Zie aangepaste versie van mijn eerdere postquote:Op maandag 21 juli 2008 19:42 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja maar je gaat er niet echt huilend van angst naartoe of wel?
Ik wil een adoratietopic voor jouw ass maken. Wat is mijn kans dat ik daarmee binnen vreemdgaan bereik kom?quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:59 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik wil een adoratietopic voor jouw ass maken. Wat is mijn kans dat ik daarmee binnen vreemdgaan bereik kom?
Klopt!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:21 schreef chansadres het volgende:
Red_Cat is een baas enzo! Dus zwaar terecht.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:21 schreef chansadres het volgende:
Red_Cat is een baas enzo! Dus zwaar terecht.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:15 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Herman van Idols heeft dan nog meer kans. Aap. Mijn kont, mijn gebruiksvoorwerp. Niet die van jou.
Daarom is het de immer falende meet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:17 schreef Red_Cat het volgende:
hahaha nou idd dat gaat wat worden deze meet
/ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Kleffe hap hier..ik ga maar met een grote boog om de Meet heen dit jaar
.....quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mocht ik ooit mod worden dan kan je een slotje verwachten.
Alleen Roellio mag dit topic openen.![]()
Foto'squote:
Ik heb geen meet nodig om op de foto te gaan met Red_Cat! hoop ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:45 schreef D.zire het volgende:
knip
Maar je komt maar mooi wel! Ga niet voor niks helemaal een 1 of ander stom bord in elkaar flansen die daarna toch binnen 1 avond gesloopt word!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:47 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb geen meet nodig om op de foto te gaan met Red_Cat! hoop ik![]()
Ja dagquote:
wat heb je nou veranderd aan mijn bericht?quote:
De fik erinquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:48 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Maar je komt maar mooi wel! Ga niet voor niks helemaal een 1 of ander stom bord in elkaar flansen die daarna toch binnen 1 avond gesloopt word!
Ja dan word ik strax aangewezen als schuldige! Ammehoela!quote:
Slopen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:48 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Maar je komt maar mooi wel! Ga niet voor niks helemaal een 1 of ander stom bord in elkaar flansen die daarna toch binnen 1 avond gesloopt word!
Stukje uit de quote weggehaaltquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:53 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
wat heb je nou veranderd aan mijn bericht?
Owjahquote:
Je bedoeld van eten en drinken ofzo?quote:
Nou reken er maar op danquote:
Njaa hoorde iemand over knakworsten...quote:
Die knakworstenzooi kan je toch ook wel rauw eten ofniet? Ik denk dat gasflessen niet toegestaan zijn..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:18 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Njaa hoorde iemand over knakworsten...Ik neem zelf ook wel iets mee van snoep of whatever en misschien een flesje vodka ofzo
Dus als iedereen nou wat lekkers meeneemt
Ja wel je mag zo'n klein campingflesje meenemen. Kan je je eigen eten koken voor als je geen centjes hebt enzoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Die knakworstenzooi kan je toch ook wel rauw eten ofniet? Ik denk dat gasflessen niet toegestaan zijn..
Kan ik niet mee omgaan. Spul boem ontploffen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja wel je mag zo'n klein campingflesje meenemen. Kan je je eigen eten koken voor als je geen centjes hebt enzo
Nope is zwaar verboden met al die nylon tentenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:27 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Kan ik niet mee omgaan. Spul boem ontploffen.
En open vuur mag ook niet?
Dan maar geen knakworstenzooi.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:29 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nope is zwaar verboden met al die nylon tenten
Ieks, haal mij er dan maar af en zet me bij misschien. Om dezelfde reden als Evil_Koekje...quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:08 schreef Rebubbled het volgende:
Is er eigenlijk iemand die een lijstje heeft/aanpast met wie belooft te komen? Dan weten we wie we moeten najagen als ze het vergeten.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ieks, haal mij er dan maar af en zet me bij misschien. Om dezelfde reden als Evil_Koekje...
quote:Ik ben er bij:
vliegende_olifant
PastoorPeter
De_Brandweer
guitarist.nl
rubbereend
papalaatmetietenlos
Gewoonik
Red_Cat
Aoristus
Rebubbled
Syndicate
Sjowhan
Metalfrost
Myster_E
Leonos
Kogelmagneet
Paramnesia
DJKiwi
TheSorrow
Misschien:
Blinker
Zeiksnor
EvilWasp
On
D-Zire
NoelGallagher
Pietklaaso
Breuls
chansadres
Ruud_fr
Evil_Koekje
Tinuzzz_Talpa
Mathijz
Niet:
Litso
IceBliss
skyrebel
BloodyLotte (maar stiekem wel)
Newbiedoobiedoo
Laton
Sack_Blabbath
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mierenneukert.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:57 schreef TheSorrow het volgende:
TheSorrow hè!![]()
In 2006 zag ik iemand met een FOK! bordje bij de 24uurs tent staan, ben er toen niet heen geweestMaar dit jaar komen er veel hippe mensen, dus kom maar op met die meet!
Ik neem mezelf mee, dat is toch al goed?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:59 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Mierenneukert.Als je maar wat meeneemt.
hee dat klinkt goed ik ben er bijquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik neem mezelf mee, dat is toch al goed?
* TheSorrow zorgt hoogstwaarschijnlijk wel voor wat te smoken
Waar zijn de hoeren dan?quote:
Ik wil best bij misschien hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:24 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nou niet allemaal cold feet krijgen zoals deze Wus.
Aangezien ik momenteel toch betaald krijg en niets te doen heb, heb ik een prachtig lijstje gemaakt met de stand tot nu.
[..]
Wie gaat er mee skankenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:23 schreef Kogelmagneet het volgende:
haha idd mop
ik zal wel zorgen voor wat stemmingsverhogende middelen dan
Ik irl ook.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:07 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Neem je moeder mee
(Ik haat je moeder grappen, maar goed)
Ik kom alleen als jij geen shuttershades op hebt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:09 schreef D.zire het volgende:
[..]
hee dat klinkt goed ik ben er bijje herkent me aan mn kankerkop
tot dan (K)
foutquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:07 schreef Paramnesia het volgende:
Grappig, krijg ik vandaag net deze binnen.
[ afbeelding ]
Die wou ik hebbenquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:07 schreef Paramnesia het volgende:
Grappig, krijg ik vandaag net deze binnen.
[ afbeelding ]
Oh! Daar heb ik ook nog wel een kruiwagen aan shit mee. Roep het en ik heb het.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:23 schreef Kogelmagneet het volgende:
haha idd mop
ik zal wel zorgen voor wat stemmingsverhogende middelen dan
135 eurie???quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dan zie je slechts de de helft van de bands, zonde van je 135 eu.
Je had toch beter voor blond kunnen kiezen bij de keuze van je nieuwe haarkleur.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:30 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
135 eurie???neej man.. een tientje bij de brittain!
Ze bedoeld het ticket.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:30 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
135 eurie???neej man.. een tientje bij de brittain!
Ja maar de ekte ekte die DE Kanye draagt zijn wel 135 euro hoor!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:33 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je had toch beter voor blond kunnen kiezen bij de keuze van je nieuwe haarkleur.
Does liefquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:33 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je had toch beter voor blond kunnen kiezen bij de keuze van je nieuwe haarkleur.
Ik ga der misschien wel 1 halen voor lowlandsquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:37 schreef Kogelmagneet het volgende:
Ik heb zo'n ding ook geprobeerd op emporium 08, pfffffffffffffff ik snapte daar echt niets van.. rare ervaring
Precies.. ik ben helemaal niet blondquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja maar de ekte ekte die DE Kanye draagt zijn wel 135 euro hoor!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:37 schreef Kogelmagneet het volgende:
Ik heb zo'n ding ook geprobeerd op emporium 08, pfffffffffffffff ik snapte daar echt niets van.. rare ervaring
quote:
Ziet er echt heel vaag uitquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kanye wears that shit maaayne. That's why it's cool.![]()
![]()
[..]
![]()
Nou ja, ik doelde eigenlijk wel op het kaartjequote:Op donderdag 24 juli 2008 14:22 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Precies.. ik ben helemaal niet blond
Dat mag van mij hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:22 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ga der misschien wel 1 halen voor lowlands
Geweldigquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:02 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Dat mag van mij hoorZolang ik em maar niet op hoef te zetten
Ik zie al genoeg rare dingen op een avond dus hoef daar nog niet es een stel strepen bij
Misschien kunnen wij dan wel kwartetten met onze etenswaren vriend, dan regel ik wel wat anders voor jequote:Op donderdag 24 juli 2008 16:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Geweldig
Ik heb alleen wat pepperoni voor LL, that's it
Dat gaat vast wel goedkomen, bedankt maat!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:14 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij dan wel kwartetten met onze etenswaren vriend, dan regel ik wel wat anders voor je
Vlakbij mij gaan staan en je zeggen dat dat het enige is.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Geweldig
Ik heb alleen wat pepperoni voor LL, that's it
Prima zo dat weerquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:20 schreef TheSorrow het volgende:
En als het weer zoals nu is.... DAMN!Wel iets te warm eigenlijk, maar in ieder geval wil ik dit jaar veel zon!
Mijn plek is nog niet bepaald hèquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:29 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Vlakbij mij gaan staan en je zeggen dat dat het enige is.![]()
Dat denk ik dus ook wel! Gezien het feit dat er veel bekenden van elkaar komenquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:58 schreef foowout het volgende:
ik ga donderdag (net zoals iedereen) heel sneaky voorbij lopen!
want dit jaar zal het vast wel slagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |