abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:13:58 #101
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_58849295
*Fobo checkt*

Milf-alert
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:33:22 #102
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_58849775
Kan iemand de TT even veranderen in "[Centraal] Geil hier op MissJ..."

Het is iig goed om te horen dat sommige kinderen nog wel fatsoen van hun ouders hebben meegekregen. Tenzij het een afleidingsmanoevre was en je eigenlijk gewoon dik gerold bent
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_58849861
Je hebt wel een ouwe kop.
pi_58850918
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:33 schreef Doodkapje het volgende:
Kan iemand de TT even veranderen in "[Centraal] Geil hier op MissJ..."

Het is iig goed om te horen dat sommige kinderen nog wel fatsoen van hun ouders hebben meegekregen. Tenzij het een afleidingsmanoevre was en je eigenlijk gewoon dik gerold bent

Enne, ik vind het ook heel lief en beleefd hoor van dat meisje! Zekers wel. Maar toch he, toch vond ik het niet leuk en voelde ik me gelijk oud
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 mei 2008 @ 11:27:33 #105
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_58851340
Ik vind TS wel lekker

[ Bericht 4% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 23-05-2008 11:57:44 ]
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:32:12 #106
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58851452
Toont een meisje manieren t.o.v. een bejaarde in deze maatschappij, is het wéér niet goed
Doei.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:00:22 #107
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_58852296
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 11:32 schreef Faithy het volgende:
Toont een meisje manieren t.o.v. een bejaarde in deze maatschappij, is het wéér niet goed
Meisje: "Hee mevrouw... Mevrouw!"
MissJ: *negeermodus*
Meisje krijgt gewetensproblemen (incl. Bambi-oogjes): "Mevrouw, ja u, mevrouw..."
MissJ (denkt "...ahh crap, wat nou weer?"): "Ja, zeg het maar..."
Meisje: "Wilt u zitten mevrouw?"
MissJ: "Wat?! Jij vermetele doerak! Een belediging van het eerste uur! Hier een oorveeg *BATS* Kleine donderstenen van tegenwoordig... heeremijntijd!"
Meisje druipt af, helemaal verslagen en verliest grip op de realiteit, gaat de onderwereld in en prostitueert sindsdien voor een schamel lijntje crack. Dankzij de alcoholverslaving die zij nog maar net bij kan houden met spiritus en slechte zelfgestookte wodka, raakt zij op 17-jarige leeftijd slechtziend en gaat het alleen maar bergafwaarts. De aanhoudende intoxicatie slaat ook door op andere organen waarbij ze op 20-jarige leeftijd geïndiceerd wordt met leverfalen door Dr. Kwanzu, een illegaal uit Ivoorkust die zij in het circuit heeft leren kennen. Verkeerde en vooral illegale medicijnen zorgen er nu ook voor dat ze incontinent door het leven moet gaan en haar beroep, haar enige houvast in haar leven, niet meer uit kan oefenen. Op 22-jarige leeftijd wordt het meisje aan het Ijmeer zonder enig teken van leven maar getekend door leed, angst en verlatenheid gevonden... Haar lichaam kon de crack niet meer verwerken...

MissJ, waarom ben je niet gewoon gaan zitten!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:01:54 #108
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58852339
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:00 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Meisje krijgt gewetensproblemen (incl. Bambi-oogjes): "Mevrouw, ja u, mevrouw..."
MissJ: "Wat?! Jij vermetele doerak! Een belediging van het eerste uur! Hier een oorveeg *BATS* Kleine donderstenen van tegenwoordig... heeremijntijd!"
Meisje druipt af, helemaal verslagen en verliest grip op de realiteit, gaat de onderwereld in en prostitueert sindsdien voor een schamel lijntje crack. Dankzij de alcoholverslaving die zij nog maar net bij kan houden met spiritus en slechte zelfgestookte wodka, raakt zij op 17-jarige leeftijd slechtziend en gaat het alleen maar bergafwaarts. De aanhoudende intoxicatie slaat ook door op andere organen waarbij ze op 20-jarige leeftijd geïndiceerd wordt met leverfalen door Dr. Kwanzu, een illegaal uit Ivoorkust die zij in het circuit heeft leren kennen. Verkeerde en vooral illegale medicijnen zorgen er nu ook voor dat ze incontinent door het leven moet gaan en haar beroep, haar enige houvast in haar leven, niet meer uit kan oefenen. Op 22-jarige leeftijd wordt het meisje aan het Ijmeer zonder enig teken van leven maar getekend door leed, angst en verlatenheid gevonden... Haar lichaam kon de crack niet meer verwerken...

jij tikt heir gewoon wat ik dácht het arme kind
Doei.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:08:10 #109
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_58852488
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:11:45 #110
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_58852568
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:01 schreef Faithy het volgende:

[..]

jij tikt heir gewoon wat ik dácht het arme kind
Het is meer dan logisch dat deze actie van MissJ vergaande gevolgen heeft voor dat kind,... en hier maar zorgen maken over haar leeftijd

Schande... schan-de!

Faithy.. Nog sushi gemaakt lately?
pi_58853423
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:00 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

ik schaam me nu diep ... ik had dit kunnen voorkomen!
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:47:15 #112
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_58853511
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:43 schreef MissJ het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat Peter R. de V. niet meeleest!
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:47:43 #113
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58853526
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:11 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Het is meer dan logisch dat deze actie van MissJ vergaande gevolgen heeft voor dat kind,... en hier maar zorgen maken over haar leeftijd

Schande... schan-de!

Faithy.. Nog sushi gemaakt lately?
vanavond weer toevallig
Doei.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 mei 2008 @ 12:47:45 #114
Rawr
pi_58853528
quote:
ik had dit kunnen voorkomen!
Ja lach maar, sekreet!

Anale fisting valt jou ten deel!
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:59:03 #115
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_58853815
quote:

[..]

Ach ja... je bent nooit te oud om te leren...
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:02:31 #116
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_58853895
het is godverdomme nooit goed he.

zo oud zie je er niet uit hoor
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:04:30 #117
168121 retuow82
Het is friet!
pi_58853930
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:59 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Ach ja... je bent nooit te oud om te leren...
En verstand komt met de jaren! Gezien het geen verstandige actie van je was om niet te gaan zitten moet het wel betekenen dat je nog jong bent!

En ik sluit me aan bij Catch22, zo oud zie je er ook niet uit. Misschien dat die meid op die stoel wel gewoon hartstikke scheel keek...
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_58853985
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:04 schreef retuow82 het volgende:

[..]

En verstand komt met de jaren! Gezien het geen verstandige actie van je was om niet te gaan zitten moet het wel betekenen dat je nog jong bent!

En ik sluit me aan bij Catch22, zo oud zie je er ook niet uit. Misschien dat die meid op die stoel wel gewoon hartstikke scheel keek...

die meid op die stoel zat wel onwijs onderuit gezakt en had een petje op (ik dacht eerst dat ze een jongen was).. En ik had een zonnebril op, dus tja, wie weet zorgde dat voor enige vertekening
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:22:46 #119
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_58854407
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ja lach maar, sekreet!

Anale fisting valt jou ten deel!
De frustratie kent een achtergrond.

Drizzt_DoUrdren... het was februari 2000. De pasgeworden 16-jarige D_D stond in de nachtbus met zijn kompanen; moe maar voldaan. Het was een leuk feest in de Complex van het Belgische Sint-Niklaas, maar aan alles komt een eind. Met meer leeftijdsgenoten was de jonge D_D het feit dat zij eindelijk mochten drinken gaan vieren en de nodige alcohol had reeds de gliacellen in zijn grijze massa verdoofd. Bonnie St. Claire zou hier nog wat van op kunnen steken. Maar D_D was niet de enige in deze gedrogeerde staat; Annelies, zijn high-school sweetheart, hing half aan een stang in de bus en probeerde het gretig naar binnen gegoten bier in haar maag te houden. De hitte en drukte maakte dit nagenoeg onmogelijk. R1c4rd0_h07STUD zag dat Annelies half over hem hing en vroeg of het niet beter was als zij maar ging zitten. Annelies vertikte het, want zij vertrouwde zijn buurman niet en weigerde. R1c4rd0_h07STUD deelde mede dat ze toch bijna in Hulst waren aangekomen en dat het hem niet zoveel uitmaakte; Annelies bleef voet bij stuk houden. Helaas voor haar werden de slingerende wegen en hobbels haar teveel. De emulsie van gerstenat en half verteerde broodjes frikandel met extra mayonaise, passeerde haar oesophagus in omgekeerde richting recht in het gelaat van de onfortuinlijke R1c4rd0_h. Deze ontstak van woede, want haar eigenwijsheid maakte van hem het middelpunt van spot in de hele bus. Dit pikte hij natuurlijk niet en nam de half bedwelmde Annelies over zijn knie. Uit wraak commandeerde hij zijn vrienden haar publiekelijk te straffen middels totale manuele stimulatie van het rectum. 1 voor 1 volgden zijn 12 vrienden dit bevel op. De drukte verhinderde de chauffeur dit incident op te vangen, waardoor de vernedering 15 minuten aan heeft kunnen houden,... onder het oog van de tranende maar licht geïntrigeerde en gefascineerde Drizzt_DoUrden. Hij wist het zeker... dit was niet de laatste keer dat dit zou gebeuren... [cliffhanger]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 mei 2008 @ 13:26:22 #120
Rawr
pi_58854506
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:22 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

De frustratie kent een achtergrond.

Drizzt_DoUrdren... het was februari 2000. De pasgeworden 16-jarige D_D stond in de nachtbus met zijn kompanen; moe maar voldaan. Het was een leuk feest in de Complex van het Belgische Sint-Niklaas, maar aan alles komt een eind. Met meer leeftijdsgenoten was de jonge D_D het feit dat zij eindelijk mochten drinken gaan vieren en de nodige alcohol had reeds de gliacellen in zijn grijze massa verdoofd. Bonnie St. Claire zou hier nog wat van op kunnen steken. Maar D_D was niet de enige in deze gedrogeerde staat; Annelies, zijn high-school sweetheart, hing half aan een stang in de bus en probeerde het gretig naar binnen gegoten bier in haar maag te houden. De hitte en drukte maakte dit nagenoeg onmogelijk. R1c4rd0_h07STUD zag dat Annelies half over hem hing en vroeg of het niet beter was als zij maar ging zitten. Annelies vertikte het, want zij vertrouwde zijn buurman niet en weigerde. R1c4rd0_h07STUD deelde mede dat ze toch bijna in Hulst waren aangekomen en dat het hem niet zoveel uitmaakte; Annelies bleef voet bij stuk houden. Helaas voor haar werden de slingerende wegen en hobbels haar teveel. De emulsie van gerstenat en half verteerde broodjes frikandel met extra mayonaise, passeerde haar oesophagus in omgekeerde richting recht in het gelaat van de onfortuinlijke R1c4rd0_h. Deze ontstak van woede, want haar eigenwijsheid maakte van hem het middelpunt van spot in de hele bus. Dit pikte hij natuurlijk niet en nam de half bedwelmde Annelies over zijn knie. Uit wraak commandeerde hij zijn vrienden haar publiekelijk te straffen middels totale manuele stimulatie van het rectum. 1 voor 1 volgden zijn 12 vrienden dit bevel op. De drukte verhinderde de chauffeur dit incident op te vangen, waardoor de vernedering 15 minuten aan heeft kunnen houden,... onder het oog van de tranende maar licht geïntrigeerde en gefascineerde Drizzt_DoUrden. Hij wist het zeker... dit was niet de laatste keer dat dit zou gebeuren... [cliffhanger]
Niets dan restecp!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:26:31 #121
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_58854509
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:07 schreef MissJ het volgende:

[..]

die meid op die stoel zat wel onwijs onderuit gezakt en had een petje op (ik dacht eerst dat ze een jongen was).. En ik had een zonnebril op, dus tja, wie weet zorgde dat voor enige vertekening
Door zonnebrillen vind ik vrouwen vaak jonger lijken
pi_58854591
Ts is oma
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 mei 2008 @ 13:30:52 #123
Rawr
pi_58854638
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:26 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Door zonnebrillen vind ik vrouwen vaak jonger lijken
Voor mij zien ze er dan juist simpeler uit
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:32:48 #124
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_58854706
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Voor mij zien ze er dan juist simpeler uit
Nah... kraaiepootjes en met vaten doorlopen oogwit vallen dan minder op... slaat niet op TS, btw
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 mei 2008 @ 13:34:00 #125
Rawr
pi_58854737
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:32 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Nah... kraaiepootjes en met vaten doorlopen oogwit vallen dan minder op... slaat niet op TS, btw
Kan me niet bommen, ze moet zo min mogelijk aanhebben, zonnebrillen e.d. vallen daar ook onder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')