Heb je dat gezeik weerquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mocht ik ooit mod worden dan kan je een slotje verwachten.
Alleen Roellio mag dit topic openen.![]()
Inside elite kliekquote:
Nog meer biertjes drinkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fipo.
Ik prefereer de bomen tegenover de 24 uurs.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:10 schreef On het volgende:
Wat gaat er gebeuren op zo'n meet dan? Elkaar knuffelen?
Daar pist iedereen tegen aan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:16 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik prefereer de bomen tegenover de 24 uurs.
Waar word niet tegen aan gepist op een festivalquote:
JA KUT ZEG.quote:
vleeskeuring, daarna mag je een neukpartner uitkiezenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:10 schreef On het volgende:
Wat gaat er gebeuren op zo'n meet dan? Elkaar knuffelen?
Voeg mij hier maar aan toe.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:04
[b]Ik heb wel wat beters te doen dan beetje sad rondhangen met al die nerds van fok
Litso
Sack je bent nu blauw!quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mocht ik ooit mod worden dan kan je een slotje verwachten.
Alleen Roellio mag dit topic openen.![]()
Ja. Maar niet lang meer als ik deze sluitquote:
Voor de die-hards.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:20 schreef vogelkooi het volgende:
Uh lowlands is toch van af vrijdag tot zondag?
En deze meet is donerdag :S
Waarom denk je dat het de immer falende meet heet?quote:Op zondag 22 juni 2008 17:20 schreef vogelkooi het volgende:
Uh lowlands is toch van af vrijdag tot zondag?
En deze meet is donerdag :S
quote:Op zondag 22 juni 2008 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het de immer falende meet heet?
Laat ik het zo zeggen. De enige keer dat het slaagde (2006 dus), stond iedereen in een cirkeltje, "ja hoi, wie ben jij?" en werden er wat usernames genoemd. de reactie daarop was bij velen "die ken ik niet". toen we allemaal wisten wie wie was, gingen we bier halen en waren we uitgeluld. zo ongeveer.quote:
O, dan geef ik me ook wel opquote:Op zondag 22 juni 2008 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het de immer falende meet heet?
Ik stond nog naast jou bij Ministry, weet ik nog. Je had van die kinderlaarsjes aanquote:Op zondag 22 juni 2008 17:48 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. De enige keer dat het slaagde (2006 dus), stond iedereen in een cirkeltje, "ja hoi, wie ben jij?" en werden er wat usernames genoemd. de reactie daarop was bij velen "die ken ik niet". toen we allemaal wisten wie wie was, gingen we bier halen en waren we uitgeluld. zo ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |