Zeg dat.quote:
Dan moet je je oren maar eens open zetten en streamen op belangrijke uren...quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:28 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dan moet-ie dat maar eens laten horen. Een beetje tingelen of talent zijn 2 verschillende dingen
Steeds hetzelfde deuntjequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Nah, hij speelt elke avond. Niet onverdienstelijk ook nog eens.
Verstand komt met de COSsen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:29 schreef Borga het volgende:
Een strontvlieg is het, geef mij maar een fruitvliegje
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:31 schreef noekje het volgende:
Ik doe modellenwerk. Ben gek op mijn haar.
Sluit de SC niet uitquote:
Vergeet ze nu echt dat ze een dooie cavia op haar harses heeft? Daar komen de diploma's weer.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:31 schreef noekje het volgende:
Ik doe modellenwerk. Ben gek op mijn haar.
Geen vaste streamer?quote:
+1quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:32 schreef tipsch het volgende:
Wat worden er bitter weinig beelden van Huub met sterke momenten getoond.en weer terug naar de tv
vergeet het nederlands kampioenschap visagie nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:32 schreef SterreMarit het volgende:
Amanda heeft haar doelen gehaald: feestjes organiseren en lol maken. Ze is mijn held-van-de-dag!!
ik kijk ook niet, lees alleen hier, en daar ben ik al opgeFOKt genoeg doorquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Rosé werkt ook..
Ik kijk niet meer naar de tv..
Streamen laat ik aan jullie overquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dan moet je je oren maar eens open zetten en streamen op belangrijke uren...
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:31 schreef lunareclipse het volgende:
Amanda toen ze er in kwam
; ik ben gek op mijn haar
.....says who?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
ik kijk ook niet, lees alleen hier, en daar ben ik al opgeFOKt genoeg door![]()
het gaat precies zoals ik verwacht had, die kloteBrian gaat winnen
Waarom schilderen ze vooral Huub weer zo slecht af? Dit maakt alleen maar dat ik hem de winst nóg meer gun.quote:
Als je geen streams hebt gekeken, dan weet je niet hoe het daar in dat hok echt is gegaan.quote:
Dat was bij de rest ook (op Amanda na).. Kijk je eigenlijk welquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:34 schreef Copycat het volgende:
Alles wat Huub zegt wordt door de beeldselectie tegengesproken.
Paerlen voor de zwijnen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:35 schreef noekje het volgende:
Goed zo, Huub. Hij is best scherp!
Eens, het is wel erg anti Huub en pro Brian, maar ja, op zich niets nieuws, dat deden ze in dgk dagelijks zoquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub wordt hier wél stuk gemaakt.....ondanks dat ook hij het allemaal zelf gedaan heeft....'t is wel sneu....
Hoe krijgen ze het voor elkaar hè? En Fridget....ik kots dat wijf zo uit.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:34 schreef Copycat het volgende:
Alles wat Huub zegt wordt door de beeldselectie tegengesproken.
Met een half oog en juist Amanda helemaalquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:35 schreef RemcoW85 het volgende:
Dat was bij de rest ook (op Amanda na).. Kijk je eigenlijk wel?
ik doe meequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het voor elkaar hè? En Fridget....ik kots dat wijf zo uit.
Ik vrees dat je de zaken omkeertquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je geen streams hebt gekeken, dan weet je niet hoe het daar in dat hok echt is gegaan.
Je bent gehersenspoeld door JdM
Vast niet. En de douchescene ook niet. En zijn intieme momenten met Fries ook niet. En de fohnscene ook niet etc. etc.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:36 schreef blomst het volgende:
krijgen we het geschreeuw van Brian naar Palma ook te zien??
Ditzelfde trucje hadden ze net zo gemakkelijk met Brian, Amanada en Jaap kunnen doen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:34 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Waarom schilderen ze vooral Huub weer zo slecht af? Dit maakt alleen maar dat ik hem de winst nóg meer gun.
Hoe kun je dat beoordelen als je geen streams hebt gekeken?quote:
Ja, ik knipperde ook net even.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:38 schreef Copycat het volgende:
Heb ik Brian die Palma aanpakt met mijn halve oog gemist?
das ff aan de aandacht van D. Flens ontsnaptquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:38 schreef Copycat het volgende:
ik heb even geknipperd. Misschien dat het toen was?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:38 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |