quote:Nou weet je dat ik echt aan je gedacht heb oh-oh, met je hondjes!
Het zou hier voor jou ook helemaal super zijn! Dat saaie klopt wel, want er is verder geen bal te doen hier. Ik zit nu in de receptie met mijn laptopje en dat is best even een welkome onderbreking
Bink heeft echt de tijd van dr leven met die meren hier en de trappetjes, zodat ze er niet in hoeft te plonsen want dat durft ze niet. Als ze nog meer zou wandelen hier zouden d'r pootjes slijten! Verder ga ik straks even de sauna testen en in het bubbelbad hangen en daarna.... rapapaaaaaa... met toastjes en vreterij de eerste voorronde van het Songfestival kijken!![]()
![]()
Gister bij Conleche en Heer C was heel erg leuk, had er eigenlijk wel langer willen blijven (en Bink ook!!!).
Ze had de allerlekkerste broodjes voor ons klaargemaakt
Ik ben hier trouwens vanmiddag gebeten door een hond!In mijn pols en elleboog! Gelukkig had ik een spijkerjackie aan, nu heb ik schaafplekken en blauwe plekken er van. Maar ik moet er niet aan denken als ik dat jackie niet aan had Hij zat aan een lange lijn vast bij een van de huisjes van andere gasten, maar de lijn was iets te lang en toen ik iets tegen die dame zei die daar zat (we hadden ze onderweg al een keer gezien toen ze ook met hun hond liepen) toen vloog die hond op me af en beet me twee keer. Ze maakte er eigenlijk een beetje van dat het mijn eigen schuld was, omdat ik één voet van het algemene pad af zette op hun pad en de hond waakt normaal thuis, dus nu over dat huisje. AUW!
Ik was te beduusd en te geschrokken om boos te worden en pas toen ik weer in ons eigen huisje was (Heer G was er niet bij toen het gebeurde en Bink gelukkig ook niet!) toen begon het zeer te doen en blauw te worden.
Nou ja, niets wat een bubbelbad niet kan verzachten zullen we maar zeggen![]()
Mjah Stinkie/Stinkerd heette vroeger (en bij de DA nogsteeds) Goudhaartje (ooit zo door een vriend van mn nicht zo genoemt door dr kleur), maar ze laat onwijs veel ruftjes, echt vreselijk, dus werd het Stinkiequote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:07 schreef MissBliss het volgende:
Stinkie en Drolletje?![]()
Leuke namen
Ik heb voer van Royal Canin, Whiskas en van de Aldi. Allemaal speciaal voor oudere binnenkatten, maar ik moet toegeven dat ik niet echt op de ingredienten heb gelet... Ze doet het er verder goed op
Aldi heeft tegenwoordig ook premium voer (brokjes) dat er hier erg goed in gaat. net zo goed als Hillsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Mjah Stinkie/Stinkerd heette vroeger (en bij de DA nogsteeds) Goudhaartje (ooit zo door een vriend van mn nicht zo genoemt door dr kleur), maar ze laat onwijs veel ruftjes, echt vreselijk, dus werd het Stinkie![]()
Drolletje, heet voluit Drolletje Drie (ze heeft een beetje een poepkleurtje en was het 3e poesje uit het nest Pipo, Stinkie en Drol komen uit een nestje van 6 bij ons geboren) en dat werd toen dr pootje geamputeerd moest worden Drolletje Driepoot![]()
Normaal roepen ze bij de DA altijd de dieren op als ze binnen mogen komen, die van ons doet dat vreemd genoeg niet
Aldi voer kan Pipo niet tegen, Royal Canin hebben we nog niet geprobeerd volgens mij.
Mijn dames komen overigens wel buiten (al is het tegenwoordig niet meer verder dan de tuin, ze zijn niet zo gecharmeerd van het kattenhuis op de hoek en blijven dus bij huis)
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:07 schreef Morretje het volgende:
nah, oh-oh! das ook niet sociaal zeg!![]()
![]()
Ook als je geen vakantie hebt gepland is het toch wel fijn om te weten wanneer je vakantie hebt?!
Het is nog waar ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:04 schreef Greys het volgende:
Dizzy heeft het veel te druk met daten enzo natuurlijk
Hoi meisjes!![]()
Even weer lezen hoor, ik kan geen 24 uur zonder jullie
Is de foto van de Koek en de Bink al langsgekomen dan? Heb ik die gemist?Ik ga snel in het vorige topic kijken dan!
Bofferdquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MAARRRRRR
Ze wilde zo graag dat ik op dr kennel kom passen dat ze dr vakantie heeft omgezet naar wanneer ik wel kan
![]()
Ik heb voor t eerst in 6 jaar dus zomaar 3 hele weken vakantie![]()
En ik ga ook nog echt weg ook![]()
Ik zie t echt al helemaal zitten
Ik had de Koekie onder zijn buikje vast, maar dat zie je nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is nog waar ook![]()
De foto's zijn al langs gekomen en ze waren leuk. Hoe krijg je trouwens twee hondjes zo stil te zitten voor een foto??
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MAARRRRRR
Ze wilde zo graag dat ik op dr kennel kom passen dat ze dr vakantie heeft omgezet naar wanneer ik wel kan
![]()
Ik heb voor t eerst in 6 jaar dus zomaar 3 hele weken vakantie![]()
En ik ga ook nog echt weg ook![]()
Ik zie t echt al helemaal zitten
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Heej Greys, sta je dr mooi op met je lijstjes he![]()
Ik hoef alleen maar mn kleren mee te nemen, de rest is daar allemaal, zelfs voor de honden wordt voer op verzoek gekocht. En de trein rijdt van Maastricht naar Alkmaar zonder overstappen, dus dat gaat ook helemaal goedkomen.
Ik ben echt zoooooooo happy, was het maar juli
Dat krijgen ze ervan, met al dat slapenquote:
Heb je plannen dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:20 schreef MissBliss het volgende:
Haha! Ben ik eens een keer niet het middelpunt van zwangerschapsspeculatie
Geen concrete neequote:
Ehm.... Ik hoop nu nog van niet eigenlijk...quote:
Ik wist niet eens hoezeer ik die kon gebruiken tot ik het kreeg. Ik vind dat altijd wat decadent en begin er dus niet aan. Maar nu kom ik erachter dat het ook vergoed wordt door de zorgverzekeraars. Als niet helemaal, dan toch deels.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo...pauze!
Non, bedankt voor je smsje! Kan niet wachten op de volgende lading![]()
Lekker Oh Oh, zo'n vakantie. Vorig jaar gingen we met de boot weg en bijna iedere dag hadden we wel familie of vrienden die langskwamen.
Vind ik persoonlijk niet zoveel aan dan.
Nok, klinkt als een heerlijke massage, kan er ook wel es 1 gebruiken
Natuurlijk mag danquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:58 schreef nokwanda het volgende:York is mooi en oud.
Mag ik mee in je broekzak?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo...pauze!
Non, bedankt voor je smsje! Kan niet wachten op de volgende lading![]()
Lekker Oh Oh, zo'n vakantie. Vorig jaar gingen we met de boot weg en bijna iedere dag hadden we wel familie of vrienden die langskwamen.
Vind ik persoonlijk niet zoveel aan dan.
Nok, klinkt als een heerlijke massage, kan er ook wel es 1 gebruiken
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:52 schreef Nonneke het volgende:
Omg... Anka en ik zijn verliefd geworden op een huisen wrs kunnen we em ook nog betalen OMG !
![]()
en nu ?
ik durf niet te blij te doen voor als het niks wordt, domper
wacht!!! Ik ga meequote:
* Kuch *quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:52 schreef senesta het volgende:
Ja, het is stil hier, iedereen geniet lekker van het mooie weer denk ik![]()
Succes dan vanavond naar de dierenarts, Ingetje![]()
Keelontsteking is best zielig, merk je verder niets aan haar? hangerig of iets dergelijks?
quote:
12 al?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:29 schreef conleche het volgende:
Bink is idd een tophond: heel vrolijk en speels en toch al 12! Bink for president!
Whehe, ik zei gisteren Maltheser Leeuwtje en Re zei Yorkshire terrierquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:54 schreef Greys het volgende:
Hoi meisjes!
Bink is aan het blozen
MB, Bink is een kruising tussen een Yorkshire Terriër (zo'n Fifi) en een Malthezer Leeuwtje!
Vandaar de kleuren van de York, maar de steviger bouw van de Malthezer.
Vanwaar die plotselinge rebelsheid van je?quote:
Nokquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
Senes, doe hem maar dicht heur.
Nok doet niet leuk mee met baggeren
Geen ideequote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vanwaar die plotselinge rebelsheid van je?
Dwing je me nu ook nog tot illegaal crossposten?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
Senes, doe hem maar dicht heur.
Nok doet niet leuk mee met baggeren
PMSenesta kan het niet zijn. Die had je vorige week al.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:03 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Oh sorry, Ing... daar mag ik niet om lachen he, om dat beeld dat dat bij me oproept?
Lits is niet zo van de bagger.
Kom, we overtuigen hem even
Nul!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys! Hoeveel borrels hebbie al op joh!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:03 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Oh sorry, Ing... daar mag ik niet om lachen he, om dat beeld dat dat bij me oproept?
Lits is niet zo van de bagger.
Kom, we overtuigen hem even
Nou kom op met die handboeien danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mensen die baggeren stop ik in een stomme kooi !!1:D![]()
Ik rebelsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:29 schreef Morretje het volgende:Wat ben je rebels!!
![]()
Nou, baggerze, ik ga slapen...
Echt waar? Had ik nooit gedacht! Dus jij smeert je smoeltje af en toe in met zwartepietespul?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:35 schreef Greys het volgende:
Trusten Morrie!
Heer G smst net dat ie nog een saté neemt
En dat ze genoeg bier hebben
Alleen geen negerinnen(daar valt ie op... snappen jullie dan wat ie met mij moet?
)
Of...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt waar? Had ik nooit gedacht! Dus jij smeert je smoeltje af en toe in met zwartepietespul?
( Echt waar!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt waar? Had ik nooit gedacht! Dus jij smeert je smoeltje af en toe in met zwartepietespul?
Hij vindt het leuk -> DUS zij past zich daaraan aan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihi, dat gaat je vies tegenvallen andersquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Hij vindt het leuk -> DUS zij past zich daaraan aan?
I like the way you think
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:![]()
Greys, wat denk je wel niet van me?
Voor de rest ben ik niet bijgelezen trouwens
Na twee verwoede pogingen in een negerin te veranderen (mislukt, snap je dat nou???!?!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:54 schreef Litso het volgende:
Als iedereen zich nou even aanpast aan wat ik leuk vind zou de wereld een stuk toffer zijn.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:54 schreef Litso het volgende:
Als iedereen zich nou even aanpast aan wat ik leuk vind zou de wereld een stuk toffer zijn.
Ik probeer clums nog altijd in een cyber goth te veranderen, maar ze wil niet. Snap jij dat nou???quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Na twee verwoede pogingen in een negerin te veranderen (mislukt, snap je dat nou???!?!) pas ik me helemaal nérgens meer aan aan aan aan
Nou. Vergeleken met transformen naar negerin zou dat een makkie moeten zijn. Flauw hoor, dat ze dat niet wilquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik probeer clums nog altijd in een cyber goth te veranderen, maar ze wil niet. Snap jij dat nou???
Flauw!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik probeer clums nog altijd in een cyber goth te veranderen, maar ze wil niet. Snap jij dat nou???
Ah, door JOU duurt die van mij zo lang dus!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Een dubbele aflevering GA doet ie wel langer over om klaar te stomen zeg en dan moet ik 'm nog kijken
Ik ben vandaag ook van top tot teen in het H&M. Een "vintage" jurk uit 2004quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:54 schreef Greys het volgende:
Mogge meisjes en jongens!
De deurbel ging hier vanmorgen, stond de buurman voor de deur met - hoe verrassend - een pakket van de H&M. Hij zei ook 'Kijk, hier, wat een verrassing....'Zijn meissie en ik hebben diverse dingen hetzelfde qua kleding van de H&M en ik zag op zijn Hyves ook al een trui voorbij komen die Heer G ook heeft. Haute couture, maar dan net niet dus....
Ik heb mijn buurman ook niet binnen geïnviteerd heurquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook van top tot teen in het H&M. Een "vintage" jurk uit 2004en een vessie van dit voorjaar. O nee, m'n klompjes zijn van dr. Scholl.
Ik had deze week ook 4 verschillende buurmannen op de stoep met pakjes. 1 van de H&M, 1 van BOL en twee van Fok! (boeken en een spijkerbroek). Helaas heb ik geen leuke buurmannen (om te zien dan hè, ze zijn wel aardig), dus ik heb ze maar niet binnen geinviteerd
Ik had een rood vestje, een grijs/zwart/wit zomerjurkje. Een zwarte joggingbroek met een bijpassend capuchonjackie. Die x ervoor had ik 2 linnen blouses, van die lange, je weet wel. En 2 linnen shortjes (wit en legergroen). Een lange broek, die ik eigenlijk had moeten terugsturen, maar niet heb gedaanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb mijn buurman ook niet binnen geïnviteerd heur
Denk ook niet dat hij dat had gedurfd
Wat heb je besteld bij de H&M? Ik deze keer weinig, meer voor Heer G eigenlijk.
Ik heb zelf een groen shortje besteld (nu aan), een wit met roze hemdje (nu aan, leuke combi he, met dat groen![]()
) , een blauw driekwart broekje (gaat terug) en een zwart tshirtje (had ik er nog niet genoeg van
).
Ing!Nou euh... allemaal alcoholvrij he, vannacht!
![]()
Nou heb ik het weer, dat ik een post pas later zie!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Middag allemaal!
Zo Greys is weer in het land en tis meteen niet meer bij te benen hier, helleeeeeuuuuuuu Greys![]()
Bink heeft door die supercute foto 4 nieuwe fans, ow nee, 5, count me in![]()
En dat Tha Bink al 12 is, wat lief![]()
Ik moet aan het huishouden.
Als ik vandaag alles doe hoef ik morgen niks meer he
Sexyquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb hier trouwens ook nog een tasje liggen met bon en een wit shirtje dat heel raar doorschijnt en om dat te voorkomen een soort lapje voor de borsten heeft, aan de binnenkant, alleen is dat lapje veel te kortEn die heb ik dus ook niet teruggebracht of gestuurd
Nou he? Zal ik het dan toch maar houden?quote:
Je bent erg grappig vandaagquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? Zal ik het dan toch maar houden?
Het zag er op internet wel leuk uit, maar goed... er stond niet bij over dat 'lapje voor de borsten'
Echt, wie VERZINT zulke dingen? Dat lapje komt dan tot halverwege de boobs, dus het ziet er werkelijk afgrijselijk uit. Maar goed, Heer G moet er de kever maar mee gaan poetsen ofzo...
Wat was er mis met jouw broek, die je niet hebt teruggestuurd?
Waarvan?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil een foto Greys!
Yup!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarvan?
Van het afgrijselijke shirtje met lapje-voor-de-borsten?
Wat ik weleens doe is een bedje buiten maken. Wel met dekentje. OOOH daar zou ik nu zin in hebben. Ik ga echt al de hele week te laat naar bed...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:42 schreef Ingetje79 het volgende:Foto Foto Foto
![]()
Hier bezig met het windscherm. Inmiddels is er ook een vriend gekomen om te helpen. Met een beetje geluk is het vannacht ergens wel klaar![]()
En ik ben lui, heb zin om ff op bedje te kruipen, maar dat vind ik dan weer zo stom.
Zal zo eerst maar es koffie zetten met daarbij een gevulde koek van de echte bakker, net vers gehaald
Yep, is hetzelfde shortje!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
Ohhh, een bedje buiten, dat klinkt lekker!
Gaan jullie vanavond ook het Songfestival kijken trouwens? Ik twijfel voor het eerst van mijn leven of ik wel zal gaan kijken...
Co, komt dit shortje je bekend voor?![]()
Ik sta er lekker bij he?
[ afbeelding ]
Dit is dan ook niet HET beruchte lapjestopjequote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Yep, is hetzelfde shortje!
Vind het topje best leuk, zie helemaal geen lapjes
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:55 schreef conleche het volgende:
Ja Greys is echt het tietenkoninginnetje: Prachtig, met zo'n dun middeltje eronder: kword er bijna lesbies van
Ik denk dat de hele mannelijke bevolking het anders zou omschrijven dan genant. En ik vind het ook echt mooi!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]Hou op! Ik vind het echt vreselijk, die boobs!
Er komen altijd eerst een paar tieten binnen en dan pas de rest van me. Dat vind ik genant
Nee ik hoor haar niet, hoewel ze voorspeld had van wel. Gordijnen zitten dicht, er hangt iets aan de voordeur etc.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet HET beruchte lapjestopje
Ik ga even kijken of ik daar een foto van kan makenIk sta niet in voor de gevolgen!
Dizzy, hoor je haar?
IngMoet je een beetje tiet van me? Gratis en voor niets? Ik wil graag van de helft af ongeveer
Ik ben ook niet zo van de shorts. Dit is mijn allereerste!
Je bent erg goed voor mijn zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat de hele mannelijke bevolking het anders zou omschrijven dan genant. En ik vind het ook echt mooi!
Erg he, het is een lompe hobbezak!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:15 schreef conleche het volgende:
Das idd een stom shirtje! (en niet eens sexy)
Ik snap niet hoe jij zo slank kunt zijn met al die kapsalonnetjes!
verleid me niet zoquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:13 schreef Greys het volgende:
Kijk en huiver
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Jawel mij ook, maargoed alstie het niet meer leuk vind gaan we gewoon weer, ook geen probleem tochquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:04 schreef Greys het volgende:
Non!
Bob de Bouwerrrrrrrrrr, kunnen we het makennnnnnnnnnnnn!
Lijkt me best lang, twee uur![]()
Sorryquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef conleche het volgende:
Oké, nou heb ik PS I love you gekeken en ben nu zo roodbehuild dat ik niet meer naar de Appie kan voor m'n avondeten en ik nu de keus heb tussen kroketten, festini sinaasappelijsjes of een plastic bak zonder etiket.
Heel mooi.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry![]()
Je vond hem dus net zo mooi als ik, begrijp ik
Misschien dat MissBliss dan toch nog even haar laptop op zijn kop gaat zetten om hem ook te kijken
Cultuurbarbaren zijn jullie toch. De film ruïneert het boek volledigquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef conleche het volgende:
Oké, nou heb ik PS I love you gekeken en ben nu zo roodbehuild dat ik niet meer naar de Appie kan voor m'n avondeten en ik nu de keus heb tussen kroketten, festini sinaasappelijsjes of een plastic bak zonder etiket.
ja maar als je het boek niet hebt gelezen valt dat niet op natuurlijkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Cultuurbarbaren zijn jullie toch. De film ruïneert het boek volledig
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:28 schreef conleche het volgende:
[..]
ja maar als je het boek niet hebt gelezen valt dat niet op natuurlijk
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry![]()
Je vond hem dus net zo mooi als ik, begrijp ik
Misschien dat MissBliss dan toch nog even haar laptop op zijn kop gaat zetten om hem ook te kijken
Je kunt gewoon niet een Iers verhaal verfilmen met een amerikaanse actrice in de hoofdrol. Het verhaal is veramerikaanst helaas.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zij zegt
Overigens zag ik op IMDB ook diverse mensen precies het omgekeerde zeggen
Smaken verschillen, gelukkig
Zeg het oog wil ook wat en weet je hoe lang ik dan bezig ben om het weer open te krijgen als ik snel iets moet hebben?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:17 schreef Greys het volgende:
Ja fijn he Diz?![]()
![]()
![]()
Kan je de kastjes niet met een touwtje aan de knoppen dichtbinden ofzo?
joev got meelquote:Op zondag 25 mei 2008 16:07 schreef Greys het volgende:
Mogge liefjes!
We deden onze ogen open vandaag, keken op de wekker en het was kwart over drie!
Ik werd er gewoon pisnijdig om, echt boos!Het is al bijna tijd voor het avondeten! Bah! Hele dag weg!
Dizzy, je katten!![]()
Is het in het boek dan niet net zo als de film dat het in Amerika speelt en dat ze op vakantie naar Ierland gaan? Speelt daar het héle verhaal in Ierland?
Zonde Ing, met dit weer inderdaad. Fijn dat het windscherm helemaal naar je zin is! Jammer alleen dat je er nu niet echt van kunt genieten, maar dat komt vast snel. We hebben de hele zomer nog voor de boeg (zei zij optimistisch)
Nok, jij ook een gezellig latertje dus! En je mantra helpt nog niet echt hoor. Maar ik zal het blijven volhouden
Ik ben nog niet over de shock van het Songfestival heen
Neeeee hoe very Ps I love you the movie!!!!quote:Op zondag 25 mei 2008 16:59 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo even in mijn mail kijken
Nou er was één deelnemer die bekend stond om zijn arrogantie, hij had zijn kleedkamer vol hangen met foto's van zichzelf en hij trok onder het zingen zijn blouse los enzo. God's gift to women, vond ie zelf. Met een afschuwelijk lied. Drie keer raden wie er won
Ohhhh een vriendin komt zo langs, ze belt net. Ze is single moeder en we hebben haar al een paar keer geprobeerd te koppelen. Maar ze houdt er teveel van om op zichzelf te zijn. En nu is ze in Schotland op vakantie geweest met haar moeder en dochter, heeft ze een man ontmoet (1 avondje) aldaar in een bar en de vonken vlogen over!!! Ze dacht dat het niets kon worden dus ze is weggegaan zonder haar telefoonnr te geven. Maar hij heeft dat achterhaald (!) en hij heeft haar al meerdere keren gebeld en hij wil dat ze mee gaat naar een bruiloft van een vriend van hem in Schotland over drie weken. En nu hoor ik net dat het ticket al geboekt is! How very Four Weddings without a Funeral!!!!![]()
Ik herken daar dus echt niks van het boek in hè?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Neeeee hoe very Ps I love you the movie!!!!
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:59 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo even in mijn mail kijken
Nou er was één deelnemer die bekend stond om zijn arrogantie, hij had zijn kleedkamer vol hangen met foto's van zichzelf en hij trok onder het zingen zijn blouse los enzo. God's gift to women, vond ie zelf. Met een afschuwelijk lied. Drie keer raden wie er won
Ohhhh een vriendin komt zo langs, ze belt net. Ze is single moeder en we hebben haar al een paar keer geprobeerd te koppelen. Maar ze houdt er teveel van om op zichzelf te zijn. En nu is ze in Schotland op vakantie geweest met haar moeder en dochter, heeft ze een man ontmoet (1 avondje) aldaar in een bar en de vonken vlogen over!!! Ze dacht dat het niets kon worden dus ze is weggegaan zonder haar telefoonnr te geven. Maar hij heeft dat achterhaald (!) en hij heeft haar al meerdere keren gebeld en hij wil dat ze mee gaat naar een bruiloft van een vriend van hem in Schotland over drie weken. En nu hoor ik net dat het ticket al geboekt is! How very Four Weddings without a Funeral!!!!![]()
Ik heb deze zin nu vier keer gelezen en ik snap hem nog nietquote:Op zondag 25 mei 2008 17:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Beter hou je er teveel van om jezelf te zijn. Wat anders? Iemand anders zijn? nahhh
![]()
koppelen
Ruslandquote:En voor welk land was die gast de inzending?
Als je liever op jezelf bent dan perse een partner te moeten hebben dan ben je doorgans ook liever JEzelf en daar niet zeker van als je een partner zou hebben. Dus word je dan liever niet gekoppeld omdat je het vanzelf wel merkt als je echt zo jezelf mag zijn dat je niet langer perse liever OP jezelf bent. Snap je hem nou of maak ik het alleen maar erger?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb deze zin nu vier keer gelezen en ik snap hem nog niet![]()
[..]
Dat hoorde ik net ja. Ach...waarom niet Rusland?quote:Rusland
En Conleche en ik hadden net bedacht dat als Frankrijk of Portugal zou winnen, dat we er dan heen zouden gaan volgend jaar, naar het Songfestival. Nou, laat de ronde in Rusland maar aan ons voorbij gaan hoor
Heeeey, jij daarquote:Op zondag 25 mei 2008 21:28 schreef Maes het volgende:
Zo het duurde even maar ik ben weer bijgelezen. Wat een aktie weer hier. Gezellig hoor.
Hoe groot en hoe groot en welke kleur is de achtergrond?quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeey, jij daar![]()
Hoe is het in huize Maes?
Ik vind em gaafquote:
80x80 cm en de achtergrond is grijsquote:Op zondag 25 mei 2008 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe groot en hoe groot en welke kleur is de achtergrond?
Blikvanger. leuk
Ik ben er ook blij meequote:
Hier heel goed. Wel veel weg de komende week. Maar dat is ook wel leuk.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Niet zo goed als ik wel zou willen maar that's life
![]()
Alles goed bij jou??
Ah gosquote:Op maandag 26 mei 2008 11:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Elco![]()
Ik heb toch maar gezogen en gedweild, goed he?![]()
Nu ff boven wachten tot de vloer weer droog is.
En uitgerekend nu wordt de grootste slaapkop ter wereld klaarwakker en wil stoeien in de gang
GHquote:Op maandag 26 mei 2008 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. is aan het werk en stoeien in de gang doen we niet aan.
Onze hele gang is van glas![]()
Wat irritant DML, ik zou van zoiets gewoon de hele dag pissig kunnen zijn.
Gelukkig hebben we de containers naast het huis, ideaal![]()
Meneer I. msn-de net dat m'n verjaardagscadeau binnen is; Guitar Hero voor de PS3!![]()
Dat wordt de hele avond spelen!
Nee. Maar nu even snel wel gedaan met de webcam (krullen zijn alweer uitgezaktquote:Op maandag 26 mei 2008 15:07 schreef Morretje het volgende:
Heb je er ook een foto van gemaakt Greys?![]()
![]()
Updateje in Ravage's reportage: De verhuizing van Chippie
Dat vond ik dus ook maar ze zijn wel heel duurquote:Op maandag 26 mei 2008 18:56 schreef Greys het volgende:
Oh enneh, MissBliss, je schilderij is tof!
Als je nou nog eens zoiets wilt aanschaffen, dan zou ik eens op de site van Conleche kijken!![]()
Die van haar zijn ook echt geweldig!
Jij bent te goed op de hoogte. Dat laatste.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:36 schreef Greys het volgende:
Dizzy, welke vriendschap? Met een vriendin of met een man?
Ja wel, dat andere waar jij op doelt heb ik the guts nog niet voor gehadquote:Op maandag 26 mei 2008 20:07 schreef Greys het volgende:
Maar dan niet met die ene vriendschap die al een tijd duurt en die je laatst juist weer goedgemaakt had he?
Just to be sure..
Greys, pm enzo, ik wil niet alles openbaar besprekenquote:Op maandag 26 mei 2008 20:12 schreef Greys het volgende:Oh nee toch?
Dat vind ik erger dan die andere, eerlijk gezegd. Maar ik weet ook maar een klein deel natuurlijk.
Ging het toch niet meer, vrienden zijn? Ondanks het recente goede gesprek? Deed ie soms weer hetzelfde als toen met de Efteling?
Shit... ben ik druk bezig hier en mis ik dit. Doet mij een PMmetje greys. dat moet ik gewoon zienquote:Op maandag 26 mei 2008 15:47 schreef Greys het volgende:
Ga mij anders even uitlachen, Dizzy
Ja! Zo'n verbaasd hoofd hoort bij Stepford Wives.
Dacht ik...
maar het pakte ietwat opblaaspopperig uit
Wel lachenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:35 schreef Greys het volgende:
Niet lachen, Nok
Trusten Morrie, slaap lekker!
Oh, dat zal ik eens doen danquote:Op maandag 26 mei 2008 18:56 schreef Greys het volgende:
Oh enneh, MissBliss, je schilderij is tof!
Als je nou nog eens zoiets wilt aanschaffen, dan zou ik eens op de site van Conleche kijken!![]()
Die van haar zijn ook echt geweldig!
Vraag je nou hoe?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:23 schreef Greys het volgende:
Sta je daar nou met een plastic nepgitaar in de lucht te rammen, Ing?
Hoe moet ik dat voor me zien?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn schoonzusje is vannacht bevallen van een dochtertje; Mirre
Mja, dat is ook moeilijk. Eigenlijk moet je een paar whammy's opsparen en dan achter elkaar geven, het liefst bij een moeilijk stuk. Maar je moet dus wel een beetje het nummer kunnen spelen al, zodat je niet teveel af gaat als je whammy's krijgt van hem.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
MB![]()
Hoe kan ik Lou eerder een Whammy geven dan hij mij?
Ik sta als een idioot met die gitaar te rammen, maar er gebeurt niets.![]()
Maar als ik gewhammied ben, kan ik wel terug whammien.
Maar telkens als ik bijna gewonnen heb, krijg ik de genade-whammy en dan ist gebeurd
Succes!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, zo grappig is het niet heur, ik heb al kramp in m'n rechterhand![]()
Tis wel een leuk nummer om te spelen, beetje snelle country.
Ik sta er vrij onnozel bij te hupsen, maar ik heb dikke pret!!!
Ik hoop dat de optie "Wussed Battle" snel komt![]()
Ik ga weer proberen
Daarbij had ik de eerste keer gelijk een 314 notestreakquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben de gitaar weer kwijt aan meneer I.
Die speelt voor de 50e keer One van Metallica.
Ik neem aan dat je in Easy-mode bgonnen bent?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daarbij had ik de eerste keer gelijk een 314 notestreak
Nooit meer verbeterd
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in Easy-mode bgonnen bent?![]()
Is er geen andere manier om Lou over te slaan?
Verder heb ik alle nummers klaar
1 gitaar is niet genoeg he? Ik ken het probleemquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja maar, ja maar![]()
Nu klinkt Ruby beneden. Hij kiest altijd voor de rustige nummers![]()
Ik ga de gitaar weer afjatten, mijn cadeautje!
Dat is echt ongeveer het makkelijkste nummerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd...
Maar goed, bij hem is de lol snel van dit soort dingen af, dat scheelt weer![]()
En weer Ruby, de Kaiser Chiefs zouden zich doodschamen als ze dit zouden horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |