en dan ook nogquote:
waarbijquote:A Melbourne-born, U.K.-based singer/songwriter,possesses a smoky, whiskey-soaked voice that belies her age and a feisty rock attitude that placed her on the inside fast track to pop stardom.
Ik ook...quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:41 schreef ranja het volgende:
Openstaande vraag van Bartrid, hij vraagt zich af wie dit is.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:53 schreef bartrid het volgende:
Iets met Gabriel?
'Rise To the Ocassion' in de Hip Hop versie van Phil Harding was niet echt prettig,quote:
quote:"" was a song performed by
and
in a duet in 1987. It was written by Simon Climie and Dennis Morgan.
The song was a one-off project which helpedachieve an ambition by singing with one of his favourite artists, and it reached number one in both the UK Singles Chart and the Billboard Hot 100 upon its release. It was, remarkably,
's first and only UK number-one hit, and only her fourth top ten achievement in the country since decades. This was also the last, out of eighteen Top 10 hits, for
in the U.S. Billboard Hot 100.
quote:
Dat wist ik dan weer wel: kon alleen even de foto niet plaatsen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:06 schreef MadMaster het volgende:
I Knew You Were Waiting - George Michael & Arteha Franklin
Nee, die had die rol in de meest recente uitvoering...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:01 schreef schaap001 het volgende:
Was dat niet Anita Meyer?
quote:De musical Cats ging op 18 juli 1987, ruim zes jaar na de wereldpremière in Londen, voor het eerst in Nederland in première in het Amsterdamse Koninklijk Theater Carré.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:41 schreef ranja het volgende:
Karin Bloemen?
Het is de echtgenoot van...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:43 schreef ranja het volgende:
komt me wel bekend voor...
Nee, dit is de meneer die Nederland ooit vertegenwoordigde op het Eurovisie Songfestival, net zoals zijn echtgenote levenspartner trouwens...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:07 schreef schaap001 het volgende:
Is dat Forrest (van Manon Thomas) ?
die is toch bij die oosterhuisquote:
Jawel!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:26 schreef ranja het volgende:
Ruth Jacott?
Ja, maar die had ranja al ingepiktquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:32 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die is toch bij die oosterhuis![]()
zal jaccot (?) wel zijn denk ik
quote:A 30th anniversary celebration for's
album was not the band's idea, according to singer
. "It's really sort of traditional EMI behavior. None of us really were counting the hours and the days or whatever."
Butsays she and her compatriots are happy to participate in the party, which includes an expanded "30th Anniversary Edition" of
on June 24 and a tour that begins June 5 in Baltimore.
The album has sold more than 20 million copies worldwide, butwas most pleased about its impact in the States. "We'd had hits all over the world -- in Europe, in the U.K., in Australia, but having a hit at home after three years of being on the road was really, really important to us."
During the tour, the group plans to play the album in its entirety. "A couple of the songs we might try to do a little more punky,"says, declining to reveal which ones.
Die ja, het 3e album van ze en de US-doorbraak (in Europa was het 2e album al raak, in Australie haalden zelfs singles van het 1e album de hitlijsten al)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:51 schreef Grobbel het volgende:
Parallel Lines van Blondie?
Owja... ik had een paar posts gemist, geloof ik...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:10 schreef ranja het volgende:
Ik geloof niet dat Manon Thomas in de 90s nog veel hits heeft gehad
Het uploaden duurde langer dan het radenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:07 schreef Mark het volgende:
Keith Moon en Ringo jr (Zack?)
Tikkie terug weer: schaap001 + 1quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:16 schreef schaap001 het volgende:
Jason Bonham
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:22 schreef Mark het volgende:
De zoontjes van John Lennon, Julian en Sean?
Helemaal correct geredeneerdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:47 schreef brother52 het volgende:
De 5e moet dan motorhead zijn want judas priest en thin lizzy staan e zeker niet.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef Mark het volgende:
Gok op Sziget
On +1quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:38 schreef On het volgende:
Opposites en Kubus & Bang Bang geloof ik.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:35 schreef bukgeit het volgende:
Is de artiest John Frusciante?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:11 schreef bukgeit het volgende:
Paz van o.m. Zwan.
Dat heette toen een LPquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:22 schreef On het volgende:
Ik heb hem op cd.
Wat is de naam van de cd van charles manson die hij uitbracht rond zijn proces?
Wie?quote:verzorgt kort voor de aftrap van de voetbalinterlandwedstrijd Nederland - Wales in Rotterdam op zondag 1 juni een heus miniconcert.
iggy_in_the_house + 1quote:Op maandag 26 mei 2008 09:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kane?
Nee, die is het ook niet.... Je gaat wel de goede kant op (qua genre).quote:
Inderdaadquote:Op maandag 26 mei 2008 14:00 schreef ranja het volgende:
Zangeres van Ambeon (wat ouder geworden dan)?
Dire Straits - Money For Nothing?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:32 schreef ranja het volgende:
een vraag die ik vanochtend tegenkwam bij een online quiz.... de singalong tekst.
Welk nummer (band + titel) wordt hier meegezongen?
Lalala microwave oven lalala colour tv...
" today's events: tapioca pudding + bloodhound gang "quote:
Ik geloof ook niet dat het die clip is maar wou alleen even laten merken dat ik de goede songtitel weet. En ik had altijd een bloedhekel aan dat nummerquote:Op maandag 26 mei 2008 15:31 schreef Mark het volgende:
Zeker weten? komt me niet bekend voor uit clip
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:38 schreef schaap001 het volgende:
Is dat niet 'Wespen Op De Appeltaart' van Spinvis?
Klopt helemaal!quote:Op maandag 26 mei 2008 15:38 schreef schaap001 het volgende:
Is dat niet 'Wespen Op De Appeltaart' van Spinvis?
quote:
Is dat nog duidelijk?quote:In 1984, he joinedas the replacement for
on guitar and vocals, in time for their massive
Tour. Following the tour he appeared on Late Night with David Letterman, to promote his 1985 solo release Flip.
toured again with
in 1988. In 1989
broke up
, and they remained mainly inactive for the decade after 1989, but both he and
rejoined when
revived
in 1999 for their Reunion Tour, followed by
and another massive tour in 2002 and 2003 then again for the
album and world tour of 2007/2008.
Dat is Bob Stinson en die werd opgevolgd door Slim Dunlap, maar die bedoel ik hier niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:37 schreef tong80 het volgende:
Geen idee
Zal wel een oh jaatje worden.
Heb wel ooit een pilsje gedronken met de overleden gitarist die ie opvolgde bij the Replacementsd
Dat is wel juist: het is de opvolger van Little Steven van Zandt (alhoewel ze tegenwoordig gewoon allebei in de E-Street Band ztten). De gevraagde heer had ook nog wel een redelijke hit met 'Shine Silently'.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:39 schreef Grobbel het volgende:
Het is er eentje van de E-Street band (toch?), maar ik heb geen idee hoe hij verder heet.
Geen Rick Springfield.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:07 schreef tong80 het volgende:
Heeft Nilss Lofgren in de Replacements gespeeld ?
dat was ook mijn eerste gok geweest maar die waren niet met z'n zessen.quote:
Die waren Engels. Ander continent zei ikquote:Op maandag 26 mei 2008 18:34 schreef ranja het volgende:
gokje op The Sound al heb ik geen idee hoe die er uit zien
quote:Thewere a punk rock group formed in Portland, Oregon in 1977 by guitarist
, drummer Sam Henry and bassist Dave Koupal. The
were one of the earliest American purveyors of the genre, and the group's tight song structure and use of heavy distortion has been hailed as extremely influential by numerous critics and musicians.
tong80 +1quote:Op maandag 26 mei 2008 21:27 schreef tong80 het volgende:
Sorry was even weg. Over The Edge van The Wipers staat in mijn top tien
Sorry heb jullie verwaarloosd. Het is goed natuurlijk.quote:
quote:Gerda?
Bep?
Gerda, heb jij nog compote in de voorraadkast?
komproen?
Nee compote!
quote:je kan me vinden in de macie of de wolvenschuur
saus op me shirt bière op me haute couture
harder papi
meer chanel dan coco
vjezze fur
meer stijl dan een homo
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:07 schreef schaap001 het volgende:
Aha, De Jeugd Van Tegenwoordig - Hollereer
Da's snel!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
MGMT?
Dat zou dan Yeasayer kunnen zijn, wat mij betreft....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Beetje gevalletje overgehypte band. Welke minstens net zo overgehypte band zag ik vorige week dinsdag in de Melkweg?
Nope, maar ze komen wel uit dezelfde stad.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:34 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dat zou dan Yeasayer kunnen zijn, wat mij betreft....
Nee, dit is echt zo supergehypt nieuw hip bandje. Black Keys zijn wat mij betreft juist ondergehyped.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:45 schreef Burnett het volgende:
black keys?
Namens Sack: Myrna1989 +1quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:57 schreef Myrna1989 het volgende:
Vampire Weekend!
Dankjequote:
bad hair day?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:12 schreef Grobbel het volgende:
Phil Spector.
Vanwege Lieberman een gokje op Bob Dylanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:57 schreef ranja het volgende:
Wie is 'hij' in Killing Me Softly with His Song' van Lori Lieberman / Roberta Flack / Fugees etc?
Ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:19 schreef Burnett het volgende:
don mclean
Alleen when the levee breaks. Anders niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:45 schreef Mark het volgende:
Je kunt dus iemand softly killen door je chevy naar de levee te driven?
aangezien ranja niet reageert:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:19 schreef Burnett het volgende:
don mclean
Mits die droog is, toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:57 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Alleen when the levee breaks. Anders niet.
okéquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:13 schreef Mark het volgende:
Ik houd het op Nikki SixxVergeet de voorgaande posts maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |