De boundary layer:quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:55 schreef johnplayer het volgende:
ik weet wel dat er als het ware een soort luchtvliesje zich hecht aan het oppervlak van de vleugel/spoiler, en daar overheen gaat dan de stroomlucht (als je begrijpt wat ik bedoel)
Dat is niet helemaal waar. Hoevaak zit er geen olie of dode vliegen op de helm van een coereur? Er zitten niet voor niets tear-offs op het vizer..quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:28 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren. De aurodynamica zorgt er zelfs voor dat regen haast het bodywork niet raakt
Ik kan me Melbourne 1996 nog herinneren. Toen Hill in een bruine Williams finishte omdat Villeneuve zowat de halve race olie verloor.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:31 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Hoevaak zit er geen olie of dode vliegen op de helm van een coereur? Er zitten niet voor niets tear-offs op het vizer..
idd, hoewel dat m.n. door de vleugels komtquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:06 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja, een F1 auto lijkt me een hogere Cw (of Cd) waarde te hebben dan een gemiddelde personenauto.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:07 schreef SimtekF1 het volgende:
tvp
Kom dan met vragen manquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:30 schreef WEST het volgende:
TVP ik heb deze topic nooit zien staan.
momenteel weet ik niks, maar komt wel.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De vrijdag is traditioneel gereserveerd voor alle galadiners etc. Aangezien Monaco een stratencircuit is, moeten ze de baan die dag wel voor het normale verkeer vrijgeven, anders kan niemand bij de diners komen.
Zoiets was het.
Zal ongetwijfeld een combi zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:03 schreef WEST het volgende:
wat ik begrepen heb van de heren kalff en mol zie pitspost monaco 1999 is dat het op vrijdag markt is en dat ze het circuit niet willen afsluiten dan voor het overige verkeer.![]()
Die houden hun weekmarkt op donderdag, denk ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:34 schreef Light het volgende:
En bij de andere stratencircuits speelt het niet zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |