SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mierenneukert.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:57 schreef TheSorrow het volgende:
TheSorrow hè!![]()
In 2006 zag ik iemand met een FOK! bordje bij de 24uurs tent staan, ben er toen niet heen geweestMaar dit jaar komen er veel hippe mensen, dus kom maar op met die meet!
Ik neem mezelf mee, dat is toch al goed?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:59 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Mierenneukert.Als je maar wat meeneemt.
hee dat klinkt goed ik ben er bijquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik neem mezelf mee, dat is toch al goed?
* TheSorrow zorgt hoogstwaarschijnlijk wel voor wat te smoken
Waar zijn de hoeren dan?quote:
Ik wil best bij misschien hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:24 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nou niet allemaal cold feet krijgen zoals deze Wus.
Aangezien ik momenteel toch betaald krijg en niets te doen heb, heb ik een prachtig lijstje gemaakt met de stand tot nu.
[..]
Wie gaat er mee skankenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:23 schreef Kogelmagneet het volgende:
haha idd mop
ik zal wel zorgen voor wat stemmingsverhogende middelen dan
Ik irl ook.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:07 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Neem je moeder mee
(Ik haat je moeder grappen, maar goed)
Ik kom alleen als jij geen shuttershades op hebt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:09 schreef D.zire het volgende:
[..]
hee dat klinkt goed ik ben er bijje herkent me aan mn kankerkop
tot dan (K)
foutquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:07 schreef Paramnesia het volgende:
Grappig, krijg ik vandaag net deze binnen.
[ afbeelding ]
Die wou ik hebbenquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:07 schreef Paramnesia het volgende:
Grappig, krijg ik vandaag net deze binnen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |