Dus welquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:30 schreef Sebasser het volgende:
Je woont iig duidelijk niet in de randstad.
Nah zegquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:32 schreef Thomass het volgende:
Ik had het niet aan je gevraagd hoor, maar dat is puur en alleen omdat als ik eenmaal zit ik ook voor niemand opsta
Kom nou
Kijk, nu voel ik me weer ietsjes beterquote:
40?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Kijk, nu voel ik me weer ietsjes beter![]()
tevens verkapt hoe-oud-denken-jullie-dan-dat-ik-ben-zodat-ik-me-hopelijk-weer-jong-ga-voelen-topic
Doe eens een gokquote:
Het is ook nooit goed. Had dat kind niks gezegd had je hier een topic geopend over brutale blagen die geen respect hebben voor oudere mensenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:27 schreef MissJ het volgende:
Ik de tram in vannochtend. Het was druk en kon nergens zitten. Geen probleem, staan is ook prima.
Ik dus staan, vraagt een meisje (jaartje of 14/15), dat zit naast waar ik sta, aan me: "wilt u zitten mevrouw"?
Ik zo van "nee hoor, dank je" Meisje: "maar ik ga er over 2 haltes al uit hoor". Ik zo: "blijf maar lekker zitten hoor".
WTF! Ik ben helemaal niet oud vind ik!![]()
Zie ik er dan soms zooo oud uit dat iemand aan mij vraagt of ik misschien wil zitten?![]()
Klacht:
omdat meisje in tram vroeg of ik wil zitten voel ik me oud... boeoeooeoe
Autsj!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
geboren in 1920?
Ja, dat zou kunnen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Mens toch, ik voel me niet oud, ben ik oud whahahaha boehoee
Je ziet eruit als van voor de oerknal gvd
waar kan ik dat kopen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:08 schreef MASD het volgende:
Je hebt veel rimpels en kreukels in je gezicht meis. Neem elke nacht een bukkakegezichtsmasker.
Een happy endquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:36 schreef hardromacore het volgende:
typisch vrouwentopic
je gaat dood...
Half fok wil je daar vast wel aan helpen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar kan ik dat kopen?
Wie weet helpt het
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:08 schreef MASD het volgende:
Je hebt veel rimpels en kreukels in je gezicht meis. Neem elke nacht een bukkakegezichtsmasker.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar kan ik dat kopen?
Wie weet helpt het
Inderdaad, graftak. Had verdomme gaan zitten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:07 schreef JanusAnus het volgende:
Ik vind het ook wel erg. Sta je niet op krijg je gezeik, maar ben je een keer beleefd is mevrouw meteen beledigd. Ik sta zelf alleen op voor mensen die slecht ter been zijn, maar accepteer toch dat je oud bent!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:08 schreef MASD het volgende:
Te droogquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar kan ik dat kopen?
Wie weet helpt het
Briljant.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar kan ik dat kopen?
Wie weet helpt het
Volgens je profiel kom je uit het jaar 0000. Dat vind ik knap oud ja.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:27 schreef MissJ het volgende:
Ik de tram in vannochtend. Het was druk en kon nergens zitten. Geen probleem, staan is ook prima.
Ik dus staan, vraagt een meisje (jaartje of 14/15), dat zit naast waar ik sta, aan me: "wilt u zitten mevrouw"?
Ik zo van "nee hoor, dank je" Meisje: "maar ik ga er over 2 haltes al uit hoor". Ik zo: "blijf maar lekker zitten hoor".
Zie ik er dan soms zooo oud uit dat iemand aan mij vraagt of ik misschien wil zitten?![]()
Klacht:
De kans is groter dat je geld toe krijgtquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar kan ik dat kopen?
Wie weet helpt het
Ze heet MissJ, niet MrsJ.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Je wordt dit jaar exact 102. En voor bukkake moet je je man maar vragen.. Die weet er wel raad mee, en anders huur je een gigolo of een negert met een dikke knots...
Die krijgt inmiddels geld toe, denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:29 schreef RacerDKB het volgende:
Jezus, krijg je al 65+ korting?
Maar zo ziet ze er wel uitquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS is niet oud.
Dat meisje was vast een stille aanbidster.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:27 schreef MissJ het volgende:
Klacht:
Whehehe.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:37 schreef Timmor het volgende:
Had het meisje een golden retriever naast zicht en een rood wit gestreepte inklapstok bij zich?
slijmbal.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:37 schreef Timmor het volgende:
Had het meisje een golden retriever naast zicht en een rood wit gestreepte inklapstok bij zich?
quote:
Ik vond:"Hey TS ga eens dood! Oud lijk dat je bent! Een beetje een duurbetaalde plek in de tram in beslag nemen met dat rottende karkas van je!" een beetje overdreven en wilde het eens over een ander boeg gooien door een complimentje te maken..... maar ja..... dat wordt blijkbaar weer niet gewaardeerdquote:
*TS meldt zich*quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:07 schreef Resco het volgende:
Is de TS inmiddels zo oud dat ze al is overleden? Iemand nog wat vernomen van haar?
Ok ik ben iig onder de 40 en boven de 20quote:
39 dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ok ik ben iig onder de 40 en boven de 20
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |