hallo allemaal dit is een vervolg op mijn topic
[TK] POP ART schilderijenHierin Kun je lezen dat ik een grote ROY LICHTENSTEIN fan ben en dat ik een aantal afbeeldingen heb
nageschilderd, maar inmiddels meer schilderijen dan muren heb.....
in mijn topic;
Voor de liefhebbers van POP ART kun je meer lezen over het hoe en waarom het zo gekomen is, dan blijft dit topic een beetje overzichtelijker
omdat het voor iedereen nogal verwarrend was wat er nu wel en niet verkocht is, even een nieuw overzicht;
wat er nú nog te koop is.
hier komt de eerste het is een 4cm 3D linnen doek en het schilderij heb ik geschilderd met acrylverf
afmeting is 50x60 en het is een afbeelding van ROY LICHTENSTEIN
het schilderij heet ''TEARS OF FEAR''
richtprijs 125 euro
![]()
volgende schilderij is ook op 3D linnen doek afmeting 60x60 cm
"The Kiss"
richtprijs 150 euro
![]()
volgende een heel groot schilderij 2 doeken van 80 x80 cm dus het totale schilderij is maar
liefst 160 x80 cm natuurlijk ook 3D doek 'WHAAM ! ''
richtprijs 400 euro
![]()
![]()
volgende schilderij is ook op gewoon linnen doek 60x70 cm ''LOVE''
richtprijs 150 euro
![]()
dit schilderij is ook heel mooi maar wel een andere stijl dan lichtenstein
ook geschilderd op 3D linnen doek met acrylverf afmeting 50x60
heel romantisch ik noem het ''VERLIEFD''
richtprijs 125 euro
(op dit schilderij zit een optie, dus moet even het mailtje afwachten of hij nu nog wél of niet te koop is,
zodra hij verkocht is zal ik dat in dit topic melden) IS INMIDDELS VERKOCHT !!!!!
![]()
dit is een kleintje 40x50 cm sexy blondje mag weg voor 50 euro
![]()
dit is een héle serie van 9 doeken graag bod tussen de 1000 en 1500 euro
doeken verkoop ik niet los
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 04:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:[..]
ik heb nog een hele oorlogs-serie
maar die als ik die serie verkoop wil ik hem in één keer verkopen
er zit een tweeluik en een 3 luik bij dus in totaal zijn het 9 doeken
ik wacht op een bod tussen de 1000 en 1500 euro
hier komen de foto's de twee piloten zijn allebei dormaat 50x70 cm
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
het tweeluik whaam ! zijn 2 doeken van 40 x50 cm dus totaal maat schilderij is 1 meter bij 40 cm
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
drieluik as i opened fire 3 doeken van 40 x50 cm
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
TEX 50X60 CM
[
afbeelding ]
WAR GOODBEY KISS 50 X60 CM
[
afbeelding ]
ALLEMAAL ROY LICHTENSTEIN,
HANDGESCHILDERD, ACRYLVERF OP LINNEN DOEK, ZIJKANTEN MEEGESCHILDERD
deze serie beslaat een gehele muur van 4 tot 4,5 meter hier een paar foto's voor een
betere indruk
![]()
![]()
en dit is een drieluik van 3 schilderijtjes van 40x40cm
''LICHTENSTEIN MEETS 3 GIRS"
richtprijs 200 euro
![]()
(ook op dit drieluik is een optie en wacht ik nog of de eventuele koper accoord gaat met de prijs, dus als hij verkocht is meld ik dat in dit topic, tot zolang weet ik dus op dit moment nog even niet of hij wél of niet verkocht is)
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:ik plaats eerst een foto van de orginele
en dan een foto van de drie naast elkaar, niet helemaal perfecte foto, maar ja toilet is klein en
ik kon niet echt de drie schilderijtjes goed op een rijtje op de foto krijgen, maar ik plaats ook van ieder schilderijtje een foto apart, zodat je ze toch goed kunt bekijken.
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
dat op de foto's de huidskleuren op de één wat roder overkomt dan de ander komt natuurlijk omdat mijn hele
pleetje rood is

de muren dan en er ook nog een lampje hangt met van dat gedimpte licht, ik weet nu effe niet hoe dat heet, maar de huidskleuren van alle schilderijtjes zijn natuurlijk hetzelfde, ik gebruik altijd dezelfde huidskleur, dus die kun je ook op mijn andere schilderijen zien.
zo dit is voorlopig alles nog, als ik weer eenmaal de nieuwe afbeeldingen die ik heb gevonden heb geschilderd komen er wellicht nog een paar andere vrij, ook heb ik sommige schilderijen die ik of groter of kleiner wil schilderen en die zouden dan ook vrij komen maar dat gaat nog wel even duren.......
Verder wil ik jullie nog even meegeven dat ik van alle schildeijen de zijkanten heb meegeschilderd dus dat het niet nodig is om ze in te lijsten ofzo, ze kunnen zo aan de muur.
jullie kunnen me emailen op popirmart@gmail.com
wie nog twijfelt.......
quote:
Op zondag 25 mei 2008 16:12 schreef MissBliss het volgende:[..]
En ik weet het ook zeker!
Ik heb net nummer 8 gekocht (sorry Jakhals en anderen) en in het echt zijn de schilderijen nóg mooier dan op de foto!

Dus ga gewoon kijken bij fanvanheteersteuur als je nog twijfelt.
Ik ben iig heel blij met mn schilderij
[ Bericht 2% gewijzigd door fanvanheteersteuur op 30-05-2008 19:44:35 ]