abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:42:24 #201
188170 dasWausmaus
mag ik saus?
pi_58992883
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

vergeet je geen foto te posten wausmaus?

ben benieuwd

Hier hangt die even tijdelijk. Ik ga hem lager aan die muur hangen. Maar daarvoor moet ik eerst nog even een boormachine lenen. Waar al die zooi nu opstaat beneden is een haard.

Das Wausmaus ist alomgegenwartig
pi_58995291
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

iedereen is opeens een arme student

maar oké, ik ben een softy........ doe maar voor 100 euro dan want ik heb hem nog

mail me maar even op popirmart@gmail.com kunnen we afspreken of je hem wilt afhalen of verzonden wilt hebben, ik woon in amsterdam,

tot zo bij je mailtje, kan even duren voor je antwoord krijgt, want ik moet nú even naar het verpleegtehuis,
schoonmoeder bezoeken, ben over 1,5 uur weer terug.
Ik heb je gemaild . Tof dat je hem voor 100 euro wil verkopen!
pi_58995688
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:37 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Ik heb je gemaild . Tof dat je hem voor 100 euro wil verkopen!
yep ik heb je zojuist teruggemaild

alleen je vraag of ik even naar het CS in amsterdam kom om het schilderijtje naar je toe te brengen, zie ik niet zo zitten

ik heb in mijn mailtje een uitleg gegeven hoe je met het pontje en een minuut of 10 lopen bij mijn huis bent.

lijkt me een betere optie,
pi_58995822
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:42 schreef dasWausmaus het volgende:

[..]

Hier hangt die even tijdelijk. Ik ga hem lager aan die muur hangen. Maar daarvoor moet ik eerst nog even een boormachine lenen. Waar al die zooi nu opstaat beneden is een haard.

[ afbeelding ]

(eigenlijk zou je die vlag weg moeten halen en ''the kiss'' ervoor in de plaats moeten hangen )

als je wilt kan ik je wel weer matsen en hem je voordezelfde prijs geven als die andere
(niemand hoeft te weten voor hoeveel , want ik weet dat je student bent, en je was zó enthoudiast
toen je hier was, dat ik het je van harte zou gunnen, dan maar wat minder centjes, denk er maar
even over na, ik heb hem toch dubbel, je zal bij je rondleiding wel hebben gezien dat ik hem namelijk ook iets
kleiner in de keuken heb hangen )

deze bedoel ik (dus als je wilt mag je hem ook voor dat zachte prijsje hebben, was ook een 3D doek, en zelfde maat, remember? )

pi_59002572
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:48 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Ze zijn aangekomen! Ik sta op het punt om een paar dagen weg te gaan en hoopte al dat ik ze vandaag nog zou ontvangen . Na ongeveer een kilometer plakband en van die piepschuimblokken waar je trommelvlies zo ongeveer aan onderdoor gaat (met een verborgen boodschap in Chinese tekens erop ): wow!! Ze zien er uitstekend uit, strak, prima kwaliteit. Ik ben er gelukkig mee en zal goed voor ze zorgen!
ik heb je een mailtje gestuurd over het drieluik

http://i295.photobucket.com/albums/mm128/popartfan/3girls.jpg

ik had je eerder verkeerd begrepen en dacht dat je het over het drieluik van de war serie had

sorry mijn fout
pi_59003087
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

yep ik heb je zojuist teruggemaild

alleen je vraag of ik even naar het CS in amsterdam kom om het schilderijtje naar je toe te brengen, zie ik niet zo zitten

ik heb in mijn mailtje een uitleg gegeven hoe je met het pontje en een minuut of 10 lopen bij mijn huis bent.

lijkt me een betere optie,
ik heb je mailtje ontvangen en natuurlijk mailtje teruggestuurd.
Het is wel een héél eind om uit Leeuwarden te komen
voor 6,20 euro verzendkosten (goedkoper dan de trein denk ik) kan ik hem zenden naar
elk adres dat je wilt, iemand die wel vaker thuis is. als je iets met de post verzend dan
komt het vaak de volgende dag al aan, hooguit de dag daarop....

en ik verpak de schilderijtjes goed hoor, geen zorg, zie eerdere reacties van mensen
die hun schilderijen per post hebben ontvangen, allemaal gelukkig goed aangekomen

ik wacht je mailtje wel even af, en tot dan houd ik het schilderijtje even voor je vast

welterusten (maar je slaapt waarschijnlijk al, aan je mailtje te lezen)

vrijdag 30 mei 2008 @ 03:22:21 #207
188170 dasWausmaus
mag ik saus?
pi_59004387
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

(eigenlijk zou je die vlag weg moeten halen en ''the kiss'' ervoor in de plaats moeten hangen )

als je wilt kan ik je wel weer matsen en hem je voordezelfde prijs geven als die andere
(niemand hoeft te weten voor hoeveel , want ik weet dat je student bent, en je was zó enthoudiast
toen je hier was, dat ik het je van harte zou gunnen, dan maar wat minder centjes, denk er maar
even over na, ik heb hem toch dubbel, je zal bij je rondleiding wel hebben gezien dat ik hem namelijk ook iets
kleiner in de keuken heb hangen )

deze bedoel ik (dus als je wilt mag je hem ook voor dat zachte prijsje hebben, was ook een 3D doek, en zelfde maat, remember? )

[ afbeelding ]
Mijn vlag weghalen !
Ze kijkt juist zo mooi naar de vlag.
Over dat andere schilderij, weer een supergoed aanbod maar ik denk niet dat ik hem kan kopen. m'n stufi is nu gewoon al bijna der doorheen . dus je hoeft hem niet voor me vast te houden. Maar ik zal m'n ouders der wel even op attenderen, misschien is het leuk voor naast the kiss van gustav klimt. (poster hoor )
Das Wausmaus ist alomgegenwartig
pi_59005383
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 03:22 schreef dasWausmaus het volgende:

[..]

Mijn vlag weghalen !
Ze kijkt juist zo mooi naar de vlag.
Over dat andere schilderij, weer een supergoed aanbod maar ik denk niet dat ik hem kan kopen. m'n stufi is nu gewoon al bijna der doorheen . dus je hoeft hem niet voor me vast te houden. Maar ik zal m'n ouders der wel even op attenderen, misschien is het leuk voor naast the kiss van gustav klimt. (poster hoor )
sorry het is een mooie vlag, jij hebt natuurlijk een ander ''stripverhaaltje'' in je hoofd dan ik,
komt waarschijnlijk dat ik die twee altijd bij elkaar had hangen, maar juist heel leuk dat jij weer
iets anders in je hoofd hebt erbij, da's ook de bedoeling, iedereen ziet wat ie erin wil zien

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')