SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef eer-ik het volgende:
Kut, ik heb in DGK gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef eer-ik het volgende:
Kut, ik heb in DGK gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Muffdives zequote:
vergeet je zuurstoffles niet!quote:
Sjaloomquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef Sebasser het volgende:
Hallo allemaal.
Hoi Sebassertquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef Sebasser het volgende:
Hallo allemaal.
Wil je een eerlijk of een aardig antwoord?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef Sebasser het volgende:
Hebben jullie mij gemist?
Wétogquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef Sebasser het volgende:
Gaan we Herman Finkers doen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een aardig antwoord?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef Sebasser het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een aardig antwoord?
ja, maar ik zal de eierstokken achterwege laten.quote:
chicks, bier, chicks, chicks, bier.. ..... .......... .. . .... .. ... .. ....... .. . .. .quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:24 schreef Sebasser het volgende:
Waar hebben jullie het zo vandaag de dag eigenlijk over als ik zo vrij mag zijn?
quote:
Koffie, bier, tieten, vakantie, auto's, etc.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:24 schreef Sebasser het volgende:
Waar hebben jullie het zo vandaag de dag eigenlijk over als ik zo vrij mag zijn?
Laat ik nou net een leuk vriendinnetje hebben op het moment.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
chicks, bier, chicks, chicks, bier.. ..... .......... .. . .... .. ... .. ....... .. . .. .
Wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laat ik nou net een leuk vriendinnetje hebben op het moment.
Allemaal even blij zijn en klappen graag.
Bier in een koffie en thee topic, daarvoor hebben we Bef.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn vrije tijd nuttig besteden.
We wonen nl. zo'n 250 km uit elkaar..zie haar morgen weer.
Cybersexquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij woont in Groningen en zij in Limburg ofzo?
Met je leuter in de cdromspelert pokenquote:
Utrecht.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij woont in Groningen en zij in Limburg ofzo?
[standaardopmerking]pics?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laat ik nou net een leuk vriendinnetje hebben op het moment.
Allemaal even blij zijn en klappen graag.
Bier in een koffie en thee topic, daarvoor hebben we Bef.
Telefoon met trilfunctie die ze tijdens de daad per ongeluk opneemt met haar clit?quote:
quote:
ik gok de chickquote:
De laatste foto in het fobo van remlof.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[standaardopmerking]pics?[/standaardopmerking]
Nou, dat is dan ook een makkelijke, die laat haar tieten aan iedereen zienquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De laatste foto in het fobo van remlof.
Welnee.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, dat is dan ook een makkelijke, die laat haar tieten aan iedereen zien
Kusje op?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er weg van, hoofdpijn.
Neequote:
joooquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:40 schreef eer-ik het volgende:
mand in jo
Joo slaap lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er weg van, hoofdpijn.
Joo Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef Sebasser het volgende:
ik ben ook weg, kusje aan de hatersss.
Wie?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef Sebasser het volgende:
joooooooooooooooooquote:
rtKquote:
Om eerlijk te zijn wel ja...quote:
Gefitnesst en iemand ongezouten de waarheid gezegd.quote:
Vertel...quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:09 schreef OA het volgende:
[..]
Gefitnesst en iemand ongezouten de waarheid gezegd.
Mooizoquote:
Nee, liever niet op een forum.quote:
Ja.quote:
--> PMquote:
Nu niet, wellicht morgen.quote:
ff spieken!quote:Ik sta trouwens gedeeld derde in de tussenstand van de voetbalfoto-onderschriftcompetitie hè
OA,quote:
ik nietquote:Ik sta trouwens gedeeld derde in de tussenstand van de voetbalfoto-onderschriftcompetitie hè
Spamz0r!quote:
Nee, voetbalonderschriftcompetitiequote:
Whehe. 2e plaats?quote:
Ik doe pas net mee, dus ik sta onder Timfrits...quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. 2e plaats?
1e?
Of sta je nog onder timfrits?
Ghehe.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik doe pas net mee, dus ik sta onder Timfrits...
Slaap lekkerquote:
En weekend duurt maar 2 dagenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 06:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Weekend duurt nog ff, de hele dag werken
niet bij mij alleen gelukkig, dus ik kan gewoon doorgaan met mijn activiteiten.. plus dat de UPS nog wel 2 uur mee kan als mijn batterij leeg is.quote:
Ah, een UPS is wel noodzakelijk dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 06:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet bij mij alleen gelukkig, dus ik kan gewoon doorgaan met mijn activiteiten.. plus dat de UPS nog wel 2 uur mee kan als mijn batterij leeg is.
Koelkast blijft gewoon dicht, maar de stroom is zelden meer als een uur uit, dus dat is het probleem ook niet. Ik heb het 1 keer meegemaakt dat het drie uur duurde, dat was na een blikseminslag hier vlakbij. Overmacht dus, maar de koelkast bleef dicht, dus mijn eten was nog goedquote:Op vrijdag 23 mei 200806:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, een UPS is wel noodzakelijk dus.
Zit de koelkast er ook op aangesloten?
waar?quote:Op vrijdag 23 mei 200806:48 schreef OA het volgende:
Wat een gespam hier op de vroege ochtend... [afbeelding]
mogguh murpquote:Op vrijdag 23 mei 200806:50 schreef murp het volgende:
* ]murp heeft snel 2 bakkies op... [afbeelding] [afbeelding
Welnee, ik was reizende.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:30 schreef Pheno het volgende:
Al die koffieholics slapen nog.
Goede reden.quote:
Onze spampinguin is weer terug...quote:007. 162 Pheno
013. 126 JortK
024. 104 eer-ik
027. 097 MPG
030. 094 Tha_Erik
039. 080 OA
042. 078 Houniet
045. 072 Sjowhan
061. 066 indahnesia.com
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Immer.quote:
quote:
ja, alles prima...quote:Op vrijdag 23 mei 200807:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alles goed indah?
Drukke dag weer vandaag? [afbeelding]
ent? Het is ant. Apache antquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, alles prima...
altijd druk he, je ent me toch
Ik heb geen groene vingersquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ent is van enten, je weet wel. een tak kun je enten zodat het een nieuwe plant wordt
* indahnesia.com kjktquote:
dat zal het zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 23 mei 200808:00 schreef Pheno het volgende:
Vandaar dat er ook weinig groeit op de zuidpool.
da's lekker, want het is al 1 uurquote:Op vrijdag 23 mei 200808:00 schreef OA het volgende:
Half 5 naar huis vandaag. Ik kijk er nu al naar uit. [afbeelding]
Ik zat net in m'n neus... Dus hier wel groene vingersquote:
Was het maar zo'n feest...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's lekker, want het is al 1 uur
jukkiequote:Op vrijdag 23 mei 200808:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zat net in m'n neus... Dus hier wel groene vingers [afbeelding]
quote:
Volgens de GMT+1-tijdzone wel.quote:
jah, maa da's voor mij een vreemde tijdzonequote:Op vrijdag 23 mei 200808:07 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Volgens de GMT+1-tijdzone wel. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zat net in m'n neus... Dus hier wel groene vingers
Wat langquote:Op vrijdag 23 mei 200808:04 schreef Pheno het volgende:
12 uur, als alles meezit, dan kan ik naar huis.
Ik 3 uurquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:00 schreef OA het volgende:
Half 5 naar huis vandaag. Ik kijk er nu al naar uit.
Pffquote:Op vrijdag 23 mei 200808:04 schreef Pheno het volgende:
12 uur, als alles meezit, dan kan ik naar huis.
In jouw tijdzone wel.quote:
groot gelijk heb je! Veel succes met je zoektocht na het werkquote:Op vrijdag 23 mei 200808:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Beetje moe, ik ben toe aan een massage [afbeelding] [afbeelding]
Begrijpelijk toch?! Succes!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:52 schreef Sjowhan het volgende:
Over uur gesprek met de fieldmanager. Ben opzich wel gerust, maar aan de andere kant toch wel wat gespannen.
Link!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:43 schreef OA het volgende:
Zo ff een nieuw topic maken Indah, jeweetwelwaar...
Te ingewikkeldquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:08 schreef OA het volgende:
[..]
Aardse kernreactie motor achter vulkaanuitbarstingen?
Fieldmanagersquote:
Heel goed Ph.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fieldmanagers
Sorry, die van mij mag wat gaan oplossen, anders ga ik alsnog de master doen vanaf dit jaar
Kost hem meer dan die zooi nu oplossen, maar hell.
Eigenlijk zit ik het me net te bedenken, ik kan net zo goed beide doen. Dan krijg ik het dit jaar wel erg druk. Maar goed, daarna ben ik guru met veel papiertjes erbij
Vooral dat laatste is ernstig belangrijk, zowel voor je werkdruk als portmoneequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fieldmanagers
Sorry, die van mij mag wat gaan oplossen, anders ga ik alsnog de master doen vanaf dit jaar
Eigenlijk zit ik het me net te bedenken, ik kan net zo goed beide doen. Dan krijg ik het dit jaar wel erg druk. Maar goed, daarna ben ik guru met veel papiertjes erbij
ik zorg altijd dat ik niet te veel druk heb.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is ernstig belangrijk, zowel voor je werkdruk als portmonee
Gouden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:46 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen... weer terug van de tandarts met 2 nieuwe vullingen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:46 schreef DaMart het volgende:
Slim, dat ga ik ook proberen bij mijn nieuwe werkgeverquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zorg altijd dat ik niet te veel druk heb.
Ach, deze vent was ook vergeten om het volgende Microsoft-boek te bestellen, dus heb iemand anders gevraagd en binnen 2 dagen lag het boek op de mat.quote:Op vrijdag 23 mei 200809:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fieldmanagers [afbeelding]
Sorry, die van mij mag wat gaan oplossen, anders ga ik alsnog de master doen vanaf dit jaar [afbeelding]
Eigenlijk zit ik het me net te bedenken, ik kan net zo goed beide doen. Dan krijg ik het dit jaar wel erg druk. Maar goed, daarna ben ik guru met veel papiertjes erbij [afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:46 schreef DaMart het volgende:
Toffifee!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hatsikidee
omdat ie hem verkocht heeftquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Platina!![]()
[..]
Waarom staat jouw auto bij mij in de straat?
Ph.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:00 schreef Pheno het volgende:
hallo.
Mwa, sinds vorig jaar nieuwe tandarts, en die vindt dat vorige beetje matig werk heeft afgeleverdquote:
Ja, wel zo makkelijk voor de mensen die iets moeten builden. De applicatie stond ook niet in CVS, daar ga ik nu even achteraan.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wel zo makkelijk voor de mensen die iets moeten builden. De applicatie stond ook niet in CVS, daar ga ik nu even achteraan.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom staat jouw auto bij mij in de straat?
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch blijft hij herkenbaar als vroegere OAuto:
[ afbeelding ]
Oh ja, goed dat je het zegt, moet nog een offerte schrijvenquote:
Ach, soms kom je dingen tegenquote:
MPG-situaties!quote:
Ik ontken noch bevestig dit vermoeden...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt dat kenteken toch niet bewust uitgekozen, omdat JG de afkorting van Jonge God is he.
Net zoals dat ik er bij een klant achterkwam met een SLA bij Accenture van een godsvermogen dat de backup al 9 maanden niet draaidequote:
Ja dat ja!quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 200810:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Net zoals dat ik er bij een klant achterkwam met een SLA bij Accenture van een godsvermogen dat de backup al 9 maanden niet draaide [afbeelding]
sport ze!quote:Op vrijdag 23 mei 200810:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, tijd voor de sportschool [afbeelding]
whehe.. jammer..quote:Op vrijdag 23 mei 200810:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie er niets van terug [afbeelding]
Ik ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:29 schreef Houniet het volgende:
Ik ga nog maar eens een bakkie pakken.
proost!quote:Op vrijdag 23 mei 200810:29 schreef Houniet het volgende:
Ik ga nog maar eens een bakkie pakken.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
damn, in noordwest Indonesie hebben ze tienduizenden marihuana-planten aangetroffen. Dadelijk even 't nieuws vertalen.. da's wel geinig
Is het gratis bij jou?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:22 schreef indahnesia.com het volgende:
ik is er ook weer... wat een rijen bij de benzinepompen
Eventueel link straks?! Misschien is het ook wat voor de FP...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
damn, in noordwest Indonesie hebben ze tienduizenden marihuana-planten aangetroffen. Dadelijk even 't nieuws vertalen.. da's wel geinig
quote:
Niet in dit landquote:
jah, da's prima.. ik plemp m hier wel neer..quote:Op vrijdag 23 mei 200810:33 schreef OA het volgende:
[..]
Eventueel link straks?! Misschien is het ook wat voor de FP... [afbeelding]
neuh, ze kunnen vast niemand vinden die erbij betrokken is.. vrij normaal hier.quote:Op vrijdag 23 mei 200810:31 schreef JortK het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Zal de doodstraf worden denk ik [afbeelding]
ah! heel netjes!quote:Op vrijdag 23 mei 200810:33 schreef OA het volgende:
Oh, Indah: Aardse kernreactie motor achter vulkaanuitbarstingen?
Dat herken ik ergens vanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, sinds vorig jaar nieuwe tandarts, en die vindt dat vorige beetje matig werk heeft afgeleverd.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch blijft hij herkenbaar als vroegere OAuto:
[ afbeelding ]
Lamzak.quote:
Na 2 keer trainen in een 4+, 3 keer trainen 8+ en één keer een skiff. Dan is dit alleen maar extraquote:
Typische studentquote:
Dat is toch wat je wilt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Na 2 keer trainen in een 4+, 3 keer trainen 8+ en één keer een skiff. Dan is dit alleen maar extra
Ja, of juist niet.quote:
Uiteindelijk wel weer, maar goed i kvond mezelf al behoorlijk enthousiast.quote:
Volhouden dus, dat is erg belangrijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel weer, maar goed i kvond mezelf al behoorlijk enthousiast.
True, true.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volhouden dus, dat is erg belangrijk. Anders kom je nergens.
Mail gehadquote:
Idd, PH kom maar op met die plaatjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:49 schreef JortK het volgende:
Tijd voor tieten!
Ganz Geil!quote:
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Idd, PH kom maar op met die plaatjes.
.
nou, zo'n walrus is ook niet alles andersquote:Op vrijdag 23 mei 200810:46 schreef JortK het volgende:
studenten [afbeelding]
Behalve de vrouwelijke dan [afbeelding]
Het ging toch ook om de tieten!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar niet eens knap, voor zover ik kan zien.
Waarmee?quote:
Staat toch in het topic?! Of bedoel je iets anders?quote:
Dat van die drugsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef OA het volgende:
[..]
Staat toch in het topic?! Of bedoel je iets anders?
quote:Op vrijdag 23 mei 200811:19 schreef OA het volgende:
[..]
Staat toch in het topic?! Of bedoel je iets anders? [afbeelding]
kwartje!quote:
Even kijken of het FP-waardig is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Hierbij dus:
http://indonesiepagina.nl(...)op_akker_in_aceh.php
Titel kan wellicht worden 'Tienduizenden wietplanten gevonden op akkers'
In de tekst moet je in de eerste zin achter "in de meest noordelijke provincie Nanggroe Aceh Darussalam of in het kort gewoon Aceh" eventjes "in Indonesië" toevoegen, want anders weet niemand waar ze naar toe moeten voor een blowtje het is.
Foto is niet van mij, tekst kun je zonder te herschrijven gebruiken (heb ik al herschreven uit het Indonesisch) mits de bronvermelding "indonesiepagina.nl" is.
kijk maar wat je ermee kan... het is van mij dus dat herschrijven zal wel een afwijking van Fok zijn dan.quote:Op vrijdag 23 mei 200811:25 schreef OA het volgende:
[..]
Even kijken of het FP-waardig is. [afbeelding]
1 op 1 overnemen gebeurt niet, alleen van het ANP. Dus ik zal sowieso wat herschrijven als ik het overneem. Bron is dan uiteraard indonesiepagina.nl [afbeelding]
nee, die site heb ik al sinds 2003 of zo... alleen dit is het Nederlandstalige nieuws.. het Engelstalige staat ergens anders..quote:
ja,dat zal zeker welquote:Op vrijdag 23 mei 200811:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Die heb ik al vaker gezien volgens mij [afbeelding]
hoezo weer? Die naam heb je en kom je ook niet meer vanaf hoor...quote:Op vrijdag 23 mei 200811:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik niet anders krijg ik weer de naam [afbeelding]
Dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoezo weer? Die naam heb je en kom je ook niet meer vanaf hoor...
Eerst baggerenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar ik moet even twee brieven voorbereiden...
Ach even hersteltraining, niet te enthousiast. Gewoon even uurtje lopen en roeien beetje nek en schouder oefeningen dan moet het wel weer gedaan zijn voor vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |