ja schandalig, geld hè...quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:08 schreef Prospera het volgende:
Huub ziet de bui al hangen, tja wat een gemanipuleerde tussenstand zeg
Nee, er zit een schutting tussen, ik gilde even 'Je bent gestooooord' en daarna 'SMS HUUB NAAR 5656'quote:
Brian en Huub hadden samen al 60% ofzo. Dus Jaap en Amanda moeten het samen doen met 40% op dit moment.quote:
Good boys.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]ben je dan niet trots?
Ik was ook trots toen mijn vriend na de uitzending zei "Gatverdamme... straks wint die teringrat"
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:09 schreef Prospera het volgende:
Gaaf dat Nena er is, en ze mocht zowaar 1 woordje zeggen![]()
Maar wat ziet ze er weer stunning uit
Jajajajaaaaaaa, dat is zo!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Volgens het 'Wetboek en Handboek der TV-maker' klopt het in ieder geval wel.
Huub een beetje kut neerzetten, tussenstandjes waarin 'ie achter staat, en hem dan
als totale verassing laten winnen !
Amanda staat zelfs nog boven Huub. Zij die vaak slechts een paar procen van de stemmen op de polls kreegquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
bij de een na laatste tussenstand is het een nek-aan-nek-race tussen brian en huub, let maar op
TUURLIJK!!quote:
Ik heb hem net aan!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:13 schreef schatje het volgende:
Ik zet de tv nu al uit.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda staat zelfs nog boven Huub. Zij die vaak slechts een paar procen van de stemmen op de polls kreeg
Viel het jou ook op....tjeesus..zelfs de achtergrond hebben ze verpest..eikols!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:14 schreef Gert het volgende:
De promotieshots van zowel Huub als Joris, zijn expres zo slecht en lullig mogelijk in elkaar geflanst.
Klopt toch echt niet, want de polls waar Huub zo hoog stond waren ook niet enkel fok stemmen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:13 schreef Gert het volgende:
Huub er dus uit over een half uurtje... ongelooflijk. Wat is FOK! toch ontzettend NIET een afspiegeling van de gemiddelde kijker.
Ik zet de tv op een andere zender zodra het duideljk is dat A of B gaan winnen. Dat ga ik echt niet zitten bekijken.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:15 schreef L0t.. het volgende:
Als Huub er als eerste uit gaat, gaat er hier ook een deur uit
Ze bleef wel redelijk netjes hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:15 schreef Scandalous het volgende:
Ja, ga aan Netty vragen wat ze van Huub vindt
Neequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:14 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Slapen jullie goed vanavond als die rat wint?????????????
Zullen we iets anders gaan doen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:15 schreef Copycat het volgende:
En we moeten nog zo'n anderhalf uur.
Toch?
nou dat wordt dus snel die nieuwe kopen want deze ligt zo aan puinquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb hem net aan!
Och, wat is ze erg. Die zit slecht in elkaar, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |