Mét een geldkoffertje. Ik zet 1000 CP in.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:09 schreef rooie3 het volgende:
Dit kan je nooit meer inhalen,als al die smsjes van een hele week er al bij zijn.Wedden dat Jaap op 25% ofzo staat en Amanda gaat eruit.Dit is echt niet normaal hoe iedereen opgelicht word.Of moeten ze nog wat smsjes tellen van een hele week.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Leandra het volgende:
* Leandra heeft net toch 1 SMSje gestuurd![]()
Voor Jaap
ja schandalig, geld hè...quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:08 schreef Prospera het volgende:
Huub ziet de bui al hangen, tja wat een gemanipuleerde tussenstand zeg
Nee, er zit een schutting tussen, ik gilde even 'Je bent gestooooord' en daarna 'SMS HUUB NAAR 5656'quote:
Brian en Huub hadden samen al 60% ofzo. Dus Jaap en Amanda moeten het samen doen met 40% op dit moment.quote:
Good boys.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]ben je dan niet trots?
Ik was ook trots toen mijn vriend na de uitzending zei "Gatverdamme... straks wint die teringrat"
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:09 schreef Prospera het volgende:
Gaaf dat Nena er is, en ze mocht zowaar 1 woordje zeggen![]()
Maar wat ziet ze er weer stunning uit
Jajajajaaaaaaa, dat is zo!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Volgens het 'Wetboek en Handboek der TV-maker' klopt het in ieder geval wel.
Huub een beetje kut neerzetten, tussenstandjes waarin 'ie achter staat, en hem dan
als totale verassing laten winnen !
Amanda staat zelfs nog boven Huub. Zij die vaak slechts een paar procen van de stemmen op de polls kreegquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
bij de een na laatste tussenstand is het een nek-aan-nek-race tussen brian en huub, let maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |