abonnement Unibet Coolblue
pi_58815730
hallo allemaal,

ik heb een grote hobby en dat is schilderen, omdat ik muren te kort kom wil ik er een paar te koop aanbieden;

even kijken of het me lukt om foto's te plaatsen ik hoop dat ik me aan alle regels hou

als ik iets fout doe zeg het me a.u.b. dan doe ik dat niet expres.......

hier komt de eerste het is een 4cm 3D linnen doek en het schilderij heb ik geschilderd met acrylverf
afmeting is 50x60 en het is een afbeelding van ROY LICHTENSTEIN
het schilderij heet ''TEARS OF FEAR''



tweede is ook van roy lichtenstein, ook 3D doek 60x60 cm THE KISS



derde is ook van lichtenstein ''GIRL IN FEAR'' 60x60 cm ook 3D doek



vierde is een heel groot schilderij 2 doeken van 80 x80 cm dus het totale schilderij is maar
liefst 160 x80 cm natuurlijk ook 3D doek



vijfde schilderij is een kleintje op gewoon linnen doek 40x 40 cm ook van roy lichtenstein
''tears of happiness''



zesde schilderij is ook op gewoon linnen doek 60x70 cm ''LOVE''



zevende schilderij is ook heel mooi maar wel een andere stijl dan lichtenstein
ook geschilderd op 3D linnen doek met acrylverf afmeting 50x60
heel romantisch ik noem het ''VERLIEFD''



en het achste schilderij is heel bijzonder , geschilderd op een houten paneel afmeting 80x80 cm
gewoon een zeer mooie pop art dame......
ben er erg trots op maar past niet meer bij de rest van mijn collectie en interieur dus wil er tegen
een mooie prijs wel afstand van doen




Verder wil ik jullie nog even meegeven dat ik van alle schildeijen de zijkanten heb meegeschilderd dus dat het niet nodig is om ze in te lijsten ofzo, ze kunnen zo aan de muur.

ik weet niet precies hoe alles hier werkt maar mijn email adres is popirmart@gmail.com dus
mochten jullie belangstelling hebben email me dan en vermeld het schilderij die je zou willen kopen,
eerst bekijken mag natuurlijk ook, je bent van harte welkom, ik hoop dat ik hier geen rare emails op krijg
vindt het best eng, post voor het eerst in dit topic.

ik hoop wel op serieuse biedingen want dit zijn echt geen prints maar echt ouderwets handwerk en in elk schilderij zit bloed zweet en tranen en ze zijn met veel liefde gemaakt, de uren werk die erin zijn gaan zitten zijn ontelbaar, dus als er liefhebbers zijn mail me dan !
pi_58815811
Richtprijzen zijn verplicht, dus graag ff toevoegen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_58815924
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 01:39 schreef dndiek het volgende:
Richtprijzen zijn verplicht, dus graag ff toevoegen
ah oké excuses

komen ze;

schilderij 1; 125 euro

schilderij 2; 150 euro

schiilderij 3; 150 euro

schilderij 4; 400 euro

shilderij 5; 50 euro

schilderij 6; 150 euro

schilderij 7; 125 euro

schilderij 8; 150 euo

ik hoop dat jullie de schilderijen mooi vinden

ben een beetje bang voor vervelende reactie's maar ik heb hoop op het beste en de kenners
  donderdag 22 mei 2008 @ 02:00:33 #4
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_58815960
Mocht het je geruststellen, ik vind ze best mooi. Vooral Whaam. Maar origineel is een tweede natuurlijk. .
Ik ga naar huis.
pi_58815970
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 02:00 schreef nietzman het volgende:
Mocht het je geruststellen, ik vind ze best mooi. Vooral Whaam. Maar origineel is een tweede natuurlijk. .


ja maar dan is de goedkoopste wel 25.000 euro en da's natuurlijk niet te betalen voor een normaal mens
pi_58816004
70 euro voor de tweede schilderij.
pi_58816007
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 02:10 schreef Jakhals het volgende:
70 euro voor de tweede schilderij.
pi_58816013
Ja, ik zit beetje krap bij de kas. Je hebt een mooie stijl, alleen de composities/houdingen vind ik wat minder.

Heb je geen schilderij van je usericon?
pi_58816068
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 02:12 schreef Jakhals het volgende:
Ja, ik zit beetje krap bij de kas. Je hebt een mooie stijl, alleen de composities/houdingen vind ik wat minder.

Heb je geen schilderij van je usericon?
ja een kleintje 40x40cm



was eigenlijk niet de bedoeling om deze in de verkoop te doen, ben er nogal aan gehecht, was één van mijn eerste, maar hij is écht perfect, maar oké zou hem voor mijzelf wel opnieuw kunnen schilderen, maar voor minder dan 50 euro doe ik hem niet weg hoor, ik heb nog een aantal van dit soort kleintjes,

allemaal 50 euro, en allemaal 40x 40 cm







deze hangen allemaal op een rijtje, maar oké aangezien ik toch door wil blijven schilderen zou ik deze
ook wel willen verkopen in totaal zijn het dus 6 kleintjes

totaal zou dat dus zijn 6x50 euro is 300 euro maar als iemand ze alle 6 tegelijk wil kopen
mag dat voor 250 euro

geloof me ze zijn MOOI ........

maar goed zoals ik al zei, ik kan ze altijd opnieuw voor mijzelf schilderen dus als je deze of enkele van deze zou willen oké is best
pi_58816082
Ik wil graag de eerste van je kopen, als je dat goed vindt? Waar is het af te halen, trouwens?

Het tweede plaatje werkt niet
pi_58816083
mmmmmm ging niet helemaal goed even alle 6 schilderijtjes 40x40 cm opnieuw plaatsen













ik hoop dat het nu beter lukt
pi_58816090
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 02:32 schreef Jakhals het volgende:
Ik wil graag de eerste van je kopen, als je dat goed vindt? Waar is het af te halen, trouwens?

Het tweede plaatje werkt niet
kijk even naar de rest het is nu wel gelukt
pi_58816095
Als het kan, zou ik graag nummer een, nummer drie, vier en vijf van je kopen.

200 euro, begrijp ik dus? Waar is het af te halen? Ben overigens wel benieuwd geworden naar de rest van je collectie
pi_58816103
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 02:36 schreef Jakhals het volgende:
Als het kan, zou ik graag nummer een, nummer drie, vier en vijf van je kopen.

200 euro, begrijp ik dus? Waar is het af te halen? Ben overigens wel benieuwd geworden naar de rest van je collectie


ah da's leuk, mail me even op popirmart@gmail.com kunnen we afspreken, ik wil niet mijn volledige naar en adres telefoonnumer enzo hierop posten, lijkt me niet slim, ik woon in iedere geval in amsterdam dus ik hoop dat je een beetje in de buurt woont maar verzenden kan altijd ook nog, kost maar 6,20 euro voor alle vier tegelijk,

ik waht op je mailtje oké

pi_58816124
Mailtje is verzonden!

Overigens, als je meerdere schilderijen hebt, dan blijf ik nog altijd geïnteresseerd ...
  donderdag 22 mei 2008 @ 02:50:47 #16
169150 Stakky
Pazz douche
pi_58816139
ik vindt nummer 8 wel heel gruwelijk. en ik heb nog wel een beetje ruimte hier aan de muur ^^
Nessuno attaca noi senza essere punito.
pi_58816142
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 02:36 schreef Jakhals het volgende:
Als het kan, zou ik graag nummer een, nummer drie, vier en vijf van je kopen.

200 euro, begrijp ik dus? Waar is het af te halen? Ben overigens wel benieuwd geworden naar de rest van je collectie
ja , ik heb er een heleboel, maar zou ze niet allemaal willen verkopen hoor, het was echt een hobby en bedoeld gewoon voor mijzelf, over enkele twijfel ik erg of ik die wil vekopen, ik heb bijvoorbeeld een hele mooie,

deze.........



maar dat was een héle moeilijke de eerste twee pogingen had ik verpest en de derde keer is ie echt mooi gelukt (maat 60x80 cm 3D doek)
maar echt passen bij de rest doet ie niet, voor een hééél goed bod zou ik die eventueel wel weg willen doen,
maar dan moet het ook wel een écht goed bod zijn, het zelfde geld voor deze

afmeting 50x60



en deze afmeting 50x70 cm



ik vindt ze nog steeds prachtig, maar het zijn geen lichtensteins

de eerste met die kogel heb ik echt een prijs van ongeveer 250 euro in gedachten

en de andere twee zo'n 150 tot 125 euro
pi_58816148
Hmmz, qua formaat en qua stijl passen ze toch niet echt in m'n reeks. Had namelijk een verhaaltje in gedachten. Zo:









Alhoewel, die laatste past niet echt bij qua stijl.. Toch evengoed bedankt .

Heb je m'n mailtje nog gezien?
pi_58816172
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 02:54 schreef Jakhals het volgende:
Hmmz, qua formaat en qua stijl passen ze toch niet echt in m'n reeks. Had namelijk een verhaaltje in gedachten. Zo:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Alhoewel, die laatste past niet echt bij qua stijl.. Toch evengoed bedankt .

Heb je m'n mailtje nog gezien?
yep

inmiddels een mailtje teruggestuurd
pi_58816199
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 02:50 schreef Stakky het volgende:
ik vindt nummer 8 wel heel gruwelijk. en ik heb nog wel een beetje ruimte hier aan de muur ^^
ik hoop dat je met gruwelijk mooi bedoeld

de afmeting is 80 x80 cm prijs 150 euro

deze is dus geschilderd op een houten paneel, het paneel is behoorlijk zwaar dus verzending is denk ik
geen goed idee, hij is ook wel een beetje groot om te verzend , ben bang dat ie niet goed aankomt dan.

als je hem echt mooi vind en wilt kopen (eerst bekijken mag altijd natuurlijk) stuur me dan even een mailtje
popirmart@gmail.com

ik woon in amsterdam dus ik hoop dat je beetje in de buurt woont

leuk zeg dat mijn schilderijen zo goed worden ontvangen
pi_58816207
Nummer 8 vind ik ook wel wat hebben. Zit nu te twijfelen of ik mee zal bieden ...

Is het eventueel een optie om 'm vast te houden, totdat ik je andere schilderijen binnen heb en kan checken voordat ik mee ga bieden?
pi_58816241
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 02:46 schreef Jakhals het volgende:
Mailtje is verzonden!

Overigens, als je meerdere schilderijen hebt, dan blijf ik nog altijd geïnteresseerd ...
ik heb nog een hele oorlogs-serie

maar die als ik die serie verkoop wil ik hem in één keer verkopen

er zit een tweeluik en een 3 luik bij dus in totaal zijn het 9 doeken

ik wacht op een bod tussen de 1000 en 1500 euro

hier komen de foto's de twee piloten zijn allebei dormaat 50x70 cm





het tweeluik whaam ! zijn 2 doeken van 40 x50 cm dus totaal maat schilderij is 1 meter bij 40 cm







drieluik as i opened fire 3 doeken van 40 x50 cm









TEX 50X60 CM



WAR GOODBEY KISS 50 X60 CM



ALLEMAAL ROY LICHTENSTEIN,

HANDGESCHILDERD, ACRYLVERF OP LINNEN DOEK, ZIJKANTEN MEEGESCHILDERD

ben benieuwd........hoop dat jullie ze mooi vinden vind dit wel spannend.........
pi_58816243
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 03:28 schreef Jakhals het volgende:
Nummer 8 vind ik ook wel wat hebben. Zit nu te twijfelen of ik mee zal bieden ...

Is het eventueel een optie om 'm vast te houden, totdat ik je andere schilderijen binnen heb en kan checken voordat ik mee ga bieden?
maar die is niet te versturen hoor, dan moet je hem echt komen halen

wat is dit leuk die enthousiaste reacties
pi_58816244
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 03:28 schreef Jakhals het volgende:
Nummer 8 vind ik ook wel wat hebben. Zit nu te twijfelen of ik mee zal bieden ...

Is het eventueel een optie om 'm vast te houden, totdat ik je andere schilderijen binnen heb en kan checken voordat ik mee ga bieden?
ik heb je trouwens een mailtje gestuurd over

''IN THE CAR''



pi_58816261
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 02:54 schreef Jakhals het volgende:
Hmmz, qua formaat en qua stijl passen ze toch niet echt in m'n reeks. Had namelijk een verhaaltje in gedachten. Zo:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Alhoewel, die laatste past niet echt bij qua stijl.. Toch evengoed bedankt .

Heb je m'n mailtje nog gezien?
DEZE ZIJN DUS INMIDDELS VERKOCHT !

GAAN MORGEN MET DE POST MEE........

pi_58816264
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 02:00 schreef nietzman het volgende:
Mocht het je geruststellen, ik vind ze best mooi. Vooral Whaam. Maar origineel is een tweede natuurlijk. .
DOE RUSTIG EEN BOD VRAAGPRIJS 400 EURO MAAR EEN AANNEMELIJK BOD MAG ALTIJD !

mail naar popirmart@gmail.com



  donderdag 22 mei 2008 @ 07:37:24 #27
128384 mcwops
gat in je glas
pi_58816540
wie is roy lichtenstein
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  donderdag 22 mei 2008 @ 07:45:07 #28
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58816573
Ik ga als manlief wakker is heel hard zeuren om nr 8, ik laat het je zo weten!
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:14:22 #29
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_58816780
Geen geld of muur om er een te kopen, maar zitten wel een paar toffe dingen tussen!
pi_58817206
Oeh, dit ga ik even volgen, ik vind ze erg gaaf, misschien dat ik in de nabije toekomst serieus interesse heb.
pi_58818473
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 07:37 schreef mcwops het volgende:
wie is roy lichtenstein
Roy Lichtenstein
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken

Roy Lichtenstein (New York City, 27 oktober 1923 – Manhattan, 29 september 1997) was een Pop-art-kunstenaar. Hij beeldde dingen uit de consumptiemaatschappij af, gewoon zoals ze waren. Hij was niet tegen deze maatschappij, maar hij geloofde dat als hij deze levenswijze zo nauwkeurig mogelijk afbeeldde (of de dingen die symbool stonden voor deze maatschappij), ze zichzelf wel belachelijk zou maken. Hij werkte ook veel met kunstgeschiedenis in zijn werken.
Barcelona Head, Barcelona
Barcelona Head, Barcelona

[bewerk] Biografie

Lichtenstein is geboren in New York City. Na zijn schoolopleiding volgde hij zomercursussen schilderen aan de befaamde Art Students League of New York, gevolgd door een studie aan de Ohio State University. Na vanaf 1943 tot 1946 dienst te hebben gedaan in het leger, ging hij terug naar Ohio om daar zijn mastersgraad te behalen en les te geven.

In 1951 kwam Lichtenstein terug in New York en gaf daar zijn eerste one-manshow. Hij bleef ook lesgeven, in het begin aan het New York State College of Education en later aan het Douglass College, een onderdeel van de Rutgers University in New Jersey.

Gedurende de jaren vijftig heeft Lichtenstein basistechnieken van het abstract-expressionisme gebruikt. Hij gebruikte voor zijn creaties thema’s als cowboys, indianen en papiergeld. In 1961 begon hij strips en stripfiguren te gebruiken, waarmee hij beroemd is geworden. Flatten .. sandfleas is het eerste belangrijke voorbeeld van deze nieuwe stijl. Het schilderij Whaam! uit 1963 is hiervan het bekendste voorbeeld.

Lichtenstein gebruikte vaak rood, geel en blauw als kleurenschema, vaak met dikke zwarte lijnen. Soms gebruikte hij ook groen. Hij gebruikte een speciaal soort stip, ook wel te herkennen als rasterdots die je in krantenfoto's en stripboeken kunt terugvinden, waardoor zijn schilderijen de typische striplook kregen.

Vanaf 1962 ging hij meer naar werken van Picasso, Mondriaan en Monet kijken voor inspiratie voor zijn werk. Halverwege de jaren zestig ging hij zonsondergangen en landschappen schilderen in de zo bekende stijl.

Zijn meeste werk bleef geïnspireerd op advertenties en op striptekeningen, die hij zelf beschreef als "zo kunstmatig mogelijk". De striptekeningen vergrootte hij zeer sterk uit, zodat zelfs de in een strip gedrukte egale kleuren als stippen op het schilderij verschenen.

In 1997 overleed Lichtenstein in Manhattan, New York City aan een longontsteking.


bron; http://nl.wikipedia.org

pi_58818556
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 07:45 schreef SHE het volgende:
Ik ga als manlief wakker is heel hard zeuren om nr 8, ik laat het je zo weten!


ben net wakker moet straks wel even de deur uit maar je kan me mailen op popirmart@gmail.com



laat manlief dan wel even weten dat het schilderij geschilderd is op een houten paneel en afgehaald moet worden in amsterdam (te zwaar en te groot om te versturen, komt nooit goed aan) (hoop dat je niet te ver woont) hij is 80x80cm en minimum prijs is 150 euro.

maar........... als het écht een man(lief) is heeft ie dat wel voor je over
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:36:52 #33
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58818991
Zo lief is hij dus niet

Meneer 'houdt niet van pop-art'
pi_58819176
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 08:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Geen geld of muur om er een te kopen, maar zitten wel een paar toffe dingen tussen!
ik heb nog 2 kleintjes over van 40x40 cm

50 euro per stuk (goedkoper dan poster met lijst maar heb je wel iets unieks )





als je even googled en kijkt bij images roy lichtenstein kom je de échte tegen





maar ja....... die hangen in het museum
pi_58819197
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:36 schreef SHE het volgende:
Zo lief is hij dus niet

Meneer 'houdt niet van pop-art'


kan gebeuren.........
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:47:49 #36
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58819254
Och, het kan ook zomaar ineens per ongeluk in ons huis terecht gekomen, nietwaar?
pi_58819349
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:47 schreef SHE het volgende:
Och, het kan ook zomaar ineens per ongeluk in ons huis terecht gekomen, nietwaar?




ja kom je hem toch lekker zelf halen, kadootje voor jezelf mag ook best eens

we zijn tenslotte moderne vrouwen toch

zal ik je stiekum nog even verleiden door de foto te posten

pi_58819603
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 08:57 schreef ruud.nl het volgende:
Oeh, dit ga ik even volgen, ik vind ze erg gaaf, misschien dat ik in de nabije toekomst serieus interesse heb.


leuk die reacties, jammer dat ik zo de deur uit moet, vind dit wel spannend.........
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:11:54 #39
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_58819837
Erg erg vet, jammer dat ik geen geld heb.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_58820020
Ik nu ook niet

@Famvanheteersteuur: ik heb de hele reeks gekocht!
pi_58820345
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]





ja kom je hem toch lekker zelf halen, kadootje voor jezelf mag ook best eens

we zijn tenslotte moderne vrouwen toch

zal ik je stiekum nog even verleiden door de foto te posten

[ afbeelding ]
OP DIT SCHILDERIJ IS VANAF NU EEN OPTIE

sorry voor alle mailers ook, deze staat even in de wacht

jeetje, leuk zeg dat ik zo goed zaken doe

deze twee zijn inmiddels ook verkocht





pi_58820464
toffe shit
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_58820512
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
toffe shit
moet helaas nu even de deur uit, lees jullie comentaar en eventuele mailtje later

pi_58820571
150e geboden op nr 8
Wel ter plekke uiteraard definitieve keuze maar dara ben ik niet zo bang voor.
pi_58821460
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:37 schreef Godlike02 het volgende:
150e geboden op nr 8
Wel ter plekke uiteraard definitieve keuze maar dara ben ik niet zo bang voor.
kijk net op mijn mail, optie op nr,8 is opgeheven, kiest toch liever voor een lichtenstein,

stuur me een mailtje, dan kunnen we afspreken wanneer je komt kijken, ik woon in amsterdam

maar nu moet ik écht weg !!!!!!!!

dus ik beantwoord je email als ik terug ben, als je wilt kan je morgen komen kijken
of vanavond tussen 19.00 en 20.30 uur (WANT OM 20.30 UUR BEGINT DE FINALE VAN dgk
EN DIE WIL IK NIET MISSEN !!!!!!!!!)

tot vanmiddag en nu écht
pi_58821548
Wacht effe, optie op nr. 8 is niet opgeheven! Nog niet, tenminste..
pi_58822053
Zelfde probleem als SHE
Bepaalde personen zijn toch niet verliefd.

Excuus voor het ongemak.
pi_58822142
Kijk, dat zijn nou de leuke kanten aan het vrijgezel zijn .
pi_58829053
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:45 schreef Jakhals het volgende:
Kijk, dat zijn nou de leuke kanten aan het vrijgezel zijn .


had je mailtje dus verkeerd begrepen snap ik dus toch een optie op nr. 8

oké
pi_58830295
Bij deze een bod van ¤ 150,- op nummer 8, mocht jakhals afhaken en als hij nog steeds bevalt als ik hem even kom bekijken.
pi_58831461
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:24 schreef ruud.nl het volgende:
Bij deze een bod van ¤ 150,- op nummer 8, mocht jakhals afhaken en als hij nog steeds bevalt als ik hem even kom bekijken.


oké maar eerst maar even wachten op jakhals anders loopt 't allemaal
doorelkaar straks

enne........

wil niemand nou die andere, die zijn ook mooi toch ?


hier komt de eerste het is een 4cm 3D linnen doek en het schilderij heb ik geschilderd met acrylverf
afmeting is 50x60 en het is een afbeelding van ROY LICHTENSTEIN
het schilderij heet ''TEARS OF FEAR''

[ afbeelding ]

tweede is ook van roy lichtenstein, ook 3D doek 60x60 cm THE KISS

[ afbeelding ]

derde is ook van lichtenstein ''GIRL IN FEAR'' 60x60 cm ook 3D doek

[ afbeelding ]

vierde is een heel groot schilderij 2 doeken van 80 x80 cm dus het totale schilderij is maar
liefst 160 x80 cm natuurlijk ook 3D doek

[ afbeelding ]

vijfde is verkocht !

zesde schilderij is ook op gewoon linnen doek 60x70 cm ''LOVE''

[ afbeelding ]

zevende schilderij is ook heel mooi maar wel een andere stijl dan lichtenstein
ook geschilderd op 3D linnen doek met acrylverf afmeting 50x60
heel romantisch ik noem het ''VERLIEFD''

[ afbeelding ]


nr 8 is dus een optie op

richtprijzen; maar de hoogste bieder gaat uiteraard vóór !!

schilderij 1; 125 euro

schilderij 2; 150 euro

schiilderij 3; 150 euro

schilderij 4; 400 euro


schilderij 6; 150 euro

schilderij 7; 125 euro

schilderij 8; 150 euro


iedereen is zo gefocused op nr. 8

maar er zijn er nog véél meer zie ook de WAR SERIE 9 doeken !!
pi_58831598
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 02:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ja , ik heb er een heleboel, maar zou ze niet allemaal willen verkopen hoor, het was echt een hobby en bedoeld gewoon voor mijzelf, over enkele twijfel ik erg of ik die wil vekopen, ik heb bijvoorbeeld een hele mooie,

deze.........

[ afbeelding ]

maar dat was een héle moeilijke de eerste twee pogingen had ik verpest en de derde keer is ie echt mooi gelukt (maat 60x80 cm 3D doek)
maar echt passen bij de rest doet ie niet, voor een hééél goed bod zou ik die eventueel wel weg willen doen,
maar dan moet het ook wel een écht goed bod zijn, het zelfde geld voor deze

afmeting 50x60

[ afbeelding ]

en deze afmeting 50x70 cm

[ afbeelding ]

ik vindt ze nog steeds prachtig, maar het zijn geen lichtensteins

de eerste met die kogel heb ik echt een prijs van ongeveer 250 euro in gedachten

en de andere twee zo'n 150 tot 125 euro
en deze zij ook nog te koop
pi_58831681
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 04:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik heb nog een hele oorlogs-serie

maar die als ik die serie verkoop wil ik hem in één keer verkopen

er zit een tweeluik en een 3 luik bij dus in totaal zijn het 9 doeken

ik wacht op een bod tussen de 1000 en 1500 euro

hier komen de foto's de twee piloten zijn allebei dormaat 50x70 cm

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

het tweeluik whaam ! zijn 2 doeken van 40 x50 cm dus totaal maat schilderij is 1 meter bij 40 cm

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

drieluik as i opened fire 3 doeken van 40 x50 cm

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

TEX 50X60 CM

[ afbeelding ]

WAR GOODBEY KISS 50 X60 CM

[ afbeelding ]

ALLEMAAL ROY LICHTENSTEIN,

HANDGESCHILDERD, ACRYLVERF OP LINNEN DOEK, ZIJKANTEN MEEGESCHILDERD

ben benieuwd........hoop dat jullie ze mooi vinden vind dit wel spannend.........
en dit is ROY LICHTENSTEIN'S WAR SERIE

voor de échte liefhebber, lekkere stoere schilderijen zal waarschijnlijk de mannen meer aanspreken dan de vrouwen maar misschien vergis ik me daar in, ik vind ze zelf trouwens super maar......... zoals ik al zei ik moet echt wat gaan verkopen want anders kan ik wel stoppen met schilderen want ik heb muren te kort

écht mijn huis hangt vol, zelfs in de keuken
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:46:13 #54
215011 Placenta
eating your placenta
pi_58832272
Leuke schilderijtjes! Denk dat ik ook maar pop-art ga schilderen

3d doek: ¤20
Verf: ¤10
half uurtje werk met de projector

En vervolgens verkopen voor ¤200 euries
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_58832573
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:46 schreef Placenta het volgende:
Leuke schilderijtjes! Denk dat ik ook maar pop-art ga schilderen

3d doek: ¤20
Verf: ¤10
half uurtje werk met de projector

En vervolgens verkopen voor ¤200 euries
ha, ten eerste werk ik niet met projector, zou ik dat wel doen krijg je het écht niet zo precies op doek hoor,

en nee er zit ruim 20 tot 40 uur in een schilderij , afhankelijk van de grote, weet zeker dat jij nog NOOIT een schilderij hebt gemaakt anders zou je dat écht niet zeggen, alleen met tekenen ben ik al ruim enkele uren zoet,
want als de tekening op het doek niet goed is dan kun je het vergeten, deze schilderijen zijn écht niet in één keer gelukt hoor, sommige heb ik wel 2 of zelfs 3x (de man met pistool) over gedaan voordat ik tevreden was,
tja en wat ik dan met de ''mislukte'' heb gedaan, ze waren mislukt in mijn ogen, maar ik heb broers, neefjes en nichtjes en die willen ze altijd wel hebben die vinden mij een pietje precies en zien het probleem dan niet zo, dus nee, dit is een beetje flauw

pi_58832723
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:46 schreef Placenta het volgende:
Leuke schilderijtjes! Denk dat ik ook maar pop-art ga schilderen

3d doek: ¤20
Verf: ¤10
half uurtje werk met de projector

En vervolgens verkopen voor ¤200 euries
dit was nou precies de reden waarom ik het eng vond om mijn schilderijen hier te posten

word zo verdrietig van dit soort reacties
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:09:06 #57
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_58832898
Joh, als je je door zoiets simpels al uit het veld laat slaan kun je natuurlijk ook gewoon op zoek naar een dikkere huid. 8).
Ik ga naar huis.
pi_58832989
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:09 schreef nietzman het volgende:
Joh, als je je door zoiets simpels al uit het veld laat slaan kun je natuurlijk ook gewoon op zoek naar een dikkere huid. 8).
je hebt gelijk , wel grappig waar zou je een dikkere huid kunnen kopen

zal even op marktplaats zoeken

dank voor je reactie ben al weer opgevrolijkt
pi_58835565
Hoe zit het eigenlijk met copyright e.d.? Hier krijg je toch een keer gezeik mee denk ik?

Ziet er verder wel leuk uit hoor.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_58836919
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef Feitosa het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met copyright e.d.? Hier krijg je toch een keer gezeik mee denk ik?

Ziet er verder wel leuk uit hoor.
ssssssssshhhhhhhhhhh niks zeggen ,

nee ik weet eigenlijk niet precies, wel als ik zou tekenen met roy lichtenstein denk ik,

maar ik zet er gewoon mijn eigen naam onder, dus iedereen weet dat ze ''geïnspireerd" zijn
op roy lichtenstein schilderijen, ik geloof dat dat wel mag, tja en eigenlijk is het dus nooit de bedoeling
geweest om er een ''handeltje'' van te maken, schilderen was mijn hobby, en na één plaatje gezien te hebben en eracchter kwam dat die van roy lichtenstein was (zie mijn aavator) ging ik googlen en toen was ik verkocht en aangezien ik een poster niks vond en ik ben eens een print gaan bekijken , dat is een linnen doek waar
dan zo'n afbeelding op wordt geprint (gebeurd in china) wordt verkocht als handgeschilderd maar écht ik vond ze niet mooi, en héél duur ook nog, toen ben ik het zelf gaan proberen en inmiddels heb ik er zóveel
en ondertussen heb ik andere afbeeldingen gevonden die ik toch ook wil schilderen en da weer eens veranderen, da's dan weer het voordeel als je een beetje kan schideren, maar eh, nogmaals ik verkoop ze dus duidelijk niet als dat de schilderijen zijn geschilderd door roy lichtenstein maar ik vermeld heel duidelijk dat ik ze zelf heb geschilderd,

tja weet niet of dat een misdaad is, maar volgens mij kan dit niet zoveel kwaad

tenminste dat hoop ik toch
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:06:55 #61
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_58837533
Tuurlijk joh, boeit toch helemaal niet... Zolang je er geen vervalsingen van maakt of een structurele handel opzet is het allemaal geen probleem.
  FOK!fotograaf donderdag 22 mei 2008 @ 22:09:47 #62
18921 freud
Who's John Galt?
pi_58837673
Moet zeggen dat ze serieus goed zijn man!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_58838433
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:09 schreef freud het volgende:
Moet zeggen dat ze serieus goed zijn man!

lief van je......... dank je wel
pi_58839673
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:06 schreef Hephaistos. het volgende:
Tuurlijk joh, boeit toch helemaal niet... Zolang je er geen vervalsingen van maakt of een structurele handel opzet is het allemaal geen probleem.
Boeit zeker wel...je mag geen kopieën voor derden maken.

Ik vind je schilderijen wel mooi
pi_58840938
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:52 schreef SunBoom het volgende:

[..]

Boeit zeker wel...je mag geen kopieën voor derden maken.

Ik vind je schilderijen wel mooi
pfffffff nou maak je me bang

betekend dit dat ik iets iligaals doe om mijn schilderijen te verkopen?
pi_58857166
.
pi_58858132
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:52 schreef Jakhals het volgende:
.


goed hé
  vrijdag 23 mei 2008 @ 15:53:31 #69
208177 RutgerJan
Enjoy Life
pi_58858825
Wow mooie schilderijen!

Leuk om eens wat anders te zien in v&a dan een standaard pctje

Helaas even geen ruimte in budget om er eentje aan te schaffen

Succes iig en ga vooral door zo met schilderen, heb je eigenlijk ook nog eigen werk?
pi_58858963
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 15:53 schreef RutgerJan het volgende:
Wow mooie schilderijen!

Leuk om eens wat anders te zien in v&a dan een standaard pctje

Helaas even geen ruimte in budget om er eentje aan te schaffen

Succes iig en ga vooral door zo met schilderen, heb je eigenlijk ook nog eigen werk?
alles weggeven aan vrienden en familie omdat ik alleen nog Roy Lichtenstein wilde

dus de rest paste daar niet meer bij maar het is wel leuk dat ik ze zo af en toe als ik op vistite ben
bij ijn moeder ofzo dat mijn ''oude'' schilderijtjes daar hangen

pi_58859264
leuk topic, toffe hobby, nice work!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_58859369
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 16:08 schreef Roquefort het volgende:
leuk topic, toffe hobby, nice work!
THANKS !

pi_58860408
Heel mooi allemaal, past niet bij ons interieur maar deze stijl ga je zekers goed verkopen!
pi_58860945
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 16:48 schreef Iceman05 het volgende:
Heel mooi allemaal, past niet bij ons interieur maar deze stijl ga je zekers goed verkopen!
pi_58860975
heel mooi...
If there's one thing I know, it's everything
pi_58863418
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 17:14 schreef Gambrono het volgende:
heel mooi...
dank je wel, al zou ik niks verkopen dan heb ik alleen al plezier van de leuke reacties

leuk dan toch een heleboel mensen mijn schilderijen mooi vinden

  vrijdag 23 mei 2008 @ 19:57:30 #77
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_58864386
tvp !
Erg mooi schilderwerk
  vrijdag 23 mei 2008 @ 21:14:18 #78
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58866070
Wat een super schilderijen Ik zou heeeeeeeel graag wat dan ook willen hebben, maar ik heb er het geld niet voor.. (Miss als ik strax een relaxte baan heb) Maar ik vind nummer 4 (tweeluik) en die met die pistool echt geniaal goed.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58866420
Agree met don-diablo
pi_58867266
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 21:14 schreef don-diablo het volgende:
Wat een super schilderijen Ik zou heeeeeeeel graag wat dan ook willen hebben, maar ik heb er het geld niet voor.. (Miss als ik strax een relaxte baan heb) Maar ik vind nummer 4 (tweeluik) en die met die pistool echt geniaal goed.
pi_58868086
Uh, mag je zomaar die schilderijen kopieëren en verkopen? Ach, misschien heb je ze wel uit een stripboekje nageschilderd.
pi_58868101
Waarom heb je de tekst van Whaam! aangepast trouwens?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 22:52:11 #83
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58868345
Ik ben helemaal verliefd op die nummer 8! Maar ik heb een vraagje.. Zou je die eventueel ook in een kleiner formaat kunnen maken op verzoek?
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_58868485
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 22:40 schreef skiczukie het volgende:
Waarom heb je de tekst van Whaam! aangepast trouwens?
ja die grote bedoel je hé, ja vond ik gewoon wel leuk

hij hangt namelijk op dit moment in de slaapkamer en dat vond ik wel passend





vooral omdat deze erbij hangt
dus dan is ie dus weer ''home'' en zij heeft traantjes van blijdschap



en zij hangt er dus ook bij, hier denk ze nog o, god, ogod, als dat maar goed gaat



en ja, zo maak ik dus mijn eigen stripverhaal door het hele huis heen

dus gewoon een klein beetje een eigen draai aan gegeven,

bij die kleinere van de ''war serie'' heb ik me wel aan de orginele tekst gehouden
pi_58868593
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 22:52 schreef Red_Cat het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op die nummer 8! Maar ik heb een vraagje.. Zou je die eventueel ook in een kleiner formaat kunnen maken op verzoek?
nee want dan krijg ik straks weer een slotje op mijn topic, lees mijn andere topic er maar op na, die had ineens een slotje omdat de moderator dacht dat ik een handelaar ofzoiets was, en er was ook nog wat gedoe over auteursrechten... maar alles is inmiddels opgelost, maar als ik verzoeknummers ga maken ben ik bang dat ik straks weer een slotje heb en dat wil ik niet, vindt dit veel te leuk

kijk dit topic maar eens wat een gedoe er was

mijn topic heeft slotje



maar gelukkig is alles opgelost en mocht mijn topic [TK] POP ART schilderijen weer open

pi_58868676
Maar hoe zit dat nou met auteursrechten dan? Ik ben wel benieuwd, en ik ben zeker niet op een slotje uit hoor.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 23:06:26 #87
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58868687
Wow, ik vind ze echt heel vet. Morgen effe kijken voor een bod, ik heb nog een mooi plekkie voor 80x80.
pi_58868915
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 23:06 schreef skiczukie het volgende:
Maar hoe zit dat nou met auteursrechten dan? Ik ben wel benieuwd, en ik ben zeker niet op een slotje uit hoor.
het mag !!!!!!!!!! geen probleem lees hier

http://www.kopievanmeesterwerk.nl/kopievanmeesterg.html

als je maar niet gaat zeggen dat het een échte lichtenstein is dan is het best,
maar gelukkig ben ik daar vanaf het begin héél duidelijk in geweest en overal staat mijn eigen
naam onder.

zou natuurlijk ook belachelijk zijn want de échte lichtensteins zijn onbetaalbaar en hangen in museums

nee voor 150 euro kan je geen rembrand kopen en ook geen lichtenstein

maar da's wel duidelijk
pi_58869051
Als ik weer geld heb (paar maanden) kijk ik hier nog een keer terug want ze zien er wel heel vet uit
pi_58869248
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 23:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

het mag !!!!!!!!!! geen probleem lees hier

http://www.kopievanmeesterwerk.nl/kopievanmeesterg.html

als je maar niet gaat zeggen dat het een échte lichtenstein is dan is het best,
maar gelukkig ben ik daar vanaf het begin héél duidelijk in geweest en overal staat mijn eigen
naam onder.

zou natuurlijk ook belachelijk zijn want de échte lichtensteins zijn onbetaalbaar en hangen in museums

nee voor 150 euro kan je geen rembrand kopen en ook geen lichtenstein

maar da's wel duidelijk
Okee, bedankt.
pi_58869275
Nog een vraag, waarom kies je voor acryl en geen olieverf? Te langzaam?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 23:31:49 #92
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_58869325
Die Whaaaam is cool. WOw
Haters everywhere but I don't really care.
pi_58869366
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 23:29 schreef skiczukie het volgende:
Nog een vraag, waarom kies je voor acryl en geen olieverf? Te langzaam?
ah, gewoon een keuze, ik werk prettiger met acrylverf, gaat me ook beter af, maar dat zou voor iedereen weer anders kunnen zijn.
pi_58869373
Ik vind ze trouwens ook erg tof, maar vooral omdat het goede kopieën zijn, zoals nietz al zei, echt origineel is het natuurlijk, en ik ben ook benieuwd hoe strak de lijnen in het echt zijn. Op de foto's ziet het er in elk geval erg goed uit. Respect. En nóg een vraag, de laatste, waarom heb je niet de Benday Dot toegepast?
pi_58869554
Nee, toch nog een vraag. Waarom maak je als je technisch behoorlijk goed bent geen eigen kunst, dat is toch een veel grotere uitdaging en interessanter dan een kopie maken? Het idee van Lichtenstein was niet om een kopie te maken van een striptekeningetje, tot op zekere hoogte, waarom doe jij dat dan wel? Al deze vragen zijn puur uit interesse!
pi_58869768
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 23:33 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind ze trouwens ook erg tof, maar vooral omdat het goede kopieën zijn, zoals nietz al zei, echt origineel is het natuurlijk, en ik ben ook benieuwd hoe strak de lijnen in het echt zijn. Op de foto's ziet het er in elk geval erg goed uit. Respect. En nóg een vraag, de laatste, waarom heb je niet de Benday Dot toegepast?
o jeeeeeeeee dat zou héél veel tijd kosten ben ik bang, en om héél eerlijk te zijn

ik vind dit mooier, en als ik dan toch een beetje mijn eigen stijl en draai eraan moet geven om het toch een beetje meer persoonlijk ''mijn'' schildererijen ervan te maken dan is dat wel de grootste verandering die ik heb doorgevoerd. ik heb een kalender van lichtenstein en daar staan ook een aantal afbeeldingen op o.a. die van mijn avator en als je dan mijn schilderij ziet ikzelf vind dat sprekender en mooier ik hou van duidelijke felle kleuren maar dat is echt een kwestie van persoonlijke smaak

zie hier het verschil misschien vindt jij de eerste mooier en een ander weer de tweede





en van sommige bestaat bijv. alleen een tekening, en heb ik er mijn eigen kleuren van gemaakt precies naar persoonlijke smaak.





of deze voor mijn broertje was eigenlijk alleen een tekening ik geloof niet dat er een echt schilderij van bestaat, misschien heeft hij nooit de tijd gekregen om deze af te maken, lichtenstein stierf best jong



en ik heb er dit van gemaakt..........



snap je, het is net als met koken, een beetje van maggie........ en een beetje van mezelf.......
pi_58869898
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 23:41 schreef skiczukie het volgende:
Nee, toch nog een vraag. Waarom maak je als je technisch behoorlijk goed bent geen eigen kunst, dat is toch een veel grotere uitdaging en interessanter dan een kopie maken? Het idee van Lichtenstein was niet om een kopie te maken van een striptekeningetje, tot op zekere hoogte, waarom doe jij dat dan wel? Al deze vragen zijn puur uit interesse!
jawel hoor ook lichtenstein heeft ze gemaakt n.a.v. stripboeken

zie hier



en dit heb ik er dus van gemaakt



en deze



en dit is dan weer de mijne



dus zelfs Roy Lichtenstein heeft plaatjes gebruikt, en tja, van gogh ging naar buiten en tekende een landschap na, rembrand gebruikte mensen voor zijn portretten en tja zo heeft ieder zijn eigen manier

je kunt ook LSD gaan slikken zoals Dali dan krijg je ook leuke dingen

maar dat ga ik maar effe niet doen, wordt al misselijk van een asperientje
pi_58869925
Ik snap het. Ik vind inderdaad de originelen mooier maar vooral omdat ik de achterliggende kunstvisie interessant vind, die bij jouw schilderijen dus niet van toepassing is.
pi_58869979
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 23:41 schreef skiczukie het volgende:
Nee, toch nog een vraag. Waarom maak je als je technisch behoorlijk goed bent geen eigen kunst, dat is toch een veel grotere uitdaging en interessanter dan een kopie maken? Het idee van Lichtenstein was niet om een kopie te maken van een striptekeningetje, tot op zekere hoogte, waarom doe jij dat dan wel? Al deze vragen zijn puur uit interesse!
en nog even gewoon een heel eerlijk antwoord ik werd gewoon ''verliefd'' op de schilderijen van lichtenstein maar posters vind ik niks en die prints (die ze verkopen als handgeschilderd, maar dit absoluut niet zijn, vielen me heel erg tegen en waren ook nog eens harstikke duur) dus toen ben ik het zelf maar gaan proberen
en geloof me het lukte me echt niet in één keer.........

maar na vele mislukkingen en oefenen heb ik het eindelijk onder de knie

tenminste denk ik zo een beetje toch
pi_58870001
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 00:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

en nog even gewoon een heel eerlijk antwoord ik werd gewoon ''verliefd'' op de schilderijen van lichtenstein maar posters vind ik niks en die prints (die ze verkopen als handgeschilderd, maar dit absoluut niet zijn, vielen me heel erg tegen en waren ook nog eens harstikke duur) dus toen ben ik het zelf maar gaan proberen
en geloof me het lukte me echt niet in één keer.........

maar na vele mislukkingen en oefenen heb ik het eindelijk onder de knie

tenminste denk ik zo een beetje toch
Ik geloof je, en het ziet er heel erg goed uit.
pi_58870019
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 23:59 schreef skiczukie het volgende:
Ik snap het. Ik vind inderdaad de originelen mooier maar vooral omdat ik de achterliggende kunstvisie interessant vind, die bij jouw schilderijen dus niet van toepassing is.
nu ben ik even nieuwschierig naar jou

aan je avator te zien ben jij een andy warholl fan of niet?
pi_58870110
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

nu ben ik even nieuwschierig naar jou

aan je avator te zien ben jij een andy warholl fan of niet?
Warhol. Maar ik vind Lichtenstein beter.
pi_58870146
Ik ben geïnteresseerd in de moderne kunst.
pi_58870173
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 00:10 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben geïnteresseerd in de moderne kunst.
had al zo'n vemoeden
pi_58870241
Misschien hadden we deze postuitwisseling beter in je andere topic kunnen houden.
pi_58870258
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 00:10 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben geïnteresseerd in de moderne kunst.
ah........ ik kijk nu voor het eerst naar je profiel en zie dat je op de Kunstacademie Minerva
zit,

heb jij dan geen schilderijen gemaakt die je kan laten zien?

ben wel nieuwschierig naar jou werk,

ik heb geen kuntacedemie gevolgd ofzo helemaal niks, hield gewoon altijd al van tekenen, als ik vroeger een kleurboek kreeg van mijn moeder, kleurde ik niet de plaatjes in, maar ik tekende ze eerst na, en dan ging ik mijn eigen plaatje kleuren, mijn moeder heeft het me talloze keren uit proberen te leggen dat dat de bedoeling niet was maar ik vond dat gewoon leuker en toen was ik pas een jaar of zes, dus zat er al vroeg in

pi_58870285
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 00:15 schreef skiczukie het volgende:
Misschien hadden we deze postuitwisseling beter in je andere topic kunnen houden.
eigenlijk wel..........

maar ja alles loopt zoals 't loopt

post is een paar van jou schilderijen in mijn andere topic dan

zou ik leuk vinden
pi_58870341
Ik ga even naar je andere topic! Dit topic is toch bedoeld om je werk te verkopen.
pi_58870352
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 00:22 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga even naar je andere topic! Dit topic is toch bedoeld om je werk te verkopen.
pi_58870753
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 00:22 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga even naar je andere topic! Dit topic is toch bedoeld om je werk te verkopen.
mensen kunnen me ook mailen op popirmart@gmail.com
  zaterdag 24 mei 2008 @ 00:57:19 #111
158452 IQM
I am the one
pi_58870885


Is deze nog te koop?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_58870995
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 00:57 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]

Is deze nog te koop?


nee sorry al verkocht, gaat morgen naar het postkantoor, staat al ingepakt te wachten
pi_58874905
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 01:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]



nee sorry al verkocht, gaat morgen naar het postkantoor, staat al ingepakt te wachten
zo heb alle tot nu toe verkochte schilderijtjes naar het postkantoor gebracht,

nu de rest nog

  zaterdag 24 mei 2008 @ 11:55:21 #114
158452 IQM
I am the one
pi_58874920
Wat voor moois heb je allemaal nog in de aanbieding voor 50 euro (40x40)?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_58874986
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 11:55 schreef IQM het volgende:
Wat voor moois heb je allemaal nog in de aanbieding voor 50 euro (40x40)?
die zijn allemaal op .......

maar voor iets meer heb je een grotere er zijn er nog zat, kijk even bij mijn overzichtje vanaf het begin van dit topic, naar beneden scrollen kom je alles tegen.

hoeveel wil je uitgeven? en hou je alleen van lichtenstein of ook van dit bijv.



deze is 50x60cm mag je hebben voor 100 euro (is wel een dik 3D doek heel mooi)

of wil je alleen lichtenstein?

[ Bericht 3% gewijzigd door fanvanheteersteuur op 24-05-2008 12:11:33 ]
pi_58875124
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 11:55 schreef IQM het volgende:
Wat voor moois heb je allemaal nog in de aanbieding voor 50 euro (40x40)?
o nee, ik heb deze nog die mag je ook wel voor 50 euro

deze is 40 x 50 cm

een sexy blondje



was ik bijna vergeten

ze heeft ook nog 2 zusjes



deze is 50x60cm mag je hebben voor 125 euro

en haar grote zus is 50x70 cm is 150 euro




aangezien deze 3 eigenlijk een beetje bijelkaar horen is de prijs voor alledrie tegelijk

mmmmmmmmm oké voor 300 euro?
pi_58875249
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

o nee, ik heb deze nog die mag je ook wel voor 50 euro

deze is 40 x 50 cm

een sexy blondje

[ afbeelding ]

was ik bijna vergeten

ze heeft ook nog 2 zusjes

[ afbeelding ]

deze is 50x60cm mag je hebben voor 125 euro

en haar grote zus is 50x70 cm is 150 euro

[ afbeelding ]


aangezien deze 3 eigenlijk een beetje bijelkaar horen is de prijs voor alledrie tegelijk

mmmmmmmmm oké voor 300 euro?

ach bij nader inzien, diegene die deze drie wil mag ze hebben voor 250 euro

ze zijn mooi, maar geen roy lichtenstein, dus vandaar dat ik ze zelf niet meer wil

dus mogen ze best weg voor iets minder, kan ik weer lekker materiaal kopen voor de nieuwe lichtenstein's die ik wil maken

wie ze wil mail me maar op popirmart@gmail.com en noem ze gewoon

DE DRIE BLONDJES dan weet ik welke je bedoeld........
pi_58875288
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

die zijn allemaal op .......

maar voor iets meer heb je een grotere er zijn er nog zat, kijk even bij mijn overzichtje vanaf het begin van dit topic, naar beneden scrollen kom je alles tegen.

hoeveel wil je uitgeven? en hou je alleen van lichtenstein of ook van dit bijv.

[ afbeelding ]

deze is 50x60cm mag je hebben voor 100 euro (is wel een dik 3D doek heel mooi)

of wil je alleen lichtenstein?
en doe deze maar voor 85 euro

mail me popirmart@gmail.com en noem hem VERLIEFD dan weet ik ook over welke je het hebt

pi_58875670
Wauw, ik ben echt onder de indruk. Ik ben echt een fan van moderne kunst, in het bijzonder Warhol en Lichtenstein (en, niet helemaal vergelijkbaar, Brood ). Het is me alleen niet helemaal meer duidelijk wat al weg is en wat niet.

Schilder je ook op bestelling trouwens?
pi_58876074
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:50 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Wauw, ik ben echt onder de indruk. Ik ben echt een fan van moderne kunst, in het bijzonder Warhol en Lichtenstein (en, niet helemaal vergelijkbaar, Brood ). Het is me alleen niet helemaal meer duidelijk wat al weg is en wat niet.

Schilder je ook op bestelling trouwens?
kijk eerst even mijn topic na, alleen alle kleintjes zijn verkocht en op de zwart/wit pop art schilderij
nr. 8 loopt een optie, als je bij het begin begint wordt wel duidelijk welke wel en niet verkocht zijn

als je er niet uitkomt en er zit iets bij wat je wilt hebben en het is je niet duidelijk of die al verkocht is mail me dan even popirmart@gmail.com en doe de foto van het schilderij erbij of vermeld even duidelijk om welke het gaat, dan komen we er saampjes wel uit,

moet nu even boodschappen doen

ben over een uurtje of 2 terug

pi_58884908
ben weer terug hoor

pi_58886941
Mag ik vragen of nr. 4 (tweeluik) nog te koop is en wat je er minimaal voor wilt hebben?
pi_58887300
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:34 schreef Michel het volgende:
Mag ik vragen of nr. 4 (tweeluik) nog te koop is en wat je er minimaal voor wilt hebben?
hoi michel deze bedoel je zeker hé

vierde is een heel groot schilderij 2 doeken van 80 x80 cm dus het totale schilderij is maar
liefst 160 x80 cm natuurlijk ook 3D doek



vraagprijs is 400 euro, is nog wel een beetje mee te schipperen maar niet te veel,

deze twee doeken kun je wel het beste afhalen, want het zijn 3D doeken 4cm dik, kan ze wel héél goed verpakken maar bij grote 3D doeken lijkt het mij dat er een kans inzit dat ie misschien een deuk oploopt,

ik woon in amsterdam

je kunt me ook mailen popirmart@gmail.com
pi_58887573
pi_58889763
Erg vet gedaan
pi_58890597
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:58 schreef EliseZwart het volgende:
Erg vet gedaan


thanks !

pi_58891866


welterusten allemaal !

  zondag 25 mei 2008 @ 03:11:33 #128
73209 dnzl
Minimalist.
pi_58892408
Shit is de bomb

tvp
  zondag 25 mei 2008 @ 10:22:12 #129
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_58893453
100 voor schilderij 3
Ja... echt!
pi_58894469
quote:
Op zondag 25 mei 2008 10:22 schreef KopieerMachine het volgende:
100 voor schilderij 3


goeiemorgen allemaal ik ben lekker uitgeslapen

ehhhhhh even denken hoor, richtprijs was 150 euro (staat een paasr postjes eronder)

maar eh... voor 125 euro is ie van jou ben niet zo moeilijk

hij 60x60cm 3D linnen doek



dit is de zijkant



als je accoord gaat met 125 euro

mail me dan op popirmart@gmail.com

  zondag 25 mei 2008 @ 12:22:38 #131
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_58895529
Moet ik ff kijken of dat wel lukt en of ik dan wel de maand doorkom verder Zo rijk ben ik ook niet.
Ik mail je wel ff
Ja... echt!
pi_58896760
quote:
Op zondag 25 mei 2008 12:22 schreef KopieerMachine het volgende:
Moet ik ff kijken of dat wel lukt en of ik dan wel de maand doorkom verder Zo rijk ben ik ook niet.
Ik mail je wel ff
oké
pi_58897140
quote:
Op zondag 25 mei 2008 12:22 schreef KopieerMachine het volgende:
Moet ik ff kijken of dat wel lukt en of ik dan wel de maand doorkom verder Zo rijk ben ik ook niet.
Ik mail je wel ff
ik kijk net even bij je profiel;

bij profiel staat professionele kopieermachine ?

wat bedoel je daar nou mee?

  zondag 25 mei 2008 @ 14:03:28 #134
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_58897587
Heb interesse in nummer 4 (het vliegtuig) wanneer je die nog hebt..
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_58897680
quote:
Op zondag 25 mei 2008 14:03 schreef LENUS het volgende:
Heb interesse in nummer 4 (het vliegtuig) wanneer je die nog hebt..
ik heb hem nog !

mail me maar op popirmart@gmail.com

er zijn er héél veel die intresse hebben getoont maar niemand heeft nog een definitieve beslissing genomen,
misschien moet je gewoon even komen kijken, ik weet eigenlijk wel bijna zeker dan de beslissing dat héél makkelijk is
pi_58898987
ik krijg veel mailtjes over wat nou wel en niet verkocht is, wat zo ongeveer de prijs moet zijn en
wat de maten zijn; dus hier even een overzichtje;

richtprijzen staan erbij, een redelijk bod kun ja altijd doen, je kunt me mailen op popirmart@gmail.com

hier komt de eerste het is een 4cm 3D linnen doek en het schilderij heb ik geschilderd met acrylverf
afmeting is 50x60 en het is een afbeelding van ROY LICHTENSTEIN
het schilderij heet ''TEARS OF FEAR''

richtprijs 125 euro

[ afbeelding ]

tweede is ook van roy lichtenstein, ook 3D doek 60x60 cm THE KISS
richtprijs 150 euro

[ afbeelding ]

derde is ook van lichtenstein ''GIRL IN FEAR'' 60x60 cm ook 3D doek
richtprijs 150 euro

[ afbeelding ]

vierde is een heel groot schilderij 2 doeken van 80 x80 cm dus het totale schilderij is maar
liefst 160 x80 cm natuurlijk ook 3D doek
richtprijs 400 euro

[ afbeelding ]


zesde schilderij is ook op gewoon linnen doek 60x70 cm ''LOVE''
richtprijs 150 euro

[ afbeelding ]

zevende schilderij is ook heel mooi maar wel een andere stijl dan lichtenstein
ook geschilderd op 3D linnen doek met acrylverf afmeting 50x60
heel romantisch ik noem het ''VERLIEFD''

richtprijs 125 euro

[ afbeelding ]


Verder wil ik jullie nog even meegeven dat ik van alle schildeijen de zijkanten heb meegeschilderd dus dat het niet nodig is om ze in te lijsten ofzo, ze kunnen zo aan de muur.

mijn email adres is popirmart@gmail.com dus
mochten jullie belangstelling hebben email me dan en vermeld het schilderij die je zou willen kopen,
eerst bekijken mag natuurlijk ook, je bent van harte welkom

ik hoop wel op serieuse biedingen want dit zijn echt geen prints maar echt ouderwets handwerk en in elk schilderij zit bloed zweet en tranen en ze zijn met veel liefde gemaakt, de uren werk die erin zijn gaan zitten zijn ontelbaar, dus als er liefhebbers zijn mail me dan !


ook nog te koop serie war;
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 04:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik heb nog een hele oorlogs-serie

maar die als ik die serie verkoop wil ik hem in één keer verkopen

er zit een tweeluik en een 3 luik bij dus in totaal zijn het 9 doeken

ik wacht op een bod tussen de 1000 en 1500 euro

hier komen de foto's de twee piloten zijn allebei dormaat 50x70 cm

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

het tweeluik whaam ! zijn 2 doeken van 40 x50 cm dus totaal maat schilderij is 1 meter bij 40 cm

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

drieluik as i opened fire 3 doeken van 40 x50 cm

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

TEX 50X60 CM

[ afbeelding ]

WAR GOODBEY KISS 50 X60 CM

[ afbeelding ]

ALLEMAAL ROY LICHTENSTEIN,

HANDGESCHILDERD, ACRYLVERF OP LINNEN DOEK, ZIJKANTEN MEEGESCHILDERD


en deze ;
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 02:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

richtprijs 250 euro (maat 60x80 cm 3D doek)

[ afbeelding ]

laatste 3 zijn niet van roy lichtenstein, van wie wel? weet niet, ben ik vergeten......

deze is 40 x 50 cm een sexy blondje 50 euro

[ afbeelding ]


en deze 125 euro afmeting 50x60

[ afbeelding ]

en deze afmeting 50x70 cm 150 euro

[ afbeelding ]

wie de laatste 3 tegelijk neemt mag ze alle 3 hebben voor 250 euro


zo ik hoop dat ik niks ben vergeten maar volgens mij is dit het
pi_58899489
voor alle duidelijkheid, schilderij nr. 8 is verkocht voor 200 euro




er hadden vele mensen belangstelling maar niemand scheen een beslissing te kunnen nemen
en tja als iemand dan 200 euro biedt en hem direct komt afhalen........

ik hoop dat jullie in ieder geval wel een beetje blij kunnen zijn voor mij

het meisje en de jongen die het schilderij zojuist hebben afgehaald waren in ieder
geval wel blij met het schilderij.

harstikke leuk

pi_58899662
Ben wel blij voor je, maar ik ben minder blij voor mezelf, want ik zat echt serieus te overwegen om je nr 8 te kopen. Paste net ideaal in m'n nieuwe interieur ..
pi_58899862
quote:
Op zondag 25 mei 2008 15:41 schreef Jakhals het volgende:
Ben wel blij voor je, maar ik ben minder blij voor mezelf, want ik zat echt serieus te overwegen om je nr 8 te kopen. Paste net ideaal in m'n nieuwe interieur ..
ik heb je een mailtje gestuurd
  zondag 25 mei 2008 @ 16:12:52 #140
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58900446
quote:
Op zondag 25 mei 2008 14:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:


er zijn er héél veel die intresse hebben getoont maar niemand heeft nog een definitieve beslissing genomen,
misschien moet je gewoon even komen kijken, ik weet eigenlijk wel bijna zeker dan de beslissing dat héél makkelijk is
En ik weet het ook zeker!
Ik heb net nummer 8 gekocht (sorry Jakhals en anderen) en in het echt zijn de schilderijen nóg mooier dan op de foto! Dus ga gewoon kijken bij fanvanheteersteuur als je nog twijfelt.
Ik ben iig heel blij met mn schilderij
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_58900479
quote:
Op zondag 25 mei 2008 16:12 schreef MissBliss het volgende:

[..]

En ik weet het ook zeker!
Ik heb net nummer 8 gekocht (sorry Jakhals en anderen) en in het echt zijn de schilderijden nóg mooier dan op de foto! Dus ga gewoon kijken als bij fanvanheteersteuur als je nog twijfelt.
Ik ben iig heel blij met mn schilderij



dank je wel !


pi_58900823
quote:
Op zondag 25 mei 2008 16:12 schreef MissBliss het volgende:
En ik weet het ook zeker!
Ik heb net nummer 8 gekocht (sorry Jakhals en anderen) en in het echt zijn de schilderijen nóg mooier dan op de foto! Dus ga gewoon kijken bij fanvanheteersteuur als je nog twijfelt.
Ik ben iig heel blij met mn schilderij
Hey, waar woon je eigenlijk? Dan neem ik een koevoet mee ..
  zondag 25 mei 2008 @ 16:32:32 #143
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58900871
quote:
Op zondag 25 mei 2008 16:30 schreef Jakhals het volgende:

[..]

Hey, waar woon je eigenlijk? Dan neem ik een koevoet mee ..
Grapjas
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_58901115
Jongelui ben er zo even tussenuit, ga een verjaardag vieren

tot vanavond

pi_58904460
quote:
Op zondag 25 mei 2008 16:12 schreef MissBliss het volgende:

[..]

En ik weet het ook zeker!
Ik heb net nummer 8 gekocht (sorry Jakhals en anderen) en in het echt zijn de schilderijen nóg mooier dan op de foto! Dus ga gewoon kijken bij fanvanheteersteuur als je nog twijfelt.
Ik ben iig heel blij met mn schilderij


Veel plezier er mee, ik had gewoon al eerder meer moeten bieden.
  zondag 25 mei 2008 @ 22:26:26 #146
188170 dasWausmaus
mag ik saus?
pi_58907897
Ik vind ze echt prachtig. En als ik geen arme student was had ik zeker mee geboden. Ik hou heel erg van Pop-art. Heb je nog iets over van onder de 100 euro?

Deze vind ik erg mooi:

Das Wausmaus ist alomgegenwartig
pi_58909105
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:26 schreef dasWausmaus het volgende:
Ik vind ze echt prachtig. En als ik geen arme student was had ik zeker mee geboden. Ik hou heel erg van Pop-art. Heb je nog iets over van onder de 100 euro?

Deze vind ik erg mooi:

[ afbeelding ]
ik ben d'r weer

hallo wausmaus, onder de 100 euro is wel érg weinig, want al de kleintje 40x40cm ben ik al kwijt

maar als je deze écht mooi vindt mag jij hem als arme student (dan geloof ik je maar op je woord )

voor 100 euro hebben, en geloof me dan mats ik je ernorm want richtprijs was 150 euro

beslissing is aan jou, er zijn meer kapers op de kust dus ik hoor het wel

maar eh... niet huilen als ik morgen een mailtje krijg en iemand bied 150 euro
want dan is ie weg


pi_58911093


welterusten allemaal

  maandag 26 mei 2008 @ 01:11:54 #149
188170 dasWausmaus
mag ik saus?
pi_58911177
tempting tempting, tis nog steeds veel geld (voor mij, niet voor het schilderij), Ik denk dat ik wel op dat aanbod in ga . Ik wil hem in ieder geval graag komen bezichtigen. Ik woon zelf ook in Amsterdam. Ik stuur je even een mail zodat jij mijn mail weet voor het adres.

Die met die kogel is ook prachtig trouwens.
Das Wausmaus ist alomgegenwartig
pi_58911247
Hmm toch maar even het topic volgen. Ben benieuwd wat er nog allemaal volgt. Het moet wel bij mij passen namelijk en bij het andere dat er hangt (beethoven van andy warhol http://imagecache2.allpos(...)low-Book-Posters.jpg)
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 26 mei 2008 @ 02:14:07 #151
216123 GeckoGecko
Im a slimy filfthy lizard!
pi_58911665
Ik sta met openbek te kijke echt heel mooi Ik heb intresse alleen geen geld hehe xD volgende maand pas weer volle zak. hoop dan nog eens je auction te zien dan pik ik er wel 1tje tussenuit 100/200 euro vind ik nog wel vrij weinig prijzen vallen mee ,maar helaas het zit niet mee deze maand kwa geld voor mij nog ff geduld.

[ Bericht 16% gewijzigd door GeckoGecko op 26-05-2008 02:20:13 ]
pi_58911952
quote:
Op maandag 26 mei 2008 01:11 schreef dasWausmaus het volgende:
tempting tempting, tis nog steeds veel geld (voor mij, niet voor het schilderij), Ik denk dat ik wel op dat aanbod in ga . Ik wil hem in ieder geval graag komen bezichtigen. Ik woon zelf ook in Amsterdam. Ik stuur je even een mail zodat jij mijn mail weet voor het adres.

Die met die kogel is ook prachtig trouwens.
ik was weer vroeg wakker en heb je een mailtje gestuurd

ja, die met die kogel is ook mooi he

maar de vraagprijs is 250 euro, kan wel iets af, maar niet te veel, die was héél moeilijk en was pas gelukt bij mijn derde poging maar toen was ie wel heel mooi geworden inderdaad, maar eh.... ben toch meer van
de wat vrediger schilderijtjes heb ik gemerkt, en vindt de liefdespaartjes en vrouwtjes toch wat leuker.

dit is eigenlijk een echt ''mannen schilderij'' zelfde geldt voor het vliegtuig en de ''war'' serie
harstikke mooi en stoer, maar...... mmmm ik heb alweer zoveel andere iets 'lievere'' afbeeldingen
gevonden en ben van plan om die te gaan schilderen, en ach zo af en toe verandering is ook leuk.

nou ik wacht je mailtje af, je bent van harte welkom !

pi_58911954
quote:
Op maandag 26 mei 2008 01:20 schreef ssebass het volgende:
Hmm toch maar even het topic volgen. Ben benieuwd wat er nog allemaal volgt. Het moet wel bij mij passen namelijk en bij het andere dat er hangt (beethoven van andy warhol http://imagecache2.allpos(...)low-Book-Posters.jpg)
ah...... die is ook mooi maar die lijkt me behoorlijk moeilijk om te maken

is toch een heel andere stijl weer..... maar nogmaals wel mooi
pi_58911958
quote:
Op maandag 26 mei 2008 02:14 schreef GeckoGecko het volgende:
Ik sta met openbek te kijke echt heel mooi Ik heb intresse alleen geen geld hehe xD volgende maand pas weer volle zak. hoop dan nog eens je auction te zien dan pik ik er wel 1tje tussenuit 100/200 euro vind ik nog wel vrij weinig prijzen vallen mee ,maar helaas het zit niet mee deze maand kwa geld voor mij nog ff geduld.
ja de prijzen zijn vrij laag, ik hoef er niet rijk van te worden, een beeetje materiaalkosten en iets voor de
moeite kan ik gewoon lekker verder blijven schilderen

ik hoor het wel als je weer een beetje centjes hebt
pi_58918962
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

hoi michel deze bedoel je zeker hé

vierde is een heel groot schilderij 2 doeken van 80 x80 cm dus het totale schilderij is maar
liefst 160 x80 cm natuurlijk ook 3D doek

[ afbeelding ]

vraagprijs is 400 euro, is nog wel een beetje mee te schipperen maar niet te veel,

deze twee doeken kun je wel het beste afhalen, want het zijn 3D doeken 4cm dik, kan ze wel héél goed verpakken maar bij grote 3D doeken lijkt het mij dat er een kans inzit dat ie misschien een deuk oploopt,

ik woon in amsterdam

je kunt me ook mailen popirmart@gmail.com
ik heb gemerkt dat de foto het niet meer doet

heb hem opnieuw opgeladen


gebeurt dat wel meer bij photobucket?

weet iemand een betre site waar je foto's het wel blijven doen

want dit is wel lastig
  maandag 26 mei 2008 @ 14:11:04 #156
158452 IQM
I am the one
pi_58919084
Hier doet je eerste WHAAM-foto het nog gewoon, hoor.

En anders:
www.tinypic.com
www.imagevenue.com (kun je meerdere tegelijk uploaden + thumbnails)
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_58919205
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:11 schreef IQM het volgende:
Hier doet je eerste WHAAM-foto het nog gewoon, hoor.

En anders:
www.tinypic.com
www.imagevenue.com (kun je meerdere tegelijk uploaden + thumbnails)
dus jij ziet die eerste wel?

raar....... ik dus niet,

maar ik zal even kijken op die andere site's, in ieder geval harstikke bedankt voor de linkjes
pi_58924466
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 02:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ja een kleintje 40x40cm

[ afbeelding ]

was eigenlijk niet de bedoeling om deze in de verkoop te doen, ben er nogal aan gehecht, was één van mijn eerste, maar hij is écht perfect, maar oké zou hem voor mijzelf wel opnieuw kunnen schilderen, maar voor minder dan 50 euro doe ik hem niet weg hoor, ik heb nog een aantal van dit soort kleintjes,

allemaal 50 euro, en allemaal 40x 40 cm

[ afbeelding ]

[

[img]http://i295.photobucket.com/albums/mm128/popartfan/girltears40x40.jpg/img]

[img]http://i295.photobucket.com/albums/mm128/popartfan/conversation40x40.jpg/img]

[img]http://i295.photobucket.com/albums/mm128/popartfan/tearshappiness40x40.jpg]afbeelding
]

[ afbeelding ]

deze hangen allemaal op een rijtje, maar oké aangezien ik toch door wil blijven schilderen zou ik deze
ook wel willen verkopen in totaal zijn het dus 6 kleintjes

totaal zou dat dus zijn 6x50 euro is 300 euro maar als iemand ze alle 6 tegelijk wil kopen
mag dat voor 250 euro

geloof me ze zijn MOOI ........

maar goed zoals ik al zei, ik kan ze altijd opnieuw voor mijzelf schilderen dus als je deze of enkele van deze zou willen oké is best
Hier wil ik er wel 3 van hebben. 6 word me te druk boven mn bed.

Heb je nog wat foto's van deze schilderijtjes? Kan ook via de mail!

Groetjes, Jasper
pi_58924697
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 04:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik heb nog een hele oorlogs-serie

maar die als ik die serie verkoop wil ik hem in één keer verkopen

er zit een tweeluik en een 3 luik bij dus in totaal zijn het 9 doeken

ik wacht op een bod tussen de 1000 en 1500 euro

hier komen de foto's de twee piloten zijn allebei dormaat 50x70 cm

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

het tweeluik whaam ! zijn 2 doeken van 40 x50 cm dus totaal maat schilderij is 1 meter bij 40 cm

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

drieluik as i opened fire 3 doeken van 40 x50 cm

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

TEX 50X60 CM

[ afbeelding ]

WAR GOODBEY KISS 50 X60 CM

[ afbeelding ]

ALLEMAAL ROY LICHTENSTEIN,

HANDGESCHILDERD, ACRYLVERF OP LINNEN DOEK, ZIJKANTEN MEEGESCHILDERD

ben benieuwd........hoop dat jullie ze mooi vinden vind dit wel spannend.........
En zo nee: wat kost het drieluik, is deze ook los van de rest van de serie te koop?
pi_58925565
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:00 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

Hier wil ik er wel 3 van hebben. 6 word me te druk boven mn bed.

Heb je nog wat foto's van deze schilderijtjes? Kan ook via de mail!

Groetjes, Jasper
hoi jasper, je bent de zoveelste al......., nee helaas deze zijn dus verkocht

alle kleintjes van 40x40cm terwijl ik in de eerste instanties deze helemaal niet wilde
verkopen, maar vreemd genoeg blijken de kleintjes erg populair, (of is dat alleen vanwege
het érg kleine prijsje )

maar goed..........

ik heb nog 3 kleintjes over het is een setje van 3. allemaal 40x40cm
ik wilde ze eigenlijk pas later verkopen als ik ze in het groot had geschilderd.
ik wil ze dan in maat 60x60cm maken op 3d doek en op de plek hangen waar nu
de ''war serie'' hangt.

maar goed, op dit moment hangt dit setje ''lichtenstein meet 3 girls'' héél zonde gewoon vanwege ruimtegebrek in het toilet. ik heb zojuist even foto's gemaakt want die had ik nog niet eens.

dit setje wil ik wel 200 euro voor hebben, en de schilderijtjes zijn niet per stuk te koop

en dan echt lieve jongens en meisjes, dan zijn ;echt al die kleintjes van 40x40cm op !

maar er staan nog vele andere te koop

maar goed hier komen de foto's. ik plaats eerst een foto van de orginele

en dan een foto van de drie naast elkaar, niet helemaal perfecte foto, maar ja toilet is klein en
jon niet echt de drie schilderijtjes goed op een rijtje op de foto krijgen, maar ik plaats ook van ieder schilderijtje een foto apart, zodat je ze toch goed kunt bekijken.

(ja,ja ik had ze ook even van de muur kunnen halen, maar had ik even geen zin in ik was even weg, en
ben net weer thuis, ik moet nog eten, dus ik heb ook honger snap ie )

en misschien is alle moeite wel voor niks en wil je ze niet kan ook nog, maar goed dat maakt verder dan ook niet uit hoor

komen de foto's, als je het setje wilt voor 200 euro mail me dan op poirmart@gmail.com
zodra ik gegeten heb zal ik mijn emails weer even checken









pi_58927502
Hmm ik vind ze erg mooi.. waarom zijn deze duurder dan de andere van 40x40cm?

Voor 150 euro wil ik ze wel hebben namelijk! Waar woon je?
  maandag 26 mei 2008 @ 23:15:14 #162
188170 dasWausmaus
mag ik saus?
pi_58930095
Die middelste is mooi. Op een of andere manier is ze daar op heel sexy.
Das Wausmaus ist alomgegenwartig
pi_58930411
Wel opvallend dat ze daar in het origineel geen moedervlekje heeft..
pi_58931564
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:25 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Hmm ik vind ze erg mooi.. waarom zijn deze duurder dan de andere van 40x40cm?

Voor 150 euro wil ik ze wel hebben namelijk! Waar woon je?
zie je dat die kleintjes zo populair waren lag dus toch aan het kleine prijsje

die andere moet je gewoon vergeten, zelfs de koper heeft al tegen me gezegd dat het eigenlijk
schandalig weinig was wat ie ervoor hoefde te betalen.

dit setje is gewoon een apart setje , ik heb heel erg geworsteld om dit setje zo mooi te maken.
heeft me ook wel een paar extra doekjes gekost want niet alles lukt in één keer, maar goed da's
verder niet jullie probleem natuurlijk.

de liefhebber mag het setje hebben voor 200 euro.

ik woon in amsterdam, verzending kan ook alle drie tegelijk voor maar 6,20 euro maar de verzendkosten neem ik dan wel voor mijn rekening, om jullie een beetje (nog meer ) tegemoet te komen

enne..... moedervlekjes heb ik expres weggelaten vond ik gewoon niet mooi,

kijk oorspronkelijk waren ze dus gewoon voormezelf, en soms laat ik iets weg, soms voeg ik iets toe, en soms verander ik een kleur, gewoon naar eigen smaak.....

ben natuurlijk geen kopieërmachine en dat wil ik ook helemaal niet zijn

dat op de foto's de huidskleuren op de één wat roder overkomt dan de ander komt natuurlijk omdat mijn hele
pleetje rood is de muren dan en er ook nog een lampje hangt met van dat gedimpte licht, ik weet nu effe niet hoe dat heet, maar de huidskleuren van alle schilderijtjes zijn natuurlijk hetzelfde, ik gebruik altijd dezelfde huidskleur, dus die kun je ook op mijn andere schilderijen zien.

nou ik hoor het wel, wie het eerst komt die het eerst maalt, niks hoeft

(sorry voor mijn late reactie, was effe in slaap gevallen op de bank na het eten, afwassen en koffidrinken

ben ook maar een mens
pi_58931620
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:15 schreef dasWausmaus het volgende:
Die middelste is mooi. Op een of andere manier is ze daar op heel sexy.
ah jij komt morgen die andere halen toch?

kun je ze in het écht zien
pi_58932854
Morgen kom ik op m'n adres aan. Zal laten weten hoe de schilderijen zijn .
pi_58935149
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 02:08 schreef Jakhals het volgende:
Morgen kom ik op m'n adres aan. Zal laten weten hoe de schilderijen zijn .


ben benieuwd,,,,,,,, gelukkig ben je niet moeilijk........gezien je commentaren
pi_58942127
deze is verkocht ! dasWausmaus heeft hem zojuist afgehaald

Wausmaus héél veel plezier ermee !!!!!!!!!!



ben nu even weg, tot vanavond allemaal
  dinsdag 27 mei 2008 @ 19:48:07 #169
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_58948210
Alle portretten van de blondine zijn al weg, begrijp ik dat goed? Wat jammer. . Ik heb interesse in nummer 6, is die er nog?
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_58948652
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 19:48 schreef keesjeislief het volgende:
Alle portretten van de blondine zijn al weg, begrijp ik dat goed? Wat jammer. . Ik heb interesse in nummer 6, is die er nog?
genoeg blonjes over hoor

en ja nummer 6 is er nog best een groot doek 60x 70 cm

richtprijs 150 eurootjes



en dit mooie blondje is er ook nog 50x60 cm
richtprijs 125 eurootjes 3d doek



en het verdrietige blondje 60x60 cm
richtprijs 150 eurootjes 3d doek



en dan hebben we deze nog

ik heb deze nog die mag je ook wel voor 50 euro

deze is 40 x 50 cm

een sexy blondje

[ afbeelding ]

was ik bijna vergeten

ze heeft ook nog 2 zusjes

[ afbeelding ]

deze is 50x60cm mag je hebben voor 125 euro

en haar grote zus is 50x70 cm is 150 euro

[ afbeelding ]


aangezien deze 3 eigenlijk een beetje bijelkaar horen is de prijs voor alledrie tegelijk

mmmmmmmmm oké voor 300 euro?
[/quote]


en deze
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:


ik heb nog 3 kleintjes over het is een setje van 3. allemaal 40x40cm
ik wilde ze eigenlijk pas later verkopen als ik ze in het groot had geschilderd.
ik wil ze dan in maat 60x60cm maken op 3d doek en op de plek hangen waar nu
de ''war serie'' hangt.

maar goed, op dit moment hangt dit setje ''lichtenstein meet 3 girls'' héél zonde gewoon vanwege ruimtegebrek in het toilet. ik heb zojuist even foto's gemaakt want die had ik nog niet eens.

dit setje wil ik wel 200 euro voor hebben, en de schilderijtjes zijn niet per stuk te koop

en dan echt lieve jongens en meisjes, dan zijn ;echt al die kleintjes van 40x40cm op !

maar er staan nog vele andere te koop

maar goed hier komen de foto's. ik plaats eerst een foto van de orginele

en dan een foto van de drie naast elkaar, niet helemaal perfecte foto, maar ja toilet is klein en
jon niet echt de drie schilderijtjes goed op een rijtje op de foto krijgen, maar ik plaats ook van ieder schilderijtje een foto apart, zodat je ze toch goed kunt bekijken.

(ja,ja ik had ze ook even van de muur kunnen halen, maar had ik even geen zin in ik was even weg, en
ben net weer thuis, ik moet nog eten, dus ik heb ook honger snap ie )

en misschien is alle moeite wel voor niks en wil je ze niet kan ook nog, maar goed dat maakt verder dan ook niet uit hoor

komen de foto's, als je het setje wilt voor 200 euro mail me dan op poirmart@gmail.com
zodra ik gegeten heb zal ik mijn emails weer even checken

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en over prijzen valt altijd te onderhandelen !!

DUS BLONJES GENOEG

KIES MAAR UIT NU HET NOG KAN KRIJG WEL VEEL REACTIES van die wil ik wel maar jullie besliissen een beetje traag

tja en weg is weg
  dinsdag 27 mei 2008 @ 21:25:27 #171
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_58950347
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 20:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

genoeg blonjes over hoor

en ja nummer 6 is er nog best een groot doek 60x 70 cm

richtprijs 150 eurootjes

[ afbeelding ]

en dit mooie blondje is er ook nog 50x60 cm
richtprijs 125 eurootjes 3d doek

[ afbeelding ]

en het verdrietige blondje 60x60 cm
richtprijs 150 eurootjes 3d doek

[ afbeelding ]

en dan hebben we deze nog

ik heb deze nog die mag je ook wel voor 50 euro

deze is 40 x 50 cm

een sexy blondje

[ afbeelding ]

was ik bijna vergeten

ze heeft ook nog 2 zusjes

[ afbeelding ]

deze is 50x60cm mag je hebben voor 125 euro

en haar grote zus is 50x70 cm is 150 euro

[ afbeelding ]


aangezien deze 3 eigenlijk een beetje bijelkaar horen is de prijs voor alledrie tegelijk

mmmmmmmmm oké voor 300 euro?
quote:
en deze
[..]

en over prijzen valt altijd te onderhandelen !!

DUS BLONJES GENOEG

KIES MAAR UIT NU HET NOG KAN KRIJG WEL VEEL REACTIES van die wil ik wel maar jullie besliissen een beetje traag

tja en weg is weg
Wauw, da's nog lastig kiezen zeg . Ik wil ieg graag deze, 125 euro?

PS: wel te merken dat ze tegenwoordig bij kunstopleidingen ook veel aan de commerciële kant doen, je zou het ook niet slecht doen als verkoopster van tweedehandsauto's volgens mij. Paar eurootjes maar, kabeltje prikprak, perfect masjientje, ik heb hem zelf ook! .

[ Bericht 5% gewijzigd door keesjeislief op 27-05-2008 21:40:40 ]
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_58950615
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:25 schreef keesjeislief het volgende:

[..]


[..]

Wauw, da's nog lastig kiezen zeg . Ik wil ieg graag deze, 125 euro?
is goed

mail me maar op popirmart@gmail.com

kunnen we afspreken of je hem wilt afhalen , waar en wanneer of dat ik hem moet opsturen

tot zo i wacht je mailtje af

pi_58951192
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:25 schreef keesjeislief het volgende:

[..]


[..]


PS: wel te merken dat ze tegenwoordig bij kunstopleidingen ook veel aan de commerciële kant doen, je zou het ook niet slecht doen als verkoopster van tweedehandsauto's volgens mij. Paar eurootjes maar, kabeltje prikprak, perfect masjientje, ik heb hem zelf ook! .

[unquote]



ik zie nu je commentaar pas

nee joh, da's juist het grappige ik heb hélemaal geen kunstopleiding gehad helemaal niks
maar misschien staat daar meer over in mijn andere topic Voor de liefhebbers van POP ART

pi_58951245
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]


[unquote]



ik zie nu je commentaar pas

nee joh, da's juist het grappige ik heb hélemaal geen kunstopleiding gehad helemaal niks
maar misschien staat daar meer over in mijn andere topic Voor de liefhebbers van POP ART


eigenlijk ben ik dus gewoon een natuurtalentje
pi_58951617
verkocht !

pi_58951838
De schilderijen zijn hier onbeschadigd aangekomen. En ik moet zeggen, ze zien strakker uit dan op de foto's het geval is. Niks aan te merken.

Klasse!
pi_58952191
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:28 schreef Jakhals het volgende:
De schilderijen zijn hier onbeschadigd aangekomen. En ik moet zeggen, ze zien strakker uit dan op de foto's het geval is. Niks aan te merken.

Klasse!


harstikke goed ben blij dat ze allemaal goed zijn aangekomen en harstikke lief dat dit enthousiaste
berichtje post!

heel veel plezier ermee !

ik heb echt eer van mijn werk zó

harstikke leuk
pi_58952381
quote:
Op maandag 26 mei 2008 02:14 schreef GeckoGecko het volgende:
Ik sta met openbek te kijke echt heel mooi Ik heb intresse alleen geen geld hehe xD volgende maand pas weer volle zak. hoop dan nog eens je auction te zien dan pik ik er wel 1tje tussenuit 100/200 euro vind ik nog wel vrij weinig prijzen vallen mee ,maar helaas het zit niet mee deze maand kwa geld voor mij nog ff geduld.
neem een lening want het gaat snel nu
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:00:56 #179
188170 dasWausmaus
mag ik saus?
pi_58952593
Ik ga hem morgen ophangen en post dan een foto van z'n nieuwe plekje

Was wel mooi, m'n huisgenoot komt thuis en zegt gelijk: "hee, een lichtenstein !'
Das Wausmaus ist alomgegenwartig
pi_58952697
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:00 schreef dasWausmaus het volgende:
Ik ga hem morgen ophangen en post dan een foto van z'n nieuwe plekje

Was wel mooi, m'n huisgenoot komt thuis en zegt gelijk: "hee, een lichtenstein !'
ah dus hij is goed herkenbaar als lichtenstein, mooi zo


wacht met spanning af op je fotootje, en hoe hij staat bij jou, vond het een erg gezellig bezoekje vanmiddag
je was zo enthousiast, vond ik harstikke leuk, enne........ je ziet het , de verkoop gaat snel nu, en tot nu toe gelukkig allemaal tevreden klantjes

echt leuk
pi_58952720
ook verkocht


  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:10:30 #182
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_58952804
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
verkocht !

[ afbeelding ]
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ook verkocht


[ afbeelding ]
.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_58952998
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:10 schreef keesjeislief het volgende:

[..]


[..]

.

pi_58958371
lieve jongens en meisjes, even voor de duidelijkheid,
ik krijg vele mailtjes over de ''war serie'' maar dan is het meestal dat iemand of de piloot
of het tweeluik of het drieluik of één van de andere wil kopen.

maar deze serie wil ik écht in één keer verkopen en niet onder de 1000 euro
het zijn namelijk 9 doeken en zéker niet de makkelijkste de serie hoort écht bijelkaar
als je er één of twee schilderij ''tussenuit'' haalt is de serie niet meer compleet.

de serie beslaat écht een hele muur van zo'n 4,5 meter ik zal zo wel even wat fotootjes
maken van de muur waar ze nu hangen, dan begrijpen jullie beter wat ik bedoel......

het gaat om deze serie het beste bod tussen de 1000 en 1500 euro neem ik aan.
komen kijken mag altijd! even mailen naar popirmart@gmail.com
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 04:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik heb nog een hele oorlogs-serie

maar die als ik die serie verkoop wil ik hem in één keer verkopen

er zit een tweeluik en een 3 luik bij dus in totaal zijn het 9 doeken

ik wacht op een bod tussen de 1000 en 1500 euro

hier komen de foto's de twee piloten zijn allebei dormaat 50x70 cm

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

het tweeluik whaam ! zijn 2 doeken van 40 x50 cm dus totaal maat schilderij is 1 meter bij 40 cm

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

drieluik as i opened fire 3 doeken van 40 x50 cm

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

TEX 50X60 CM

[ afbeelding ]

WAR GOODBEY KISS 50 X60 CM

[ afbeelding ]

ALLEMAAL ROY LICHTENSTEIN,

HANDGESCHILDERD, ACRYLVERF OP LINNEN DOEK, ZIJKANTEN MEEGESCHILDERD

ben benieuwd........hoop dat jullie ze mooi vinden vind dit wel spannend.........
foto's van gehele muur volgen later
pi_58958734
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
lieve jongens en meisjes, even voor de duidelijkheid,
ik krijg vele mailtjes over de ''war serie'' maar dan is het meestal dat iemand of de piloot
of het tweeluik of het drieluik of één van de andere wil kopen.

maar deze serie wil ik écht in één keer verkopen en niet onder de 1000 euro
het zijn namelijk 9 doeken en zéker niet de makkelijkste de serie hoort écht bijelkaar
als je er één of twee schilderij ''tussenuit'' haalt is de serie niet meer compleet.

de serie beslaat écht een hele muur van zo'n 4,5 meter ik zal zo wel even wat fotootjes
maken van de muur waar ze nu hangen, dan begrijpen jullie beter wat ik bedoel......

het gaat om deze serie het beste bod tussen de 1000 en 1500 euro neem ik aan.
komen kijken mag altijd! even mailen naar popirmart@gmail.com
[..]

foto's van gehele muur volgen later










pi_58958819
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]


[ afbeelding ]


voor diegene die alleen het tweeluik willen is er nog altijd deze......

2 (3D) doeken van 80x80cm

richtprijs 400 euro

pi_58958923
Dat ziet er wel heel vet uit!
pi_58959038
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:59 schreef skiczukie het volgende:
Dat ziet er wel heel vet uit!
ja jij snapt het wel hé
pi_58959997
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:12 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

En zo nee: wat kost het drieluik, is deze ook los van de rest van de serie te koop?
zie antwoord hierboven
pi_58968362
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:10 schreef keesjeislief het volgende:

[..]


[..]

.
de schilderijen zijn héél goed ingepakt en afgegeven op het postkantoor,
ik denk dat je ze morgen of overmorgen al binnen hebt
pi_58968525
Oh, die 9 doeken!
Ik ga eens vragen aan Noekman of die nog wat wil voor op zijn kantoor. Die is ook nog eens gek op vliegtuigen!

Oh maar die tweeluik is ook gaaf!

Ik ga ze vanavond naar hem mailen.
Go hard or go home
pi_58968663
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:41 schreef noekje het volgende:
Oh, die 9 doeken!
Ik ga eens vragen aan Noekman of die nog wat wil voor op zijn kantoor. Die is ook nog eens gek op vliegtuigen!

Oh maar die tweeluik is ook gaaf!

Ik ga ze vanavond naar hem mailen.
kijk daar hou ik van
pi_58972082
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:00 schreef dasWausmaus het volgende:
Ik ga hem morgen ophangen en post dan een foto van z'n nieuwe plekje

Was wel mooi, m'n huisgenoot komt thuis en zegt gelijk: "hee, een lichtenstein !'
vergeet je geen foto te posten wausmaus?

ben benieuwd

pi_58977926
welterusten allemaal

ik hoop tot morgen
pi_58983279
tvp Super mooi!
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_58985695
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:57 schreef Frosting het volgende:
tvp Super mooi!
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:48:58 #197
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_58991694
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Ze zijn aangekomen! Ik sta op het punt om een paar dagen weg te gaan en hoopte al dat ik ze vandaag nog zou ontvangen . Na ongeveer een kilometer plakband en van die piepschuimblokken waar je trommelvlies zo ongeveer aan onderdoor gaat (met een verborgen boodschap in Chinese tekens erop ): wow!! Ze zien er uitstekend uit, strak, prima kwaliteit. Ik ben er gelukkig mee en zal goed voor ze zorgen!
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_58991876
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:48 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Ze zijn aangekomen! Ik sta op het punt om een paar dagen weg te gaan en hoopte al dat ik ze vandaag nog zou ontvangen . Na ongeveer een kilometer plakband en van die piepschuimblokken waar je trommelvlies zo ongeveer aan onderdoor gaat (met een verborgen boodschap in Chinese tekens erop ): wow!! Ze zien er uitstekend uit, strak, prima kwaliteit. Ik ben er gelukkig mee en zal goed voor ze zorgen!



dank je wel veel plezier ermee !


enne.......... ja moest ze toch goed verpakken

was wel gelukt dus
pi_58992600
Heb je deze nog?


Ik zag hier eerder in dit topic dat je hem aan iemand aanbod voor 100 euro. Dit zou ik er wel voor willen betalen. (125 euro ook wel, maar ik ben een arme student met weinig geld, vandaar .)
pi_58992680
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:28 schreef Tristessa het volgende:
Heb je deze nog?
[ afbeelding ]

Ik zag hier eerder in dit topic dat je hem aan iemand aanbod voor 100 euro. Dit zou ik er wel voor willen betalen. (125 euro ook wel, maar ik ben een arme student met weinig geld, vandaar .)
iedereen is opeens een arme student

maar oké, ik ben een softy........ doe maar voor 100 euro dan want ik heb hem nog

mail me maar even op popirmart@gmail.com kunnen we afspreken of je hem wilt afhalen of verzonden wilt hebben, ik woon in amsterdam,

tot zo bij je mailtje, kan even duren voor je antwoord krijgt, want ik moet nú even naar het verpleegtehuis,
schoonmoeder bezoeken, ben over 1,5 uur weer terug.
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:42:24 #201
188170 dasWausmaus
mag ik saus?
pi_58992883
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

vergeet je geen foto te posten wausmaus?

ben benieuwd


Hier hangt die even tijdelijk. Ik ga hem lager aan die muur hangen. Maar daarvoor moet ik eerst nog even een boormachine lenen. Waar al die zooi nu opstaat beneden is een haard.

Das Wausmaus ist alomgegenwartig
pi_58995291
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

iedereen is opeens een arme student

maar oké, ik ben een softy........ doe maar voor 100 euro dan want ik heb hem nog

mail me maar even op popirmart@gmail.com kunnen we afspreken of je hem wilt afhalen of verzonden wilt hebben, ik woon in amsterdam,

tot zo bij je mailtje, kan even duren voor je antwoord krijgt, want ik moet nú even naar het verpleegtehuis,
schoonmoeder bezoeken, ben over 1,5 uur weer terug.
Ik heb je gemaild . Tof dat je hem voor 100 euro wil verkopen!
pi_58995688
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:37 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Ik heb je gemaild . Tof dat je hem voor 100 euro wil verkopen!
yep ik heb je zojuist teruggemaild

alleen je vraag of ik even naar het CS in amsterdam kom om het schilderijtje naar je toe te brengen, zie ik niet zo zitten

ik heb in mijn mailtje een uitleg gegeven hoe je met het pontje en een minuut of 10 lopen bij mijn huis bent.

lijkt me een betere optie,
pi_58995822
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:42 schreef dasWausmaus het volgende:

[..]

Hier hangt die even tijdelijk. Ik ga hem lager aan die muur hangen. Maar daarvoor moet ik eerst nog even een boormachine lenen. Waar al die zooi nu opstaat beneden is een haard.

[ afbeelding ]



TOP

(eigenlijk zou je die vlag weg moeten halen en ''the kiss'' ervoor in de plaats moeten hangen )

als je wilt kan ik je wel weer matsen en hem je voordezelfde prijs geven als die andere
(niemand hoeft te weten voor hoeveel , want ik weet dat je student bent, en je was zó enthoudiast
toen je hier was, dat ik het je van harte zou gunnen, dan maar wat minder centjes, denk er maar
even over na, ik heb hem toch dubbel, je zal bij je rondleiding wel hebben gezien dat ik hem namelijk ook iets
kleiner in de keuken heb hangen )

deze bedoel ik (dus als je wilt mag je hem ook voor dat zachte prijsje hebben, was ook een 3D doek, en zelfde maat, remember? )

pi_59002572
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:48 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Ze zijn aangekomen! Ik sta op het punt om een paar dagen weg te gaan en hoopte al dat ik ze vandaag nog zou ontvangen . Na ongeveer een kilometer plakband en van die piepschuimblokken waar je trommelvlies zo ongeveer aan onderdoor gaat (met een verborgen boodschap in Chinese tekens erop ): wow!! Ze zien er uitstekend uit, strak, prima kwaliteit. Ik ben er gelukkig mee en zal goed voor ze zorgen!
ik heb je een mailtje gestuurd over het drieluik

http://i295.photobucket.com/albums/mm128/popartfan/3girls.jpg

ik had je eerder verkeerd begrepen en dacht dat je het over het drieluik van de war serie had

sorry mijn fout
pi_59003087
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

yep ik heb je zojuist teruggemaild

alleen je vraag of ik even naar het CS in amsterdam kom om het schilderijtje naar je toe te brengen, zie ik niet zo zitten

ik heb in mijn mailtje een uitleg gegeven hoe je met het pontje en een minuut of 10 lopen bij mijn huis bent.

lijkt me een betere optie,
ik heb je mailtje ontvangen en natuurlijk mailtje teruggestuurd.
Het is wel een héél eind om uit Leeuwarden te komen
voor 6,20 euro verzendkosten (goedkoper dan de trein denk ik) kan ik hem zenden naar
elk adres dat je wilt, iemand die wel vaker thuis is. als je iets met de post verzend dan
komt het vaak de volgende dag al aan, hooguit de dag daarop....

en ik verpak de schilderijtjes goed hoor, geen zorg, zie eerdere reacties van mensen
die hun schilderijen per post hebben ontvangen, allemaal gelukkig goed aangekomen

ik wacht je mailtje wel even af, en tot dan houd ik het schilderijtje even voor je vast

welterusten (maar je slaapt waarschijnlijk al, aan je mailtje te lezen)

  vrijdag 30 mei 2008 @ 03:22:21 #207
188170 dasWausmaus
mag ik saus?
pi_59004387
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]



TOP

(eigenlijk zou je die vlag weg moeten halen en ''the kiss'' ervoor in de plaats moeten hangen )

als je wilt kan ik je wel weer matsen en hem je voordezelfde prijs geven als die andere
(niemand hoeft te weten voor hoeveel , want ik weet dat je student bent, en je was zó enthoudiast
toen je hier was, dat ik het je van harte zou gunnen, dan maar wat minder centjes, denk er maar
even over na, ik heb hem toch dubbel, je zal bij je rondleiding wel hebben gezien dat ik hem namelijk ook iets
kleiner in de keuken heb hangen )

deze bedoel ik (dus als je wilt mag je hem ook voor dat zachte prijsje hebben, was ook een 3D doek, en zelfde maat, remember? )

[ afbeelding ]
Mijn vlag weghalen !
Ze kijkt juist zo mooi naar de vlag.
Over dat andere schilderij, weer een supergoed aanbod maar ik denk niet dat ik hem kan kopen. m'n stufi is nu gewoon al bijna der doorheen . dus je hoeft hem niet voor me vast te houden. Maar ik zal m'n ouders der wel even op attenderen, misschien is het leuk voor naast the kiss van gustav klimt. (poster hoor )
Das Wausmaus ist alomgegenwartig
pi_59005383
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 03:22 schreef dasWausmaus het volgende:

[..]

Mijn vlag weghalen !
Ze kijkt juist zo mooi naar de vlag.
Over dat andere schilderij, weer een supergoed aanbod maar ik denk niet dat ik hem kan kopen. m'n stufi is nu gewoon al bijna der doorheen . dus je hoeft hem niet voor me vast te houden. Maar ik zal m'n ouders der wel even op attenderen, misschien is het leuk voor naast the kiss van gustav klimt. (poster hoor )
sorry het is een mooie vlag, jij hebt natuurlijk een ander ''stripverhaaltje'' in je hoofd dan ik,
komt waarschijnlijk dat ik die twee altijd bij elkaar had hangen, maar juist heel leuk dat jij weer
iets anders in je hoofd hebt erbij, da's ook de bedoeling, iedereen ziet wat ie erin wil zien

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')