Volgens mij ook nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:19 schreef michelc85 het volgende:
jammer dat er nergens beeld is. toch ?
HELD!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:34 schreef ElmarO het volgende:
En kijken maar
http://www.tvchannelsfree.com/watch/4289/Eurosport-France.html
OMG!!! Als je een vrouw was zou ik je zoenen!!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:34 schreef ElmarO het volgende:
En kijken maar
http://www.tvchannelsfree.com/watch/4289/Eurosport-France.html
Jaquote:
Het was gewoon engels hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Geloof het ook als ik het goed verstond.
Tijdens de kwali staat de tijd dacht ik wel stil.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:54 schreef NED het volgende:
Wat gebeurd er eik als bij de kwali dalijk de eerste die de baan op gaat ontiegelijk hard crashed en de rest van de sessie code rood is.
Dan heeft niemand een tijd staan. Hoe werkt dat dan, want volgens mij loopt tegenwoordig de tijd gewoon door tijdens code rood toch?
14.00 uurquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoelaat begint de kwali? 13:00 uur toch?
niet in kwalificatie volgens mij.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:54 schreef NED het volgende:
Wat gebeurd er eik als bij de kwali dalijk de eerste die de baan op gaat ontiegelijk hard crashed en de rest van de sessie code rood is.
Dan heeft niemand een tijd staan. Hoe werkt dat dan, want volgens mij loopt tegenwoordig de tijd gewoon door tijdens code rood toch?
Ik denk dat men dan start volgens de pitstraat volgorde.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:54 schreef NED het volgende:
uurtje laterquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoelaat begint de kwali? 13:00 uur toch?
Begrijp ik het goed dat ze alleen bij de practice de sessie verlengen?quote:31.9 The clerk of the course may interrupt practice as often and for as long as he thinks necessary to clear the track or to allow the recovery of a car. However, only during qualifying practice will the session be extended as a result.
Should one or more sessions be thus interrupted, no protest can be accepted as to the possible effects of the interruption on the qualification of drivers admitted to start.
Ik denk dat ze bedoelen dat doordat de tijd wordt stopgezet de sessie dus op die manier wordt verlengd.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:00 schreef NED het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat ze alleen bij de practice de sessie verlengen?
Dit zou dan toch betekenen dat ze tijdens de kwali de tijd door laten lopen of neit?
Nee, toch juist alleen bij de kwalificatie wordt de tijd stilgezet.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:00 schreef NED het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat ze alleen bij de practice de sessie verlengen?
Dit zou dan toch betekenen dat ze tijdens de kwali de tijd door laten lopen of neit?
Ik ben wel weer toe aan een leuke regenracequote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:03 schreef WEST het volgende:
als het morgen goed nat is dan hebben we een race van 2 uur
Only during practice staat er.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelen dat doordat de tijd wordt stopgezet de sessie dus op die manier wordt verlengd.
Heidfeld kon op dat moment wel binnenstaan toen Kubica een goede tijd reed toen het nog redelijk droog was.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:37 schreef voyeur het volgende:
Wat valt Heidfeld tegen onder dezelfde natte omstandigheden als Kubica. Hij was toch een goede regenrijder vroeger. Vreemd. Had hij andere banden?
als er morgen tijdens de race dan maar een buitje valtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:21 schreef kratovsk het volgende:
Lijkt toch wel droog te blijven tijdens de kwalificatie afgaande op de radarbeelden ( http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=2008&maand=05&uur=13&minuut=00&dag=24&id=12110871&bliksem=0 ).
Tenzij het gaat regenen. Maar als het toch een McLaren wordt, dan mag het Heikki wel worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:17 schreef Fir3fly het volgende:
Helaas, het gaat Hamilton of Kovalainen worden. Ook morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |