En weekend duurt maar 2 dagenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 06:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Weekend duurt nog ff, de hele dag werken
niet bij mij alleen gelukkig, dus ik kan gewoon doorgaan met mijn activiteiten.. plus dat de UPS nog wel 2 uur mee kan als mijn batterij leeg is.quote:
Ah, een UPS is wel noodzakelijk dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 06:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet bij mij alleen gelukkig, dus ik kan gewoon doorgaan met mijn activiteiten.. plus dat de UPS nog wel 2 uur mee kan als mijn batterij leeg is.
Koelkast blijft gewoon dicht, maar de stroom is zelden meer als een uur uit, dus dat is het probleem ook niet. Ik heb het 1 keer meegemaakt dat het drie uur duurde, dat was na een blikseminslag hier vlakbij. Overmacht dus, maar de koelkast bleef dicht, dus mijn eten was nog goedquote:Op vrijdag 23 mei 200806:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, een UPS is wel noodzakelijk dus.
Zit de koelkast er ook op aangesloten?
waar?quote:Op vrijdag 23 mei 200806:48 schreef OA het volgende:
Wat een gespam hier op de vroege ochtend... [afbeelding]
mogguh murpquote:Op vrijdag 23 mei 200806:50 schreef murp het volgende:
* ]murp heeft snel 2 bakkies op... [afbeelding] [afbeelding
Welnee, ik was reizende.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:30 schreef Pheno het volgende:
Al die koffieholics slapen nog.
Goede reden.quote:
Onze spampinguin is weer terug...quote:007. 162 Pheno
013. 126 JortK
024. 104 eer-ik
027. 097 MPG
030. 094 Tha_Erik
039. 080 OA
042. 078 Houniet
045. 072 Sjowhan
061. 066 indahnesia.com
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Immer.quote:
quote:
ja, alles prima...quote:Op vrijdag 23 mei 200807:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alles goed indah?
Drukke dag weer vandaag? [afbeelding]
ent? Het is ant. Apache antquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, alles prima...
altijd druk he, je ent me toch
Ik heb geen groene vingersquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ent is van enten, je weet wel. een tak kun je enten zodat het een nieuwe plant wordt
* indahnesia.com kjktquote:
dat zal het zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 23 mei 200808:00 schreef Pheno het volgende:
Vandaar dat er ook weinig groeit op de zuidpool.
da's lekker, want het is al 1 uurquote:Op vrijdag 23 mei 200808:00 schreef OA het volgende:
Half 5 naar huis vandaag. Ik kijk er nu al naar uit. [afbeelding]
Ik zat net in m'n neus... Dus hier wel groene vingersquote:
Was het maar zo'n feest...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's lekker, want het is al 1 uur
jukkiequote:Op vrijdag 23 mei 200808:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zat net in m'n neus... Dus hier wel groene vingers [afbeelding]
quote:
Volgens de GMT+1-tijdzone wel.quote:
jah, maa da's voor mij een vreemde tijdzonequote:Op vrijdag 23 mei 200808:07 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Volgens de GMT+1-tijdzone wel. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zat net in m'n neus... Dus hier wel groene vingers
Wat langquote:Op vrijdag 23 mei 200808:04 schreef Pheno het volgende:
12 uur, als alles meezit, dan kan ik naar huis.
Ik 3 uurquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:00 schreef OA het volgende:
Half 5 naar huis vandaag. Ik kijk er nu al naar uit.
Pffquote:Op vrijdag 23 mei 200808:04 schreef Pheno het volgende:
12 uur, als alles meezit, dan kan ik naar huis.
In jouw tijdzone wel.quote:
groot gelijk heb je! Veel succes met je zoektocht na het werkquote:Op vrijdag 23 mei 200808:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Beetje moe, ik ben toe aan een massage [afbeelding] [afbeelding]
Begrijpelijk toch?! Succes!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:52 schreef Sjowhan het volgende:
Over uur gesprek met de fieldmanager. Ben opzich wel gerust, maar aan de andere kant toch wel wat gespannen.
Link!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:43 schreef OA het volgende:
Zo ff een nieuw topic maken Indah, jeweetwelwaar...
Te ingewikkeldquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:08 schreef OA het volgende:
[..]
Aardse kernreactie motor achter vulkaanuitbarstingen?
Fieldmanagersquote:
Heel goed Ph.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fieldmanagers
Sorry, die van mij mag wat gaan oplossen, anders ga ik alsnog de master doen vanaf dit jaar
Kost hem meer dan die zooi nu oplossen, maar hell.
Eigenlijk zit ik het me net te bedenken, ik kan net zo goed beide doen. Dan krijg ik het dit jaar wel erg druk. Maar goed, daarna ben ik guru met veel papiertjes erbij
Vooral dat laatste is ernstig belangrijk, zowel voor je werkdruk als portmoneequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fieldmanagers
Sorry, die van mij mag wat gaan oplossen, anders ga ik alsnog de master doen vanaf dit jaar
Eigenlijk zit ik het me net te bedenken, ik kan net zo goed beide doen. Dan krijg ik het dit jaar wel erg druk. Maar goed, daarna ben ik guru met veel papiertjes erbij
ik zorg altijd dat ik niet te veel druk heb.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is ernstig belangrijk, zowel voor je werkdruk als portmonee
Gouden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:46 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen... weer terug van de tandarts met 2 nieuwe vullingen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:46 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen... weer terug van de tandarts met 2 nieuwe vullingen.
Slim, dat ga ik ook proberen bij mijn nieuwe werkgeverquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zorg altijd dat ik niet te veel druk heb.
Ach, deze vent was ook vergeten om het volgende Microsoft-boek te bestellen, dus heb iemand anders gevraagd en binnen 2 dagen lag het boek op de mat.quote:Op vrijdag 23 mei 200809:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fieldmanagers [afbeelding]
Sorry, die van mij mag wat gaan oplossen, anders ga ik alsnog de master doen vanaf dit jaar [afbeelding]
Eigenlijk zit ik het me net te bedenken, ik kan net zo goed beide doen. Dan krijg ik het dit jaar wel erg druk. Maar goed, daarna ben ik guru met veel papiertjes erbij [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |