Sylvia vroeg aan Brian: Zou jij de kooi uitgaan als je vader op sterven lag?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond het nog veel vreemder dat Sylvia niet gelijk haar koffers pakte om bij haar familie en vader te willen zijn.....het was hard van Brian, maar ik kon z'n kritische houding volgen (en volgens mij heeft ie ze toch wel gegund na enige vragen?)
avond wjquote:
Dan moet-ie dat maar eens laten horen. Een beetje tingelen of talent zijn 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sorry, maar Huub kan echt wel piano spelen hoor.
Nogal!quote:
Nah, hij speelt elke avond. Niet onverdienstelijk ook nog eens.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:28 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dan moet-ie dat maar eens laten horen. Een beetje tingelen of talent zijn 2 verschillende dingen
Ik vond haar nog super beleefd tegen die trol!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef Kinga het volgende:
OEI. Moeder van Huub deed ff bitchy tegen Bridget.
WAT IS ER WAT IS ER WAT IS ER.quote:
+1quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:29 schreef L0t.. het volgende:
Nou, volgens mij kan ik, en meer COSsers met mij, ook wel een pammetje gebruiken nu![]()
Een strontvlieg is het, geef mij maar een fruitvliegjequote:
Ik trek die Bridget niet. ECHT NIET!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:29 schreef beequeen het volgende:
WAT IS ER WAT IS ER WAT IS ER.
Rosé werkt ook..quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:29 schreef L0t.. het volgende:
Nou, volgens mij kan ik, en meer COSsers met mij, ook wel een pammetje gebruiken nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |