Heb je dat gezeik weerquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mocht ik ooit mod worden dan kan je een slotje verwachten.
Alleen Roellio mag dit topic openen.![]()
Inside elite kliekquote:
Nog meer biertjes drinkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fipo.
Ik prefereer de bomen tegenover de 24 uurs.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:10 schreef On het volgende:
Wat gaat er gebeuren op zo'n meet dan? Elkaar knuffelen?
Daar pist iedereen tegen aan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:16 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik prefereer de bomen tegenover de 24 uurs.
Waar word niet tegen aan gepist op een festivalquote:
JA KUT ZEG.quote:
vleeskeuring, daarna mag je een neukpartner uitkiezenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:10 schreef On het volgende:
Wat gaat er gebeuren op zo'n meet dan? Elkaar knuffelen?
Voeg mij hier maar aan toe.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:04
[b]Ik heb wel wat beters te doen dan beetje sad rondhangen met al die nerds van fok
Litso
Sack je bent nu blauw!quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mocht ik ooit mod worden dan kan je een slotje verwachten.
Alleen Roellio mag dit topic openen.![]()
Ja. Maar niet lang meer als ik deze sluitquote:
Voor de die-hards.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:20 schreef vogelkooi het volgende:
Uh lowlands is toch van af vrijdag tot zondag?
En deze meet is donerdag :S
Waarom denk je dat het de immer falende meet heet?quote:Op zondag 22 juni 2008 17:20 schreef vogelkooi het volgende:
Uh lowlands is toch van af vrijdag tot zondag?
En deze meet is donerdag :S
quote:Op zondag 22 juni 2008 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het de immer falende meet heet?
Laat ik het zo zeggen. De enige keer dat het slaagde (2006 dus), stond iedereen in een cirkeltje, "ja hoi, wie ben jij?" en werden er wat usernames genoemd. de reactie daarop was bij velen "die ken ik niet". toen we allemaal wisten wie wie was, gingen we bier halen en waren we uitgeluld. zo ongeveer.quote:
O, dan geef ik me ook wel opquote:Op zondag 22 juni 2008 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het de immer falende meet heet?
Ik stond nog naast jou bij Ministry, weet ik nog. Je had van die kinderlaarsjes aanquote:Op zondag 22 juni 2008 17:48 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. De enige keer dat het slaagde (2006 dus), stond iedereen in een cirkeltje, "ja hoi, wie ben jij?" en werden er wat usernames genoemd. de reactie daarop was bij velen "die ken ik niet". toen we allemaal wisten wie wie was, gingen we bier halen en waren we uitgeluld. zo ongeveer.
Ja inderdaadquote:Op zondag 22 juni 2008 17:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik stond nog naast jou bij Ministry, weet ik nog. Je had van die kinderlaarsjes aan
Ik vis je er zo uit, dat weet ik zekerquote:Op zondag 22 juni 2008 19:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Die laarsjes zijn vorig Lowlands overleden, ik heb nu nieuwe, net zo fout.
Waarschijnlijk camping vier onder de bomenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:49 schreef Rebubbled het volgende:
Ik wil ook pogen te meeten.![]()
![]()
Oehh, Red-Cat, waar ga jij staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit--
tevens sorry voor het omhoogschoppen van het topic, jeweetsGoogle is your friend, abuse your friends
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:08 schreef Metalfrost het volgende:
Op aanraden van Red_Cat zal ik immer, voor de allereerste keer, een poging wagen om deze meet bij te wonen.Nee positief. Misschien dat er dan een beetje leven in de LL meet word geblazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit--
tevens sorry voor het omhoogschoppen van het topic, jeweets
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:08 schreef Metalfrost het volgende:
Op aanraden van Red_Cat zal ik immer, voor de allereerste keer, een poging wagen om deze meet bij te wonen.Wat een macht heeft die Red_Cat hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit--
tevens sorry voor het omhoogschoppen van het topic, jeweets
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Nou, nu kom ik zeker!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:53 schreef Metalfrost het volgende:
Ik neem brood en knakworstjes mee. Je krijg op een gegeven moment om 12 uur 's nachts vaak honger, althans, ik wel. Gelimiteerde oplage, want er past niet alles in een 85 liter rugzak.
Dan past er dus ook 85 liter bier in.. dat zie ik liever gebeuren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:53 schreef Metalfrost het volgende:
Ik neem brood en knakworstjes mee. Je krijg op een gegeven moment om 12 uur 's nachts vaak honger, althans, ik wel. Gelimiteerde oplage, want er past niet alles in een 85 liter rugzak.
want
er geldt ergens een spreekwoord en/of gezegde: eerlijk zullen we alles delen.
jeweets
Ik drink geen bierquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:01 schreef On het volgende:
[..]
Dan past er dus ook 85 liter bier in.. dat zie ik liever gebeuren.
Beerenburg in een cola fles. Niemand die het ziet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:04 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik drink geen bierAlleen Beerenburg.
[ afbeelding ]
Maar die mag je niet zo meenemen. Verzin wel iets.
Dan neemt iedereen toch iets mee>?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:53 schreef Metalfrost het volgende:
want
er geldt ergens een spreekwoord en/of gezegde: eerlijk zullen we alles delen.
jeweets
Het lag wel in de planning. Ik ga 3 blikjes knakworstjes en 3 zakken brood niet 3 dagen lang meezeulen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:57 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nou, nu kom ik zeker!Of deel je niet uit?
![]()
negers gezien vorig jaar? ik niet. dit jaar ben ik dat wel van plan.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:59 schreef PastoorPeter het volgende:
jaaaa wie maakt het bordje? vorig jaar hadden we toch zo'n spacend ding met neon shit enzo.
nergens gezien toen.
Jupquote:Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef Red_Cat het volgende:
Aight net besproken met Kogelmagneet! Wij gaan het bordje maken
ja natuurlijk moest je hier zijn! Je gaat toch ook mutsquote:Op maandag 21 juli 2008 19:17 schreef Paramnesia het volgende:
Was dit nou het topic waar ik moest zijn?
Maak wel een leuke! En val niet voor je tent in slaap met het bordje in je armen. Dat was namelijk vorig jaar overkomen met de bordjesmaker. Daarom faalde de meet.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef Red_Cat het volgende:
Aight net besproken met Kogelmagneet! Wij gaan het bordje maken
Haha in slaap vallen op LLquote:Op maandag 21 juli 2008 19:26 schreef D.zire het volgende:
[..]
Maak wel een leuke! En val niet voor je tent in slaap met het bordje in je armen. Dat was namelijk vorig jaar overkomen met de bordjesmaker. Daarom faalde de meet.
je hebt dezelfde naam als mijn kat, vandaar.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:27 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Haha in slaap vallen op LLHoe krijg je het voor elkaar
En natuurlijk maak ik een leuke! Waar zie je mij voor aan
Langzaam neemt ze je in je greep, huilend van angst wordt je binnengesleept, grijpend naar kluwen aarde. En daar is ze dan. Klaar om je te verslinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat een macht heeft die Red_Cat hier.[ afbeelding ]
Nou nou nou zeg.. Wist niet dat je me zo'n enorme verschrikking vondquote:Op maandag 21 juli 2008 19:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Langzaam neemt ze je in je greep, huilend van angst wordt je binnengesleept, grijpend naar kluwen aarde. En daar is ze dan. Klaar om je te verslinden.![]()
Todat je geheel hulpeloos 100% lowlands bent.
De drama.
Nou klopt wel hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 19:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Langzaam neemt ze je in je greep, huilend van angst wordt je binnengesleept, grijpend naar kluwen aarde. En daar is ze dan. Klaar om je te verslinden.![]()
Todat je geheel hulpeloos 100% lowlands bent.
De drama.
Ja maar je gaat er niet echt huilend van angst naartoe of wel?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:41 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Nou klopt wel hoorZe heeft mij ook al overgehaald naar lowlands te gaan
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |