Ik probeer clums nog altijd in een cyber goth te veranderen, maar ze wil niet. Snap jij dat nou???quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Na twee verwoede pogingen in een negerin te veranderen (mislukt, snap je dat nou???!?!) pas ik me helemaal nérgens meer aan aan aan aan
Nou. Vergeleken met transformen naar negerin zou dat een makkie moeten zijn. Flauw hoor, dat ze dat niet wilquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik probeer clums nog altijd in een cyber goth te veranderen, maar ze wil niet. Snap jij dat nou???
Flauw!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik probeer clums nog altijd in een cyber goth te veranderen, maar ze wil niet. Snap jij dat nou???
Ah, door JOU duurt die van mij zo lang dus!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Een dubbele aflevering GA doet ie wel langer over om klaar te stomen zeg en dan moet ik 'm nog kijken
Ik ben vandaag ook van top tot teen in het H&M. Een "vintage" jurk uit 2004quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:54 schreef Greys het volgende:
Mogge meisjes en jongens!
De deurbel ging hier vanmorgen, stond de buurman voor de deur met - hoe verrassend - een pakket van de H&M. Hij zei ook 'Kijk, hier, wat een verrassing....'Zijn meissie en ik hebben diverse dingen hetzelfde qua kleding van de H&M en ik zag op zijn Hyves ook al een trui voorbij komen die Heer G ook heeft. Haute couture, maar dan net niet dus....
Ik heb mijn buurman ook niet binnen geïnviteerd heurquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook van top tot teen in het H&M. Een "vintage" jurk uit 2004en een vessie van dit voorjaar. O nee, m'n klompjes zijn van dr. Scholl.
Ik had deze week ook 4 verschillende buurmannen op de stoep met pakjes. 1 van de H&M, 1 van BOL en twee van Fok! (boeken en een spijkerbroek). Helaas heb ik geen leuke buurmannen (om te zien dan hè, ze zijn wel aardig), dus ik heb ze maar niet binnen geinviteerd
Ik had een rood vestje, een grijs/zwart/wit zomerjurkje. Een zwarte joggingbroek met een bijpassend capuchonjackie. Die x ervoor had ik 2 linnen blouses, van die lange, je weet wel. En 2 linnen shortjes (wit en legergroen). Een lange broek, die ik eigenlijk had moeten terugsturen, maar niet heb gedaanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb mijn buurman ook niet binnen geïnviteerd heur
Denk ook niet dat hij dat had gedurfd
Wat heb je besteld bij de H&M? Ik deze keer weinig, meer voor Heer G eigenlijk.
Ik heb zelf een groen shortje besteld (nu aan), een wit met roze hemdje (nu aan, leuke combi he, met dat groen![]()
) , een blauw driekwart broekje (gaat terug) en een zwart tshirtje (had ik er nog niet genoeg van
).
Ing!Nou euh... allemaal alcoholvrij he, vannacht!
![]()
Nou heb ik het weer, dat ik een post pas later zie!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Middag allemaal!
Zo Greys is weer in het land en tis meteen niet meer bij te benen hier, helleeeeeuuuuuuu Greys![]()
Bink heeft door die supercute foto 4 nieuwe fans, ow nee, 5, count me in![]()
En dat Tha Bink al 12 is, wat lief![]()
Ik moet aan het huishouden.
Als ik vandaag alles doe hoef ik morgen niks meer he
Sexyquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb hier trouwens ook nog een tasje liggen met bon en een wit shirtje dat heel raar doorschijnt en om dat te voorkomen een soort lapje voor de borsten heeft, aan de binnenkant, alleen is dat lapje veel te kortEn die heb ik dus ook niet teruggebracht of gestuurd
Nou he? Zal ik het dan toch maar houden?quote:
Je bent erg grappig vandaagquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? Zal ik het dan toch maar houden?
Het zag er op internet wel leuk uit, maar goed... er stond niet bij over dat 'lapje voor de borsten'
Echt, wie VERZINT zulke dingen? Dat lapje komt dan tot halverwege de boobs, dus het ziet er werkelijk afgrijselijk uit. Maar goed, Heer G moet er de kever maar mee gaan poetsen ofzo...
Wat was er mis met jouw broek, die je niet hebt teruggestuurd?
Waarvan?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil een foto Greys!
Yup!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarvan?
Van het afgrijselijke shirtje met lapje-voor-de-borsten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |