quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:57 schreef MadMaster het volgende:
Doet me denken aan Theme From Mahogany van Diana Ross
quote:maar ik betwijfel of La Ross zo geposeerd heeft
Het is geen dubbel-elpee: gewoon een openklaphoes. Het is het debuutalbum (1970) van een legendarisch en invloedrijk gezelschap.quote:en ik weet ook niet of er als soundtrack van de film een (dubbel-??) album van is verschenen...
quote:Zeer wilde gok dus...
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:27 schreef bukgeit het volgende:
Free Your Mind... And Your Ass Will Follow - Funkadelic
Is dit niet meer een TV-vraag dan een muziekvraag?quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:36 schreef Homdeck het volgende:
Welk nummer was de "themesong" van deze televisieserie?
[ afbeelding ]
kan bij beide gesteld worden vind ikquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:54 schreef Myrna1989 het volgende:
[..]
Is dit niet meer een TV-vraag dan een muziekvraag?![]()
Och, eind jaren 80 begin jaren 90 was dat, zo ongeveer.... dus ja....quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:18 schreef Grobbel het volgende:
Ik weet niet eens welke serie dat moet voorstellen.
Ah, dat was net in mijn TV-loze periodequote:Op woensdag 21 mei 2008 20:27 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Och, eind jaren 80 begin jaren 90 was dat, zo ongeveer.... dus ja....![]()
Daar dacht ik ook aan, maar ik dacht dat die toen al overleden was?quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:18 schreef ranja het volgende:
Del Shannon - Runaway
Omdat ie daarvoor dus maar niet gevraagd werd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:41 schreef Homdeck het volgende:
Hij zou roy orbison vervangen bij the traveling wilburys maar hij vond het nodig om een kogel in zijn kop te schieten.
Homdeck +1quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:41 schreef Homdeck het volgende:
Hij zou roy orbison vervangen bij the traveling wilburys maar hij vond het nodig om een kogel in zijn kop te schieten.
quote:You're like my yo-yo
That glowed in the dark.
What made it special
Made it dangerous,
So I bury it
And forget.
quote:A Melbourne-born, U.K.-based singer/songwriter,possesses a smoky, whiskey-soaked voice that belies her age and a feisty rock attitude that placed her on the inside fast track to pop stardom.
Nee, deze is erg recent en een jaartje of 16 oud...quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:56 schreef schaap001 het volgende:
Beth Hart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |