Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Ja het is een korte film met achtergrond muziek van de desbetreffende artiest. Hij was deze periode enorm beinvloed door heroine. Als je de artiest noemt reken ik het goed.
Het is dat ik al weet hoe hij afloopt anders had ik wel de moeite genomen om er naar te kijken, maar als je STUFF nog niet gezien hebt raad ik je zeker aan hem minstens 1 keer te kijken. Best indruk wekkend, en het is bij hem thuis opgenomen.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it Kitty at my foot and I want to touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it Kitty at my foot and I want to touch it