quote:Op donderdag 22 mei 2008 04:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb nog een hele oorlogs-serie
maar die als ik die serie verkoop wil ik hem in één keer verkopen
er zit een tweeluik en een 3 luik bij dus in totaal zijn het 9 doeken
ik wacht op een bod tussen de 1000 en 1500 euro
hier komen de foto's de twee piloten zijn allebei dormaat 50x70 cm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het tweeluik whaam ! zijn 2 doeken van 40 x50 cm dus totaal maat schilderij is 1 meter bij 40 cm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
drieluik as i opened fire 3 doeken van 40 x50 cm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TEX 50X60 CM
[ afbeelding ]
WAR GOODBEY KISS 50 X60 CM
[ afbeelding ]
ALLEMAAL ROY LICHTENSTEIN,
HANDGESCHILDERD, ACRYLVERF OP LINNEN DOEK, ZIJKANTEN MEEGESCHILDERD
deze serie beslaat een gehele muur van 4 tot 4,5 meter hier een paar foto's voor een
betere indruk
zo dit is voorlopig alles nog, als ik weer eenmaal de nieuwe afbeeldingen die ik heb gevonden heb geschilderd komen er wellicht nog een paar andere vrij, ook heb ik sommige schilderijen die ik of groter of kleiner wil schilderen en die zouden dan ook vrij komen maar dat gaat nog wel even duren.......quote:Op maandag 26 mei 2008 19:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik plaats eerst een foto van de orginele
en dan een foto van de drie naast elkaar, niet helemaal perfecte foto, maar ja toilet is klein en
ik kon niet echt de drie schilderijtjes goed op een rijtje op de foto krijgen, maar ik plaats ook van ieder schilderijtje een foto apart, zodat je ze toch goed kunt bekijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat op de foto's de huidskleuren op de één wat roder overkomt dan de ander komt natuurlijk omdat mijn hele
pleetje rood isde muren dan en er ook nog een lampje hangt met van dat gedimpte licht, ik weet nu effe niet hoe dat heet, maar de huidskleuren van alle schilderijtjes zijn natuurlijk hetzelfde, ik gebruik altijd dezelfde huidskleur, dus die kun je ook op mijn andere schilderijen zien.
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En ik weet het ook zeker!
Ik heb net nummer 8 gekocht (sorry Jakhals en anderen) en in het echt zijn de schilderijen nóg mooier dan op de foto!Dus ga gewoon kijken bij fanvanheteersteuur als je nog twijfelt.
Ik ben iig heel blij met mn schilderij
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:28 schreef Jakhals het volgende:
De schilderijen zijn hier onbeschadigd aangekomen. En ik moet zeggen, ze zien strakker uit dan op de foto's het geval is. Niks aan te merken.
Klasse!
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:00 schreef dasWausmaus het volgende:
Ik ga hem morgen ophangen en post dan een foto van z'n nieuwe plekje![]()
Was wel mooi, m'n huisgenoot komt thuis en zegt gelijk: "hee, een lichtenstein !'
tot zover het overzichtquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:48 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ze zijn aangekomen! Ik sta op het punt om een paar dagen weg te gaan en hoopte al dat ik ze vandaag nog zou ontvangen. Na ongeveer een kilometer plakband en van die piepschuimblokken waar je trommelvlies zo ongeveer aan onderdoor gaat (met een verborgen boodschap in Chinese tekens erop
): wow!! Ze zien er uitstekend uit, strak, prima kwaliteit. Ik ben er gelukkig mee en zal goed voor ze zorgen!
Iets waar veel tijd, liefde en moeite in wordt gestoken, is dat dan niets waard in jouw optiek? Zelfs ál is het "maar nagetekend"? Dus ik denk dat je het verkeerd begrijptquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:28 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Mooi maar wel veel geld voor iets wat gewoon nagetekend is..
of begrijp ik dat verkeerd?
Er is gisteren/vrijdag toch 9x gereageerd...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
even een schopje, dat eerste topic liep als een trein, maar hier is het ineens eng stil..........
ik had zin om iemand een schop te geven, dus dacht dan mijn topicje maarquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Er is gisteren/vrijdag toch 9x gereageerd...
Schop lijkt me dus niet nodig.
dank jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:27 schreef manga het volgende:
*zucht*, die drieluik met die 3 meiden, die is echt heel mooi. Maar heb geen 200 Euro dat ik zo even kan missen. Misschien volgende maand, of ooit... Maarre, echt hele toffe schilderijen en ik denk dat dit wel zo'n beetje de bestlopende V&A topics zijn die ooit, of in lange tijd, geplaatst zijn !![]()
Heel veel succes met de verkoop!![]()
o jaquote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 11:20 schreef eriksd het volgende:
Ziet er erg goed uit, beter dan de meester wat mij betreft, En hierbij een gratis kickje.
quote:Op maandag 2 juni 2008 01:07 schreef Jakhals het volgende:
Et voilá, de schilderijen staan in onze eetkamer nu keurig in een rijtje, een strakke uitstraling. En ik heb al aardig lovende commentaren erop gehad. Immers, zulke stijlen verwacht je niet gauw op handgeschilderde schilderijen...
hij is naar het postkantoor gebracht Tristessa, waarschijnlijk heb je hem morgen al of anders overmorgenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
deze is dus nu verkocht......
http://i295.photobucket.com/albums/mm128/popartfan/lvkus50x60.jpg
TE LAATquote:Op maandag 2 juni 2008 20:14 schreef powerflux het volgende:
meeen, die drie girls.. *i wantz*_O_
alleen 200 euro en pas volgend jaar tijd voor een baan.. geen combinatie![]()
foto's zijn altijd welkomquote:Op maandag 2 juni 2008 01:07 schreef Jakhals het volgende:
Et voilá, de schilderijen staan in onze eetkamer nu keurig in een rijtje, een strakke uitstraling. En ik heb al aardig lovende commentaren erop gehad. Immers, zulke stijlen verwacht je niet gauw op handgeschilderde schilderijen...
Lees de topics door voordat je zeurt, moderator. Want nu krijgen we weer de reactie van haar dat ze vroeger alles al natekende en dat ze zó graag zelf iets had willen bedenken maar dat ze dat niet kan en dat ze Lichtenstein zó fantastisch vind maar geen posters van hem wil ophangen dus het maar zelf is gaan proberen en dat ze geen kunstacademie of wat dan ook heeft gedaan, etc.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef Pumatje het volgende:
Nagetekent door met Beamer lijnen te projecteren en ze vervolgens in te schilderen en dan verpatsen voor 150 euro..
damn ik heb ook nog ik weet niet hoeveel copy's van roy gemaakt..ga eens geld verdienen ermee denk ik
mwa nee ik hou het kort deze keerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Lees de topics door voordat je zeurt, moderator. Want nu krijgen we weer de reactie van haar dat ze vroeger alles al natekende en dat ze zó graag zelf iets had willen bedenken maar dat ze dat niet kan en dat ze Lichtenstein zó fantastisch vind maar geen posters van hem wil ophangen dus het maar zelf is gaan proberen en dat ze geen kunstacademie of wat dan ook heeft gedaan, etc.
tuurlijk........quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef Pumatje het volgende:
Nagetekent door met Beamer lijnen te projecteren en ze vervolgens in te schilderen en dan verpatsen voor 150 euro..
damn ik heb ook nog ik weet niet hoeveel copy's van roy gemaakt..ga eens geld verdienen ermee denk ik
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:42 schreef keesjeislief het volgende:
Oh, de VA-zeikers zijn ook gearriveerd zie ik. Duurde nog lang.. Nu weer opbokken als je niets zinnigs hebt bij te dragen kinders, ga maar ergens anders de burgerlijke zeur uithangen.
.
TS, ik maak vanavond het geld naar je over.
zucht...... ik zou je graag uitgebreid willen beantwoorden, maar dan krijg ik weer die lullige opmerkingen over me heen in mijn onderschrift staan nog 2 topics daar kun je alles terugvinden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:54 schreef Guncta het volgende:
Even een vraagje die misschien al beantwoord is:
heb je ook (de neiging) om in deze stijl eigen creaties te maken? Ik zag iig creaties voorbij komen die me niet herkenbaar overkwamen.
Zo nee, wat zijn de moeilijkheden waar je tegenaan loopt?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
het is een beetje lullig van skiczukie dat ze me over alles eerst honderduit vraagt en nu met zo'n opmerking komt, terwijl ze zelf eerst alles zó graag wilde weten beetje vreemd![]()
maar ja in skiczukie staat dat ze Kunstacademie Minerva heeft gedaan dus tja, misschien een beetje jaloersgeeft niks
en bij hobbies/intresse staat dit; Ik vind het tof om hobbies te haten.
dus zegt ook genoeg, maar nee na deze opmerkingen van skiczukie lijkt het me verstandiger om maar geen uitgebreid antwoord hierop te geven, als je het echt wilt weten, het staat allemaal in mijn topics.
sorry dat je dan terug moet lezen, maar daar kan je skiczukie voor bedanken.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]Het was inderdaad een post om aan te geven dat je vaak in herhaling vervalt, echt creatief ben je niet, taalkundig gezien ook niet nee. En daarbij was het een opmerking naar een moderator die wel even mag gaan lezen voordat er stomme opmerkingen worden gemaakt. Je gebruikt geen beamer. Toch. Ik bedoelde het niet eens lullig, en ik ben niet jaloers, ik ben met een heel ander ding bezig dan jij. Als jij nu wel antwoord had gegeven op die persoon was het weer hetzelfde antwoord geworden dat je zo vaak hebt gegeven. En mijn interesse was oprecht, en verder niks.
Zeker.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou oke, is best, ik weet niet helemaal precies wat je bedoeld met taalkundig creatief, maar inderdaad, op steeds dezelfde vraag, komt steeds hetzelde antwoord, omdat er nu éénmaal één antwoord is. dus tja.....
en dan verval je inderdaad steeds in herhaling, da's waar maar kan ik dus verder niets aan veranderen,
maar goed ik ben blij dat je intresse in ieder geval oprecht was en dat je het niet lullig bedoelde,
het kwam gewoon erg lullig over
even goede vrienden
o ja je bent een ''hij'' komt door die avator van je......quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:15 schreef skiczukie het volgende:
Maar wel komisch dat je zo raar reageert en me een 'ze' noemt.
heb er al eerder verkocht hoorquote:
nou ja ieder zijn manier, tis in ieder geval niet de mijne en daar laat ik het maar bijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:34 schreef Pumatje het volgende:
[..]
heb er al eerder verkocht hoor
Heb ruimtelijke vormgeving gestudeerd, en bij enkele lessen ontdekte we het nut van de beamer in combinatie met geld en snel werkjes produceren
dank je welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:40 schreef Pumatje het volgende:
te weinig tijd, ik heb mijn post te laat aangepast om te zeggen dat ik het niet negatief bedoelde hoor.
maar je gebruikt dus geen projector/beamer?![]()
succes met verkoop enzo
quote:Op woensdag 4 juni 2008 05:15 schreef tong80 het volgende:
'Verder wil ik jullie nog even meegeven dat ik van alle schildeijen de zijkanten heb meegeschilderd'
Kijk nu komen we ergens.
schilderijen gaan vandaag nog naar het postkantoor Keesjelief !quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:42 schreef keesjeislief het volgende:
Oh, de VA-zeikers zijn ook gearriveerd zie ik. Duurde nog lang.. Nu weer opbokken als je niets zinnigs hebt bij te dragen kinders, ga maar ergens anders de burgerlijke zeur uithangen.
.
TS, ik maak vanavond het geld naar je over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |