Heb je dat gezeik weerquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mocht ik ooit mod worden dan kan je een slotje verwachten.
Alleen Roellio mag dit topic openen.![]()
Inside elite kliekquote:
Nog meer biertjes drinkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fipo.
Ik prefereer de bomen tegenover de 24 uurs.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:10 schreef On het volgende:
Wat gaat er gebeuren op zo'n meet dan? Elkaar knuffelen?
Daar pist iedereen tegen aan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:16 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik prefereer de bomen tegenover de 24 uurs.
Waar word niet tegen aan gepist op een festivalquote:
JA KUT ZEG.quote:
vleeskeuring, daarna mag je een neukpartner uitkiezenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:10 schreef On het volgende:
Wat gaat er gebeuren op zo'n meet dan? Elkaar knuffelen?
Voeg mij hier maar aan toe.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:04
[b]Ik heb wel wat beters te doen dan beetje sad rondhangen met al die nerds van fok
Litso
Sack je bent nu blauw!quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja. Maar niet lang meer als ik deze sluitquote:
Voor de die-hards.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:20 schreef vogelkooi het volgende:
Uh lowlands is toch van af vrijdag tot zondag?
En deze meet is donerdag :S
Waarom denk je dat het de immer falende meet heet?quote:Op zondag 22 juni 2008 17:20 schreef vogelkooi het volgende:
Uh lowlands is toch van af vrijdag tot zondag?
En deze meet is donerdag :S
quote:Op zondag 22 juni 2008 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het de immer falende meet heet?
Laat ik het zo zeggen. De enige keer dat het slaagde (2006 dus), stond iedereen in een cirkeltje, "ja hoi, wie ben jij?" en werden er wat usernames genoemd. de reactie daarop was bij velen "die ken ik niet". toen we allemaal wisten wie wie was, gingen we bier halen en waren we uitgeluld. zo ongeveer.quote:
O, dan geef ik me ook wel opquote:Op zondag 22 juni 2008 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het de immer falende meet heet?
Ik stond nog naast jou bij Ministry, weet ik nog. Je had van die kinderlaarsjes aanquote:Op zondag 22 juni 2008 17:48 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. De enige keer dat het slaagde (2006 dus), stond iedereen in een cirkeltje, "ja hoi, wie ben jij?" en werden er wat usernames genoemd. de reactie daarop was bij velen "die ken ik niet". toen we allemaal wisten wie wie was, gingen we bier halen en waren we uitgeluld. zo ongeveer.
Ja inderdaadquote:Op zondag 22 juni 2008 17:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik stond nog naast jou bij Ministry, weet ik nog. Je had van die kinderlaarsjes aan
Ik vis je er zo uit, dat weet ik zekerquote:Op zondag 22 juni 2008 19:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Die laarsjes zijn vorig Lowlands overleden, ik heb nu nieuwe, net zo fout.
Waarschijnlijk camping vier onder de bomenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:49 schreef Rebubbled het volgende:
Ik wil ook pogen te meeten.![]()
![]()
Oehh, Red-Cat, waar ga jij staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit--
tevens sorry voor het omhoogschoppen van het topic, jeweetsGoogle is your friend, abuse your friends
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:08 schreef Metalfrost het volgende:
Op aanraden van Red_Cat zal ik immer, voor de allereerste keer, een poging wagen om deze meet bij te wonen.Nee positief. Misschien dat er dan een beetje leven in de LL meet word geblazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit--
tevens sorry voor het omhoogschoppen van het topic, jeweets
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:08 schreef Metalfrost het volgende:
Op aanraden van Red_Cat zal ik immer, voor de allereerste keer, een poging wagen om deze meet bij te wonen.Wat een macht heeft die Red_Cat hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit--
tevens sorry voor het omhoogschoppen van het topic, jeweets
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Nou, nu kom ik zeker!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:53 schreef Metalfrost het volgende:
Ik neem brood en knakworstjes mee. Je krijg op een gegeven moment om 12 uur 's nachts vaak honger, althans, ik wel. Gelimiteerde oplage, want er past niet alles in een 85 liter rugzak.
Dan past er dus ook 85 liter bier in.. dat zie ik liever gebeuren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:53 schreef Metalfrost het volgende:
Ik neem brood en knakworstjes mee. Je krijg op een gegeven moment om 12 uur 's nachts vaak honger, althans, ik wel. Gelimiteerde oplage, want er past niet alles in een 85 liter rugzak.
want
er geldt ergens een spreekwoord en/of gezegde: eerlijk zullen we alles delen.
jeweets
Ik drink geen bierquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:01 schreef On het volgende:
[..]
Dan past er dus ook 85 liter bier in.. dat zie ik liever gebeuren.
Beerenburg in een cola fles. Niemand die het ziet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:04 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik drink geen bierAlleen Beerenburg.
[ afbeelding ]
Maar die mag je niet zo meenemen. Verzin wel iets.
Dan neemt iedereen toch iets mee>?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:53 schreef Metalfrost het volgende:
want
er geldt ergens een spreekwoord en/of gezegde: eerlijk zullen we alles delen.
jeweets
Het lag wel in de planning. Ik ga 3 blikjes knakworstjes en 3 zakken brood niet 3 dagen lang meezeulen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:57 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nou, nu kom ik zeker!Of deel je niet uit?
![]()
negers gezien vorig jaar? ik niet. dit jaar ben ik dat wel van plan.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:59 schreef PastoorPeter het volgende:
jaaaa wie maakt het bordje? vorig jaar hadden we toch zo'n spacend ding met neon shit enzo.
nergens gezien toen.
Jupquote:Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef Red_Cat het volgende:
Aight net besproken met Kogelmagneet! Wij gaan het bordje maken
ja natuurlijk moest je hier zijn! Je gaat toch ook mutsquote:Op maandag 21 juli 2008 19:17 schreef Paramnesia het volgende:
Was dit nou het topic waar ik moest zijn?
Maak wel een leuke! En val niet voor je tent in slaap met het bordje in je armen. Dat was namelijk vorig jaar overkomen met de bordjesmaker. Daarom faalde de meet.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef Red_Cat het volgende:
Aight net besproken met Kogelmagneet! Wij gaan het bordje maken
Haha in slaap vallen op LLquote:Op maandag 21 juli 2008 19:26 schreef D.zire het volgende:
[..]
Maak wel een leuke! En val niet voor je tent in slaap met het bordje in je armen. Dat was namelijk vorig jaar overkomen met de bordjesmaker. Daarom faalde de meet.
je hebt dezelfde naam als mijn kat, vandaar.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:27 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Haha in slaap vallen op LLHoe krijg je het voor elkaar
En natuurlijk maak ik een leuke! Waar zie je mij voor aan
Langzaam neemt ze je in je greep, huilend van angst wordt je binnengesleept, grijpend naar kluwen aarde. En daar is ze dan. Klaar om je te verslinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat een macht heeft die Red_Cat hier.[ afbeelding ]
Nou nou nou zeg.. Wist niet dat je me zo'n enorme verschrikking vondquote:Op maandag 21 juli 2008 19:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Langzaam neemt ze je in je greep, huilend van angst wordt je binnengesleept, grijpend naar kluwen aarde. En daar is ze dan. Klaar om je te verslinden.![]()
Todat je geheel hulpeloos 100% lowlands bent.
De drama.
Nou klopt wel hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 19:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Langzaam neemt ze je in je greep, huilend van angst wordt je binnengesleept, grijpend naar kluwen aarde. En daar is ze dan. Klaar om je te verslinden.![]()
Todat je geheel hulpeloos 100% lowlands bent.
De drama.
Ja maar je gaat er niet echt huilend van angst naartoe of wel?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:41 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Nou klopt wel hoorZe heeft mij ook al overgehaald naar lowlands te gaan
![]()
![]()
Zie aangepaste versie van mijn eerdere postquote:Op maandag 21 juli 2008 19:42 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja maar je gaat er niet echt huilend van angst naartoe of wel?
Ik wil een adoratietopic voor jouw ass maken. Wat is mijn kans dat ik daarmee binnen vreemdgaan bereik kom?quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:59 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik wil een adoratietopic voor jouw ass maken. Wat is mijn kans dat ik daarmee binnen vreemdgaan bereik kom?
Klopt!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:21 schreef chansadres het volgende:
Red_Cat is een baas enzo! Dus zwaar terecht.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:21 schreef chansadres het volgende:
Red_Cat is een baas enzo! Dus zwaar terecht.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:15 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Herman van Idols heeft dan nog meer kans. Aap. Mijn kont, mijn gebruiksvoorwerp. Niet die van jou.
Daarom is het de immer falende meet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:17 schreef Red_Cat het volgende:
hahaha nou idd dat gaat wat worden deze meet
/ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Kleffe hap hier..ik ga maar met een grote boog om de Meet heen dit jaar
.....quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Foto'squote:
Ik heb geen meet nodig om op de foto te gaan met Red_Cat! hoop ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:45 schreef D.zire het volgende:
knip
Maar je komt maar mooi wel! Ga niet voor niks helemaal een 1 of ander stom bord in elkaar flansen die daarna toch binnen 1 avond gesloopt word!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:47 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb geen meet nodig om op de foto te gaan met Red_Cat! hoop ik![]()
Ja dagquote:
wat heb je nou veranderd aan mijn bericht?quote:
De fik erinquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:48 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Maar je komt maar mooi wel! Ga niet voor niks helemaal een 1 of ander stom bord in elkaar flansen die daarna toch binnen 1 avond gesloopt word!
Ja dan word ik strax aangewezen als schuldige! Ammehoela!quote:
Slopen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:48 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Maar je komt maar mooi wel! Ga niet voor niks helemaal een 1 of ander stom bord in elkaar flansen die daarna toch binnen 1 avond gesloopt word!
Stukje uit de quote weggehaaltquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:53 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
wat heb je nou veranderd aan mijn bericht?
Owjahquote:
Je bedoeld van eten en drinken ofzo?quote:
Nou reken er maar op danquote:
Njaa hoorde iemand over knakworsten...quote:
Die knakworstenzooi kan je toch ook wel rauw eten ofniet? Ik denk dat gasflessen niet toegestaan zijn..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:18 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Njaa hoorde iemand over knakworsten...Ik neem zelf ook wel iets mee van snoep of whatever en misschien een flesje vodka ofzo
Dus als iedereen nou wat lekkers meeneemt
Ja wel je mag zo'n klein campingflesje meenemen. Kan je je eigen eten koken voor als je geen centjes hebt enzoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Die knakworstenzooi kan je toch ook wel rauw eten ofniet? Ik denk dat gasflessen niet toegestaan zijn..
Kan ik niet mee omgaan. Spul boem ontploffen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja wel je mag zo'n klein campingflesje meenemen. Kan je je eigen eten koken voor als je geen centjes hebt enzo
Nope is zwaar verboden met al die nylon tentenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:27 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Kan ik niet mee omgaan. Spul boem ontploffen.
En open vuur mag ook niet?
Dan maar geen knakworstenzooi.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:29 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nope is zwaar verboden met al die nylon tenten
Ieks, haal mij er dan maar af en zet me bij misschien. Om dezelfde reden als Evil_Koekje...quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:08 schreef Rebubbled het volgende:
Is er eigenlijk iemand die een lijstje heeft/aanpast met wie belooft te komen? Dan weten we wie we moeten najagen als ze het vergeten.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ieks, haal mij er dan maar af en zet me bij misschien. Om dezelfde reden als Evil_Koekje...
quote:Ik ben er bij:
vliegende_olifant
PastoorPeter
De_Brandweer
guitarist.nl
rubbereend
papalaatmetietenlos
Gewoonik
Red_Cat
Aoristus
Rebubbled
Syndicate
Sjowhan
Metalfrost
Myster_E
Leonos
Kogelmagneet
Paramnesia
DJKiwi
TheSorrow
Misschien:
Blinker
Zeiksnor
EvilWasp
On
D-Zire
NoelGallagher
Pietklaaso
Breuls
chansadres
Ruud_fr
Evil_Koekje
Tinuzzz_Talpa
Mathijz
Niet:
Litso
IceBliss
skyrebel
BloodyLotte (maar stiekem wel)
Newbiedoobiedoo
Laton
Sack_Blabbath
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mierenneukert.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:57 schreef TheSorrow het volgende:
TheSorrow hè!![]()
In 2006 zag ik iemand met een FOK! bordje bij de 24uurs tent staan, ben er toen niet heen geweestMaar dit jaar komen er veel hippe mensen, dus kom maar op met die meet!
Ik neem mezelf mee, dat is toch al goed?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:59 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Mierenneukert.Als je maar wat meeneemt.
hee dat klinkt goed ik ben er bijquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik neem mezelf mee, dat is toch al goed?
* TheSorrow zorgt hoogstwaarschijnlijk wel voor wat te smoken
Waar zijn de hoeren dan?quote:
Ik wil best bij misschien hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:24 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nou niet allemaal cold feet krijgen zoals deze Wus.
Aangezien ik momenteel toch betaald krijg en niets te doen heb, heb ik een prachtig lijstje gemaakt met de stand tot nu.
[..]
Wie gaat er mee skankenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:23 schreef Kogelmagneet het volgende:
haha idd mop
ik zal wel zorgen voor wat stemmingsverhogende middelen dan
Ik irl ook.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:07 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Neem je moeder mee
(Ik haat je moeder grappen, maar goed)
Ik kom alleen als jij geen shuttershades op hebt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:09 schreef D.zire het volgende:
[..]
hee dat klinkt goed ik ben er bijje herkent me aan mn kankerkop
tot dan (K)
foutquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:07 schreef Paramnesia het volgende:
Grappig, krijg ik vandaag net deze binnen.
[ afbeelding ]
Die wou ik hebbenquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:07 schreef Paramnesia het volgende:
Grappig, krijg ik vandaag net deze binnen.
[ afbeelding ]
Oh! Daar heb ik ook nog wel een kruiwagen aan shit mee. Roep het en ik heb het.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:23 schreef Kogelmagneet het volgende:
haha idd mop
ik zal wel zorgen voor wat stemmingsverhogende middelen dan
135 eurie???quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dan zie je slechts de de helft van de bands, zonde van je 135 eu.
Je had toch beter voor blond kunnen kiezen bij de keuze van je nieuwe haarkleur.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:30 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
135 eurie???neej man.. een tientje bij de brittain!
Ze bedoeld het ticket.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:30 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
135 eurie???neej man.. een tientje bij de brittain!
Ja maar de ekte ekte die DE Kanye draagt zijn wel 135 euro hoor!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:33 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je had toch beter voor blond kunnen kiezen bij de keuze van je nieuwe haarkleur.
Does liefquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:33 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je had toch beter voor blond kunnen kiezen bij de keuze van je nieuwe haarkleur.
Ik ga der misschien wel 1 halen voor lowlandsquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:37 schreef Kogelmagneet het volgende:
Ik heb zo'n ding ook geprobeerd op emporium 08, pfffffffffffffff ik snapte daar echt niets van.. rare ervaring
Precies.. ik ben helemaal niet blondquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja maar de ekte ekte die DE Kanye draagt zijn wel 135 euro hoor!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:37 schreef Kogelmagneet het volgende:
Ik heb zo'n ding ook geprobeerd op emporium 08, pfffffffffffffff ik snapte daar echt niets van.. rare ervaring
quote:
Ziet er echt heel vaag uitquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kanye wears that shit maaayne. That's why it's cool.![]()
![]()
[..]
![]()
Nou ja, ik doelde eigenlijk wel op het kaartjequote:Op donderdag 24 juli 2008 14:22 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Precies.. ik ben helemaal niet blond
Dat mag van mij hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:22 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ga der misschien wel 1 halen voor lowlands
Geweldigquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:02 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Dat mag van mij hoorZolang ik em maar niet op hoef te zetten
Ik zie al genoeg rare dingen op een avond dus hoef daar nog niet es een stel strepen bij
Misschien kunnen wij dan wel kwartetten met onze etenswaren vriend, dan regel ik wel wat anders voor jequote:Op donderdag 24 juli 2008 16:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Geweldig
Ik heb alleen wat pepperoni voor LL, that's it
Dat gaat vast wel goedkomen, bedankt maat!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:14 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij dan wel kwartetten met onze etenswaren vriend, dan regel ik wel wat anders voor je
Vlakbij mij gaan staan en je zeggen dat dat het enige is.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Geweldig
Ik heb alleen wat pepperoni voor LL, that's it
Prima zo dat weerquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:20 schreef TheSorrow het volgende:
En als het weer zoals nu is.... DAMN!Wel iets te warm eigenlijk, maar in ieder geval wil ik dit jaar veel zon!
Mijn plek is nog niet bepaald hèquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:29 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Vlakbij mij gaan staan en je zeggen dat dat het enige is.![]()
Dat denk ik dus ook wel! Gezien het feit dat er veel bekenden van elkaar komenquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:58 schreef foowout het volgende:
ik ga donderdag (net zoals iedereen) heel sneaky voorbij lopen!
want dit jaar zal het vast wel slagen.
Voornamelijk Red_Cat aanbiddersquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook wel! Gezien het feit dat er veel bekenden van elkaar komen
Nee, we komen allemaal om jou te adoreren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
wie niet ...quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:38 schreef PastoorPeter het volgende:
Volgens mij word het meer een meet voor mensen die elkaar kennen.
Ik zie mezelf ook na 10 minuten wel weer vertrekken, eigenlijk.
Jawel hoor. Sowieso onder mij. Plek 3 of 4.quote:
We gaan hakkeh bij DJ promo maatquote:
Gaan wij knuffelen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:05 schreef ebeaydojraes het volgende:
knufff is altijd goed(behalve bij bepaalde personen helaas :S die er nie van houden. rare mensen ...)
Je zei kom whiihihihihih.....quote:
Komt goedquote:Op maandag 28 juli 2008 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa ik kom en dan ga ik keihard komen![]()
als jullie een beetje je best doen natuurlijk.
Ja die ging niet door..quote:Op maandag 28 juli 2008 23:32 schreef Parafernalia het volgende:
Ken je die grap van die lowlands meet?
Opzekers.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:24 schreef Rebubbled het volgende:
Deze rockt de pan uit. Duh.
Landsverraderquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik meet jullie in Salzburg dat weekend.
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:23 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
* Metalfrost needs a plattegrond
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:49 schreef WHATSHESAID het volgende:
Je kunt ook niet bij een andere tent in de buurt komen op donderdagavond toch?
In dat geval is het onmogelijk om de 24uurs tent NIET te vindenquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:32 schreef Rebubbled het volgende:
[..]Nope, het festivalterrein gaat pas op vrijdag open.
Sowieso is die tent nu kennelijk twee enorme Duracel batterijen op elkaar, ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
In dat geval is het onmogelijk om de 24uurs tent NIET te vinden
Huuhhh!!?? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:17 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Sowieso is die tent nu kennelijk twee enorme Duracel batterijen op elkaar, ofzo. Dat kan je niet missen.
yup, staat in de festivalkrant.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:16 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Huuhhh!!?? Heb ik iets gemist?Als het maar meer power heeft dan 2 Duracelbatterijen. Hadden ze beter 2 Danoontjes kunnen doen, zit meer powerrrrr in.
Das mooi want ik maak het bordje!quote:
Nee, dat mag dus niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja wel je mag zo'n klein campingflesje meenemen. Kan je je eigen eten koken voor als je geen centjes hebt enzo
Er mag zoveel niet, je moet er gewoon niet mee gepakt wordenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:09 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Nee, dat mag dus niet.
Ik dacht vorig jaar van wel en mocht hem mooi bij de ingang achterlaten.
En oh ja, als ik er erg in heb om die tijd kom ik ook wel even kijken.
Neem ik stereotypen meteen mee.
Eens, maar ja... Dan moet je wel weten dat het niet mag. Bij mij hing'ie gewoon zichtbaar aan de rugzak gebonden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Er mag zoveel niet, je moet er gewoon niet mee gepakt worden
Blijven zoeken, vriendin van me heeft er gister nog 1 op de kop getiktquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:43 schreef RudolfRockem het volgende:
Heeft er nou echt niemand nog een kaartje over? Ik heb er zelf al wel 1, maar n vriend van me dus niet...
We hebben al vanalles geprobeerd om aan kaarten te komen, verschillende acties, marktplaats, www.thefratellis.nl, etc etc. Maar helaas....
Mag wel, staat specifiek in de FAQ:quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:09 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Nee, dat mag dus niet.
Ik dacht vorig jaar van wel en mocht hem mooi bij de ingang achterlaten.
bron: http://www.lowlands.nl/content.php?page=verblijf_campingquote:IK HEB ZO'N CAMPINGGASJE. MAG DAT WEL?
Ja. Campinggas (in de kleine blauwe flessen voor eenmalig gebruik) is toegestaan. Gasinstallaties en andere soorten gasflessen in campers en caravans zijn op last van de brandweer om veiligheidsredenen verboden en zullen bij controle in beslag worden genomen. Bij eventueel verlies van de gasflessen kun je de organisatie hiervoor niet aansprakelijk stellen.
Ik heb de mijne nog als PDF bestand... wil hem wel een keertje extra afdrukken voor je.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:43 schreef RudolfRockem het volgende:
Heeft er nou echt niemand nog een kaartje over? Ik heb er zelf al wel 1, maar n vriend van me dus niet...
We hebben al vanalles geprobeerd om aan kaarten te komen, verschillende acties, marktplaats, www.thefratellis.nl, etc etc. Maar helaas....
Zou wel grappig zijn als die dan omvalt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:23 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Je mag de alpha wel bespringen.
Op welke camping kan ik me melden?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:33 schreef On het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als die dan omvalt.
Nog een weekje!
Voedselgevechten met onze buren.
Pff, ik hoop 3.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:53 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Op welke camping kan ik me melden?![]()
Kom je uit Hengelo?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:33 schreef On het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als die dan omvalt.
Nog een weekje!
Voedselgevechten met onze buren.
Nee niet uit hengelo, ik zat met een hoop amersfoorters.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:29 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Kom je uit Hengelo?
Zoja dan was dat zeer tof in 2005
en in 07 maar weet niet meer waar die lui vandaan kwamen
Hehehe herkenbaar, en het eindigt met van alles, rondvliegende curry en mayo enzovoorts. Geweldig net als die skippyballen in 2006quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:18 schreef On het volgende:
[..]
Nee niet uit hengelo, ik zat met een hoop amersfoorters.Maar wij waren vast niet de enige met food fights. Ik zat een keer een beetje stoned voor mijn tentje in het zonnetje en ineens viel er een barbeque worst voor mijn voeten. Ik heb minuten lang over de grond liggen rollen van het lachen.
'k ben er niet in geweest, maar volgens mij is het 1 grote http://www.lowlandsfestival.eu/images/0850.jpgquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:37 schreef Mr.Zed het volgende:
Twee, toch?
check livenation.nl eensquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:43 schreef RudolfRockem het volgende:
Nee af nog niet, maar ben dr druk mee bezigquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:20 schreef Metalfrost het volgende:
Heb je dat bordje nu al af Red_Cat?
Topbord, nu is het makkelijk te vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |