Voor de die-hards.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:20 schreef vogelkooi het volgende:
Uh lowlands is toch van af vrijdag tot zondag?
En deze meet is donerdag :S
Waarom denk je dat het de immer falende meet heet?quote:Op zondag 22 juni 2008 17:20 schreef vogelkooi het volgende:
Uh lowlands is toch van af vrijdag tot zondag?
En deze meet is donerdag :S
quote:Op zondag 22 juni 2008 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het de immer falende meet heet?
Laat ik het zo zeggen. De enige keer dat het slaagde (2006 dus), stond iedereen in een cirkeltje, "ja hoi, wie ben jij?" en werden er wat usernames genoemd. de reactie daarop was bij velen "die ken ik niet". toen we allemaal wisten wie wie was, gingen we bier halen en waren we uitgeluld. zo ongeveer.quote:
O, dan geef ik me ook wel opquote:Op zondag 22 juni 2008 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het de immer falende meet heet?
Ik stond nog naast jou bij Ministry, weet ik nog. Je had van die kinderlaarsjes aanquote:Op zondag 22 juni 2008 17:48 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. De enige keer dat het slaagde (2006 dus), stond iedereen in een cirkeltje, "ja hoi, wie ben jij?" en werden er wat usernames genoemd. de reactie daarop was bij velen "die ken ik niet". toen we allemaal wisten wie wie was, gingen we bier halen en waren we uitgeluld. zo ongeveer.
Ja inderdaadquote:Op zondag 22 juni 2008 17:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik stond nog naast jou bij Ministry, weet ik nog. Je had van die kinderlaarsjes aan
Ik vis je er zo uit, dat weet ik zekerquote:Op zondag 22 juni 2008 19:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Die laarsjes zijn vorig Lowlands overleden, ik heb nu nieuwe, net zo fout.
Waarschijnlijk camping vier onder de bomenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:49 schreef Rebubbled het volgende:
Ik wil ook pogen te meeten.![]()
![]()
Oehh, Red-Cat, waar ga jij staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit--
tevens sorry voor het omhoogschoppen van het topic, jeweetsGoogle is your friend, abuse your friends
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:08 schreef Metalfrost het volgende:
Op aanraden van Red_Cat zal ik immer, voor de allereerste keer, een poging wagen om deze meet bij te wonen.Nee positief. Misschien dat er dan een beetje leven in de LL meet word geblazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit--
tevens sorry voor het omhoogschoppen van het topic, jeweets
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:08 schreef Metalfrost het volgende:
Op aanraden van Red_Cat zal ik immer, voor de allereerste keer, een poging wagen om deze meet bij te wonen.Wat een macht heeft die Red_Cat hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit--
tevens sorry voor het omhoogschoppen van het topic, jeweets
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Nou, nu kom ik zeker!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:53 schreef Metalfrost het volgende:
Ik neem brood en knakworstjes mee. Je krijg op een gegeven moment om 12 uur 's nachts vaak honger, althans, ik wel. Gelimiteerde oplage, want er past niet alles in een 85 liter rugzak.
Dan past er dus ook 85 liter bier in.. dat zie ik liever gebeuren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:53 schreef Metalfrost het volgende:
Ik neem brood en knakworstjes mee. Je krijg op een gegeven moment om 12 uur 's nachts vaak honger, althans, ik wel. Gelimiteerde oplage, want er past niet alles in een 85 liter rugzak.
want
er geldt ergens een spreekwoord en/of gezegde: eerlijk zullen we alles delen.
jeweets
Ik drink geen bierquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:01 schreef On het volgende:
[..]
Dan past er dus ook 85 liter bier in.. dat zie ik liever gebeuren.
Beerenburg in een cola fles. Niemand die het ziet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:04 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik drink geen bierAlleen Beerenburg.
[ afbeelding ]
Maar die mag je niet zo meenemen. Verzin wel iets.
Dan neemt iedereen toch iets mee>?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:53 schreef Metalfrost het volgende:
want
er geldt ergens een spreekwoord en/of gezegde: eerlijk zullen we alles delen.
jeweets
Het lag wel in de planning. Ik ga 3 blikjes knakworstjes en 3 zakken brood niet 3 dagen lang meezeulen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:57 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nou, nu kom ik zeker!Of deel je niet uit?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |