ah oké excusesquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:39 schreef dndiek het volgende:
Richtprijzen zijn verplicht, dus graag ff toevoegen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:00 schreef nietzman het volgende:
Mocht het je geruststellen, ik vind ze best mooi. Vooral Whaam. Maar origineel is een tweede natuurlijk..
ja een kleintje 40x40cmquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:12 schreef Jakhals het volgende:
Ja, ik zit beetje krap bij de kas. Je hebt een mooie stijl, alleen de composities/houdingen vind ik wat minder.
Heb je geen schilderij van je usericon?
kijk even naar de rest het is nu wel geluktquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:32 schreef Jakhals het volgende:
Ik wil graag de eerste van je kopen, als je dat goed vindt? Waar is het af te halen, trouwens?
Het tweede plaatje werkt niet
quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:36 schreef Jakhals het volgende:
Als het kan, zou ik graag nummer een, nummer drie, vier en vijf van je kopen.
200 euro, begrijp ik dus? Waar is het af te halen? Ben overigens wel benieuwd geworden naar de rest van je collectie
ja , ik heb er een heleboel, maar zou ze niet allemaal willen verkopen hoor, het was echt een hobby en bedoeld gewoon voor mijzelf, over enkele twijfel ik erg of ik die wil vekopen, ik heb bijvoorbeeld een hele mooie,quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:36 schreef Jakhals het volgende:
Als het kan, zou ik graag nummer een, nummer drie, vier en vijf van je kopen.
200 euro, begrijp ik dus? Waar is het af te halen? Ben overigens wel benieuwd geworden naar de rest van je collectie
yepquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:54 schreef Jakhals het volgende:
Hmmz, qua formaat en qua stijl passen ze toch niet echt in m'n reeks. Had namelijk een verhaaltje in gedachten. Zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alhoewel, die laatste past niet echt bij qua stijl.. Toch evengoed bedankt.
Heb je m'n mailtje nog gezien?
ik hoop dat je met gruwelijk mooi bedoeldquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:50 schreef Stakky het volgende:
ik vindt nummer 8 wel heel gruwelijk. en ik heb nog wel een beetje ruimte hier aan de muur ^^
ik heb nog een hele oorlogs-seriequote:Op donderdag 22 mei 2008 02:46 schreef Jakhals het volgende:
Mailtje is verzonden!
Overigens, als je meerdere schilderijen hebt, dan blijf ik nog altijd geïnteresseerd...
maar die is niet te versturen hoor, dan moet je hem echt komen halenquote:Op donderdag 22 mei 2008 03:28 schreef Jakhals het volgende:
Nummer 8 vind ik ook wel wat hebben. Zit nu te twijfelen of ik mee zal bieden...
Is het eventueel een optie om 'm vast te houden, totdat ik je andere schilderijen binnen heb en kan checken voordat ik mee ga bieden?
ik heb je trouwens een mailtje gestuurd overquote:Op donderdag 22 mei 2008 03:28 schreef Jakhals het volgende:
Nummer 8 vind ik ook wel wat hebben. Zit nu te twijfelen of ik mee zal bieden...
Is het eventueel een optie om 'm vast te houden, totdat ik je andere schilderijen binnen heb en kan checken voordat ik mee ga bieden?
DEZE ZIJN DUS INMIDDELS VERKOCHT !quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:54 schreef Jakhals het volgende:
Hmmz, qua formaat en qua stijl passen ze toch niet echt in m'n reeks. Had namelijk een verhaaltje in gedachten. Zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alhoewel, die laatste past niet echt bij qua stijl.. Toch evengoed bedankt.
Heb je m'n mailtje nog gezien?
DOE RUSTIG EEN BOD VRAAGPRIJS 400 EURO MAAR EEN AANNEMELIJK BOD MAG ALTIJD !quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:00 schreef nietzman het volgende:
Mocht het je geruststellen, ik vind ze best mooi. Vooral Whaam. Maar origineel is een tweede natuurlijk..
Roy Lichtensteinquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:45 schreef SHE het volgende:
Ik ga als manlief wakker is heel hard zeuren om nr 8, ik laat het je zo weten!
ik heb nog 2 kleintjes over van 40x40 cmquote:Op donderdag 22 mei 2008 08:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Geen geld of muur om er een te kopen, maar zitten wel een paar toffe dingen tussen!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:36 schreef SHE het volgende:
Zo lief is hij dus niet
Meneer 'houdt niet van pop-art'
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:47 schreef SHE het volgende:
Och, het kan ook zomaar ineens per ongeluk in ons huis terecht gekomen, nietwaar?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:57 schreef ruud.nl het volgende:
Oeh, dit ga ik even volgen, ik vind ze erg gaaf, misschien dat ik in de nabije toekomst serieus interesse heb.
OP DIT SCHILDERIJ IS VANAF NU EEN OPTIEquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja kom je hem toch lekker zelf halen, kadootje voor jezelf mag ook best eens
we zijn tenslotte moderne vrouwen toch![]()
zal ik je stiekum nog even verleiden door de foto te posten![]()
[ afbeelding ]
kijk net op mijn mail, optie op nr,8 is opgeheven, kiest toch liever voor een lichtenstein,quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:37 schreef Godlike02 het volgende:
150e geboden op nr 8
Wel ter plekke uiteraard definitieve keuze maar dara ben ik niet zo bang voor.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:45 schreef Jakhals het volgende:
Kijk, dat zijn nou de leuke kanten aan het vrijgezel zijn.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:24 schreef ruud.nl het volgende:
Bij deze een bod van ¤ 150,- op nummer 8, mocht jakhals afhaken en als hij nog steeds bevalt als ik hem even kom bekijken.
en deze zij ook nog te koopquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja , ik heb er een heleboel, maar zou ze niet allemaal willen verkopen hoor, het was echt een hobby en bedoeld gewoon voor mijzelf, over enkele twijfel ik erg of ik die wil vekopen, ik heb bijvoorbeeld een hele mooie,
deze.........
[ afbeelding ]
maar dat was een héle moeilijke de eerste twee pogingen had ik verpest en de derde keer is ie echt mooi gelukt (maat 60x80 cm 3D doek)
maar echt passen bij de rest doet ie niet, voor een hééél goed bod zou ik die eventueel wel weg willen doen,
maar dan moet het ook wel een écht goed bod zijn, het zelfde geld voor deze
afmeting 50x60
[ afbeelding ]
en deze afmeting 50x70 cm
[ afbeelding ]
ik vindt ze nog steeds prachtig, maar het zijn geen lichtensteins
de eerste met die kogel heb ik echt een prijs van ongeveer 250 euro in gedachten
en de andere twee zo'n 150 tot 125 euro
en dit is ROY LICHTENSTEIN'S WAR SERIEquote:Op donderdag 22 mei 2008 04:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb nog een hele oorlogs-serie
maar die als ik die serie verkoop wil ik hem in één keer verkopen
er zit een tweeluik en een 3 luik bij dus in totaal zijn het 9 doeken
ik wacht op een bod tussen de 1000 en 1500 euro
hier komen de foto's de twee piloten zijn allebei dormaat 50x70 cm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het tweeluik whaam ! zijn 2 doeken van 40 x50 cm dus totaal maat schilderij is 1 meter bij 40 cm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
drieluik as i opened fire 3 doeken van 40 x50 cm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TEX 50X60 CM
[ afbeelding ]
WAR GOODBEY KISS 50 X60 CM
[ afbeelding ]
ALLEMAAL ROY LICHTENSTEIN,
HANDGESCHILDERD, ACRYLVERF OP LINNEN DOEK, ZIJKANTEN MEEGESCHILDERD
ben benieuwd........hoop dat jullie ze mooi vinden vind dit wel spannend.........
ha, ten eerste werk ik niet met projector, zou ik dat wel doen krijg je het écht niet zo precies op doek hoor,quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:46 schreef Placenta het volgende:
Leuke schilderijtjes!Denk dat ik ook maar pop-art ga schilderen
3d doek: ¤20
Verf: ¤10
half uurtje werk met de projector
En vervolgens verkopen voor ¤200 euries
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:46 schreef Placenta het volgende:
Leuke schilderijtjes!Denk dat ik ook maar pop-art ga schilderen
3d doek: ¤20
Verf: ¤10
half uurtje werk met de projector
En vervolgens verkopen voor ¤200 euries
je hebt gelijk , wel grappig waar zou je een dikkere huid kunnen kopenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:09 schreef nietzman het volgende:
Joh, als je je door zoiets simpels al uit het veld laat slaan kun je natuurlijk ook gewoon op zoek naar een dikkere huid. 8).
ssssssssshhhhhhhhhhh niks zeggen ,quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef Feitosa het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met copyright e.d.? Hier krijg je toch een keer gezeik mee denk ik?
Ziet er verder wel leuk uit hoor.
Boeit zeker wel...je mag geen kopieën voor derden maken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:06 schreef Hephaistos. het volgende:
Tuurlijk joh, boeit toch helemaal niet... Zolang je er geen vervalsingen van maakt of een structurele handel opzet is het allemaal geen probleem.
pfffffff nou maak je me bangquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:52 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Boeit zeker wel...je mag geen kopieën voor derden maken.
Ik vind je schilderijen wel mooi
alles weggeven aan vrienden en familie omdat ik alleen nog Roy Lichtenstein wildequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:53 schreef RutgerJan het volgende:
Wow mooie schilderijen!
Leuk om eens wat anders te zien in v&a dan een standaard pctje
Helaas even geen ruimte in budget om er eentje aan te schaffen![]()
Succes iig en ga vooral door zo met schilderen, heb je eigenlijk ook nog eigen werk?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:48 schreef Iceman05 het volgende:
Heel mooi allemaal, past niet bij ons interieur maar deze stijl ga je zekers goed verkopen!
dank je wel, al zou ik niks verkopen dan heb ik alleen al plezier van de leuke reactiesquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:14 schreef don-diablo het volgende:
Wat een super schilderijenIk zou heeeeeeeel graag wat dan ook willen hebben, maar ik heb er het geld niet voor.. (Miss als ik strax een relaxte baan heb) Maar ik vind nummer 4 (tweeluik) en die met die pistool echt geniaal goed.
ja die grote bedoel je hé, ja vond ik gewoon wel leukquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:40 schreef skiczukie het volgende:
Waarom heb je de tekst van Whaam! aangepast trouwens?
nee want dan krijg ik straks weer een slotje op mijn topic, lees mijn andere topic er maar op na, die had ineens een slotje omdat de moderator dacht dat ik een handelaar ofzoiets was, en er was ook nog wat gedoe over auteursrechten... maar alles is inmiddels opgelost, maar als ik verzoeknummers ga maken ben ik bang dat ik straks weer een slotje heb en dat wil ik niet, vindt dit veel te leukquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:52 schreef Red_Cat het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op die nummer 8! Maar ik heb een vraagje.. Zou je die eventueel ook in een kleiner formaat kunnen maken op verzoek?
het mag !!!!!!!!!! geen probleem lees hierquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:06 schreef skiczukie het volgende:
Maar hoe zit dat nou met auteursrechten dan? Ik ben wel benieuwd, en ik ben zeker niet op een slotje uit hoor.
Okee, bedankt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
het mag !!!!!!!!!! geen probleem lees hier
http://www.kopievanmeesterwerk.nl/kopievanmeesterg.html
als je maar niet gaat zeggen dat het een échte lichtenstein is dan is het best,
maar gelukkig ben ik daar vanaf het begin héél duidelijk in geweest en overal staat mijn eigen
naam onder.
zou natuurlijk ook belachelijk zijn want de échte lichtensteins zijn onbetaalbaar en hangen in museums
nee voor 150 euro kan je geen rembrand kopen en ook geen lichtenstein
maar da's wel duidelijk
ah, gewoon een keuze, ik werk prettiger met acrylverf, gaat me ook beter af, maar dat zou voor iedereen weer anders kunnen zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:29 schreef skiczukie het volgende:
Nog een vraag, waarom kies je voor acryl en geen olieverf? Te langzaam?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:33 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind ze trouwens ook erg tof, maar vooral omdat het goede kopieën zijn, zoals nietz al zei, echt origineel is het natuurlijk, en ik ben ook benieuwd hoe strak de lijnen in het echt zijn. Op de foto's ziet het er in elk geval erg goed uit. Respect.En nóg een vraag, de laatste, waarom heb je niet de Benday Dot toegepast?
jawel hoor ook lichtenstein heeft ze gemaakt n.a.v. stripboekenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:41 schreef skiczukie het volgende:
Nee, toch nog een vraag.Waarom maak je als je technisch behoorlijk goed bent geen eigen kunst, dat is toch een veel grotere uitdaging en interessanter dan een kopie maken? Het idee van Lichtenstein was niet om een kopie te maken van een striptekeningetje, tot op zekere hoogte, waarom doe jij dat dan wel? Al deze vragen zijn puur uit interesse!
en nog even gewoon een heel eerlijk antwoord ik werd gewoon ''verliefd'' op de schilderijen van lichtenstein maar posters vind ik niks en die prints (die ze verkopen als handgeschilderd, maar dit absoluut niet zijn, vielen me heel erg tegen en waren ook nog eens harstikke duur) dus toen ben ik het zelf maar gaan proberenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:41 schreef skiczukie het volgende:
Nee, toch nog een vraag.Waarom maak je als je technisch behoorlijk goed bent geen eigen kunst, dat is toch een veel grotere uitdaging en interessanter dan een kopie maken? Het idee van Lichtenstein was niet om een kopie te maken van een striptekeningetje, tot op zekere hoogte, waarom doe jij dat dan wel? Al deze vragen zijn puur uit interesse!
Ik geloof je, en het ziet er heel erg goed uit.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en nog even gewoon een heel eerlijk antwoord ik werd gewoon ''verliefd'' op de schilderijen van lichtenstein maar posters vind ik niks en die prints (die ze verkopen als handgeschilderd, maar dit absoluut niet zijn, vielen me heel erg tegen en waren ook nog eens harstikke duur) dus toen ben ik het zelf maar gaan proberen
en geloof me het lukte me echt niet in één keer.........
maar na vele mislukkingen en oefenen heb ik het eindelijk onder de knie
tenminste denk ik zo een beetje toch
nu ben ik even nieuwschierig naar jouquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:59 schreef skiczukie het volgende:
Ik snap het. Ik vind inderdaad de originelen mooier maar vooral omdat ik de achterliggende kunstvisie interessant vind, die bij jouw schilderijen dus niet van toepassing is.
Warhol.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nu ben ik even nieuwschierig naar jou![]()
aan je avator te zien ben jij een andy warholl fan of niet?
had al zo'n vemoedenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:10 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben geïnteresseerd in de moderne kunst.
ah........ ik kijk nu voor het eerst naar je profiel en zie dat je op de Kunstacademie Minervaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:10 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben geïnteresseerd in de moderne kunst.
eigenlijk wel..........quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:15 schreef skiczukie het volgende:
Misschien hadden we deze postuitwisseling beter in je andere topic kunnen houden.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:22 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga even naar je andere topic! Dit topic is toch bedoeld om je werk te verkopen.
mensen kunnen me ook mailen op popirmart@gmail.comquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:22 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga even naar je andere topic! Dit topic is toch bedoeld om je werk te verkopen.
zo heb alle tot nu toe verkochte schilderijtjes naar het postkantoor gebracht,quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nee sorry al verkocht, gaat morgen naar het postkantoor, staat al ingepakt te wachten
die zijn allemaal op .......quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:55 schreef IQM het volgende:
Wat voor moois heb je allemaal nog in de aanbieding voor 50 euro (40x40)?
o nee, ik heb deze nog die mag je ook wel voor 50 euroquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:55 schreef IQM het volgende:
Wat voor moois heb je allemaal nog in de aanbieding voor 50 euro (40x40)?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o nee, ik heb deze nog die mag je ook wel voor 50 euro
deze is 40 x 50 cm
een sexy blondje
[ afbeelding ]
was ik bijna vergeten
ze heeft ook nog 2 zusjes
[ afbeelding ]
deze is 50x60cm mag je hebben voor 125 euro
en haar grote zus is 50x70 cm is 150 euro
[ afbeelding ]
aangezien deze 3 eigenlijk een beetje bijelkaar horen is de prijs voor alledrie tegelijk
mmmmmmmmm oké voor 300 euro?
en doe deze maar voor 85 euroquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die zijn allemaal op .......
maar voor iets meer heb je een grotere er zijn er nog zat, kijk even bij mijn overzichtje vanaf het begin van dit topic, naar beneden scrollen kom je alles tegen.
hoeveel wil je uitgeven? en hou je alleen van lichtenstein of ook van dit bijv.
[ afbeelding ]
deze is 50x60cm mag je hebben voor 100 euro (is wel een dik 3D doek heel mooi)
of wil je alleen lichtenstein?
kijk eerst even mijn topic na, alleen alle kleintjes zijn verkocht en op de zwart/wit pop art schilderijquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:50 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Wauw, ik ben echt onder de indruk. Ik ben echt een fan van moderne kunst, in het bijzonder Warhol en Lichtenstein (en, niet helemaal vergelijkbaar, Brood). Het is me alleen niet helemaal meer duidelijk wat al weg is en wat niet.
Schilder je ook op bestelling trouwens?
hoi michel deze bedoel je zeker héquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:34 schreef Michel het volgende:
Mag ik vragen of nr. 4 (tweeluik) nog te koop is en wat je er minimaal voor wilt hebben?
quote:
okéquote:Op zondag 25 mei 2008 12:22 schreef KopieerMachine het volgende:
Moet ik ff kijken of dat wel lukt en of ik dan wel de maand doorkom verderZo rijk ben ik ook niet.
Ik mail je wel ff
ik kijk net even bij je profiel;quote:Op zondag 25 mei 2008 12:22 schreef KopieerMachine het volgende:
Moet ik ff kijken of dat wel lukt en of ik dan wel de maand doorkom verderZo rijk ben ik ook niet.
Ik mail je wel ff
ik heb hem nog !quote:Op zondag 25 mei 2008 14:03 schreef LENUS het volgende:
Heb interesse in nummer 4 (het vliegtuig) wanneer je die nog hebt..
en deze ;quote:Op donderdag 22 mei 2008 04:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het tweeluik whaam ! zijn 2 doeken van 40 x50 cm dus totaal maat schilderij is 1 meter bij 40 cm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TEX 50X60 CM
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo ik hoop dat ik niks ben vergeten maar volgens mij is dit hetquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
richtprijs 250 euro (maat 60x80 cm 3D doek)
[ afbeelding ]
laatste 3 zijn niet van roy lichtenstein, van wie wel? weet niet, ben ik vergeten......
deze is 40 x 50 cm een sexy blondje 50 euro
[ afbeelding ]
en deze 125 euro afmeting 50x60
[ afbeelding ]
en deze afmeting 50x70 cm 150 euro
[ afbeelding ]
wie de laatste 3 tegelijk neemt mag ze alle 3 hebben voor 250 euro
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:41 schreef Jakhals het volgende:
Ben wel blij voor je, maar ik ben minder blij voor mezelf, want ik zat echt serieus te overwegen om je nr 8 te kopen. Paste net ideaal in m'n nieuwe interieur![]()
..
En ik weet het ook zeker!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
er zijn er héél veel die intresse hebben getoont maar niemand heeft nog een definitieve beslissing genomen,
misschien moet je gewoon even komen kijken, ik weet eigenlijk wel bijna zeker dan de beslissing dat héél makkelijk is
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En ik weet het ook zeker!
Ik heb net nummer 8 gekocht (sorry Jakhals en anderen) en in het echt zijn de schilderijden nóg mooier dan op de foto!Dus ga gewoon kijken als bij fanvanheteersteuur als je nog twijfelt.
Ik ben iig heel blij met mn schilderij
Hey, waar woon je eigenlijk? Dan neem ik een koevoet meequote:Op zondag 25 mei 2008 16:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb net nummer 8 gekocht (sorry Jakhals en anderen) en in het echt zijn de schilderijen nóg mooier dan op de foto!Dus ga gewoon kijken bij fanvanheteersteuur als je nog twijfelt.
Grapjasquote:Op zondag 25 mei 2008 16:30 schreef Jakhals het volgende:
[..]
Hey, waar woon je eigenlijk? Dan neem ik een koevoet mee..
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb net nummer 8 gekocht (sorry Jakhals en anderen) en in het echt zijn de schilderijen nóg mooier dan op de foto!Dus ga gewoon kijken bij fanvanheteersteuur als je nog twijfelt.
ik ben d'r weerquote:Op zondag 25 mei 2008 22:26 schreef dasWausmaus het volgende:
Ik vind ze echt prachtig. En als ik geen arme student was had ik zeker mee geboden. Ik hou heel erg van Pop-art. Heb je nog iets over van onder de 100 euro?
Deze vind ik erg mooi:
[ afbeelding ]
ik was weer vroeg wakker en heb je een mailtje gestuurdquote:Op maandag 26 mei 2008 01:11 schreef dasWausmaus het volgende:
tempting tempting, tis nog steeds veel geld (voor mij, niet voor het schilderij), Ik denk dat ik wel op dat aanbod in ga. Ik wil hem in ieder geval graag komen bezichtigen. Ik woon zelf ook in Amsterdam. Ik stuur je even een mail zodat jij mijn mail weet voor het adres.
Die met die kogel is ook prachtig trouwens.
ah...... die is ook mooiquote:Op maandag 26 mei 2008 01:20 schreef ssebass het volgende:
Hmm toch maar even het topic volgen. Ben benieuwd wat er nog allemaal volgt. Het moet wel bij mij passen namelijk en bij het andere dat er hangt (beethoven van andy warhol http://imagecache2.allpos(...)low-Book-Posters.jpg)
ja de prijzen zijn vrij laag, ik hoef er niet rijk van te worden, een beeetje materiaalkosten en iets voor dequote:Op maandag 26 mei 2008 02:14 schreef GeckoGecko het volgende:
Ik sta met openbek te kijke![]()
![]()
echt heel mooi
Ik heb intresse alleen geen geld hehe xD
volgende maand pas weer volle zak.
hoop dan nog eens je auction te zien dan pik ik er wel 1tje tussenuit
100/200 euro vind ik nog wel vrij weinig
prijzen vallen mee ,maar helaas
het zit niet mee deze maand kwa geld voor mij nog ff geduld.
ik heb gemerkt dat de foto het niet meer doetquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoi michel deze bedoel je zeker hé
vierde is een heel groot schilderij 2 doeken van 80 x80 cm dus het totale schilderij is maar
liefst 160 x80 cm natuurlijk ook 3D doek
[ afbeelding ]
vraagprijs is 400 euro, is nog wel een beetje mee te schipperen maar niet te veel,
deze twee doeken kun je wel het beste afhalen, want het zijn 3D doeken 4cm dik, kan ze wel héél goed verpakken maar bij grote 3D doeken lijkt het mij dat er een kans inzit dat ie misschien een deuk oploopt,
ik woon in amsterdam
je kunt me ook mailen popirmart@gmail.com
dus jij ziet die eerste wel?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:11 schreef IQM het volgende:
Hier doet je eerste WHAAM-foto het nog gewoon, hoor.
En anders:
www.tinypic.com
www.imagevenue.com (kun je meerdere tegelijk uploaden + thumbnails)
Hier wil ik er wel 3 van hebben. 6 word me te druk boven mn bed.quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja een kleintje 40x40cm
[ afbeelding ]
was eigenlijk niet de bedoeling om deze in de verkoop te doen, ben er nogal aan gehecht, was één van mijn eerste, maar hij is écht perfect, maar oké zou hem voor mijzelf wel opnieuw kunnen schilderen, maar voor minder dan 50 euro doe ik hem niet weg hoor, ik heb nog een aantal van dit soort kleintjes,
allemaal 50 euro, en allemaal 40x 40 cm
[ afbeelding ]
[
[img]http://i295.photobucket.com/albums/mm128/popartfan/girltears40x40.jpg/img]
[img]http://i295.photobucket.com/albums/mm128/popartfan/conversation40x40.jpg/img]
[img]http://i295.photobucket.com/albums/mm128/popartfan/tearshappiness40x40.jpg]afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze hangen allemaal op een rijtje, maar oké aangezien ik toch door wil blijven schilderen zou ik deze
ook wel willen verkopen in totaal zijn het dus 6 kleintjes
totaal zou dat dus zijn 6x50 euro is 300 euro maar als iemand ze alle 6 tegelijk wil kopen
mag dat voor 250 euro
geloof me ze zijn MOOI ........
maar goed zoals ik al zei, ik kan ze altijd opnieuw voor mijzelf schilderen dus als je deze of enkele van deze zou willen oké is best
En zo nee: wat kost het drieluik, is deze ook los van de rest van de serie te koop?quote:Op donderdag 22 mei 2008 04:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TEX 50X60 CM
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben benieuwd........hoop dat jullie ze mooi vinden vind dit wel spannend.........
hoi jasper, je bent de zoveelste al......., nee helaas deze zijn dus verkochtquote:Op maandag 26 mei 2008 19:00 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
Hier wil ik er wel 3 van hebben. 6 word me te druk boven mn bed.
Heb je nog wat foto's van deze schilderijtjes? Kan ook via de mail!
Groetjes, Jasper
zie je dat die kleintjes zo populair waren lag dus toch aan het kleine prijsjequote:Op maandag 26 mei 2008 21:25 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Hmm ik vind ze erg mooi.. waarom zijn deze duurder dan de andere van 40x40cm?
Voor 150 euro wil ik ze wel hebben namelijk! Waar woon je?
ah jij komt morgen die andere halen toch?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:15 schreef dasWausmaus het volgende:
Die middelste is mooi. Op een of andere manier is ze daar op heel sexy.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 02:08 schreef Jakhals het volgende:
Morgen kom ik op m'n adres aan. Zal laten weten hoe de schilderijen zijn.
genoeg blonjes over hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:48 schreef keesjeislief het volgende:
Alle portretten van de blondine zijn al weg, begrijp ik dat goed? Wat jammer.. Ik heb interesse in nummer 6, is die er nog?
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb nog 3 kleintjes over het is een setje van 3. allemaal 40x40cm
ik wilde ze eigenlijk pas later verkopen als ik ze in het groot had geschilderd.
ik wil ze dan in maat 60x60cm maken op 3d doek en op de plek hangen waar nu
de ''war serie'' hangt.
maar goed, op dit moment hangt dit setje ''lichtenstein meet 3 girls'' héél zonde gewoon vanwege ruimtegebrek in het toilet. ik heb zojuist even foto's gemaakt want die had ik nog niet eens.
dit setje wil ik wel 200 euro voor hebben, en de schilderijtjes zijn niet per stuk te koop
en dan echt lieve jongens en meisjes, dan zijn ;echt al die kleintjes van 40x40cm op !
maar er staan nog vele andere te koop
maar goed hier komen de foto's. ik plaats eerst een foto van de orginele
en dan een foto van de drie naast elkaar, niet helemaal perfecte foto, maar ja toilet is klein en
jon niet echt de drie schilderijtjes goed op een rijtje op de foto krijgen, maar ik plaats ook van ieder schilderijtje een foto apart, zodat je ze toch goed kunt bekijken.
(ja,ja ik had ze ook even van de muur kunnen halen, maar had ik even geen zin inik was even weg, en
ben net weer thuis, ik moet nog eten, dus ik heb ook honger snap ie)
en misschien is alle moeite wel voor niks en wil je ze niet kan ook nog, maar goed dat maakt verder dan ook niet uit hoor
komen de foto's, als je het setje wilt voor 200 euro mail me dan op poirmart@gmail.com
zodra ik gegeten hebzal ik mijn emails weer even checken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
genoeg blonjes over hoor![]()
en ja nummer 6 is er nog best een groot doek 60x 70 cm
richtprijs 150 eurootjes
[ afbeelding ]
en dit mooie blondje is er ook nog 50x60 cm
richtprijs 125 eurootjes 3d doek
[ afbeelding ]
en het verdrietige blondje 60x60 cm
richtprijs 150 eurootjes 3d doek
[ afbeelding ]
en dan hebben we deze nog
ik heb deze nog die mag je ook wel voor 50 euro
deze is 40 x 50 cm
een sexy blondje
[ afbeelding ]
was ik bijna vergeten
ze heeft ook nog 2 zusjes
[ afbeelding ]
deze is 50x60cm mag je hebben voor 125 euro
en haar grote zus is 50x70 cm is 150 euro
[ afbeelding ]
aangezien deze 3 eigenlijk een beetje bijelkaar horen is de prijs voor alledrie tegelijk
mmmmmmmmm oké voor 300 euro?
Wauw, da's nog lastig kiezen zegquote:en deze![]()
[..]
en over prijzen valt altijd te onderhandelen !!
DUS BLONJES GENOEG![]()
KIES MAAR UIT NU HET NOG KAN KRIJG WEL VEEL REACTIES van die wil ik wel maar jullie besliissen een beetje traag![]()
tja en weg is weg
is goedquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:25 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
[..]
Wauw, da's nog lastig kiezen zeg. Ik wil ieg graag deze, 125 euro?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:25 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
[..]
PS: wel te merken dat ze tegenwoordig bij kunstopleidingen ook veel aan de commerciële kant doen, je zou het ook niet slecht doen als verkoopster van tweedehandsauto's volgens mij. Paar eurootjes maar, kabeltje prikprak, perfect masjientje, ik heb hem zelf ook!.
eigenlijk ben ik dus gewoon een natuurtalentjequote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
[unquote]
![]()
ik zie nu je commentaar pas![]()
nee joh, da's juist het grappige ik heb hélemaal geen kunstopleiding gehad helemaal niks
maar misschien staat daar meer over in mijn andere topic Voor de liefhebbers van POP ART
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:28 schreef Jakhals het volgende:
De schilderijen zijn hier onbeschadigd aangekomen. En ik moet zeggen, ze zien strakker uit dan op de foto's het geval is. Niks aan te merken.
Klasse!
neem een leningquote:Op maandag 26 mei 2008 02:14 schreef GeckoGecko het volgende:
Ik sta met openbek te kijke![]()
![]()
echt heel mooi
Ik heb intresse alleen geen geld hehe xD
volgende maand pas weer volle zak.
hoop dan nog eens je auction te zien dan pik ik er wel 1tje tussenuit
100/200 euro vind ik nog wel vrij weinig
prijzen vallen mee ,maar helaas
het zit niet mee deze maand kwa geld voor mij nog ff geduld.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:00 schreef dasWausmaus het volgende:
Ik ga hem morgen ophangen en post dan een foto van z'n nieuwe plekje![]()
Was wel mooi, m'n huisgenoot komt thuis en zegt gelijk: "hee, een lichtenstein !'
foto's van gehele muur volgen laterquote:Op donderdag 22 mei 2008 04:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TEX 50X60 CM
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
lieve jongens en meisjes, even voor de duidelijkheid,
ik krijg vele mailtjes over de ''war serie'' maar dan is het meestal dat iemand of de piloot
of het tweeluik of het drieluik of één van de andere wil kopen.
maar deze serie wil ik écht in één keer verkopen en niet onder de 1000 euro
het zijn namelijk 9 doeken en zéker niet de makkelijkste de serie hoort écht bijelkaar
als je er één of twee schilderij ''tussenuit'' haalt is de serie niet meer compleet.
de serie beslaat écht een hele muur van zo'n 4,5 meter ik zal zo wel even wat fotootjes
maken van de muur waar ze nu hangen, dan begrijpen jullie beter wat ik bedoel......
het gaat om deze serie het beste bod tussen de 1000 en 1500 euro neem ik aan.
komen kijken mag altijd! even mailen naar popirmart@gmail.com
[..]
foto's van gehele muur volgen later
voor diegene die alleen het tweeluik willen is er nog altijd deze......quote:
zie antwoord hierbovenquote:Op maandag 26 mei 2008 19:12 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
En zo nee: wat kost het drieluik, is deze ook los van de rest van de serie te koop?
de schilderijen zijn héél goed ingepakt en afgegeven op het postkantoor,quote:
kijk daar hou ik vanquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:41 schreef noekje het volgende:
Oh, die 9 doeken!![]()
Ik ga eens vragen aan Noekman of die nog wat wil voor op zijn kantoor. Die is ook nog eens gek op vliegtuigen!
Oh maar die tweeluik is ook gaaf!![]()
Ik ga ze vanavond naar hem mailen.
vergeet je geen foto te posten wausmaus?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:00 schreef dasWausmaus het volgende:
Ik ga hem morgen ophangen en post dan een foto van z'n nieuwe plekje![]()
Was wel mooi, m'n huisgenoot komt thuis en zegt gelijk: "hee, een lichtenstein !'
Ze zijn aangekomen! Ik sta op het punt om een paar dagen weg te gaan en hoopte al dat ik ze vandaag nog zou ontvangenquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:48 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ze zijn aangekomen! Ik sta op het punt om een paar dagen weg te gaan en hoopte al dat ik ze vandaag nog zou ontvangen. Na ongeveer een kilometer plakband en van die piepschuimblokken waar je trommelvlies zo ongeveer aan onderdoor gaat (met een verborgen boodschap in Chinese tekens erop
): wow!! Ze zien er uitstekend uit, strak, prima kwaliteit. Ik ben er gelukkig mee en zal goed voor ze zorgen!
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:28 schreef Tristessa het volgende:
Heb je deze nog?
[ afbeelding ]
Ik zag hier eerder in dit topic dat je hem aan iemand aanbod voor 100 euro. Dit zou ik er wel voor willen betalen. (125 euro ook wel, maar ik ben een arme student met weinig geld, vandaar.)
Hier hangt die even tijdelijk. Ik ga hem lager aan die muur hangen. Maar daarvoor moet ik eerst nog even een boormachine lenen. Waar al die zooi nu opstaat beneden is een haard.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vergeet je geen foto te posten wausmaus?
ben benieuwd
Ik heb je gemaildquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
iedereen is opeens een arme student
![]()
maar oké, ik ben een softy........ doe maar voor 100 euro dan want ik heb hem nog
mail me maar even op popirmart@gmail.com kunnen we afspreken of je hem wilt afhalen of verzonden wilt hebben, ik woon in amsterdam,
tot zo bij je mailtje, kan even duren voor je antwoord krijgt, want ik moet nú even naar het verpleegtehuis,
schoonmoeder bezoeken, ben over 1,5 uur weer terug.
yep ik heb je zojuist teruggemaildquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:37 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik heb je gemaild. Tof dat je hem voor 100 euro wil verkopen!
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:42 schreef dasWausmaus het volgende:
[..]
Hier hangt die even tijdelijk. Ik ga hem lager aan die muur hangen. Maar daarvoor moet ik eerst nog even een boormachine lenen. Waar al die zooi nu opstaat beneden is een haard.
[ afbeelding ]
ik heb je een mailtje gestuurd over het drieluikquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:48 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ze zijn aangekomen! Ik sta op het punt om een paar dagen weg te gaan en hoopte al dat ik ze vandaag nog zou ontvangen. Na ongeveer een kilometer plakband en van die piepschuimblokken waar je trommelvlies zo ongeveer aan onderdoor gaat (met een verborgen boodschap in Chinese tekens erop
): wow!! Ze zien er uitstekend uit, strak, prima kwaliteit. Ik ben er gelukkig mee en zal goed voor ze zorgen!
ik heb je mailtje ontvangen en natuurlijk mailtje teruggestuurd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
yep ik heb je zojuist teruggemaild![]()
alleen je vraag of ik even naar het CS in amsterdam kom om het schilderijtje naar je toe te brengen, zie ik niet zo zitten![]()
ik heb in mijn mailtje een uitleg gegeven hoe je met het pontje en een minuut of 10 lopen bij mijn huis bent.
lijkt me een betere optie,
Mijn vlag weghalen !quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
(eigenlijk zou je die vlag weg moeten halen en ''the kiss'' ervoor in de plaats moeten hangen)
als je wilt kan ik je wel weer matsen en hem je voordezelfde prijs geven als die andere
(niemand hoeft te weten voor hoeveel, want ik weet dat je student bent, en je was zó enthoudiast
toen je hier was, dat ik het je van harte zou gunnen, dan maar wat minder centjes, denk er maar
even over na, ik heb hem toch dubbel, je zal bij je rondleiding wel hebben gezien dat ik hem namelijk ook iets
kleiner in de keuken heb hangen )
deze bedoel ik (dus als je wilt mag je hem ook voor dat zachte prijsje hebben, was ook een 3D doek, en zelfde maat, remember? )
[ afbeelding ]
sorryquote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:22 schreef dasWausmaus het volgende:
[..]
Mijn vlag weghalen !![]()
Ze kijkt juist zo mooi naar de vlag.
Over dat andere schilderij, weer een supergoed aanbod maar ik denk niet dat ik hem kan kopen. m'n stufi is nu gewoon al bijna der doorheen. dus je hoeft hem niet voor me vast te houden. Maar ik zal m'n ouders der wel even op attenderen, misschien is het leuk voor naast the kiss van gustav klimt. (poster hoor
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |