De stream laat idd de laatste training, op zaterdagochtend, nooit zienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:09 schreef Schunckelstar het volgende:
ik denk het wel maar het is pas vrijdag vandaag
edit:oh,ik zie nu dat ie als volgende de quali aangeeft,nu begrijp ik wat je bedoelt![]()
Ik hoorde op de radio gisteren al dat het niets met hemelvaart/pinksteren te maken heeft (had zelf ook dat idee nl.). De wegen moeten gewoon open voor bevoorrading e.d, en ws. dus ook markt. 3 Dagen dicht zou te lang zijn, vandaar deze traditiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:35 schreef Ared het volgende:
Normaal gezien is de GP van Monaco altijd in het Hemelvaart-weekend, en aangezien de meeste bedrijven op donderdag toch al dicht waren, zit je het minste mensen dwars als je op donderdag de halve stad ontoegankelijk maakt. Vanwege de vroege pinkster dit jaar is de GP nu niet in het hemelvaart-weekend, maar hebben ze toch de donderdag aangehouden, ik gok vanwege de traditie - al kan Sanger best gelijk hebben dat het op vrijdag marktdag is
ik heb er een paar weken gewerkt,en ik heb er op vrijdag nooit markt gezienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:35 schreef Ared het volgende:
Normaal gezien is de GP van Monaco altijd in het Hemelvaart-weekend, en aangezien de meeste bedrijven op donderdag toch al dicht waren, zit je het minste mensen dwars als je op donderdag de halve stad ontoegankelijk maakt. Vanwege de vroege pinkster dit jaar is de GP nu niet in het hemelvaart-weekend, maar hebben ze toch de donderdag aangehouden, ik gok vanwege de traditie - al kan Sanger best gelijk hebben dat het op vrijdag marktdag is
ah, wat heerlijk om de Senna naam weer bovenaan een uitslag in Monaco te zienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:55 schreef TJDoornbos het volgende:
er was vandaag wel GP2, kleine senna won namelijk!
dat circuit word al weken van tevoren opgebouwd,alleen de vangrail op sommige stukken halen ze weg zodat het normale verkeer erdoor kanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:08 schreef sanger het volgende:
Denken jullie echt dat het circuit wordt opgebroken op vrijdag om op zaterdag weer opgebouwd te worden
Volgens mij heeft het iets te maken met de prinsen of zoiets. Is wel eens in pitpost geweest geloof ik.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:03 schreef WEST het volgende:
wat ik begrepen heb van de heren kalff en mol zie pitspost monaco 1999 is dat het op vrijdag markt is en dat ze het circuit niet willen afsluiten dan voor het overige verkeer.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De vrijdag is traditioneel gereserveerd voor alle galadiners etc. Aangezien Monaco een stratencircuit is, moeten ze de baan die dag wel voor het normale verkeer vrijgeven, anders kan niemand bij de diners komen.
Zoiets was het.
hebben ze niet allemaal een helicopter daar?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:12 schreef sanger het volgende:
Enkele antwoorden in het F1-techniek topic:
[..]
[..]
quote:I don't know sir. The Grand Prix weekend starts at Thursday because it has always been like that.
wat is de acm?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:23 schreef sanger het volgende:
Al gevonden
Ik heb de ACM gebeld en zelfs daar weten ze geen exacte reden. Letterlijk:
[..]
oh ja,natuurlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:35 schreef sanger het volgende:
Automobiel Club de Monaco, de organisator van de race
www.acm.mc
Doe je mee met de regendans?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:07 schreef kepler het volgende:
ik lees net dat er regen verwacht wordt op zondag in Monaco?
http://www.accuweather.com/world-forecast.asp?partner=accuweather&traveler=0&locCode=EUR|MC|MN000|MONACO&metric=1
In Somertijd op Veronica belde ze in de middag op donderdag Mol op (doen ze normaal altijd op de vrijdagen dus), en toen hadden ze het erover en zei Mol dus dat ze op de vrijdag geen reet doen in Monaco, is altijd zo en stond niet in verband met Hemelvaart.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:51 schreef Ared het volgende:
Ah, ok. Wie zei dat? (ik geloof lang niet iedere journalist, nl.)
dat zou echt fantastisch zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:07 schreef kepler het volgende:
ik lees net dat er regen verwacht wordt op zondag in Monaco?
http://www.accuweather.com/world-forecast.asp?partner=accuweather&traveler=0&locCode=EUR|MC|MN000|MONACO&metric=1
Bij een wolkbreuk komt de SC eruit, daar heb je niet heel veel aan...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat zou echt fantastisch zijn![]()
![]()
of nog liever,een wolkbreuk meteen na de start,met daarna een opdrogende baan,en de laatste 10 rondjes weer regen
klopt,maar als het dan stopt na een paar minuten heb je wel overal plassen en een opdrogende baan,en dat is leuker als de hele race regenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij een wolkbreuk komt de SC eruit, daar heb je niet heel veel aan...
Inderdaad. Ook de enige manier om een race op Monaco echt leuk te krijgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:53 schreef Trystar het volgende:
Het zou toch wel heel mooi zijn, regen tijdens de Grand Prix van Monaco
Alonso, houdt 'm nog uit de banden. Kan je van Piquet niet zeggen.quote:
een van de leukste races van het seizoen,en nu moet ik de quali missen vanwege vrijgezellendagquote:
tuurlijkquote:
Maar vandaag blijft het toch weer zonnig, terwijl ze gisteren nog voorspelden dat het ging regenenquote:Periods of rain and a thunderstorm. Winds from the E at 24 km/h.
Geen idee, ik ga zo even kijken of ik wijs kom uit de duitse teletekst, die zonden voorheen nog alleens de laatste training uitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:23 schreef denniss099 het volgende:
is die vrije training morgevroeg nog ergens te zien..
niet via link las ik?
gr..
anders blijf ik nog ff ligge
Ze geven op het moment 80% kans dat het de komende 15 minuten gaat regenen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:05 schreef kepler het volgende:
[..]
tuurlijk
voor zondag:
[..]
Maar vandaag blijft het toch weer zonnig, terwijl ze gisteren nog voorspelden dat het ging regenen
quote:Thursday’s practice sessions in Monte Carlo may have been fine and dry, but it seems rain may yet affect qualifying, the race, or perhaps even both. Weather prediction is notoriously difficult in Monaco’s ‘microclimate’, but most forecasts are currently suggesting at least a 60 percent chance of rain.
Saturday is expected to see showers throughout the day and maximum temperatures of around 19 degrees Celsius, while on Sunday the risk of rain is equally high, with temperatures dropping to around 15 degrees.
The Formula One field has yet to experience a wet race in 2008. Furthermore, should rain fall during Sunday’s event, it will be the first Grand Prix run in such conditions since the abolition of traction control at the start of this season, a factor that could have a major impact on the result, given the already miniscule margin for error around the Monaco streets.
The race runs over 78 laps or 260.520 kilometres (161.887 miles) and will start at 1400 hours local time, which is 1200 hrs GMT.
Volgens mij ook nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:19 schreef michelc85 het volgende:
jammer dat er nergens beeld is. toch ?
HELD!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:34 schreef ElmarO het volgende:
En kijken maar
http://www.tvchannelsfree.com/watch/4289/Eurosport-France.html
OMG!!! Als je een vrouw was zou ik je zoenen!!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:34 schreef ElmarO het volgende:
En kijken maar
http://www.tvchannelsfree.com/watch/4289/Eurosport-France.html
Jaquote:
Het was gewoon engels hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Geloof het ook als ik het goed verstond.
Tijdens de kwali staat de tijd dacht ik wel stil.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:54 schreef NED het volgende:
Wat gebeurd er eik als bij de kwali dalijk de eerste die de baan op gaat ontiegelijk hard crashed en de rest van de sessie code rood is.
Dan heeft niemand een tijd staan. Hoe werkt dat dan, want volgens mij loopt tegenwoordig de tijd gewoon door tijdens code rood toch?
14.00 uurquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoelaat begint de kwali? 13:00 uur toch?
niet in kwalificatie volgens mij.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:54 schreef NED het volgende:
Wat gebeurd er eik als bij de kwali dalijk de eerste die de baan op gaat ontiegelijk hard crashed en de rest van de sessie code rood is.
Dan heeft niemand een tijd staan. Hoe werkt dat dan, want volgens mij loopt tegenwoordig de tijd gewoon door tijdens code rood toch?
Ik denk dat men dan start volgens de pitstraat volgorde.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:54 schreef NED het volgende:
uurtje laterquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoelaat begint de kwali? 13:00 uur toch?
Begrijp ik het goed dat ze alleen bij de practice de sessie verlengen?quote:31.9 The clerk of the course may interrupt practice as often and for as long as he thinks necessary to clear the track or to allow the recovery of a car. However, only during qualifying practice will the session be extended as a result.
Should one or more sessions be thus interrupted, no protest can be accepted as to the possible effects of the interruption on the qualification of drivers admitted to start.
Ik denk dat ze bedoelen dat doordat de tijd wordt stopgezet de sessie dus op die manier wordt verlengd.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:00 schreef NED het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat ze alleen bij de practice de sessie verlengen?
Dit zou dan toch betekenen dat ze tijdens de kwali de tijd door laten lopen of neit?
Nee, toch juist alleen bij de kwalificatie wordt de tijd stilgezet.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:00 schreef NED het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat ze alleen bij de practice de sessie verlengen?
Dit zou dan toch betekenen dat ze tijdens de kwali de tijd door laten lopen of neit?
Ik ben wel weer toe aan een leuke regenracequote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:03 schreef WEST het volgende:
als het morgen goed nat is dan hebben we een race van 2 uur
Only during practice staat er.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelen dat doordat de tijd wordt stopgezet de sessie dus op die manier wordt verlengd.
Heidfeld kon op dat moment wel binnenstaan toen Kubica een goede tijd reed toen het nog redelijk droog was.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:37 schreef voyeur het volgende:
Wat valt Heidfeld tegen onder dezelfde natte omstandigheden als Kubica. Hij was toch een goede regenrijder vroeger. Vreemd. Had hij andere banden?
als er morgen tijdens de race dan maar een buitje valtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:21 schreef kratovsk het volgende:
Lijkt toch wel droog te blijven tijdens de kwalificatie afgaande op de radarbeelden ( http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=2008&maand=05&uur=13&minuut=00&dag=24&id=12110871&bliksem=0 ).
Tenzij het gaat regenen. Maar als het toch een McLaren wordt, dan mag het Heikki wel worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:17 schreef Fir3fly het volgende:
Helaas, het gaat Hamilton of Kovalainen worden. Ook morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |