Klopt helemaal!quote:Op maandag 26 mei 2008 15:38 schreef schaap001 het volgende:
Is dat niet 'Wespen Op De Appeltaart' van Spinvis?
quote:
Is dat nog duidelijk?quote:In 1984, he joinedas the replacement for
on guitar and vocals, in time for their massive
Tour. Following the tour he appeared on Late Night with David Letterman, to promote his 1985 solo release Flip.
toured again with
in 1988. In 1989
broke up
, and they remained mainly inactive for the decade after 1989, but both he and
rejoined when
revived
in 1999 for their Reunion Tour, followed by
and another massive tour in 2002 and 2003 then again for the
album and world tour of 2007/2008.
Dat is Bob Stinson en die werd opgevolgd door Slim Dunlap, maar die bedoel ik hier niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:37 schreef tong80 het volgende:
Geen idee
Zal wel een oh jaatje worden.
Heb wel ooit een pilsje gedronken met de overleden gitarist die ie opvolgde bij the Replacementsd
Dat is wel juist: het is de opvolger van Little Steven van Zandt (alhoewel ze tegenwoordig gewoon allebei in de E-Street Band ztten). De gevraagde heer had ook nog wel een redelijke hit met 'Shine Silently'.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:39 schreef Grobbel het volgende:
Het is er eentje van de E-Street band (toch?), maar ik heb geen idee hoe hij verder heet.
Geen Rick Springfield.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:07 schreef tong80 het volgende:
Heeft Nilss Lofgren in de Replacements gespeeld ?
dat was ook mijn eerste gok geweest maar die waren niet met z'n zessen.quote:
Die waren Engels. Ander continent zei ikquote:Op maandag 26 mei 2008 18:34 schreef ranja het volgende:
gokje op The Sound al heb ik geen idee hoe die er uit zien
quote:Thewere a punk rock group formed in Portland, Oregon in 1977 by guitarist
, drummer Sam Henry and bassist Dave Koupal. The
were one of the earliest American purveyors of the genre, and the group's tight song structure and use of heavy distortion has been hailed as extremely influential by numerous critics and musicians.
tong80 +1quote:Op maandag 26 mei 2008 21:27 schreef tong80 het volgende:
Sorry was even weg. Over The Edge van The Wipers staat in mijn top tien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |