Smart thinking rooiequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:22 schreef rooie3 het volgende:
Donder Huub er nou maar uit,vind het echt zielig om zoveel geld te pakken van arme mensen.Nee ik heb niet gebeld en doe ik ook niet.
Jammer dat we wel de beelden van Sylvia met haar vader zagen maar niet de beelden van weldoener Brian, het gevoelsmens, die haar de 24 uur weigerde.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En al die uitspraken van Huub gaan zich nu knalhard tegen hem werken.....als een boomerang....je kon er natuurlijk op wachten...al die flashbacks....
Haar vader is overleden toen ze daar woonde.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef Adelante het volgende:
wat was er met sylvia, dat heb ik blijkbar gemist
same herequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb echt gejankt met haar mee live toen... En vele met mij denk ik. Dat was echt heftig toen!
Waarom niet, sommige mensen zijn berekenend, die spenderen geld als het er echt toe doet, zoals nu bijvoorbeeldquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk meer dat we dat baseren op de 15 polls die Huub met enorm verschil heeft gewonnen. En dat zou nu opeens sinds 2 maanden enorm zijn veranderd? Dat gelooft echt geen hond.
En wat te denken van amanda die nooit stemmen heeft gekregen, en nu zelfs boven Huub staatquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk meer dat we dat baseren op de 15 polls die Huub met enorm verschil heeft gewonnen. En dat zou nu opeens sinds 2 maanden enorm zijn veranderd? Dat gelooft echt geen hond.
Salutequote:
Radeloos?quote:
Nooit BB gekeken? Daar zijn standen wel een ongelooflijk veranderd in de laatste 10 minuten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef Kinga het volgende:
Kán Huub nog winnen uberhaupt? Van laatste naar eerste. Nee he? Waarom kijk ik nog.....pffff
Dat was wel even duidelijk hè.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef Smash-it het volgende:
Moeder van Huub kotst ook op Bridget!!
Ik vond het nog veel vreemder dat Sylvia niet gelijk haar koffers pakte om bij haar familie en vader te willen zijn.....het was hard van Brian, maar ik kon z'n kritische houding volgen (en volgens mij heeft ie ze toch wel gegund na enige vragen?)quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Jammer dat we wel de beelden van Sylvia met haar vader zagen maar niet de beelden van weldoener Brian, het gevoelsmens, die haar de 24 uur weigerde.
Amanda heeft zich de laatste dagen dan ook enorm geprofileerd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wat te denken van amanda die nooit stemmen heeft gekregen, en nu zelfs boven Huub staat
zou haar moeder nu denken: zo heb ik haar niet opgevoed?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef rooie3 het volgende:
Wat doet Bridget kattig zeg tegen familie Huub.
Jammer dat je ook niet zag dat hij die 8 uur voor Huub blokkeerde, toen met die begrafenis. Ga na de Kooi maar naar z'n graf, zei ie toenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Jammer dat we wel de beelden van Sylvia met haar vader zagen maar niet de beelden van weldoener Brian, het gevoelsmens, die haar de 24 uur weigerde.
Ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef rooie3 het volgende:
Nee, zo doen die 'warme' mensen dat niet. Gewoon keihard in iemand zijn gezicht liegen, ies koeltuurquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:23 schreef avonne het volgende:
Daniella lult poep. Ze had moeten zeggen
"ach, daarvoor zag ik haar ook al nooit."
Partijdig klote wijf.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef rooie3 het volgende:
Vanwege de voorsprong die ze al had. Zometeen staat ze net onder Huubquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wat te denken van amanda die nooit stemmen heeft gekregen, en nu zelfs boven Huub staat
Wat zei ze?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef Kinga het volgende:
OEI. Moeder van Huub deed ff bitchy tegen Bridget.
Ja hoor, die zag ik net zittenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef Lady-night het volgende:
Is Huub zijn vader er niet?
Zag je dat niet aan d'r units?quote:
Sylvia vroeg aan Brian: Zou jij de kooi uitgaan als je vader op sterven lag?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond het nog veel vreemder dat Sylvia niet gelijk haar koffers pakte om bij haar familie en vader te willen zijn.....het was hard van Brian, maar ik kon z'n kritische houding volgen (en volgens mij heeft ie ze toch wel gegund na enige vragen?)
avond wjquote:
Dan moet-ie dat maar eens laten horen. Een beetje tingelen of talent zijn 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sorry, maar Huub kan echt wel piano spelen hoor.
Nogal!quote:
Nah, hij speelt elke avond. Niet onverdienstelijk ook nog eens.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:28 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dan moet-ie dat maar eens laten horen. Een beetje tingelen of talent zijn 2 verschillende dingen
Ik vond haar nog super beleefd tegen die trol!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef Kinga het volgende:
OEI. Moeder van Huub deed ff bitchy tegen Bridget.
WAT IS ER WAT IS ER WAT IS ER.quote:
+1quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:29 schreef L0t.. het volgende:
Nou, volgens mij kan ik, en meer COSsers met mij, ook wel een pammetje gebruiken nu![]()
Een strontvlieg is het, geef mij maar een fruitvliegjequote:
Ik trek die Bridget niet. ECHT NIET!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:29 schreef beequeen het volgende:
WAT IS ER WAT IS ER WAT IS ER.
Rosé werkt ook..quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:29 schreef L0t.. het volgende:
Nou, volgens mij kan ik, en meer COSsers met mij, ook wel een pammetje gebruiken nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |