Daar zijn er ook niet zo veel van. Van Bwian eigenlijk ook niet, maar ja. JUH OEWEET TOGquote:
Droge witte wijn graagquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef avonne het volgende:
JAAAAAAAAAA![]()
![]()
(i allways support the winning team)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
glaasje, anyone?
Zolang hij op het einde maar niet bovenaan staat, mogen ze van mij doen wat ze willenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Ze halen dankzij Huub de meeste belletjes binnen, dat weten ze zelf ook wel. Daarom zetten ze Huub onderaan en staat hij zometeen net iets boven Amanda natuurlijk. Let maar op.
Ik ben maar weer achter de pc gaan zitten met sky-lovesongs..( maar eerst nog naar mijn zoon gillen dat hij ff 80x moet bellenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè, ik zit met stomme verbazing te kijken naar dat ijskonijn.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Ze halen dankzij Huub de meeste belletjes binnen, dat weten ze zelf ook wel. Daarom zetten ze Huub onderaan en staat hij zometeen net iets boven Amanda natuurlijk. Let maar op.
ja ik ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef Kinga het volgende:
Godver. Door Sylvia zit ik te janken.
Ik schoot ook vol, hoor..quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef Kinga het volgende:
Godver. Door Sylvia zit ik te janken.
I loved to hate himquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef noekje het volgende:
NL, ik had zo'n bloedhekel aan hem.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kudt, die heb ik vergeten aan te passen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |