Amanda die maanden een procentje of 5 had...quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:15 schreef Donnie29 het volgende:
Amanda boven Huub kan dus gewoon niet..
Die blijft mooiquote:
het begin van dat programma was zo leukquote:
Je hebt gelijk!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:15 schreef avonne het volgende:
Weetje... eigenlijk wel mooi dat Huub ver achter staat.
Nu kunnen we de knoop uit de buik halen en lekker gaan zuipen.
Proost
Echt hè, ik zit met stomme verbazing te kijken naar dat ijskonijn.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Schandalig eigenlijk zo'n partijdige Bridget...
Kind van zijn moeder hequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:17 schreef SterreMarit het volgende:
Dat kindje tegen Gordon: 'Homo' ...hilarisch
JAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:14 schreef humberto.tan het volgende:
Dus Brian heeft 46 procent van de stemmen volgens deze tussenstand?
Ik bel me de pestpokke...quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:18 schreef Starlie het volgende:
Mensen geloof me, dit is zeker weten opgezet. Huub gaat winnen, misschien met 1 punt verschil tov Brian, maar geloof me hij gaat winnen. Dit is alleen maar kassa voor RTL5/JdM.
Alle die-hard-Huub-fans gaan alleen maar extra smsen en je weet hoe groot dat verschil altijd in de maanden ervoor was met de andere miljonairs..
Ik gok Huub! Ook al had ik graag gewild dat Jaap het zou winnen...
Van zo'n enorm verschil nog terugkomen? Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:18 schreef Starlie het volgende:
Mensen geloof me, dit is zeker weten opgezet. Huub gaat winnen, misschien met 1 punt verschil tov Brian, maar geloof me hij gaat winnen. Dit is alleen maar kassa voor RTL5/JdM.
Alle die-hard-Huub-fans gaan alleen maar extra smsen en je weet hoe groot dat verschil altijd in de maanden ervoor was met de andere miljonairs..
Ik geloof je mooi niet. Ik wil nog kans maken op de Fok! prijs, ok? Dus Brian wintquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:18 schreef Starlie het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:18 schreef Ecila111 het volgende:
Brian bovenaan, shit, ik houd altijd van een goed eind voor 't slapen gaan.
Kudt, die heb ik vergeten aan te passen....quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik geloof je mooi niet. Ik wil nog kans maken op de Fok! prijs, ok? Dus Brian wint
* avonne biedt troostend een lekkere breezah aanquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:18 schreef Lunaflame het volgende:
TV is helemaal uit, ik erger me de tering.
Er klopt geen reet van die percentages, klotezooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |