Amanda belde met 538, wat niet ging zoals zij wilde en er volgde tranen!quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:36 schreef Smash-it het volgende:
H: Dag engeltje van me..
C: Dag schatje..
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:21 schreef Varen het volgende:
538: Wat heb je geleerd van sex met Huub?
Amanda vindt het aanranding, ze heeft geen sex met hem gehad.
Verder twijfelen nog steeds mensen of je moet bellen voorquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
Dellie jankt weer zie ik
Kwaad omdat de waarheid naar buiten komt.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:19 schreef Lobasca het volgende:
Met heel veel plezier de vorige COS gelezen, maar ben ik nu, potverdikkie, de enige die haar poot stijf houdt en NIET belt?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:22 schreef Smash-it het volgende:
Maar, maar.. het is zo leuk! Hoi met Huub! En dan zit je vanen dan wil je nog een keer bellen.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:33 schreef Desii het volgende:
Voor de niet-sms-ers.......... Huub klinkt echt leuk aan de telefoon... zelfs Yvonne is gezwicht
(als ik jullie nu over kan halen, voel ik me eigen niet zo zwak)![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:44 schreef tutjehola het volgende:
Ik heb ook nog niet gebeld of een sms gestuurd. Maar ben wel bang dat net die ene sms Huub doet verliezen,dus ben er nog niet uit.
whahahahahah diasana ik houw van je whahahahahahah ze zijn in die ava getraptquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:48 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik weet niet of dit hier al stond maar ik kwam het tegen op de site brian-amanda.nl
Ja Veertje ik kreeg ook steeds Huub aan de lijn, dacht dat het een soort van afwisseling was van miljonairs en dat ik steeds pech had door Huub eraan te krijgen. Stom hoor en dat via die avatar van Disana ofzo bij Fok.
Mutsen!!!
Hahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:48 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik weet niet of dit hier al stond maar ik kwam het tegen op de site brian-amanda.nl
Ja Veertje ik kreeg ook steeds Huub aan de lijn, dacht dat het een soort van afwisseling was van miljonairs en dat ik steeds pech had door Huub eraan te krijgen. Stom hoor en dat via die avatar van Disana ofzo bij Fok.
Mutsen!!!
Nee laat het lekker zoquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa.
En ze zeiden hier nog wel dat ik een andere avatar moest nemen.
Dit is de eerste, goed dat ik nog ff checkte trouwens.quote:
Ik kreeg zowat de slappe lach.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
whahahahahah diasana ik houw van je whahahahahahah ze zijn in die ava getrapt![]()
Ik vind dit zo schitterend dat ik me bijna afvraag of het niet een plaatsje verdient in Updatesquote:
Ja, strikt genomen zou het wel mogen, maar dan heb je het wel goed verpest bij de febo en toen moesten ze nog even, kan me voorstellen dat je dat onder druk van de febo dus niet doet, ook al mag het officieel wel, de wereld waar je je dan in begeeft blieft het niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt altijd het recht om aangifte te doen. Er is geen contract die je dat kan verbieden.
Die kleine foto van dellie erbij ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dit zo schitterend dat ik me bijna afvraag of het niet een plaatsje verdient in Updates![]()
Doe maar, zou ik zeggen.
Nee hoor, goede levensles, niet blindelings vertrouwen op de ava van een ander!quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg zowat de slappe lach.
Of moet ik me schuldig voelen dat ik jonge meisjes op het verkeerde pad heb gezet
Ik ben toch ook niet de reincarnatie van Jezus Christus?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hoor, goede levensles, niet blindelings vertrouwen op de ava van een ander!
Ik zit zo gigantisch te gniffelen dat Huub er onbedoeld minimaal één stem heeft bijgekregen. Misschien leest ze nog wel mee (want dat doet ze dus):quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hoor, goede levensles, niet blindelings vertrouwen op de ava van een ander!
IK zei dat je deze moest nemen..eindelijk luister je een keer naar me!quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian heeft echt een zuur mens van haar gemaakt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:05 schreef Dementor het volgende:
Brian laat Amanda nooit zo stralen als Mitch dat kon.
Wie valt dit nog meer op?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet de reincarnatie van Jezus Christus?
Omdat Brian is al zure regen. Hij dwarrelt op je neer en je verzuurd meteen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:05 schreef Dementor het volgende:
Brian laat Amanda nooit zo stralen als Mitch dat kon.
Wie valt dit nog meer op?
Hihi, die roze cijfertjes erin, dat dekt de lading volledig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit zo gigantisch te gniffelen dat Huub er onbedoeld minimaal één stem heeft bijgekregen. Misschien leest ze nog wel mee (want dat doet ze dus):
Dankjewel voor je stem op Huub!
zelfmedelijden en frustratie want niemand trapt in haar aanrand verzinsel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
wrom jankt die domme terut
nee hoor voel je vooral niet schuldigquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg zowat de slappe lach.
Of moet ik me schuldig voelen dat ik jonge meisjes op het verkeerde pad heb gezet
In de quote in de vorige COS stond steeds dus zeg ik: 'Ik hou durfan....quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit zo gigantisch te gniffelen dat Huub er onbedoeld minimaal één stem heeft bijgekregen. Misschien leest ze nog wel mee (want dat doet ze dus):
Brian staat letterlijk en figuurlijk voor LUL, kom maar op met die Party Flens, als je durft.quote:
kut zeg.... dat filmpje was juist zo leukquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:08 schreef beequeen het volgende:
@Desii, in de vorige COS vroeg je om een filmpje van Brian met "Thuuuuiiissss". Alles is verwijderd van YT, ook het filmpje van BwennieBren met haar parodie "Krottenwijk" . Goed bezig JdM.
volgens mij is veertje... gewoon Varen van FOK hoor, die de boel daar een beetje loopt te stangenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:10 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
En deze als reactie op ratendel.nl
Ik ben bang van wel Danisha, ik heb hetzelfde gedaan, gelukkig maar 10 keer Kreeg jij ook antwoord van H..b
Toch 10x extra voor Huubje.... ik hou durvan
I bow to your superior knowledgequote:Op woensdag 21 mei 2008 17:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
IK zei dat je deze moest nemen..eindelijk luister je een keer naar me!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:03 schreef miesy het volgende:
Smash-itvoor de snelle cos.
en
Schatjevoor het scannen van die TOP artikel!
Van de B&A site:quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
I bow to your superior knowledge![]()
Maar ik vond hem zelf ook erg mooi![]()
Amanda en Brian kruipen nu ook onder de deken. 'Als echte miljonairs,' zegt Brian.
quote:Die Disana op fok heeft er lol in dat ik verkeerd nummer gebeld heb door haar, vind het niet meer leuk, 50 keer fout gebeld
Ooohh, ik hoop echt dat die over mijn avatar wel echt is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:12 schreef Desii het volgende:
[..]
volgens mij is veertje... gewoon Varen van FOK hoor, die de boel daar een beetje loopt te stangen
Ik begin het nu toch verdacht te vinden... Vijftig keer lijkt me een beetje erg sterk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Van de B&A site:
quote:Die Disana op fok heeft er lol in dat ik verkeerd nummer gebeld heb door haar, vind het niet meer leuk, 50 keer fout gebeld
Oeps, foutje, Bedankt!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Van de B&A site:
[..]
Oeps, foutje, Bedankt!
Als ze maar niet van de AH zijn, dan raakt hij nog meer overstuur. Van de @Keurslager....niks anders.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:12 schreef miesy het volgende:
jaap is fokking pissed off,
want er zijn geen nieuwe boodschappen gedaan, dus die mist natuurlijk zijn gemarineerde ribjes.
Ik ken die Veertjequote:Op woensdag 21 mei 2008 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
50 keer fout bellen, ik lig in een deuk hier.quote:
Dan is daar een FOK!-ker aan het stoken, ook prima.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begin het nu toch verdacht te vinden... Vijftig keer lijkt me een beetje erg sterk.
Géwéldig!quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:19 schreef schatje het volgende:
Ik ben trouwens de cover vergeten. Die is dus zo:
[ afbeelding ]
Ik vind het een heel goeie mopquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan is daar een FOK!-ker aan het stoken, ook prima.![]()
Waar of niet, het is wel lachen.
Disana, helemaal geweldig, ik kom niet meer bijquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
andries for presidentquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:19 schreef schatje het volgende:
Ik ben trouwens de cover vergeten. Die is dus zo:
[ afbeelding ]
Tsja, ze weten dat Boulevard om 18.30 begint.....beetje timen hè?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:21 schreef T-lex het volgende:
Lekker geregeld weer....roepen ze ineens om dat B&A over 5 minuten opgehaald worden.
Komen ze lekker vlot mee. Die 2 lagen net nog in bed in hun kloffie.
WAT EEN GEWELDIG STUK DITquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Nederland walgt van Gouden Kooi finalist
de spraakmakende reality soap De gouden kooi is zo goed als voorbij.
Dierenliefhebbers zijn daar niet rouwig om,van wegen een filmpje waarop Brian het paard fries zeer respectloos behandelt.
Party belde met de partij voor de dieren en de dierenbescherming.
Terwijl hij het schitterende Friese raspaard,dat de goed gekozen naam Fries draagt, aan het borstelen is, kan Brian de verleiding niet weerstaan om zo nu en dan expres het geslachtsdeel van het dier aan te raken.
"kiele-kiele''giechelt de antiliaan, terwijl het paard zich zichtbaar steeds ongemakkelijker voelt.
Geamuseerd door de omvang ervan, vraagt hij de paardenverzorgster Ellen informatie
over het mannelijk lid van het paard Ellen legt hem uit waar de koker ophoud en waar het geslachtsdeel begint.
Trots vertelt Brian dat hij eerder al foto's heeft gemaakt van een erectie van het dier,daarbij met zijn handen het formaat aangevend.
Terwijl het paardenmeisje met andere dingen bezig gaat,gaat Brian door.
Op kwajongensachtige manier experimenteert hij lachend met de penis van het paard,terwijl hij telkens om zich heen kijkt om er zeker van te zijn dat verders niemand zijn walgelijke gedrag ziet.
Als bijvoorbeeld medebewoner Huub die zich vanaf het begin van de gouden kooi erg betrokken heeft gevoelt bij de paarden die bij de villa horen,had gezien wat brian allemaal met fries uitspookte,was de bom wellicht gebarsten en had Brian de wind van voren gekregen.
Die krijgt hij op internet alsnog van vele boze streamers,die via live beelden precies kunnen zien hoe de langstzittende deelnemer het paard blijft pesten.
Verontwaardigde dierenliefhebbers posten woedende berichten op fora en de bedenker John de Mol word verweten dat niemand van de programmamakers ingrijpt.
Intussen vervolgt Brian zijn speelkwartiertje met het onschuldige boerderijdier.
Door minutenlang met zijn hand tegen de penis van het paard te tikken en duwen,krijgt het dier een erectie.
''Spannend hoor"' roept Brian enthousiast. Hij raakt erdoor gefascineerd en blijft maar dor gaan het dier te plagen met zijn hand en zijn paardenborstel.
Lachend en hinnikend van de pret giert Brian het uit,terwijl duizende internetters alles kunnen volgen en zich thuis woest zitten te verbazen over hoe weinig respect voor het edele dier.
Brian doet er nog een schepje bovenop door te zeggen:"'hij vind het heerlijk zo te zien!"'
Dat brian zelf ook behoorlijk gevaar heeft gelopen bij deze vreemde actie,Weet hij waarschijnlijk niet eens. Een paardendeskundige legt op de redactie van party uit,dat fries geen rui[gecastreerde hengst]is,maar een hengst
''Met een hengst moet je altijd op je hoede zijn. Waneer deze seksueel word geprikkeld,kan een enorme dekdrang ontstaan.
Brian heeft geluk gehad er hadden ongelukken kunnen gebeuren
aangezien er veel verontwaardigende reacties bij de party zijn binnengekomen hebben we enkele
instanties gebeld om een objectieve reactie
Reactie partij voor de dieren
Fractievoorzitter Marianne Thieme is met vakantie,maar tweede kamerlid Esther Ouwehand wil namens de partij voor de dieren vanuit den haag graag reageren op Brians opvallende actie.
''We kunnen hier absoluut niet spreken van een respectvol omgaan met een dier. Het lijkt wel
of mensen steeds vaker denken dat ze dieren overal voor kunnen gebruiken.
Dit fragment van Brian versterkt onze mening,dat er een soort mediacode moet komen waarin de grenzen van het vertonen van dieren in de media worden vastgelegd.
deze actie had natuurlijk nooit mogen gebeuren,maar had al helemaal niet in de media mogen verschijnen.
Het kan andere immers aanzetten tot imiteren.
Wat Brian hier doet,moet je niet willen.
Wij vinden dat niet te tolereren. Momenteel praat de Tweede kamer over een verbod op seks met dieren.
De partij voor de dieren wil een verbod op alle seksuele handelingen die het respect voor dier aantasten. Als we dat erdoor krijgen,dan kan Brian zich verantwoorden voor de rechter
Reactie dierenbescherming
Namens de dierenbescherming reageert woordvoerder Niels Dorland behoorlijk heftig op het voorval. ''Een waardeloze manier van omgaan met een dier'
Met een stoere blik dat paard pesten,wat denkt die jongen uit te stralen?
Er is een groot aantal leeghoofden in Nederland dat eens vaker zou moeten stilstaan bij hoe we met dieren zouden moeten omgaan. Daar hoort deze jongen ook bij.
Als hij indruk wil maken en stoer wil doen,laat hem dan lekker met zijn eigen geslachtsdeel spelen en dat voor de camera vertonen!
Wat Brian heeft gedaan,is weliswaar niet beschadigend voor het dier ,er zal geen trauma ontstaan en dus is het niet strafbaar. Maar we vinden het hier allemaal wel walgelijk!
Reactie Anky van Grunsveen
Nederland's bekendste amazone Anky van Grunsven heeft het smoordruk met de voorbereidingen op de Olympische spelen in peking,maar laat via haar collega Liesbeth Russel weten dat ze geschokt is.Helemaal in een tijdperk waarin we geregeld in de krant lezen dat groepen jongeren paarden in weilanden grof mishandelen is het onbegrijpelijk wat deze Brian voor de camera's van RTL heeft uitgevreten
Brian gedoodverfde winnaar
Voorkeursbehandeling???
Paardenliefhebber Brian heeft al menig vergrijp in de villa ongestraft kunnen uitvoeren.
Denk aan het intimideren van zijn vriendin Amanda, het uiterste agressief bejegenen van zijn medespelers en het meermaals vernielen van glazen deuren.
Dit in tegenstelling tot de andere miljonairs:Huub kreeg maar liefst acht boetes van een ton.
De achterliggende rede hiervan zou zijn dat John de Mol goed is bevriend met de stiefvader van Brian en hem hierdoor graag als winnaar uit de bus zou willen laten komen.
In rtl Boulevard sprak jdm zijn voorkeur onomwonden uit: Brian zit het langste in het huis dus mag van mij de winnaar zijn!
Op de diverse internetfora wordt deze voorkeurspositie uitvoerig besproken.
Vooral bij de fans van Huub heeft de vermeende voorkeursbehandeling kwaad bloed gezet.
Internet reacties]
[b]
[b]In 2006 stond al vast dat Brian moest winnen,want zijn stiefvader Joop van Heus is een goede vriend van John de Mol . Deborah Flens heeft er alles aan gedaan om Brian erin te houden.
Ze waren alleen vergeten dat Brian een verrot karakter heeft"
Ïedereen weet dat tijdens de tv-uitzendingen Brian prachtig neergezet word en Huub niet.
Want de regie kan onderleiding van Flens goed plakken en knippen dat heeft ze op de kleuterschool geleerd.
De streamers weten wel beter, die gaan massaal stemmen op Huub.
Ai,wat wat zal die rat Brian lolo worden. Als hij Amanda maar niet weer in elkaar ramt, maar niet getreurd want jullie krijgen dat toch niet te zien op televisie."
Tot nu toe heeft John de Mol het spel corrupt laten spelen in het voordeel van Brian, want hij is bang dat hij ruzie krijgt met Joop Heus.
Nou John, dan neem je toch een andere vriend op Bonaire, je hebt geld zat![/b]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:20 schreef Copycat het volgende:
Okay, vertel! Wie is Danisha???
Groedjes,
Esmeralda
Het koningskoppel van DGK: Een slet en een paardenrukker. JdM, eat your heart out.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:21 schreef Copycat het volgende:
Géwéldig!
Je zou maar met zo'n heading op de cover van een weekblad staan.
Ik zit er zo om te lollenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Géwéldig!
Je zou maar met zo'n heading op de cover van een weekblad staan.
50 keer maarliefst! Dat zal toch wel een klein fok-scriptje zijn geweest? Of spoil ik nou de fun?quote:
Als ze al heel de dag horen dat ze om 18:00 weg moeten...dan is om 17:15 horen dat de auto over 5 minuten voor de deur staat wel ff een verschil.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, ze weten dat Boulevard om 18.30 begint.....beetje timen hè?
Gaat zaterdag voor de eerste keer boodschappen doenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:25 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik zit er zo om te lollenPrecies in de week dat hij thuiskomt!
![]()
En zich dan afvragen of optredens in parenclubs haar imago niet schadenquote:
"Even kijken of ik nog in de bladen staquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat zaterdag voor de eerste keer boodschappen doen![]()
omdat hij de ander boeken in de villa ws al een paar keer heeft gelezen, en je toch wat moet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:06 schreef Dementor het volgende:
Waarom leest Huub in godsnaam een boek over honden?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:28 schreef Dementor het volgende:
Iemand zou eigenlijk even dat roddelblad bij het woonadres van Brian moeten laten bezorgen, precies op het moment dat die twee alleen thuis zitten.
En dan niet 1x maar 3x op een dag
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:28 schreef yvonne het volgende:
Nou, Party mag noooooooooooooooooooit meer mensen uit de stal van JdM interviewen.
Ik zei "stal"
Nee, hoor, blijft leuk! Ik denk dat je gelijk hebt maar goed, er is daar verwarring, altijd grappig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
50 keer maarliefst! Dat zal toch wel een klein fok-scriptje zijn geweest? Of spoil ik nou de fun?![]()
Jij nog bedankt voor de leuke Dam foto's!quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
"Even kijken of ik nog in de bladen sta"
Ik moet erg lachen om dat interview... beetje over de top...quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:28 schreef Dementor het volgende:
Iemand zou eigenlijk even dat roddelblad bij het woonadres van Brian moeten laten bezorgen, precies op het moment dat die twee alleen thuis zitten.
En dan niet 1x maar 3x op een dag
Bron.....moet ik het echt nog vermelden?quote:Maar wat is nu dat artikel in party over Brian?
Ik wil dat mischien wel gaan kopen maar alleen als het leuk is anders besteedt ik dat geld liever aan nog een smsje voor hem. En dan kan ik altijd nog lezen in de map die we over een paar weken krijgen.
(IK ga tog maar voor Brain stemmen heb ik besloten want hij kan beter met geld omgaan en gaat het vast en zeker heel goed beleggen in ontroerend goed.)
op de hitlist van wie dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die wil ook op de hitlist...komt met stip binnen op nummer 5...de klapper van de week.
Ja nou! Ik ben gewoon egt heel nieuwschierig!quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:36 schreef beequeen het volgende:
OMG, ik pies in mijn broek.![]()
Bron.....moet ik het echt nog vermelden?
Deed het met liefde!quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij nog bedankt voor de leuke Dam foto's!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zich dan afvragen of optredens in parenclubs haar imago niet schaden.
Meid, die bevestigen je imago enkel.
Waar gaat Brian het in beleggen dan, in lieve konijntjes?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:36 schreef beequeen het volgende:
OMG, ik pies in mijn broek.![]()
[..]
Bron.....moet ik het echt nog vermelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |