Amanda die maanden een procentje of 5 had...quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:15 schreef Donnie29 het volgende:
Amanda boven Huub kan dus gewoon niet..
Die blijft mooiquote:
het begin van dat programma was zo leukquote:
Je hebt gelijk!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:15 schreef avonne het volgende:
Weetje... eigenlijk wel mooi dat Huub ver achter staat.
Nu kunnen we de knoop uit de buik halen en lekker gaan zuipen.
Proost
Echt hè, ik zit met stomme verbazing te kijken naar dat ijskonijn.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Schandalig eigenlijk zo'n partijdige Bridget...
Kind van zijn moeder hequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:17 schreef SterreMarit het volgende:
Dat kindje tegen Gordon: 'Homo' ...hilarisch
JAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:14 schreef humberto.tan het volgende:
Dus Brian heeft 46 procent van de stemmen volgens deze tussenstand?
Ik bel me de pestpokke...quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:18 schreef Starlie het volgende:
Mensen geloof me, dit is zeker weten opgezet. Huub gaat winnen, misschien met 1 punt verschil tov Brian, maar geloof me hij gaat winnen. Dit is alleen maar kassa voor RTL5/JdM.
Alle die-hard-Huub-fans gaan alleen maar extra smsen en je weet hoe groot dat verschil altijd in de maanden ervoor was met de andere miljonairs..
Ik gok Huub! Ook al had ik graag gewild dat Jaap het zou winnen...
Van zo'n enorm verschil nog terugkomen? Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:18 schreef Starlie het volgende:
Mensen geloof me, dit is zeker weten opgezet. Huub gaat winnen, misschien met 1 punt verschil tov Brian, maar geloof me hij gaat winnen. Dit is alleen maar kassa voor RTL5/JdM.
Alle die-hard-Huub-fans gaan alleen maar extra smsen en je weet hoe groot dat verschil altijd in de maanden ervoor was met de andere miljonairs..
Ik geloof je mooi niet. Ik wil nog kans maken op de Fok! prijs, ok? Dus Brian wintquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:18 schreef Starlie het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:18 schreef Ecila111 het volgende:
Brian bovenaan, shit, ik houd altijd van een goed eind voor 't slapen gaan.
Kudt, die heb ik vergeten aan te passen....quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik geloof je mooi niet. Ik wil nog kans maken op de Fok! prijs, ok? Dus Brian wint
* avonne biedt troostend een lekkere breezah aanquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:18 schreef Lunaflame het volgende:
TV is helemaal uit, ik erger me de tering.
Er klopt geen reet van die percentages, klotezooi.
Amanda stond al dik voor op Huub door de punten van vorige week. Die telden nog mee.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er tot nu toe meer mensen op Amanda hebben gestemd dan op Huub. Helemaal met een fanbase als NL achter je..
Daar zijn er ook niet zo veel van. Van Bwian eigenlijk ook niet, maar ja. JUH OEWEET TOGquote:
Droge witte wijn graagquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef avonne het volgende:
JAAAAAAAAAA![]()
![]()
(i allways support the winning team)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
glaasje, anyone?
Zolang hij op het einde maar niet bovenaan staat, mogen ze van mij doen wat ze willenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Ze halen dankzij Huub de meeste belletjes binnen, dat weten ze zelf ook wel. Daarom zetten ze Huub onderaan en staat hij zometeen net iets boven Amanda natuurlijk. Let maar op.
Ik ben maar weer achter de pc gaan zitten met sky-lovesongs..( maar eerst nog naar mijn zoon gillen dat hij ff 80x moet bellenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè, ik zit met stomme verbazing te kijken naar dat ijskonijn.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Ze halen dankzij Huub de meeste belletjes binnen, dat weten ze zelf ook wel. Daarom zetten ze Huub onderaan en staat hij zometeen net iets boven Amanda natuurlijk. Let maar op.
ja ik ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef Kinga het volgende:
Godver. Door Sylvia zit ik te janken.
Ik schoot ook vol, hoor..quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef Kinga het volgende:
Godver. Door Sylvia zit ik te janken.
I loved to hate himquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef noekje het volgende:
NL, ik had zo'n bloedhekel aan hem.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kudt, die heb ik vergeten aan te passen....
Thanxquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef avonne het volgende:
[..]
* avonne biedt troostend een lekkere breezah aan
der hebben er ook minder opgestemt, maar hun hebben het voordeel van de halve finalequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er tot nu toe meer mensen op Amanda hebben gestemd dan op Huub. Helemaal met een fanbase als NL achter je..
Ik heb echt gejankt met haar mee live toen... En vele met mij denk ik. Dat was echt heftig toen!quote:
Erg hè? Die schreeuw vergeet ik nooit meer.quote:
Ik durf niet eens te kijken, lees hier meequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Daar zijn er ook niet zo veel van. Van Bwian eigenlijk ook niet, maar ja. JUH OEWEET TOG
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:21 schreef demins het volgende:
Ik beken: ik kan het niet meer bijbenen...
prosecco por la domina !quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Droge witte wijn graag![]()
[ afbeelding ]
DOEN!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:22 schreef L0t.. het volgende:
Mag.....niet.........bellen...........![]()
MOET.......bellen...aaahhhh
Was haar vader toen overleden?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb echt gejankt met haar mee live toen... En vele met mij denk ik. Dat was echt heftig toen!
Ik denk meer dat we dat baseren op de 15 polls die Huub met enorm verschil heeft gewonnen. En dat zou nu opeens sinds 2 maanden enorm zijn veranderd? Dat gelooft echt geen hond.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, en toch kan het allemaal wél. Ik zou niet weten waarom B niet heel veel fans zou kunnen hebben. Al lijkt het vreemd als je op een forum zit...omgeven door Huub fans
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:22 schreef rooie3 het volgende:
Donder Huub er nou maar uit,vind het echt zielig om zoveel geld te pakken van arme mensen.Nee ik heb niet gebeld en doe ik ook niet.
Smart thinking rooiequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:22 schreef rooie3 het volgende:
Donder Huub er nou maar uit,vind het echt zielig om zoveel geld te pakken van arme mensen.Nee ik heb niet gebeld en doe ik ook niet.
Jammer dat we wel de beelden van Sylvia met haar vader zagen maar niet de beelden van weldoener Brian, het gevoelsmens, die haar de 24 uur weigerde.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En al die uitspraken van Huub gaan zich nu knalhard tegen hem werken.....als een boomerang....je kon er natuurlijk op wachten...al die flashbacks....
Haar vader is overleden toen ze daar woonde.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef Adelante het volgende:
wat was er met sylvia, dat heb ik blijkbar gemist
same herequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb echt gejankt met haar mee live toen... En vele met mij denk ik. Dat was echt heftig toen!
Waarom niet, sommige mensen zijn berekenend, die spenderen geld als het er echt toe doet, zoals nu bijvoorbeeldquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk meer dat we dat baseren op de 15 polls die Huub met enorm verschil heeft gewonnen. En dat zou nu opeens sinds 2 maanden enorm zijn veranderd? Dat gelooft echt geen hond.
En wat te denken van amanda die nooit stemmen heeft gekregen, en nu zelfs boven Huub staatquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk meer dat we dat baseren op de 15 polls die Huub met enorm verschil heeft gewonnen. En dat zou nu opeens sinds 2 maanden enorm zijn veranderd? Dat gelooft echt geen hond.
Salutequote:
Radeloos?quote:
Nooit BB gekeken? Daar zijn standen wel een ongelooflijk veranderd in de laatste 10 minuten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef Kinga het volgende:
Kán Huub nog winnen uberhaupt? Van laatste naar eerste. Nee he? Waarom kijk ik nog.....pffff
Dat was wel even duidelijk hè.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef Smash-it het volgende:
Moeder van Huub kotst ook op Bridget!!
Ik vond het nog veel vreemder dat Sylvia niet gelijk haar koffers pakte om bij haar familie en vader te willen zijn.....het was hard van Brian, maar ik kon z'n kritische houding volgen (en volgens mij heeft ie ze toch wel gegund na enige vragen?)quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Jammer dat we wel de beelden van Sylvia met haar vader zagen maar niet de beelden van weldoener Brian, het gevoelsmens, die haar de 24 uur weigerde.
Amanda heeft zich de laatste dagen dan ook enorm geprofileerd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wat te denken van amanda die nooit stemmen heeft gekregen, en nu zelfs boven Huub staat
zou haar moeder nu denken: zo heb ik haar niet opgevoed?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef rooie3 het volgende:
Wat doet Bridget kattig zeg tegen familie Huub.
Jammer dat je ook niet zag dat hij die 8 uur voor Huub blokkeerde, toen met die begrafenis. Ga na de Kooi maar naar z'n graf, zei ie toenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Jammer dat we wel de beelden van Sylvia met haar vader zagen maar niet de beelden van weldoener Brian, het gevoelsmens, die haar de 24 uur weigerde.
Ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef rooie3 het volgende:
Nee, zo doen die 'warme' mensen dat niet. Gewoon keihard in iemand zijn gezicht liegen, ies koeltuurquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef avonne het volgende:
Daniella lult poep. Ze had moeten zeggen
"ach, daarvoor zag ik haar ook al nooit."
Partijdig klote wijf.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef rooie3 het volgende:
Vanwege de voorsprong die ze al had. Zometeen staat ze net onder Huubquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wat te denken van amanda die nooit stemmen heeft gekregen, en nu zelfs boven Huub staat
Wat zei ze?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef Kinga het volgende:
OEI. Moeder van Huub deed ff bitchy tegen Bridget.
Ja hoor, die zag ik net zittenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef Lady-night het volgende:
Is Huub zijn vader er niet?
Zag je dat niet aan d'r units?quote:
Sylvia vroeg aan Brian: Zou jij de kooi uitgaan als je vader op sterven lag?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond het nog veel vreemder dat Sylvia niet gelijk haar koffers pakte om bij haar familie en vader te willen zijn.....het was hard van Brian, maar ik kon z'n kritische houding volgen (en volgens mij heeft ie ze toch wel gegund na enige vragen?)
avond wjquote:
Dan moet-ie dat maar eens laten horen. Een beetje tingelen of talent zijn 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sorry, maar Huub kan echt wel piano spelen hoor.
Nogal!quote:
Nah, hij speelt elke avond. Niet onverdienstelijk ook nog eens.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:28 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dan moet-ie dat maar eens laten horen. Een beetje tingelen of talent zijn 2 verschillende dingen
Ik vond haar nog super beleefd tegen die trol!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef Kinga het volgende:
OEI. Moeder van Huub deed ff bitchy tegen Bridget.
WAT IS ER WAT IS ER WAT IS ER.quote:
+1quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:29 schreef L0t.. het volgende:
Nou, volgens mij kan ik, en meer COSsers met mij, ook wel een pammetje gebruiken nu![]()
Een strontvlieg is het, geef mij maar een fruitvliegjequote:
Ik trek die Bridget niet. ECHT NIET!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:29 schreef beequeen het volgende:
WAT IS ER WAT IS ER WAT IS ER.
Rosé werkt ook..quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:29 schreef L0t.. het volgende:
Nou, volgens mij kan ik, en meer COSsers met mij, ook wel een pammetje gebruiken nu![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:29 schreef Borga het volgende:
[..]
Een strontvlieg is het, geef mij maar een fruitvliegje
Zeg dat.quote:
Dan moet je je oren maar eens open zetten en streamen op belangrijke uren...quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:28 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dan moet-ie dat maar eens laten horen. Een beetje tingelen of talent zijn 2 verschillende dingen
Steeds hetzelfde deuntjequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Nah, hij speelt elke avond. Niet onverdienstelijk ook nog eens.
Verstand komt met de COSsen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:29 schreef Borga het volgende:
Een strontvlieg is het, geef mij maar een fruitvliegje
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:31 schreef noekje het volgende:
Ik doe modellenwerk. Ben gek op mijn haar.
Sluit de SC niet uitquote:
Vergeet ze nu echt dat ze een dooie cavia op haar harses heeft? Daar komen de diploma's weer.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:31 schreef noekje het volgende:
Ik doe modellenwerk. Ben gek op mijn haar.
Geen vaste streamer?quote:
+1quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:32 schreef tipsch het volgende:
Wat worden er bitter weinig beelden van Huub met sterke momenten getoond.en weer terug naar de tv
vergeet het nederlands kampioenschap visagie nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:32 schreef SterreMarit het volgende:
Amanda heeft haar doelen gehaald: feestjes organiseren en lol maken. Ze is mijn held-van-de-dag!!
ik kijk ook niet, lees alleen hier, en daar ben ik al opgeFOKt genoeg doorquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Rosé werkt ook..
Ik kijk niet meer naar de tv..
Streamen laat ik aan jullie overquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dan moet je je oren maar eens open zetten en streamen op belangrijke uren...
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:31 schreef lunareclipse het volgende:
Amanda toen ze er in kwam
; ik ben gek op mijn haar
.....says who?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
ik kijk ook niet, lees alleen hier, en daar ben ik al opgeFOKt genoeg door![]()
het gaat precies zoals ik verwacht had, die kloteBrian gaat winnen
Waarom schilderen ze vooral Huub weer zo slecht af? Dit maakt alleen maar dat ik hem de winst nóg meer gun.quote:
Als je geen streams hebt gekeken, dan weet je niet hoe het daar in dat hok echt is gegaan.quote:
Dat was bij de rest ook (op Amanda na).. Kijk je eigenlijk welquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:34 schreef Copycat het volgende:
Alles wat Huub zegt wordt door de beeldselectie tegengesproken.
Paerlen voor de zwijnen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:35 schreef noekje het volgende:
Goed zo, Huub. Hij is best scherp!
Eens, het is wel erg anti Huub en pro Brian, maar ja, op zich niets nieuws, dat deden ze in dgk dagelijks zoquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub wordt hier wél stuk gemaakt.....ondanks dat ook hij het allemaal zelf gedaan heeft....'t is wel sneu....
Hoe krijgen ze het voor elkaar hè? En Fridget....ik kots dat wijf zo uit.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:34 schreef Copycat het volgende:
Alles wat Huub zegt wordt door de beeldselectie tegengesproken.
Met een half oog en juist Amanda helemaalquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:35 schreef RemcoW85 het volgende:
Dat was bij de rest ook (op Amanda na).. Kijk je eigenlijk wel?
ik doe meequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het voor elkaar hè? En Fridget....ik kots dat wijf zo uit.
Ik vrees dat je de zaken omkeertquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je geen streams hebt gekeken, dan weet je niet hoe het daar in dat hok echt is gegaan.
Je bent gehersenspoeld door JdM
Vast niet. En de douchescene ook niet. En zijn intieme momenten met Fries ook niet. En de fohnscene ook niet etc. etc.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:36 schreef blomst het volgende:
krijgen we het geschreeuw van Brian naar Palma ook te zien??
Ditzelfde trucje hadden ze net zo gemakkelijk met Brian, Amanada en Jaap kunnen doen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:34 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Waarom schilderen ze vooral Huub weer zo slecht af? Dit maakt alleen maar dat ik hem de winst nóg meer gun.
Hoe kun je dat beoordelen als je geen streams hebt gekeken?quote:
Ja, ik knipperde ook net even.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:38 schreef Copycat het volgende:
Heb ik Brian die Palma aanpakt met mijn halve oog gemist?
das ff aan de aandacht van D. Flens ontsnaptquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:38 schreef Copycat het volgende:
ik heb even geknipperd. Misschien dat het toen was?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:38 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |