dat zou echt fantastisch zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:07 schreef kepler het volgende:
ik lees net dat er regen verwacht wordt op zondag in Monaco?
http://www.accuweather.com/world-forecast.asp?partner=accuweather&traveler=0&locCode=EUR|MC|MN000|MONACO&metric=1
Bij een wolkbreuk komt de SC eruit, daar heb je niet heel veel aan...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat zou echt fantastisch zijn![]()
![]()
of nog liever,een wolkbreuk meteen na de start,met daarna een opdrogende baan,en de laatste 10 rondjes weer regen
klopt,maar als het dan stopt na een paar minuten heb je wel overal plassen en een opdrogende baan,en dat is leuker als de hele race regenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij een wolkbreuk komt de SC eruit, daar heb je niet heel veel aan...
Inderdaad. Ook de enige manier om een race op Monaco echt leuk te krijgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:53 schreef Trystar het volgende:
Het zou toch wel heel mooi zijn, regen tijdens de Grand Prix van Monaco
Alonso, houdt 'm nog uit de banden. Kan je van Piquet niet zeggen.quote:
een van de leukste races van het seizoen,en nu moet ik de quali missen vanwege vrijgezellendagquote:
tuurlijkquote:
Maar vandaag blijft het toch weer zonnig, terwijl ze gisteren nog voorspelden dat het ging regenenquote:Periods of rain and a thunderstorm. Winds from the E at 24 km/h.
Geen idee, ik ga zo even kijken of ik wijs kom uit de duitse teletekst, die zonden voorheen nog alleens de laatste training uitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:23 schreef denniss099 het volgende:
is die vrije training morgevroeg nog ergens te zien..
niet via link las ik?
gr..
anders blijf ik nog ff ligge
Ze geven op het moment 80% kans dat het de komende 15 minuten gaat regenen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:05 schreef kepler het volgende:
[..]
tuurlijk
voor zondag:
[..]
Maar vandaag blijft het toch weer zonnig, terwijl ze gisteren nog voorspelden dat het ging regenen
quote:Thursday’s practice sessions in Monte Carlo may have been fine and dry, but it seems rain may yet affect qualifying, the race, or perhaps even both. Weather prediction is notoriously difficult in Monaco’s ‘microclimate’, but most forecasts are currently suggesting at least a 60 percent chance of rain.
Saturday is expected to see showers throughout the day and maximum temperatures of around 19 degrees Celsius, while on Sunday the risk of rain is equally high, with temperatures dropping to around 15 degrees.
The Formula One field has yet to experience a wet race in 2008. Furthermore, should rain fall during Sunday’s event, it will be the first Grand Prix run in such conditions since the abolition of traction control at the start of this season, a factor that could have a major impact on the result, given the already miniscule margin for error around the Monaco streets.
The race runs over 78 laps or 260.520 kilometres (161.887 miles) and will start at 1400 hours local time, which is 1200 hrs GMT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |