zijn grijze massa verdoofd. Bonnie St. Claire zou hier nog wat van op kunnen steken. Maar D_D was niet de enige in deze gedrogeerde staat; Annelies, zijn high-school sweetheart, hing half aan een stang in de bus en probeerde het gretig naar binnen gegoten bier in haar maag te houden. De hitte en drukte maakte dit nagenoeg onmogelijk. R1c4rd0_h07STUD zag dat Annelies half over hem hing en vroeg of het niet beter was als zij maar ging zitten. Annelies vertikte het, want zij vertrouwde zijn buurman niet en weigerde. R1c4rd0_h07STUD deelde mede dat ze toch bijna in Hulst waren aangekomen en dat het hem niet zoveel uitmaakte; Annelies bleef voet bij stuk houden. Helaas voor haar werden de slingerende wegen en hobbels haar teveel. De emulsie van gerstenat en half verteerde broodjes frikandel met extra mayonaise, passeerde haar oesophagus in omgekeerde richting recht in het gelaat van de onfortuinlijke R1c4rd0_h. Deze ontstak van woede, want haar eigenwijsheid maakte van hem het middelpunt van spot in de hele bus. Dit pikte hij natuurlijk niet en nam de half bedwelmde Annelies over zijn knie. Uit wraak commandeerde hij zijn vrienden haar publiekelijk te straffen middels totale manuele stimulatie van het rectum. 1 voor 1 volgden zijn 12 vrienden dit bevel op. De drukte verhinderde de chauffeur dit incident op te vangen, waardoor de vernedering 15 minuten aan heeft kunnen houden,... onder het oog van de tranende maar licht geïntrigeerde en gefascineerde Drizzt_DoUrden. Hij wist het zeker... dit was niet de laatste keer dat dit zou gebeuren... [cliffhanger]
Door zonnebrillen vind ik vrouwen vaak jonger lijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
die meid op die stoel zat wel onwijs onderuit gezakt en had een petje op (ik dacht eerst dat ze een jongen was).. En ik had een zonnebril op, dus tja, wie weet zorgde dat voor enige vertekening
Voor mij zien ze er dan juist simpeler uitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Door zonnebrillen vind ik vrouwen vaak jonger lijken
Nah... kraaiepootjes en met vaten doorlopen oogwit vallen dan minder op... slaat niet op TS, btwquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor mij zien ze er dan juist simpeler uit
Kan me niet bommen, ze moet zo min mogelijk aanhebben, zonnebrillen e.d. vallen daar ook onderquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nah... kraaiepootjes en met vaten doorlopen oogwit vallen dan minder op... slaat niet op TS, btw
Lekkere oma danquote:
Omasex just got interestingquote:
Milf GILF!quote:
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
*checkt fobo*.. Ja. Oud.
Mooi dit man! Hou het wel vol!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:28 schreef Doodkapje het volgende:
Wat iedereen niet weet is dat retuow82 en Catch22- bejaardenverzorgers zijn.
Ook deze interesse heeft een achtergrond.
Het was een mooie zonnige dag, die 22 juli 2004. Vanuit de Raevenhorst in Odiliapeel draaiden zij bij Uden de A50 richting Utrecht op. Het dagtochtje van stichting Zonnebloem was reeds begonnen met deze busreis van, naar verwachting, 45 minuten. Veertig redelijk mobiele bejaarden werden tijdens deze reis vergezeld door vijf verzorgers en twee jonge knapen, destijds vrijwilligers in de Raevenhorst genaamd retuow82 en Catch22-. De ska-beats knalden uit de hoofdtelefoon van de laatstgenoemde. Plots stond zij voor hem; mevrouw Rijtema was zelfstandig uit haar stoel gekomen en was naar hem toegelopen. Geïnteresseerd vroeg zij waar die "vrolijke jongelui's muziek" toch vandaan kwam. De blik in haar ogen was niet twee- of meerledig op te vatten. Retuow82 was inmiddels in slaap gedommeld en mevrouw Rijtema zag haar kans een opmerkinkje te laten vallen. De jonge Catch22- had nog nooit echt aanspraak van het vrouwelijk geslacht gehad en wist niet zo goed wat hij hiermee aanmoest. Hij vroeg haar vriendelijk: "Wilt u alstublieft gaan zitten mevrouw...?" Dat wilde mevrouw Rijtema wel, maar niet op haar eigen stoel en zeker niet alleen. Het onvermijdelijke gebeurde. De Fiat 500 voor de bus moest uitwijken voor een laagvliegende valk en schoot zonder schaamte voor de bus langs. Ondanks de grote remkracht van het kolossale gevaarte maakte te bus toch een lichte kop-staart botsing. Mevrouw Rijtema verloor haar evenwicht en werd vooruit geslingerd en tegen de grond gesmakt. Op een paar schrammen na maakte zij het prima. Retuow82 was reeds wakker geworden en hielp Catch22- onmiddelijk om mevrouw Rijtema naar buiten te dragen; ze had immers wat lucht nodig om bij te komen. Nadat de buschauffeur geïnformeerd had bij de bestuurder van de Fiat 500 stapte hij weer in de bus. De bestuurder van de Fiat 500 keek vlug of zijn bestelling aan boeken de botsing had overleefd en checkte of het drietal dat naast de bus stond okee was. Hij hoorde het verhaal en was geschokt dat deze mevrouw niet gewoon in haar stoel was blijven zitten. "Goedemiddag mevrouw, jongemannen... komen jullie drieën maar even over de vangrail mee. Mijn naam is Drizzt_DoUrden en ik heb ervaring met dit soort situaties... volgt u mij alstublieft..." [cliffhanger]
Ik lees vol interesse jaquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:28 schreef Doodkapje het volgende:
Wat iedereen niet weet is dat retuow82 en Catch22- bejaardenverzorgers zijn.
Ook deze interesse heeft een achtergrond.
Het was een mooie zonnige dag, die 22 juli 2004. Vanuit de Raevenhorst in Odiliapeel draaiden zij bij Uden de A50 richting Utrecht op. Het dagtochtje van stichting Zonnebloem was reeds begonnen met deze busreis van, naar verwachting, 45 minuten. Veertig redelijk mobiele bejaarden werden tijdens deze reis vergezeld door vijf verzorgers en twee jonge knapen, destijds vrijwilligers in de Raevenhorst genaamd retuow82 en Catch22-. De ska-beats knalden uit de hoofdtelefoon van de laatstgenoemde. Plots stond zij voor hem; mevrouw Rijtema was zelfstandig uit haar stoel gekomen en was naar hem toegelopen. Geïnteresseerd vroeg zij waar die "vrolijke jongelui's muziek" toch vandaan kwam. De blik in haar ogen was niet twee- of meerledig op te vatten. Retuow82 was inmiddels in slaap gedommeld en mevrouw Rijtema zag haar kans een opmerkinkje te laten vallen. De jonge Catch22- had nog nooit echt aanspraak van het vrouwelijk geslacht gehad en wist niet zo goed wat hij hiermee aanmoest. Hij vroeg haar vriendelijk: "Wilt u alstublieft gaan zitten mevrouw...?" Dat wilde mevrouw Rijtema wel, maar niet op haar eigen stoel en zeker niet alleen. Het onvermijdelijke gebeurde. De Fiat 500 voor de bus moest uitwijken voor een laagvliegende valk en schoot zonder schaamte voor de bus langs. Ondanks de grote remkracht van het kolossale gevaarte maakte te bus toch een lichte kop-staart botsing. Mevrouw Rijtema verloor haar evenwicht en werd vooruit geslingerd en tegen de grond gesmakt. Op een paar schrammen na maakte zij het prima. Retuow82 was reeds wakker geworden en hielp Catch22- onmiddelijk om mevrouw Rijtema naar buiten te dragen; ze had immers wat lucht nodig om bij te komen. Nadat de buschauffeur geïnformeerd had bij de bestuurder van de Fiat 500 stapte hij weer in de bus. De bestuurder van de Fiat 500 keek vlug of zijn bestelling aan boeken de botsing had overleefd en checkte of het drietal dat naast de bus stond okee was. Hij hoorde het verhaal en was geschokt dat deze mevrouw niet gewoon in haar stoel was blijven zitten. "Goedemiddag mevrouw, jongemannen... komen jullie drieën maar even over de vangrail mee. Mijn naam is Drizzt_DoUrden en ik heb ervaring met dit soort situaties... volgt u mij alstublieft..." [cliffhanger]
Mannen worden charmanter/aantrekkelijker. Vrouwen worden gewoon oud.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:34 schreef Marble het volgende:
Ouwelijkheid zit van binnen. Het is maar net wat je uitstraalt. Waarschijnlijk heb je gewoon een ouwelijke uitstraling, ofwel een ouwelijk karakter dat je probeert te verbergen maar onbewust toch naar buiten komt. Komt vaker voor bij vrouwen dan mannen, daarom zijn vrouwen meestal ook al over hun hoogtepunt heen qua uiterlijk als ze 40 worden, terwijl het voor veel mannen dan eigenlijk pas begint.
Charismatischer... naar het schijntquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mannen worden charmanter/aantrekkelijker. Vrouwen worden gewoon oud.
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:31 schreef afcajos het volgende:
Verkapt kijk-mn-fobo-topic
of was die al gemaakt
maar je hebt haar wel een pm gestuurd hequote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]die wou ik al wel maken maar je bent me voor
hoe je die enige positieve opmerking tussen alle negatieve opmerkingen gevonden krijgtquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:13 schreef Pritt het volgende:
Nou als ik die foto uit haar fobo ziet lijkt ze een milf ouwe heks.
Ahhh... ik bespeur hier ambitiesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:48 schreef MissJ het volgende:
Heb (nog) geen kids dusss ben geen MILF!
Dus bedenk wat anders![]()
ik moest heel hard lachenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar kan ik dat kopen?
Wie weet helpt het
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:50 schreef Liquidootje het volgende:
Dan ben je gewoon een oudere vrouw met een redelijke hoofd.
Jij maakt zker veel vriendenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:14 schreef Juztin_Case het volgende:
TS is gewoon een lekker ding. Ik zou zeker niet voor haar opgestaan zijn maar een plaatsje op mijn schoot aangeboden hebben. Is dat je mobiel? Or are you happy to see me!
truequote:Op donderdag 22 mei 2008 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
*checkt fobo*.. Ja. Oud.
Dat zijn geen 16 jarige sukkeltjesquote:Op zondag 25 mei 2008 11:54 schreef Lakitu het volgende:
Wat de fuck is er mis met al die mensen die TS een lekker ding noemen?
Ik weet niet zeker wie er nou een sukkel is, ik of mensen die hierop fappen:quote:
Gastquote:Op zondag 25 mei 2008 19:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker wie er nou een sukkel is, ik of mensen die hierop fappen:
[ afbeelding ]
Oh wacht, ik weet het, die fappers zijn de sukkels.
Je kunt het ook als Mature I'd Like to Fuck lezenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:48 schreef MissJ het volgende:
Heb (nog) geen kids dusss ben geen MILF!
Dus bedenk wat anders![]()
Het is geen kookboekquote:Op zondag 25 mei 2008 20:15 schreef Liquidootje het volgende:
pa·ra·graaf (dem; paragrafen)
Dan moet ze verrekte snel met kinderen beginnen...quote:Op zondag 25 mei 2008 21:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik schat TS op een jaartje of 45.
watquote:
/carequote:Op maandag 26 mei 2008 19:12 schreef Liquidootje het volgende:
Zie je wel. Er is nog steeds niemand die zich door jouw stukje non-kookboek heeft kunnen werken.
17... dat verklaart, kijk nog maar eens als je balletjes zijn ingedaald.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker wie er nou een sukkel is, ik of mensen die hierop fappen:
[ afbeelding ]
Oh wacht, ik weet het, die fappers zijn de sukkels.
Ach, tegenwoordig kan het tot je 60e.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dan moet ze verrekte snel met kinderen beginnen...
Vind het wel leuk om te schrijven jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar...maar dan heb je het voor jezelf geschreven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |