"Even kijken of ik nog in de bladen staquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat zaterdag voor de eerste keer boodschappen doen![]()
omdat hij de ander boeken in de villa ws al een paar keer heeft gelezen, en je toch wat moet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:06 schreef Dementor het volgende:
Waarom leest Huub in godsnaam een boek over honden?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:28 schreef Dementor het volgende:
Iemand zou eigenlijk even dat roddelblad bij het woonadres van Brian moeten laten bezorgen, precies op het moment dat die twee alleen thuis zitten.
En dan niet 1x maar 3x op een dag
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:28 schreef yvonne het volgende:
Nou, Party mag noooooooooooooooooooit meer mensen uit de stal van JdM interviewen.
Ik zei "stal"
Nee, hoor, blijft leuk! Ik denk dat je gelijk hebt maar goed, er is daar verwarring, altijd grappig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
50 keer maarliefst! Dat zal toch wel een klein fok-scriptje zijn geweest? Of spoil ik nou de fun?![]()
Jij nog bedankt voor de leuke Dam foto's!quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
"Even kijken of ik nog in de bladen sta"
Ik moet erg lachen om dat interview... beetje over de top...quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:28 schreef Dementor het volgende:
Iemand zou eigenlijk even dat roddelblad bij het woonadres van Brian moeten laten bezorgen, precies op het moment dat die twee alleen thuis zitten.
En dan niet 1x maar 3x op een dag
Bron.....moet ik het echt nog vermelden?quote:Maar wat is nu dat artikel in party over Brian?
Ik wil dat mischien wel gaan kopen maar alleen als het leuk is anders besteedt ik dat geld liever aan nog een smsje voor hem. En dan kan ik altijd nog lezen in de map die we over een paar weken krijgen.
(IK ga tog maar voor Brain stemmen heb ik besloten want hij kan beter met geld omgaan en gaat het vast en zeker heel goed beleggen in ontroerend goed.)
op de hitlist van wie dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die wil ook op de hitlist...komt met stip binnen op nummer 5...de klapper van de week.
Ja nou! Ik ben gewoon egt heel nieuwschierig!quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:36 schreef beequeen het volgende:
OMG, ik pies in mijn broek.![]()
Bron.....moet ik het echt nog vermelden?
Deed het met liefde!quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij nog bedankt voor de leuke Dam foto's!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zich dan afvragen of optredens in parenclubs haar imago niet schaden.
Meid, die bevestigen je imago enkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |