De stream laat idd de laatste training, op zaterdagochtend, nooit zienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:09 schreef Schunckelstar het volgende:
ik denk het wel maar het is pas vrijdag vandaag
edit:oh,ik zie nu dat ie als volgende de quali aangeeft,nu begrijp ik wat je bedoelt![]()
Ik hoorde op de radio gisteren al dat het niets met hemelvaart/pinksteren te maken heeft (had zelf ook dat idee nl.). De wegen moeten gewoon open voor bevoorrading e.d, en ws. dus ook markt. 3 Dagen dicht zou te lang zijn, vandaar deze traditiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:35 schreef Ared het volgende:
Normaal gezien is de GP van Monaco altijd in het Hemelvaart-weekend, en aangezien de meeste bedrijven op donderdag toch al dicht waren, zit je het minste mensen dwars als je op donderdag de halve stad ontoegankelijk maakt. Vanwege de vroege pinkster dit jaar is de GP nu niet in het hemelvaart-weekend, maar hebben ze toch de donderdag aangehouden, ik gok vanwege de traditie - al kan Sanger best gelijk hebben dat het op vrijdag marktdag is
ik heb er een paar weken gewerkt,en ik heb er op vrijdag nooit markt gezienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:35 schreef Ared het volgende:
Normaal gezien is de GP van Monaco altijd in het Hemelvaart-weekend, en aangezien de meeste bedrijven op donderdag toch al dicht waren, zit je het minste mensen dwars als je op donderdag de halve stad ontoegankelijk maakt. Vanwege de vroege pinkster dit jaar is de GP nu niet in het hemelvaart-weekend, maar hebben ze toch de donderdag aangehouden, ik gok vanwege de traditie - al kan Sanger best gelijk hebben dat het op vrijdag marktdag is
ah, wat heerlijk om de Senna naam weer bovenaan een uitslag in Monaco te zienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:55 schreef TJDoornbos het volgende:
er was vandaag wel GP2, kleine senna won namelijk!
dat circuit word al weken van tevoren opgebouwd,alleen de vangrail op sommige stukken halen ze weg zodat het normale verkeer erdoor kanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:08 schreef sanger het volgende:
Denken jullie echt dat het circuit wordt opgebroken op vrijdag om op zaterdag weer opgebouwd te worden
Volgens mij heeft het iets te maken met de prinsen of zoiets. Is wel eens in pitpost geweest geloof ik.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:03 schreef WEST het volgende:
wat ik begrepen heb van de heren kalff en mol zie pitspost monaco 1999 is dat het op vrijdag markt is en dat ze het circuit niet willen afsluiten dan voor het overige verkeer.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De vrijdag is traditioneel gereserveerd voor alle galadiners etc. Aangezien Monaco een stratencircuit is, moeten ze de baan die dag wel voor het normale verkeer vrijgeven, anders kan niemand bij de diners komen.
Zoiets was het.
hebben ze niet allemaal een helicopter daar?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:12 schreef sanger het volgende:
Enkele antwoorden in het F1-techniek topic:
[..]
[..]
quote:I don't know sir. The Grand Prix weekend starts at Thursday because it has always been like that.
wat is de acm?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:23 schreef sanger het volgende:
Al gevonden
Ik heb de ACM gebeld en zelfs daar weten ze geen exacte reden. Letterlijk:
[..]
oh ja,natuurlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:35 schreef sanger het volgende:
Automobiel Club de Monaco, de organisator van de race
www.acm.mc
Doe je mee met de regendans?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:07 schreef kepler het volgende:
ik lees net dat er regen verwacht wordt op zondag in Monaco?
http://www.accuweather.com/world-forecast.asp?partner=accuweather&traveler=0&locCode=EUR|MC|MN000|MONACO&metric=1
In Somertijd op Veronica belde ze in de middag op donderdag Mol op (doen ze normaal altijd op de vrijdagen dus), en toen hadden ze het erover en zei Mol dus dat ze op de vrijdag geen reet doen in Monaco, is altijd zo en stond niet in verband met Hemelvaart.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:51 schreef Ared het volgende:
Ah, ok. Wie zei dat? (ik geloof lang niet iedere journalist, nl.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |